Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. Edinburgh Forth Bridge Edinburgh Forth Road Bridge William Wallace Monument Edinburgh Castle Edinburgh
  2. jax7480

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY

    Μια παρατήρηση εδώ. Το προϊόν δεν ήταν Dead on Arrival, αλλά Defective. Dead on arrival σημαίνει πως το κινητό δεν άνοιξε ποτέ λόγω προβλήματος. Σε περίπτωση σαν και αυτή (Defective on Arrival) η SONY έχει το δικαίωμα επισκευής (ασχέτως αν εδώ κάνει αντικατάσταση), σε αντίθεση με την περίπτωση Dead on Arrival, όπου θα γινόταν αντικατάσταση με νέο.
  3. jax7480

    Ενδιαφέροντα case mods και όχι μόνο

    Cooler Master Forum • View topic - [scratch Build] Lambo Car PC
  4. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Άνετο 8αρακι κι από μένα για το Captain Philips.
  5. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Escape Plan. 8/10. Πέρασε πολύ ευχάριστα η ώρα. Δεν περίμενα να δω ταινία για Oscar βέβαια, αλλά μόνο που βάζεις Arnie και Stalone σε μία ταινία φτάνει για να το ευχαριστηθείς. Τουλάχιστον εγώ.
  6. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    To Gravity το είδα μαζί με την γυναίκα όπου και χθες είχαμε την παρακάτω συζήτηση: Εγώ: Το Gravity που είδαμε χθες μαζί, είναι υποψήφιο για 10 Oscar... Γυν: Ο Θεός να μας φυλάει...
  7. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Χθες το είδα το Gravity. Εντάξει η ταινία καλούτσικη (6.5/10) αλλά ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ δεν είναι για Oscar.
  8. jax7480

    Οι αγορές μας..!!

    Σήμερα ήρθε αυτό: RAIDbox: ZOTAC - It's time to play! Μπήκαν επάνω δύο τέτοιοι: Crucial M500 240GB mSATA | Skroutz.gr Και μετά το στήσιμο του RAID0 έχουμε αυτό: Καλά πάει. Περίμενα καλύτερα αλλά τέσπα...
  9. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Μετά τις 28 Γενάρη που κλείνω χρόνο.
  10. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Για τη σειρά μιλάω. Ξέρω πως δεν έχει τελειώσει ακόμα. Σίγουρα θα δω τον 4ο κύκλο, όταν δεν θα έχω τι άλλο να δω (όπως συνέβει και τώρα).
  11. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Το τελείωσα το GoT και δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα. Ίσως περίμενα περισσότερα. 7.0/10 και αυτό λόγω του λαού, των σκηνικών (CGI) και των δράκων που είχε. Το σενάριο προσωπικά το βρίσκω βαρετό και πολύ αργό.
  12. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Ξεκίνησα πριν 3 μέρες το Game of Thrones. Έχω φτάσει αισίως στο 2ο κύκλο, επεισόδιο 3-4 κάπου εκεί. Ερώτηση. Θα γίνει ποτέ ενδιαφέρον; Μόνο εγώ αισθάνομαι πως βλέπω Δυναστεία με στολές από LOTR?
  13. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=dfccrwUlROU]ANTI-RACIST SHORT FILM "JAFAR" (by Nancy Spetsioti) - YouTube[/ame]
  14. jax7480

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ομορφιές. Πολύ ωραίο Trooper. Τον 4770 τον έχεις δοκιμασμένο; ανεβαίνει; από θερμοκρασίες πως είσαι;
  15. FTTH. Για να μιλήσουμε για υπηρεσίες λοιπόν. Τηλεφωνώ σε νέα εταιρεία που θέλω να πάρω την γραμμή του internet. Διαφορετικός πάροχος από αυτόν που είχα μέχρι πρόσφατα. Τους λέω πως είμαι ήδη πελάτης σε άλλο πάροχο και θα ήθελα να δοκιμάσω τη γραμμή τους. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα και σε 4 μέρες έρχεται τεχνικός στο σπίτι για να συνδέσει την οπτική. Του πήρε ίσα με 2 λεπτά και μου είπε να τηλεφωνήσω πλέον στην εταιρεία για να γίνει η ενεργοποίηση. Ενεργοποιούν την γραμμή. Αφού είδα πως η γραμμή είναι πολύ καλή και με τα ίδια λεφτά που δίνω μέχρι τώρα στην 120/10, τους παίρνω τηλέφωνο σήμερα για να τους πω, πως θα κρατήσω τη γραμμή τους τελικά. Ωραία μου λένε, κρατάτε τη γραμμή και μέχρι το τέλος του έτους σας την παρέχουμε δωρεάν. Η χρέωση θα ξεκινήσει από τις 1/1/2014 και μετά. Λέτε όταν θα τη διακόψω να συνεχίσουν να μου στέλνουν λογαριασμούς, πως χρωστάω κάτι μέρες ακόμα; Μήπως τώρα που θα αλλάξω πάροχο τύχει, να μη δίνει ο παλιός πάροχος τη γραμμή στο νέο πάροχο και να πρέπει να παίρνω τηλέφωνο εγώ; Λέτε μήπως δεν προωθηθεί η αίτηση διακοπής στον πρώτο πάροχο και συνεχίσουν και αυτοί να στέλνουν λογαριασμούς; Λέτε να βρέξει και να πέσει η ταχύτητα;
  16. Η τιμή του πακέτου είναι 105€ το μήνα. Εγώ δεν πληρώνω γιατί το παρέχει η εταιρεία που δουλεύω.
  17. Θα παρακαλέσω σε όλους μετά από αυτό το ποστ, να μην ρίξετε κατάρες... ήδη δεν μας πάει καλά το 2013... Νέα γραμμή στο σπίτι...
  18. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Mv6sBuwzLhk]"sono" - Noise cancelling on your window - YouTube[/ame]
  19. jax7480

    Android Mobiles Thread

    Στα ίδια είναι πάνω κάτω. Δεν έχω μετρήσει ακριβώς αλλά βλέπω πως φορτίζω με τους ίδιους ρυθμούς, ανά 2.5 μέρες περίπου ανάλογα τη χρήση.
  20. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ddU4tcGIF6k]2014 McLaren P1 - Jay Leno's Garage - YouTube[/ame]
  21. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Criminal Minds... Τι κόλλημα... βλέπω τα επεισόδια ανά 5άδες... Το 5o TBBT πολύ καλό. Γενικά ο νέος κύκλος τα πάει άψογα μέχρι τώρα.
  22. jax7480

    Android Mobiles Thread

    Όπως είπα και παραπάνω, αν αγόραζα τώρα (κάτοχος Note 2 και 3) θα αγόραζα το LG G2.
  23. jax7480

    Android Mobiles Thread

    Γνωστός από την εταιρεία πήρε το LG G2. Το τηλέφωνο είναι πολύ ομορφο, ελαφρύ, καταπληκτική οθονη, το δουλεύεις άνετα με το ενα χέρι και εχει αυτονομία για σεμινάρια (σύμφωνα με τα λεγόμενά του). Μετάνιωσα που πήρα το NOTE 3.
  24. jax7480

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Βασικά όπως τα λέει ο venom7, τα μπέρδεψες λίγο όλα, χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Η είσοδος του CPU block θα έπρεπε να είναι από δεξία, όπως βλέπεις το block από πάνω. Η έξοδος να πηγαίνει στο ψυγείο από τη μέσα μεριά με 2 45αρια ρακόρ (ένα στο CPU block, ένα στο ψυγείο), η έξοδος από το ψυγείο στην αντλία. Επίσης την κούρμπα που γίνεται από το κάτω ψυγείο (φαντάζομαι γιατί δεν φαίνεται) στο τανκ (αυτό είναι πάνω να φανταστώ) δεν χρειάζεται να είναι τόσο απλωμένη. Θα μπορούσε με ένα 90αρι ρακόρ και μία 90αρα γωνία να δείξει πιο απλή και καθαρή.
  25. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Pacific Rim 8αρακι από μένα. Τελείωσε η ταινία και είδα ξανά όλες τις μάχες. Ας δούνε την ταινία μερικοί μαλέες εκεί στο Χολιγουντ για να μάθουν πως πρέπει να είναι οι ταινίες Transformers και Ironman. Ξυλίκι, μέταλλο, ξυλίκι, μέταλλο. Τίποτα άλλο. Όχι πως αισθάνεται η γκόμενα για τον ξενέρωτο geek ή τα υπαρξιακά του κακομαθημένου, εγωκεντρικού, πλούσιου καζανόβα.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.