Jump to content

Seafalco

Reviewers
  • Posts

    16.211
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    16

Everything posted by Seafalco

  1. Seafalco

    Πολυμετρο,ποιο κλπ...

    Οι δεύτερες σκέψεις είναι πάντα πιο σωστές , για να μην πούμε για τις τρίτες! Μια χαρά το βόλεψες , αλλά για πες και πόσο την πήγες την ακρίβεια μετά την ρύθμιση, γιατί αυτο το 10% ... πρέπει να σε "συγκίνησε" Άντε καλή αποταμίευση και γρήγορα με ένα DMM που δεν θα "μασάει"
  2. Τώρα δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, κάποια πράγματα είναι για να απορείς, αλλά έχει ενδιαφέρον! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Qkmd51531r8][iNTERVIEW] Sigma dp2 Quattro at CP+ 2014 - AkihabaraNews.com - YouTube[/ame] Τα περί μη ενσωμάτωσης Video recording, στο όνομα της ποιότητας, περιορίζει αρκετά τους υποψήφιους αγοραστές πιστεύω! Καθώς και τα περί ακρίβειας τοποθέτησης των εναλλάξιμων φακών! ! ! Απλά η ακρίβεια κοστίζει και καλό είναι να την περιορίζεις όπου μπορείς, έστω και "μη λέγοντας όλη την αλήθεια"! CP+ 2014: Sigma interview - 'we have survived because we make unique products': Digital Photography Review Sigma DP2 Quattro First Impressions Review - Reviewed.com Cameras Και καλές φωτό εδώ: Sigma dp2 Quattro Review: Preview Καλή διασκέδαση ...
  3. Seafalco

    Πολυμετρο,ποιο κλπ...

    Καλό ψάξιμο και καλύτερη διασκέδαση σου εύχομαι! Το true RMS είναι μια διαδικασία μέτρησης που σου δίνει την δυνατότητα να μετράς μη ημιτονικές κυματομορφές, και να σου δείχνει σωστά την RMS τιμή τους . Αν ας πούμε πας να μετρήσεις το σήμα από ένα triac τότε έχεις να μετρήσεις ένα ταλαιπωρημένο ημιτονικό σήμα που του λείπει ένα κομμάτι. Ένα κοινό πολύμετρο που μετράει σε Average θα σου δείξει μια τιμή που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Ενώ ένα RMS θα σου δείξει σωστά το θερμικό ισοδύναμο της τάσης που μετράς/ Tα πολύμετρα αυτού του τύπου είναι καλύτερα από τα κοινά, αλλά η τιμή που λες με ανησυχεί! Και η βασική του ακρίβεια ακόμα περισσότερο! 1% είναι πολύ μικρή ακρίβεια, για ψηφιακό όργανο, αλλά όπως και να έχει εξαρτάται από το τι κάνεις, τι θες να μετράς και ποση ακρίβεια σου είναι απαραίτητη! Και να έχεις υπόψη ότι αυτά με τα πολλά φρου φρου κι αρώματα -όταν είναι φτηνά- δεν κάνουν ουσιαστικά τίποτε σωστά! Αν αποφασίσεις να πας ψηλότερα (κατά Fluke μεριά , μην παραλείψεις να δεις και τα Chauvin-Arnoux Chauvin-Arnoux: Check out with Test & Measurement the complete products' range Test&Measurement Είναι Γαλλικά και εξαιρετικά όργανα και κοστίζουν φτηνότερα από τα Fluke για τις ίδιες ή και καλύτερες δυνατότητες! Χρήσιμες ιδιότητες: Max, Min, Hold, Average (σου επιτρέπει να δείς που κυμαίνεται μια τάση) Relative mesurements (σου επιτρέπει να μετρησεις ως προς μια τάση μια άλλη, η να αφαιρέσεις την αντίσταση των probs όταν μετράς μικρές αντιστάσεις) Το σημαντικό είναι το οικονομικό , αλλά θέλει και τον συνδυασμό του να μην πάρεις μπαγκατέλα! Καλό ψάξιμο! EDIT ! ! ! ! !! Η σύνδεση με το PC καλό είναι να είναι με οπτική επικοινωνία και όχι με κατ' ευθείαν ηλεκτρική σύνδεση, μη σου κλατάρει το πολύμετρο και τα πάρει όλα και τα σηκώσει !!!!
  4. Τι έδειξες τώρα ! ! ! ! ! :T:
  5. Seafalco

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] Θυμάμαι αυτό το έχεις ξανακάνει, μπουγάδα καλοκαιρινή ήταν νομίζω! Πάντως αν δεν υπάρχουν ευαίσθητα στην υγρασία εξαρτήματα, ακόμα και οι πλακέτες μπορούν να μπουγαδιαστούν , ένα καλό φύσημα και μετά ηλιοθεραπεία και όλα καλά, η μάλλον πιο σωστά: Καλύτερα! ! ! Άντε με το καλό να γεμίσει μέχρι τα μπούνια!
  6. [MENTION=12156]Lakisss[/MENTION] Ρε 'συ Νίκο, να 'σαι καλά ... συγκινήθηκα! Ευχαριστώ για την ανάρτηση! ! !
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.