-
Posts
16.211 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
16
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Seafalco
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Το ότι μια συγκίνηση την έχω με τα μηχανουργικά, το ξέρετε, αλλά με αυτά που βάζω παρακάτω, "έπαθα"! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=wnv0DAR_gWA]Moroccan Bow Lathe - YouTube[/ame] Ναι με το πόδι! Και δε χάνει χιλιοστό ! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=XEibt31OlCA]Romanian Pole Lathe Flask Turner .wmv - YouTube[/ame] Ο παππούς χειρίζεται το τσεκούρι σαν το πινέλο ο ζωγράφος! Μπράβο τους ! Τελικά όταν θέλεις "όλα" γίνονται! Καλή διασκέδαση!- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Έτσι τουλάχιστον θα δικαιολογούνται τα 8πύρηνα του ,μέλλοντος! How students turned a normal phone into a highly accurate mobile 3D scanner - Electronic Products- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Άμα δεν έχεις ολοκληρώσει τις "υποχρεώσεις" αυτού του είδους. δεν παίζει με τίποτε να σκεφτείς πως είναι η μέρα! Όταν όμως φτάσεις στην ώρα του καφέ, με την παρέα του, ε τότε ανοίγει λίγο παραπάνω η ψυχή! Μακάρι να είμαστε καλά, να έχουμε αυτές τις μικρές χαρές, που μια τους, κατάφερα έστω και αδέξια να την "ξεκόψω" από το χρόνο! -
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Κι εγώ μαζί σου! Κανένα θέμα με την βαρύνουσα προτεραιότητα του ανθρώπου έναντι των ζώων γενικότερα, αν τέλος πάντων το πράγμα φτάσει στην αποκλειστική διάζευξη! Για όλα τα άλλα, πάντα υπάρχει η συζήτηση και μπορούμε να βρούμε και τις πιο λεπτές "αποχρώσεις", 'όμως αυτό που έθεσα εγώ, είναι αν το θες, ότι αισθάνομαι ότι απλοποιούμε πολύ κάτι, που στην πραγματικότητα -μη έχοντας τα μέσα ουσιαστικής αντίληψης - δεν κατανοούμε και τελικά ασυναίσθητα, το φέρνουμε στα μέτρα τα δικά μας και το κρίνουμε -ας μου επιτραπεί η έκφραση- "ανθρωποκεντρικά"! Στα πλαίσια αυτά, έχουν αναπτυχθεί μια σειρά αντιλήψεις και "θέσεις", που αρκεί μια σε βάθος απροκατάληπτη έρευνα, για να τις καταρρίψει. Φέρνω σαν παράδειγμα το Λύκο, όλοι ξέρουμε με τι είναι "χρεωμένος", έλα μου όμως που οι μελέτες που έχουν γίνει πάνω στην κοινωνική οργάνωση του Λύκου, βγάζουν αποτελέσματα που θα έπρεπε να μας κάνουν να ντρεπόμαστε, για το πως έχουμε κάνει την δική μας κοινωνία! ! ! Μελέτες που αποδεικνύουν, ότι ο άνθρωπος έχει να μάθει πολλά από τα ζώα, αρκεί να κάνει το πρώτο βήμα, να πάψει να τα θεωρεί "ζωντανά", "κτήματα" και "κτήνη" και να αρχίσει να τα βλέπει σαν ισοδύναμες -στην πλάστιγγα της Ζωής- εκφράσεις της! Γιατί τελικά οι αποδείξεις είναι συγκλονιστικές, ο άνθρωπο είναι ΕΝΑ, από τα Ζώντα πλάσματα του πλανήτη, και η τάση του να αυτοθεωρείται επικυρίαρχος όλων, το μόνο που θα φέρει και μάλιστα γρηγορότερα από ότι ίσως υποψιαζόμαστε, είναι το δικό του τέλος! Το πήγα ίσως λίγο μακρυά, αλλά νομίζω ότι κάποιες κλισέ εκφράσεις, κρύβουν μέσα τους σπόρους που θα δώσουν, τόσο "πικρούς" καρπούς, που αξίζει το κόπο να το συζητάμε όταν υπάρχει η περίσταση!- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
[MENTION=6176]Delijohn[/MENTION] "...για πλάσματα που έχουν γραμμένο στο dna τους να κάνουν τούμπες για όποιον απλά τα ταΐζει και τα φροντίζει..." Το γεγονός ότι υπάρχουν κάποιοι "πειραγμένοι" που στρέφουν την αγάπη τους αποκλειστικά σε κάποιο "κατοικίδιο", αδιαφορώντας για το ενδεχόμενο ότι μπορούν να "κάνουν την -μεγάλη- διαφορά για κάποια άμοιρα παιδιά, δεν δικαιώνει αυτή σου τη φράση! Υπάρχουν σκυλιά που έδωσαν την ζωή τους για να γλυτώσουν παιδιά που κινδύνευαν, σκυλιά που δέχονται στωικά τα "πάνδεινα" από βρέφη, που ούτε να τα ταΐσουν μπορούν, ούτε να τα φροντίσουν, υπάρχουν σκυλιά που παίρνουν υπό τη προστασία τους μωρά, που ούτε μα περπατήσουν μπορούν, υπάρχουν σκυλιά που εξακολουθούσαν να περιμένουν το άνθρωπο που τα "τάιζε", μέχρι εννιά χρόνια μετά το θάνατό του! Αυτά υπάρχουν και είναι πολλά τα παραδείγματα, αλλά και ένα μόνο να ήταν, θα άξιζε το κόπο να το ξανασκεφτείς, και να αναρωτηθείς τελικά τα σκυλιά είναι πράγματι ανίκανα να "αγαπήσουν", μήπως αυτή η παροιμιώδης αφοσίωσή τους δεν είναι τελικά εξάρτηση , αλλά επιλογή; Μήπως το σκυλί τελικά γίνεται η "εικόνα" του "κυρίου" του; Αυτά τελείως φιλικά και χωρίς καμιά εμπάθεια, απλά γιατί τα πράγματα που έχω στο δικό μου "σακούλι", τα λένε κάπως διαφορετικά!- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
-
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
Εξοικονομητές ηλεκτρικής ενέργειας. Ο μύθος και η...γυμνή πραγματικότητα!
Seafalco απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Από το Εργαστήρι
Απλά μιας και το θέμα είναι η ανάλυση μια απάτης, η συζήτηση πήγε και σε άλλες απάτες! Ο Τέσλα αναφέρθηκε σαν αντιπαραβολή, δεν νομίζω ότι κάποιος από εμάς φιλοδοξεί να τον κατεβάσει από το "βάθρο" του! -
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Από ότι ξέρω, αυτό το φυτό είναι "ξαδέρφη" της βρούβας. Δεν τρώγεται γιατί έχει σκληρότερο βλαστό και λιγότερα φύλα. Αλλά όπου βγει, κατακυριεύει το τόπο πνίγοντας οτιδήποτε άλλο. Οπότε η ντελικάτη παπαρούνα, δεν είχε και πολλές ελπίδες να την ανταγωνιστεί! Αλλά οπτικά, δεν παύει να είναι επιβλητικό θέαμα! -
From the album: Artistic Photos _01
-
[MENTION=31307]l3ft3ris[/MENTION] "Οι εργασίες έγιναν βιαστικά δυστυχώς και δεν το πρόσεξα ιδιαίτερα." Αν εννοείς το ότι φαίνεται στην περίμετρο του παραθύρου κάποια ατέλεια, αυτό διορθώνεται με ένα λαστιχάκι μορφής U που μπορείς να βρείς εδώ: ΜΠΕΝΟΣ - αρχική Θα το βάλεις περιμετρικά στο κόψιμο του πλαϊνού και θα σου καλύψει την όποια ατέλεια! Όσο για τα άλλα, αφού είσαι σε φάση κατασκευής, όλα γίνονται! Μεταξύ της πρώτης φωτό και της τελευταίας, τι έχει μεσολαβήσει, μιλάω για το πλαϊνό της θήκης των δίσκων ! 'Οφθαλμαπάτη είναι η πράγματι στην πρώτη είναι σαν "κουτάλι" ! ! Μ' αρέσει το άγγιγμα του ηλεκτρολόγου (γείωση σασί στο μπροστινό panel !) Kαλή συνέχεια ! ! ! [MENTION=31456]kpetros[/MENTION] Κάτι παίζει με τις φωτό σου ! Θυμίζουν το ανέκδοτο του πίνακα με τις αγελάδες στο λιβάδι! Για πές , μέτρησες και καμιά θερμοκρασία?
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Μου θυμίζεις το πατέρα μου που είχε μια πολύ διευρυμένη οικολογική αντίληψη! Του άρεσε να λέει ότι: " Μ' αρέσουν όλα τα χορταρικά, αλλά σαν τα άγρια ραδίκια -αυτά με τα τέσσερα πόδια και το κουδουνάκι- δεν είναι άλλα!!!!!" -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Τουλίπες , μπορεί να μην έχουμε, αλλά έχουμε ζωχούς, Βρούβες, ρόκες, ξυνίθρες και άλλα αναπαυτικά στο μάτι, όταν πάρουν φόρα και ανθίζουν. Άγιος Κωνσταντίνος Λαύριο! -
Λειβάδι 01 Άγιος Κωνσταντίνος Λαύριο P3023793 large
Seafalco posted a gallery image in Members Albums Category
From the album: Artistic Photos _01
-
Εξοικονομητές ηλεκτρικής ενέργειας. Ο μύθος και η...γυμνή πραγματικότητα!
Seafalco απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Από το Εργαστήρι
Κανένα πρόβλημα, λάθος δικό μου, δεν πήγαινε σε εσένα το σχόλιο μου, αλλά πιο πάνω (μπλαμπλογικό "ιστορικόσυνομωσιολογικό" videάκι) και γενικότερα στους διάφορους θαυματοποιούς! Ο Τέσλα ήταν πολύ Μεγάλος για να τον πιάσω απερίσκεπτα στο στόμα μου! -
Εξοικονομητές ηλεκτρικής ενέργειας. Ο μύθος και η...γυμνή πραγματικότητα!
Seafalco απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Από το Εργαστήρι
Το όλο θέμα σκοντάφτει στην αρχή της διατήρησης της ενέργειας! Δεν είναι δυνατόν να παράγεις περισσότερο έργο από αυτό που καταναλώνεις! Δεν είναι δυνατόν να μην έχεις απώλειες! Ακόμα και απειροστά μικρές να είναι, ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Οπότε το ενεργειακό ισοζύγιο είναι πάντα αρνητικό! Κι αν υπάρχουν περιπτώσεις που "μακροσκοπικά" μοιάζουν να έχουν εικόνα "θαύματος", δεν αντέχουν στην προσεκτική εξέταση! Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να μειώσουμε τις απώλειες! Και ίσως κάποτε να φτάσουμε, μιμούμενοι τη φύση, σε μια -ας μου επιτραπεί η έκφραση- ενεργειολογική ισορροπία! -
Εσύ το πήγες επιστημονικά και "άγρια"! Έτσι δεν είχες ανάγκη και για σύγκριση με άλλα ! Στη δουλειά μου έχω πολύ επαφή με ακουστικά, ορισμένα πολύ καλά, και μπορώ να πω ότι υπήρξαν ακουστικά που μου έκαναν τη ζωή εύκολη και άλλα που βλαστήμαγα τη ώρα και τη στιγμή! Ακουστικά που είχαν μια απίστευτη καθαρότητα που επέτρεπαν την διάκριση ακόμα και της πιο λεπτής διαφοράς στη χροιά του ήχου, και άλλα που κυριολεκτικά "έριχνες τα χαρτιά" για να καταλάβεις τι ακούς! Για το στρώσιμο όμως, δεν επιχείρησα την δική σου πρόταση, θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά!
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Εγώ νομίζω ότι όλα αυτά είναι κλεφτές ματιές στο μέλλον που έρχεται, για καλό η κακό δεν το εξετάζω (μιας και είναι απέραντη η κουβέντα και τεράστια η δικά μας ευθύνη!) Έτσι με αργά βήματα η τεχνολογία προχωρά προς την κατασκευή συστημάτων που αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους, ακόμα και αν φαίνονται σαν παιχνίδια, απαιτούν πολύ δουλειά, αλλά αυτό που κυρίως χαρίζουν , είναι μια άλλη οπτική στα πράγματα. Μακάρι να βρούμε την σωστή! Από το TED κάτι ανάλογο αλλά σε άλλο τομέα: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=w2itwFJCgFQ]Raffaello D'Andrea: The astounding athletic power of quadcopters - YouTube[/ame] Καλή διασκέδαση!- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Κοίτα να δείς, όπως όλα τα καινούρια πράματα, βρίσκονται σε μια κατάσταση μη φυσιολογική! Π.χ. Η μεμβράνη των ακουστικών δεν έχει στα σημεία ανάρτησής της (την περίμετρό της) την ελαστικότητα που θα αποκτήσει μετά από κάποια χρήση, με αποτέλεσμα να είναι λίγο σφιχτή, να παραμορφώνει τo ίδιo της το σχήμα και να "κόβει" κάπως τα περάσματα του ήχου, αυτό που σου λέω τώρα δεν μπορείς να το καταλάβεις. Ο μόνος τρόπος είναι να ακούσεις καινούρια (άστρωτα) , παράλληλα με άλλα που έχουν χρησιμοποιηθεί κάποιο καιρό και έχουν στρώσει! Τότε θα ακούσεις κάποια διαφορά και αυτή μικρή μη νομίζεις τίποτε το τρομερό. Τα ίδια πράγματα αλλά σε πιο σημαντικό βαθμό συμβαίνουν και στις μηχανικές ιδιότητες της στέκας και των μαξιλαριών. Αλλά το πιο σημαντικό που αλλάζει με την χρήση τους ... είσαι εσύ ο ίδιος! Προσαρμόζεσαι στην αίσθησή τους και ή σου αρέσει ή ... πάμε για άλλα! Το θέμα αυτό είναι ιδιαίτερα προσφιλές στους κύκλους των εραστών του HiFi, όπου ΟΛΑ απαιτούν κάποιο "στρώσιμο", δεν τους αδικώ, γιατί πράγματι κάποιοι από αυτούς έχουν πράγματι καλλιεργήσει καταπληκτικό αισθητήριο, που προσωπικά δεν τολμώ να ισχυριστώ ότι το "πιάνω" , έστω και από μακρυά! Τώρα για τον τρόπο στρωσίματος , δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε παραπάνω από την χρήση που θα έκανες ούτως η άλλως, το ζήτημα είναι να στρώσετε παρέα, όχι να τρέχεις στον ΩΡΙΛΑ για θεραπείες ! Χαλαρά και καλές ακροάσεις! ! !
-
LOOOLLLL!! ! ! ! Τον βρήκατε μικρό και τον πειράζετε ε? Ο ένας κόβει και ο άλλος ράβει ! ! ! [MENTION=21436]sfirculitu[/MENTION] Δούλεψέ τα κάνα δυο μήνες να στρώσουν, αυτό θέλει να πει ο ποιητής ! BTW μεγειά και καλό "κάψιμο" ! ! ! !
-
Εξοικονομητές ηλεκτρικής ενέργειας. Ο μύθος και η...γυμνή πραγματικότητα!
Seafalco απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Από το Εργαστήρι
Εγώ δεν άντεξα! Το έκλεισα! Έλεος! ! !:rant: -
Πολυμετρο,ποιο κλπ...
Seafalco απάντησε στο θέμα του aggelopas topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Ωραίος ! ! ! ! Άντε Διονύση, μπράβο, το 'πες και τσακ-μπαμ το ΄κανες! Περιμένουμε και mini work log για την κατασκευή ! ! Κοίτα να βρεις ένα καλό κουτάκι (παίζουν και χυτά αλουμινένια !) και χρησιμοποίησε , όσο μπορείς ποιοτικότερες μπόρνες και μπανάνες. Το τέλειο θα είναι να είναι από τον ίδιο κατασκευαστή. Άντε καλή συνέχεια! !
