-
Posts
16.211 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
16
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Seafalco
-
Να είσαι καλά! Όπως και να έχει, κανείς μας δεν τα ήξερε από τη "κοιλιά" της μάνας του! Οπότε φυσικό είναι να βοηθάμε όπου μπορούμε, γιατί και σε μάς άλλοι τα έμαθαν, όσα μάθαμε δηλαδή, γιατί έχουμε ακόμα να μάθουμε πολλά ! ! ! Ευτυχώς ! ! !
-
How its Made ........the Cooling Parts
Seafalco απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Ψύξη
Και φυσικά δεν θα μάθουμε πως ακριβώς είναι φτιαγμένο, αλλά σιγά σιγά έρχεται ! Μιλάω για κάτι που ήδη το έχουμε δει σαν πρωτότυπα, απλά έπεσα πάνω σε ένα video που εγώ τουλάχιστον δεν είχα δει και το βρήκα ενδιαφέρον. Ενεργητική καταστολή θορύβου ανεμιστήρων: (Active Noise Cancellation ) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=_EI06GGeqeI]Noctua-Rotosub Prototype Computex 2012.wmv - YouTube[/ame] Από το : Noctua shows off noise-cancelling PC fan prototype | The Verge E, και μετά μου φάνηκε καλή ιδέα να μαζέψω εδώ , και άλλες σχετικές αναφορές! Noctua.at - sound-optimised premium components "Designed in Austria"! [ame] [/ame]RotoSub AB http://www.rotosub.com/s_technology_3p.php [ame] [/ame]Αν και έχουμε ακούσει ξανά ανάλογο σύστημα, εδώ με την διακοπτόμενη λειτουργία του, είναι εντυπωσιακά ευδιάκριτη η επίδραση της ενεργητικής καταστολής, τόσο στον ήχο , όσο και στις κυματομορφές! Καλή ακρόαση και ... διάβασμα οι ξεκούραστοι! -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Από το πρωί είναι το νέο desktop! ! ! Αυτή η διαβάθμιση των "μπλέ" είναι τέλεια! Και περισσότερο μου άρεσε που το στήσιμο και οι συνθήκες λήψης έδωσαν μια εικόνα που σε "ρουφάει"! Έξοχο! :worship: Αλλά σταθεροποιήσου ( )στην νέα σύνθεση που είναι και καλύτερη! Ευχαριστώ ! -
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
Εξοικονομητές ηλεκτρικής ενέργειας. Ο μύθος και η...γυμνή πραγματικότητα!
Seafalco απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Από το Εργαστήρι
Τώρα έχω άδικο εγώ, που αισθάνομαι μια φαγούρα στα δάχτυλα!!! Να τα ανοίξω πρέπει, μόνο που δεν ξέρω κατά που να τα στρέψω ! ! !:rant: Έλεος ! ! ! -
Εξοικονομητές ηλεκτρικής ενέργειας. Ο μύθος και η...γυμνή πραγματικότητα!
Seafalco απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Από το Εργαστήρι
Μπορεί να είναι "βλακείες" αλλά μια χαρά κονομάνε οι προωθητές τους! Οπότε πάντα αξίζει να δώσεις βάρος σε κάτι τέτοια, ακόμα και αν είναι προφανές σε κάποιους ότι είναι "μούφα", δυστυχώς για το target group αυτών των προϊόντων, τα πράγματα δεν είναι τόσο προφανή! Δύσκολο , δε λές τίποτε! Εδώ με τους εξοικονομητές, που υπήρχε το βασικότερο όλων (ότι η ΔΕΗ δεν χρεώνει τα άεργα στους οικιακούς καταναλωτές) και πάλι ήταν δύσκολο να πεισθούν κάποιοι! Όσο για την ασχετοσύνη, υπάρχει αλλά δεν πιστεύω ότι τα "θύματά" της έχουν ουσιαστική ευθύνη, γιατί όλες αυτές οι καμπάνιες έχουν μια επιστημονικοφανή παρουσίαση και ο μη σχετικός είναι ουσιαστικά ανυπεράσπιστος απέναντί της, πόσω μάλλον που και η τεχνολογία κάνει εντυπωσιακά άλματα συνεχώς, και έτσι ο καταναλωτής θεωρεί αναμενόμενο κάθε νέο επίτευγμα , όσο "κουφό" και αν είναι αυτό΄!!! Έτσι, πέφτει στις "πλάτες" αυτών που αντιλαμβάνονται καλύτερα τα πράγματα, να δώσουν μια "χείρα" βοηθείας στους υπόλοιπους! Αυτό αποτελεί μια έμμεση - πλην σαφή - πρόκληση και πρόσκληση, σε όποιον "το έχει" να προχωρήσει στην κίνηση που θα κάνει την διαφορά! Άντε να δούμε και κάνα άρθρο για τους βενζινοθαυματοεξοικονομητές ( )!!! -
Εξοικονομητές ηλεκτρικής ενέργειας. Ο μύθος και η...γυμνή πραγματικότητα!
Seafalco απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Από το Εργαστήρι
Πραγματικά διαολίζομαι, και όχι με τα "αρπακτικά" τόσο, -αυτά κάνουν την "δουλειά" τους-, ποιος μπορεί να κατηγορήσει το "λύκο", όταν έχεις αφήσει το "κοπάδι" αφύλακτο και έρμαιο στις ορέξεις του! Αυτός που φταίει είναι η οργανωμένη πολιτεία (καλά ξέρω και άλλα με τον Τοτό ), της οποίας το πλέγμα προστασίας υπέρ των πολιτών, είναι απλά και επί της ουσίας, ανύπαρκτο! Έχουν υπάρξει αρκετές καταδίκες για το θέμα αυτό , αλλά παρ' όλα αυτά, οι "επιχειρηματίες" αυτοί, όπως είπες κι εσύ, κάναν μια χαρά τη "δουλειά" τους ! Όσο για το περί μαγνητικών εξοικονομητών καυσίμων, και εμένα μου έχει προκαλέσει την περιέργεια, αλλά εδώ, θέλουμε χημικό με "ηλεκτρομαγνητικές ανησυχίες" , βεβαίως μπορεί και να παίξει το ενδεχόμενο, να βρεθεί ηλεκτρολόγος με "χημικές ανησυχίες" Θα του φορέσουμε και κάνα δυο βραχιολάκια "ισορροπίας και "ποιος τον πιάνει" μετά!!! Να 'μαστε καλά και πάντα με κέφια!!! -
Εξοικονομητές ηλεκτρικής ενέργειας. Ο μύθος και η...γυμνή πραγματικότητα!
Seafalco απάντησε στο θέμα του Seafalco topic στην ενότητα Από το Εργαστήρι
Παιδιά να είσαστε καλά! Το λόγια σας, μου δίνουν αυτό που θα χρειαστείτε κι' εσείς, για το επόμενο άρθρο..... ...........κουράγιο και δύναμη! -
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
Seafalco απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Εδώ νομίζω ότι η απάντηση είναι άλλη! Εντάξει το φλάς φώτισε το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά η λήψη αν ήταν πολύ σταθερά στηριγμένη η μηχανή, θα έβγαζε το εσωτερικό του αυτοκινήτου νεταρισμένο ακόμα και χωρίς φλας, γιατί η σχετική θέση κάμερας και οχήματος δεν αλλάζει! Το μόνο που είναι και θα είναι, λίγο θολό, είναι το χέρι του οδηγού! Βεβαίως το αυτοκίνητο και η κάμερα κουνιούνται πάνω κάτω ως προς το δρόμο γι αυτό και οι κυματιστές γραμμές! Όπως και να έχει, εντυπωσιακή η φωτό!!! -
Πολυμετρο,ποιο κλπ...
Seafalco απάντησε στο θέμα του aggelopas topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Μήπως τα έχω κάνει αχταρμά στο μυαλό μου; Συ είπας! ! ! ! Όχι το tRMS (AC) θα δείξει μια τιμή που θα αποκλίνει από την πραγματική, περίπου όσο και η DC συνιστώσα, αλλά αυτό δεν θα "ξέρει" ότι αυτή υπάρχει. Βέβαια αν η DC συνιστώσα που έχεις είναι σταθερή μπορείς να το ξεπεράσεις το θέμα: α. Μετράς με το οργανο σε DC και βρίσκεις πόση είναι , αν σου κάνει την χάρη να είναι σταθερή , τότε πάμε στο επόμενο Βήμα: β. Μετράς μετά σε AC και βρίσκεις πόσο είναι και το κυμαινόμενο τμήμα του σήματος, αν αυτό το τελευταίο το κάνεις με tRMS έχεις κάνει την δουλειά σου , αλλά τα σήματα συνήθως δεν έχουν το δικό μας"πόνο" , έχουν το δικό τους χαβά!! Ενώ ένα tRMS (AC + DC ), θα μετρήσει σωστά , αρκεί αυτό που μετράς να μην ξεφεύγει από τα όρια του οργάνου ! Και πάλι εδώ μπορείς να κάνεις το προηγούμενο τέχνασμα για να δεις πόση είναι η DC συνιστώσα. Για να έχει πραγματικά σωστή εικόνα της κυματομορφής που μετράς , ένας παλμογράφος είναι απαραίτητος, αλλά και πάλι δεν σε απαλλάσσει από την ανάγκη του σωστού DMM, αν και αν είναι από τους πολύ σύγχρονους , μπορεί να μετρήσει διάφορα πράματα που παλιά έμοιαζαν σαν επιστημονική φαντασία! Όσον αφορά στα πολύμετρα με γραφική απεικόνιση, είναι πολύ καλή αγορά , αλλά έχουν σοβαρούς περιορισμούς, καθώς είναι προσανατολισμένα σε αργά συνήθως σήματα Υπάρχουν κάποια όργανα που δουλεύουν σαν παλμογράφοι , αλλά μετράνε και σαν πολύμετρα , αλλά δεν θέλω να σου πω τιμές ...... Γενικά η αγορά οργάνων είναι μια πολύ πονεμένη ιστορία, αλλά παρ' όλα αυτά μπορείς να πάρεις καλά και κυρίως χρήσιμα όργανα που θα σε καλύψουν στις πραγματικές σου ανάγκες ! Είναι ο συμβιβασμός που όλοι κάνουμε! Και φυσικά το άλλο μεγάλο κεφάλαιο είναι οι τεχνικές μέτρησης, αλλά εκεί προοδευτικά μαθαίνεις και δεν υπάρχει θέμα. Και πάντα -ας το έχουμε κατά νου- δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε όλα τα όργανα που ενδέχεται κάποια στιγμή να χρειαστούμε, τότε επιστρατεύεις φαντασία , στρώνεις τον ακατονόμαστο κάτω , και το φτιάχνεις μόνος σου!!! Για να πω ένα απλό παράδειγμα, π.χ. θέλουμε να μετρήσουμε μια πολύ μικρή αντίσταση, ας πούμε 0,12 Ohm. Το όργανο που το κάνει αυτό κάνει πολλά E , Όποτε........τροφοδοτικό με σταθεροποίηση ρεύματος , διαλέγεις μια βολική τιμή ρεύματος , το περνάς από την αντίσταση και απλά μετράς την πτώση τάσης, ακρίβεια πάνω από 99% , όλα καλά με κόστος μηδέν! Τώρα θα μου πεις ότι δεν έχω τροφοδοτικό με ρύθμιση ρεύματος ! ! ! Ε να το επόμενο project ! ! ! Αμ πώς ! ! ! -
Πολυμετρο,ποιο κλπ...
Seafalco απάντησε στο θέμα του aggelopas topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Α ) Η μέτρηση tRMS απευθύνεται: 1_Σε περιπτώσεις που έχουμε μη ημιτονική κυμαινόμενη* τάση π.χ. αν έχουμε τετραγωνικούς , η πριονωτούς παλμούς και αυτή η τάση κατεβαίνει μέχρι το μηδέν ή διέρχεται από αυτό αλλάζοντας πολικότητα. 2_Σε περιπτώσεις που έχουμε ημιτονική κυματομορφή, η οποία όμως δεν είναι καθαρή , αλλά συνοδεύεται και από κάποιες αρμονικές της (πολύ "συνηθισμένη" η τρίτη), τότε ένα Average πολύμετρο θα αρχίσει να "παραμιλάει" ! {* Χρησιμοποιώ τον όρο κυμαινόμενη, καθώς η τάση δεν είναι απαραίτητο να αλλάζει πολικότητα, μπορεί απλά να μηδενίζεται π.χ. μια πλήρης ανόρθωση άνευ φίλτρου εξομάλυνσης} Β) Αν όμως υπάρχει στο μετρούμενο σήμα και DC συνιστώσα (υπάρχει δηλαδή μια συνεχής τάση πάνω στην οποία έχει επικαθήσει η τάση που λέγαμε στο Α π.χ. μετράς ένα -ανεπαρκές- φίλτρο εξομάλυνσης μιας ημιανόρθωσης όπου έχουμε το DC υπόβαθρο και επάνω του κάθεται η -ισχυρή- κυμαινόμενη συνιστώσα της ημιανόρθωσης) τότε το tRMS δεν θα μετρήσει σωστά! Εκεί χρειάζεται ένα πολύμετρο που να μετρά tRMS AC + DC Έτσι ένα πολύμετρο tRMS AC+DC μας καλύπτει σε όλες τις περιπτώσεις, ενώ ένα απλό tRMS (AC), όχι! Σχετικά μπορείς να δεις εδώ (πίνακας 2) όπου σε κάποιες περιπτώσεις τα σφάλματα που κάνουν τα Average DMM -όντας ρυθμισμένα μόνο για καθαρό ημιτονικό σήμα- είναι "αστρονομικά"! Understanding Handheld DMM Specifications | Tektronix Από εκεί και πέρα υπάρχουν παραπέρα διαφοροποιήσεις που έχουν να κάνουν με την συχνότητα του σήματος που μπορεί να δουλέψει με ακρίβεια το tRMS καθώς και με την ποιότητα του σήματος (δηλαδή πόσο αποκλίνουν οι κορυφές του σήματος από την μέση (Average) τιμή. Κάποιοι κατασκευαστές δίνουν παραμέτρους και γι αυτά [Crest factor, PAPR]. Σχετικά δες εδώ: Crest factor - Wikipedia, the free encyclopedia Καλό διάβασμα ! ! ! -
Πολυμετρο,ποιο κλπ...
Seafalco απάντησε στο θέμα του aggelopas topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Μου φαίνεται πως σε τρώει ο ακατονόμαστος, ε!!! :...: Δεν μπορώ να αντισταθώ! Δε μπορώ λέμεεεεεεε! ! ! Πάρε να 'χεις λοιπόν! ! ! Fluke 5520A at Instrument Rental Labs Εγώ πάω να ... κλάψω ! ! ! :weep: -
Πολυμετρο,ποιο κλπ...
Seafalco απάντησε στο θέμα του aggelopas topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Ακριβώς αυτό ! Αυτό που απλά έκανες (όχι ότι δεν το ξέρεις δηλαδή!) είναι να διαπιστώσεις ότι η γραμμή παραγωγής του εργοστασίου των μπαταριών και η χημεία δουλεύουν σωστά ! ! Κανονικά χρειάζεται ένα calibrator , αλά επειδή αυτά είναι άπιαστα όνειρα, μπορείς να έχεις μαι πολύ καλή ρύθμιση χρησιμοποιώντας ένα ολοκληρωμένο που παράγει τάσεις αναφοράς. Μια αντιπροσωπευτική, εξαιρετικά απλή λύση και κατ΄ευθείαν στην καρδιά του προβλήματος, είναι στο άρθρο που ακολουθεί! Geoff's Projects - Precision Voltage Reference Τα έχει όλα και συμφέρει! ! -
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
-
From the album: Artistic Photos _01
