Jump to content



  • gdp77
    gdp77

    To Facebook αγοράζει την υπηρεσία Giphy έναντι 400 εκ. δολαρίων προκειμένου να την ενσωματώσει στο Instagram

    Πολλοί χρήστες του Facebook είναι πιθανότατα εξοικειωμένοι με το Giphy, καθώς το API για την υπηρεσία κινούμενων GIF είναι ενσωματωμένο στον ιστότοπο του Facebook. Σύμφωνα με το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, το 50% της κίνησης του Giphy προέρχεται από την οικογένεια των εφαρμογών του Facebook, με το instagram να κατέχει το μισό αυτού του ποσοστού. Για όσους δεν γνωρίζουν το Giphy, πρόκειται για μια ηγετική υπηρεσία στην οπτική έκφραση και δημιουργικότητα. Οι χρήστες το γνωρίζουν ως μια υπηρεσία που τους επιτρέπει να προσθέτουν gifs και σύντομα video clips ως σχολιασμό σε αναρτήσεις, αντί να πληκτρολογούν κείμενο. Το Facebook, πλέον, ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε το Giphy και θα το ενσωματώσει στην ομάδα του Instagram. Η τιμή αγοράς έφτασε τα 400 εκ. δολάρια, σύμφωνα με το Axios.com.

     

    Οι εκπρόσωποι του Facebook δηλώνουν ότι θα φέρουν πιο κοντά το Giphy και το Instagram, ώστε να βοηθήσουν τους χρήστες να βρίσκουν τα τέλεια GIFs και αυτοκόλλητα στις "ιστορίες" τους. Η εξαγορά αυτή συνοδεύεται με την υπόσχεση να γίνει ευκολότερη για τον καθένα η δημιουργία και ο διαμοιρασμός της δουλειάς του με τον υπόλοιπο κόσμο. Το Facebook χρησιμοποιεί επί σειρά ετών το Giphy API στα Instagram, Facebook App, Messenger και WhatsApp.

     

    Με την εξαγορά του Giphy, το Facebook υπόσχεται να συνεχίσει να λειτουργεί την υπηρεσία όπως συνήθως καθώς και να επενδύσει στη βελτίωση της τεχνολογίας του και τη διασύνδεσή του με τους υπάρχοντες συνεργάτες περιεχομένου. Οι χρήστες θα συνεχίσουν να μπορούν αν ανεβάσουν τα GIFs που έχουν δημιουργήσει, ενώ οι προγραμαμτιστές και οι συνεργάτες του APΙ θα συνεχίσουν να έχουν την ίδια πρόσβαση στο Giphy API που είχαν μέχρι σήμερα. Η κοινότητα επίσης θα μπορεί να δημιουργεί το ίδιο περιεχόμενο, όπως και πριν από την εξαγορά αυτή.

     

    Ο γίγαντας των κοινωνικών δικτύων δηλώνει ότι τα GIFs και τα αυτοκόλλητα δίνουν τη δυνατότητα στους ανθρώπους να εκφράζονται με νόημα και δημιουργικότητα και ότι αναγνωρίζει τον θετικό τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται το Giphy σήμερα. Φέρνοντας αυτή τη δημιουργικότητα και το ταλέντο που υπάρχει στο Giphy στην εμπειρία και γνώση που υπάρχουν ήδη στο Facebook και στο Instagram, μπορεί να επιταχυνθεί προς το καλύτερο ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται, σύμφωνα με τους εκπροσώπους του Facebook.

     

    Θυμίζουμε ότι πρόσφατα το Facebook ανακοίνωσε και το Messenger Rooms, προκειμένου να ανταγωνιστεί τα Zoom και Google Meet. 


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.