Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. jax7480

    Εργασία και διαβίωση στη Τσεχία!

    Ξέρω πως είναι άσχετο με το τόπικ αλλά είναι σχετικό με την πόλη. 1 Ιουλίου το απόγευμα θα είμαι στο Brno. Έχω κλείσει διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο και θα μείνω μέχρι το άλλο πρωί. Αν είναι κάποιος διαθέσιμος να με ξεναγήσει στα γρήγορα και για κανένα ποτάκι, θα το εκτιμούσα. Μη γυρνάω σαν τον κούκο στην πόλη.
  2. jax7480

    ΟΤΕ και voip

    Ρε παιδια, γιατι δεν κανετε ενα θεμα να το συζητησουμε; εγω π.χ. εχω τους γονεις στην Ελλαδα με ΟΤΕ και δεν ξερω τι συμβαινει.
  3. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Ποσο φολα το νεο Top Gear? Κακη απομιμηση θα ελεγα του παλιου. Μονο ο Ματ το εσωσε λιγο. Ο Chris Evans δεν το εχει ουτε για πλακα.
  4. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ποιος μπουζουκτσής;
  5. Ρε παιδιά, η G1 Gaming έρχεται μόνο με ένα 8πιν; Φτάνει αυτό για να δουλέψει η κάρτα πιο ψηλά από τους εργοστασιακούς χρονισμούς;
  6. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Και όπως λέει ένα αρχαίο ρητό: Το πιο εύκολο πράγμα είναι να κόψεις το κάπνισμα. Εγώ το έχω κόψει περίπου 150 φορές. Ισοκράτης
  7. jax7480

    30 Μαΐου έρχονται οι Broadwell-E με τιμές έως και $1723

    Πάει η επιλογή για 6950X. 1700€ για επεξεργαστή δε δίνω που να χτυπιούνται κάτω. Προτιμώ να πάρω 2 xeon 10πύρηνους και τα υπόλοιπα σουβλάκια. M@l@kes...
  8. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Καμιά πρόταση;
  9. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Στο χώρο των αποσκευών είναι η μπαταρία.
  10. jax7480

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Τα καλύτερα μοσχαρίσια (από κιμά μέχρι T-bone) τα έχω φάει στο Βελιγράδι. Και οι ντόπιοι εκεί λένε πως αυτά που μπορείς να φας σε χωριό στη Σερβία είναι ακόμα καλύτερα από του Βελιγραδίου. Πολύ ανώτερα από Ελλάδας χωρίς συζήτηση.
  11. Εδώ βγήκε για προπαραγγελία η EVGA στα 700€:
  12. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Κουοτάρω τον εαυτό μου γιατί τελικά αγοράστηκε και εγκαταστάθηκε η Blackvue DR650GW 2channel. Πήρα και το BlackVue Power Magic Pro το οποίο με διακόπτη ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί το parking mode. Η εγκατάσταση πήρε περίπου 4 ώρες με περισσότερη ώρα στο κρύψιμο των καλωδίων όσο αυτό ήταν εφικτό. Το BlackVue Power Magic Pro έχει και επιλογή όταν πέσει η τάση της μπαταρίας κάτω από τα 12.00Volt να κόβει το parking mode αυτόματα ακόμα κι αν το έχεις ενεργοποιημένο. Επίσης έχει και timer για το parking mode από 6 ώρες μέχρι συνέχεια ανοιχτό. Θα ανεβάσω και κανένα βιντεάκι στο youtube με την πρώτη ευκαιρία. Σήμερα τελειώσα την εγκατάσταση οπότε για την ώρα δεν έχω εντυπώσεις. Όταν το δω πως δουλεύει και αν όντως είναι plug and forget θα γράψω δυο λογάκια. Πάντως ο viewer των windows όσο τον χρησιμοποίησα είναι πολύ εύκολος. Βρίσκεις άμεσα αυτό που θέλεις όπως επίσης κάνεις και ρυθμίσεις της κάμερας. Η κάμερα αγοράστηκε με μία 128GB microSD για τις εγγραφές και για την ώρα επειδή το αυτοκίνητο είναι σε κλειστό parking, το parking mode είναι απενεργοποιημένο. Μία πολύ καλή επιλογή της κάμερας είναι να έχεις ενεργοποιημένο το ανέβασμα των video στο cloud. Δεν το έχω ενεργοποιήσει γιατί στο parking της πολυκατοικίας δεν υπάρχει WiFi πουθενά, αλλά στην Ελλάδα επειδή το parking θα είναι δίπλα στο σπίτι θέλω να πιστεύω πως θα πιάνω σήμα για το upload. Θα δείξει. Ότι θέλετε, αν κάποιος ενδιαφέρεται, ρωτάτε. Επειδή κάποιος ρώτησε, η μπαταρία του αυτοκινήτου φαίνεται παρακάτω. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι μεγάλη. Μήπως ο Γιάγκος ξέρει να μας πει καλύτερα @ΓιαγκΤ
  13. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Banshee. 38 επεισόδια. Το ξεκινάς, χθες.
  14. jax7480

    Η Toshiba ανακοίνωσε την νέα σειρά NVMe SSD OCZ RD400

    Τα drives που βγαίνουν σε PCIexpress και είναι AHCI (βλέπε Plextor M6e, M7, Kingston HyperX Predator) μπορούν να κάνουν boot σε οποιαδήποτε μητρική. Τα drives που βγαίνουν σε PCIexpress και είναι NVMe (βλέπε το drive της είδησης, ο Samsung 950 PRO, ο Intel 750) πρέπει να τον υποστηρίζει η μητρική. Συνήθως οι μητρικές με Intel Z170 και X99 chipset υποστηρίζουν boot από τέτοια drives, αλλά έχουν γίνει αναφορές στα internets πως και κάποιες παλαιότερες μητρικές δουλεύουν κανονικα. O @Eddie νομίζω το έχει κάνει σε παλαιότερη μητρική.
  15. jax7480

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    H Νορβηγία έχει δεξία και ακροδεξία στην κυβέρνηση. Τουλάχιστον μέχρι τις επόμενες εκλογές, το φθινόπωρο του 2017.
  16. Εγώ προσωπικά περιμένω τους Core i7 6950 (να δω τιμές πρώτα) για να τα αλλάξω όλα με τη μία.
  17. Στις 27 του μήνα δεν είπαν διαθεσιμότητα;
  18. jax7480

    Ανέκδοτα & Αστεία

  19. jax7480

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Πήγα κι εγώ μια φορά. Ωραία ήταν:
  20. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    To τελευταίο δεν θα έπρεπε να λέγεται James Bond. Ας έβαζαν κάτι άλλο. Η ταινία ήταν μεγάλη φόλα. Τα υπόλοιπα όμως και ειδικά το casino royale και το Skyfall όντως άξιζαν. Η αλλαγή του ύφους ξένισε λίγο στο CR αλλά ήταν θέμα συνήθειας νομίζω. Δεν ήταν κάτι τραγικό.
  21. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Άρα δεν μου φάνηκαν μόνο εμένα τα cgi πως είχαν θέματα.
  22. jax7480

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πολύ όμορφο build, μπράβο για τον κόπο και το μεράκι σου.
  23. ^^^^^ Ο αέρας.
  24. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Δυλσεξία είναι το σωστό. Καλημέρες.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.