Jump to content

eleozz

Premium Members
  • Posts

    3.469
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    4

Everything posted by eleozz

  1. eleozz

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    εγώ έχω ήδη θέση Σκοπευτή - Πυροβολητή Πυροβόλου Μάχης
  2. eleozz

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    το θεϊκό τις υπόθεσης είναι ότι ο αδερφός μου παρουσιάζεται μεγάλο πεύκο τον άλλο μήνα και θα βγει τίποτα ι3 - ι4 επειδή έχει https://en.wikipedia.org/wiki/Wolff–Parkinson–White_syndrome θες να κανονίσουμε να πας εσύ στη θέση του? @jamesbond
  3. eleozz

    Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός 2016

    Καλές γιορτές , και αν το 2016 σας ήταν ίδιο με το δικό μου σας εύχομαι το 17 η γκαντεμιά να πάει αλλού
  4. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    αυτήν την διαδικασία την κάναμε με το χέρι (+ η προετοιμασία τον βλημάτων, γεμισμάτων), αλλά οι 10 βολές που έριξα αξίζουν 137 Α/Κ ΜΜΠ
  5. https://www.youtube.com/user/Afrotechmods https://www.youtube.com/user/EEVblog είναι αρκετά άλλα ξεχωρίζω 2 για αρχή
  6. eleozz

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Στρατολογική Υπηρεσία : Τηλέφωνο : 2131501636, 2131501637, 2131501638
  7. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    το robot του astro http://hackaday.com/2016/12/10/animatronic-head-responds-with-animated-gifs/
  8. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    όπως θα απαντούσε και γνωστός admin
  9. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    you name it
  10. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    οκ τον προηγούμενο μήνα ήμουν γκαντέμης, άλλα κι αυτόν? 5 δουλειές πάω να κάνω, 11 θα γίνουν σκ@$&... FML
  11. eleozz

    Amazon Go. Μπαίνετε στο μαγαζί, ...βουτάτε ότι θέλετε και φεύγετε

    μπαίνεις στο κατάστημα, παίρνεις ένα φαγώσιμο προϊόν κάντε μία βόλτα στο κατάστημα και το καταναλώνεις, επιστρέφω την συσκευασία στο ράφι, βγαίνεις από το κατάστημα σαν κύριος.
  12. πολύ όμορφη κίνηση, κάνα δυο Ταμπακιέρες να πω την αλήθεια χρειάζομαι. αν δεν ζητηθούν από κάποιον εκεί κοντά ευχαρίστως να πληρώσω τα μεταφορικά
  13. να προσθέσω κι εγώ ένα χειροποίητο fume extractor που έφτιαξα σήμερα, όσοι κάνουν κολλήσεις με το κιλό θα ξέρουν πόσο ενοχλητικός είναι ο καπνός. υλικά: ένα περισσευούμενο καλώδιο AC, 3 fan guards που καθόντουσαν στην άκρη, ένα ξύλινο κουτάκι με 5 Ευρώ, ένα ανεμιστηράκι 120mm (220v,0.14A) με 9 Ευρώ, ένας διακόπτης με 0.50 Ευρώ και ένα φίλτρο ενεργού άνθρακα με 0.50 Ευρώ (οι "μεντεσέδες" για το καπάκι του φίλτρου βγήκαν από άλλη κατασκευή) το αποτέλεσμα φαίνεται παρακάτω
  14. eleozz

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

  15. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

  16. eleozz

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    AX
  17. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    με το κινητό στο χέρι
  18. eleozz

    Προμηθευτές Hardware για μεταπώληση

    επίσης για business to business υπάρχουν και τα http://alfanet.gr/index.php/el/ http://www.data-media.gr/ http://digitalstation.gr/ και πολλά άλλα, τα οποία προϋποθέτουν ότι έχεις επαγγελματικό ΑΦΜ για τα τιμολόγια
  19. eleozz

    Διαγωνισμός - Γιατί έτσι μας αρέσει - TheLab.gr

    νομιζω σε αυτην την κατηγορια τα καλυτερα post βρισκονται εδω, απο τον @Evaggelos
  20. eleozz

    Διαγωνισμός - 13 Χρόνια TheLab.gr - Εβδομάδα 4η

  21. eleozz

    Διαγωνισμός - 13 Χρόνια TheLab.gr - Εβδομάδα 3η

  22. eleozz

    θεση εργασιας

  23. eleozz

    Παλιό PSU νεο PC.

    οι πυκνωτές αλλάζουν εύκολα και δεν τους θεωρώ πρόβλημα προσωπικά
  24. eleozz

    Παλιό PSU νεο PC.

    να ξέρεις για την συγκεκριμένη σειρά το μόνο μειονέκτημα θεωρούνται οι πυκνωτές capxon (έχουν πράσινο περίβλημα) ΑΝ ποτέ φουσκώνουν (5 χρόνια +) μπορείς να τους αλλάξεις με κόστος 10-15 ευρώ, από την άλλη αν προσέχεις και δεν γεμίζει σκόνη το τροφοδοτικό θα είναι μια χαρά
  25. 1. όταν δεν σε αφήνει να αλλάξεις τον controller από raid σε ahci τότε δεν είναι απλά θέμα software αλλά κλειδωμένου hardware . & - 2. το ότι τα συγκεκριμένα laptop σχεδιάστηκαν να γυρνάει η οθόνη και το touchscreen να είναι καλύτερα συμβατό με τα windows 10 δεν έχει να κάνει με τον sata controller . & - 3. το ότι χρειάστηκαν ιδικά driver (aka software) για να γυρνάς τους μεντεσέδες (χειροκίνητα) 360 μοίρες όπως υποστηρίζει η microsoft μου ρίχνει το iq κατά 15 μονάδες.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.