Jump to content

Dj_ALeX

Premium Members
  • Posts

    2.285
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Dj_ALeX

  1. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Νεότερη έκδοση του AMD Radeon Software Crimson Edition driver 15.11.1 beta με ορισμένα fixes τα οποία παραθέτω παρακάτω:
  2. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    Ωραία..! Ααα και δεν έκανε detect κανέναν USB... είναι SataIII δίσκος 2ΤΒ WD Black!
  3. Dj_ALeX

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    @atiman Βρίσκομαι εδώ... ΔΕΝ θέλω όμως να κάνω uninstall... άλλα πράγματα θέλω να τσεκάρω! Τι κάνω πατάω ΝΟ (δεν έχω ramdisk) θα μου βγάλει πρώτα κάποιο status ή θα ξεκινήσει κατευθείαν το uninstall χωρίς να με ρωτήσει?? Επίσης δεν μου έκανε detect τον C δίσκο άλλα κάποιον άλλον...
  4. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Σωστά... για αυτό έχω κρατήσει στον κάδο ανακύκλωσης τα αρχεία που σβήστηκαν! Spoiler : Είμαι λίγο μπακάλης το ξέρω
  5. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ναι αλλά αρχικά πρέπει να βρούμε το process Radeon settings:Host application (στον task manager) και να το τερματίσουμε. Μετά πηγαίνουμε στον φάκελο Program Files/AMD/Cnext/Cnext/Localisation και κάνουμε αυτό που λές..! Μετά μόλις ανοίξουμε ξανά το Radeon settings θα είναι όλο το menu στα αγγλικά. Βέβαια ελπίζω να απλοποιηθεί αυτό το πράγμα και σε νεότερες εκδόσεις του driver να δίνεται η επιλογή αλλαγής γλώσσας κανονικά μέσα απο το UI. 1) Έχω την εντύπωση οτι είναι pre-enabled αυτό το feature μέσα απο το driver για κάποια παιχνίδια όπως πχ. fallout 4 etc.. δεν είμαι 100% σίγουρος βέβαια. Πάντως switchάκι on/off δεν βλέπω να υπάρχει! 2) Σε αυτά συμφωνώ και γώ. Δοκίμασα όμως αλλαγές και στα βίντεο στο Youtube aka web based video playback κανονικά η ποιότητα βελτιώνεται 3) Δεν μου παρουσιάζεται το εν λόγω πρόβλημα
  6. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Πρώτα βγάλε τον παλιό και μετά κάνε restart και βάλε τον Crimson. Ηδη δοκιμάζεται... Link
  7. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Το φαντάστηκα οτι θα λειτουργεί έτσι... anyway..! Ελπίζω σε νεότερες εκδόσεις να δωθεί αυτή η επιλογή! Το DDU πρός το παρόν δεν υποστηρίζει το Radeon software Crimson.. για αυτό και ανέφερα παραπάνω οτι αναμένεται νέα έκδοση. Πρός το παρόν απεγκατάσταση του εν λόγω driver μονάχα απο το Control panel (παραδοσιακά δλδ).
  8. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @ARMAGEDDON Το GPU-Z 0.8.6 πλέον θεωρείται out of date Αναμένονται νεές εκδόσεις GPU-Z & DDU Uninstaller.
  9. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Κάποια πρώτα σχόλια και μια ερώτηση... Δεν έχω προλάβει να δοκιμάσω πολλά πράγματα αλλά αυτό που είναι παραπάνω απο εμφανές είναι η περαιτέρω βελτίωση του frame pacing! Πραγματικά δεν ξέρω τι έχει κάνει η AMD αλλά με Single GPU που δοκίμασα μερικά DX9-DX11 games πραγματικά έχω να πώ οτι έχω εντυπωσιαστεί απο το αποτέλεσμα με τους Crimson. Η ροή των παιχνιδιών έχει βελτιωθεί αισθητά! To UI είναι καλό γενικά και γρήγορο (βέβαια ακόμα θέλει δουλίτσα), η εγκατάσταση του οδηγού πανεύκολη και η εκκίνηση του Radeon Software αστραπιαία. Πρός το παρόν έχω μία απορία... @atiman ξέρεις πώς μπορώ να αλλάξω γλώσσα μέσα στο UI του Radeon Software?? Δεν την παλεύω με τα ελληνικά Update1 Δοκίμασα το FRTC σε DX9 παιχνίδια. Λειτουργεί όντως αλλά υπάρχει ένα bug στην επιλογή του FRTC per game! Εάν το ορίσω "καθολικά" λειτουργεί κανονικά διαφορετικά όχι! Επίσης το σύγκρινα με την λειτουργία frame rate limitation του γνωστού σε όλους RTSS V6.4 και μπορώ να πώ με βεβαιότητα οτι έχει καλύτερη αίσθηση (ποιό smooth ροή) όταν έχω ορίσει frame rate limitation απο εκείνο παρά απο το AMD FRTC function μέσα απο τον Crimson driver. Περισσότερα για το τι και πώς αργότερα...
  10. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    KOTOΠΟΥΛΟ FTW EDITION! Spoiler : Btw έχω μία φίλη σαν την Χριστιάνα και καλύτερη που τρώει τα πάντα...
  11. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Τελικά τα χτυπήσαμε και τα τυλιχτά & τα καλαμάκια να ουμ... Spoiler : Αααα και @GruntGR η Χριστιάνα δεν τρώει οτι να ναι
  12. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    4 τυλιχτά ή 15 καλαμάκια?? Ιδού το ερώτημα??
  13. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Δεν υποστηρίζεται το VSR αλλά ούτε το FRTC (Frame rate target control) στις σειρές HD5000 & HD6000..!
  14. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Πάλι καλά που διαβάζω αυτό το thread συχνά-πυκνά... κάνε και κανά mention να σε βρίσκω ποιό εύκολα Λοιπόν πέσμου λίγο απο τι αποτελείται το σύστημα σου! Και δοκίμασε τους 15.11.1 επίσης! (Κάνε πρώτα καθάρισμα με το τελευταίο DDU εδώ σε safe mode πάντα!)
  15. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Με πρόλαβες...
  16. Dj_ALeX

    Samsung 850 series

    Νεότερη έκδοση Samsung magician V4.9 εδώ! Παραθέτω και τα release notes..
  17. Dj_ALeX

    Fallout 4

    Κοίτα γώ τώρα το παίζω με 80fps (σε 60Hz panel) επειδή έβγαλα το cap, δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο.. Ίσα ίσα το game πάει νεράκι τώρα! Δεν ξέρω τι παίζει με τα 144άρια monitor όμως.
  18. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Καλά ρε παίδες έχουν βγεί οι 15.11 beta και σε λίγο έρχεται το νέο Radeon Software... ποιός ο λόγος να ασχοληθούμε με παλαιότερους οδηγούς..?
  19. Dj_ALeX

    Fallout 4

    Κομπλέ το παιχνιδάκι. Έφτιαξα και το frame cap όπως επίσης και το mouse lag.. τώρα είναι "ελέυθερο" να πιάσει όσα fps μπορεί!
  20. Dj_ALeX

    M.2 SSD, ποιον;

    Απλά για να σας φύγει το "άγχος" όλα παίζουν όπως ακριβώς τα σκέφτεστε! Εξάλου η Ζ,ΖΧ,ΖxR παίζουν σε μικρή θυρούλα PCI-E 3.0 X1. Απλά η 980 Ti του seb που ρωτάει θα παίξει PCI-E 3.0 Χ8.. θα χάσει 1% επιδόσεις.. τρίχες... Αν θές να έχεις το απόλυτο φυσικά η λύση είναι το Χ99! Ααα και για SLi.. το ξεχνάς
  21. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Φάτε εσείς KFC να κάνετε κορμί..!
  22. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Καλά ντάξει... Στο ΒΑΣΙΛΑΡΟ άντε γειά??? Τι ακούτε δλδ εσείς κύριε (απο ελληνικα πάντα)?? Spoiler : Κλασικά θα μου πεί.. δεν ακούω ελληνικά!
  23. Dj_ALeX

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Νέο CD Καρράς! Τούμπανο! Μιλάμε θα πιούμε πολλά Johny το ΣΚ!
  24. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Για όσους θέλουν να παίξουν το νέο Call of Duty BO III η AMD φρόντισε να τους έχει "ετοιμοπόλεμους" AMD Catalyst 15.11 Beta BO III ready driver + bug fixes για 64bit λειτουργικά εδώ. Παραθέτω και τα release notes:
  25. Dj_ALeX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    @ARMAGEDDON Όταν λέει 1 φορά το χρόνο εννοεί οτι θα βγάζει τον "επετειακό" ας πούμε driver με ένα όνομα (αποχρώσεις του κόκκινου). Δεν εννοεί οτι θα βγάζει WHQL ή "γενικά" driver 1 φορά το χρόνο. Κάθε μήνα θα βγαίνει Beta, και λογικά κάθε 3-4 μήνες θα βγάζει και έναν συγκεντρωτικό WHQL. Κάπως έτσι ούτως ή άλλως γίνεται.. ειδικά τον τελευταίο χρόνο απο Catalyst Omega και δώθε. Απλά τώρα που κάνει την αρχή με το επανασχεδιασμένο RADEON Software UI του "έδωσε" την απόχρωση Crimson!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.