-
Posts
14.948 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
116
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jax7480
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
jax7480 απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Edinburgh Forth Bridge Edinburgh Forth Road Bridge William Wallace Monument Edinburgh Castle Edinburgh -
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY
jax7480 απάντησε στο θέμα του sevast99 topic στην ενότητα Smartphones
Μια παρατήρηση εδώ. Το προϊόν δεν ήταν Dead on Arrival, αλλά Defective. Dead on arrival σημαίνει πως το κινητό δεν άνοιξε ποτέ λόγω προβλήματος. Σε περίπτωση σαν και αυτή (Defective on Arrival) η SONY έχει το δικαίωμα επισκευής (ασχέτως αν εδώ κάνει αντικατάσταση), σε αντίθεση με την περίπτωση Dead on Arrival, όπου θα γινόταν αντικατάσταση με νέο. -
Ενδιαφέροντα case mods και όχι μόνο
jax7480 απάντησε στο θέμα του qbiefox topic στην ενότητα Modding & DIY
Cooler Master Forum • View topic - [scratch Build] Lambo Car PC -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Άνετο 8αρακι κι από μένα για το Captain Philips. -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Escape Plan. 8/10. Πέρασε πολύ ευχάριστα η ώρα. Δεν περίμενα να δω ταινία για Oscar βέβαια, αλλά μόνο που βάζεις Arnie και Stalone σε μία ταινία φτάνει για να το ευχαριστηθείς. Τουλάχιστον εγώ. -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
To Gravity το είδα μαζί με την γυναίκα όπου και χθες είχαμε την παρακάτω συζήτηση: Εγώ: Το Gravity που είδαμε χθες μαζί, είναι υποψήφιο για 10 Oscar... Γυν: Ο Θεός να μας φυλάει... -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Χθες το είδα το Gravity. Εντάξει η ταινία καλούτσικη (6.5/10) αλλά ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ δεν είναι για Oscar. -
Σήμερα ήρθε αυτό: RAIDbox: ZOTAC - It's time to play! Μπήκαν επάνω δύο τέτοιοι: Crucial M500 240GB mSATA | Skroutz.gr Και μετά το στήσιμο του RAID0 έχουμε αυτό: Καλά πάει. Περίμενα καλύτερα αλλά τέσπα...
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Μετά τις 28 Γενάρη που κλείνω χρόνο. -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Για τη σειρά μιλάω. Ξέρω πως δεν έχει τελειώσει ακόμα. Σίγουρα θα δω τον 4ο κύκλο, όταν δεν θα έχω τι άλλο να δω (όπως συνέβει και τώρα). -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Το τελείωσα το GoT και δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα. Ίσως περίμενα περισσότερα. 7.0/10 και αυτό λόγω του λαού, των σκηνικών (CGI) και των δράκων που είχε. Το σενάριο προσωπικά το βρίσκω βαρετό και πολύ αργό. -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Ξεκίνησα πριν 3 μέρες το Game of Thrones. Έχω φτάσει αισίως στο 2ο κύκλο, επεισόδιο 3-4 κάπου εκεί. Ερώτηση. Θα γίνει ποτέ ενδιαφέρον; Μόνο εγώ αισθάνομαι πως βλέπω Δυναστεία με στολές από LOTR? -
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=dfccrwUlROU]ANTI-RACIST SHORT FILM "JAFAR" (by Nancy Spetsioti) - YouTube[/ame]- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
FTTH. Για να μιλήσουμε για υπηρεσίες λοιπόν. Τηλεφωνώ σε νέα εταιρεία που θέλω να πάρω την γραμμή του internet. Διαφορετικός πάροχος από αυτόν που είχα μέχρι πρόσφατα. Τους λέω πως είμαι ήδη πελάτης σε άλλο πάροχο και θα ήθελα να δοκιμάσω τη γραμμή τους. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα και σε 4 μέρες έρχεται τεχνικός στο σπίτι για να συνδέσει την οπτική. Του πήρε ίσα με 2 λεπτά και μου είπε να τηλεφωνήσω πλέον στην εταιρεία για να γίνει η ενεργοποίηση. Ενεργοποιούν την γραμμή. Αφού είδα πως η γραμμή είναι πολύ καλή και με τα ίδια λεφτά που δίνω μέχρι τώρα στην 120/10, τους παίρνω τηλέφωνο σήμερα για να τους πω, πως θα κρατήσω τη γραμμή τους τελικά. Ωραία μου λένε, κρατάτε τη γραμμή και μέχρι το τέλος του έτους σας την παρέχουμε δωρεάν. Η χρέωση θα ξεκινήσει από τις 1/1/2014 και μετά. Λέτε όταν θα τη διακόψω να συνεχίσουν να μου στέλνουν λογαριασμούς, πως χρωστάω κάτι μέρες ακόμα; Μήπως τώρα που θα αλλάξω πάροχο τύχει, να μη δίνει ο παλιός πάροχος τη γραμμή στο νέο πάροχο και να πρέπει να παίρνω τηλέφωνο εγώ; Λέτε μήπως δεν προωθηθεί η αίτηση διακοπής στον πρώτο πάροχο και συνεχίσουν και αυτοί να στέλνουν λογαριασμούς; Λέτε να βρέξει και να πέσει η ταχύτητα; -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Η τιμή του πακέτου είναι 105€ το μήνα. Εγώ δεν πληρώνω γιατί το παρέχει η εταιρεία που δουλεύω. -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Θα παρακαλέσω σε όλους μετά από αυτό το ποστ, να μην ρίξετε κατάρες... ήδη δεν μας πάει καλά το 2013... Νέα γραμμή στο σπίτι... -
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Mv6sBuwzLhk]"sono" - Noise cancelling on your window - YouTube[/ame]- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Στα ίδια είναι πάνω κάτω. Δεν έχω μετρήσει ακριβώς αλλά βλέπω πως φορτίζω με τους ίδιους ρυθμούς, ανά 2.5 μέρες περίπου ανάλογα τη χρήση.
-
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ddU4tcGIF6k]2014 McLaren P1 - Jay Leno's Garage - YouTube[/ame]
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Criminal Minds... Τι κόλλημα... βλέπω τα επεισόδια ανά 5άδες... Το 5o TBBT πολύ καλό. Γενικά ο νέος κύκλος τα πάει άψογα μέχρι τώρα. -
Όπως είπα και παραπάνω, αν αγόραζα τώρα (κάτοχος Note 2 και 3) θα αγόραζα το LG G2.
-
Γνωστός από την εταιρεία πήρε το LG G2. Το τηλέφωνο είναι πολύ ομορφο, ελαφρύ, καταπληκτική οθονη, το δουλεύεις άνετα με το ενα χέρι και εχει αυτονομία για σεμινάρια (σύμφωνα με τα λεγόμενά του). Μετάνιωσα που πήρα το NOTE 3.
-
Βασικά όπως τα λέει ο venom7, τα μπέρδεψες λίγο όλα, χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Η είσοδος του CPU block θα έπρεπε να είναι από δεξία, όπως βλέπεις το block από πάνω. Η έξοδος να πηγαίνει στο ψυγείο από τη μέσα μεριά με 2 45αρια ρακόρ (ένα στο CPU block, ένα στο ψυγείο), η έξοδος από το ψυγείο στην αντλία. Επίσης την κούρμπα που γίνεται από το κάτω ψυγείο (φαντάζομαι γιατί δεν φαίνεται) στο τανκ (αυτό είναι πάνω να φανταστώ) δεν χρειάζεται να είναι τόσο απλωμένη. Θα μπορούσε με ένα 90αρι ρακόρ και μία 90αρα γωνία να δείξει πιο απλή και καθαρή.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Pacific Rim 8αρακι από μένα. Τελείωσε η ταινία και είδα ξανά όλες τις μάχες. Ας δούνε την ταινία μερικοί μαλέες εκεί στο Χολιγουντ για να μάθουν πως πρέπει να είναι οι ταινίες Transformers και Ironman. Ξυλίκι, μέταλλο, ξυλίκι, μέταλλο. Τίποτα άλλο. Όχι πως αισθάνεται η γκόμενα για τον ξενέρωτο geek ή τα υπαρξιακά του κακομαθημένου, εγωκεντρικού, πλούσιου καζανόβα.
