Jump to content

cyberdyne

Premium Members
  • Posts

    2.526
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cyberdyne

  1. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Περαστικά συνάδελφε!
  2. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Thanx!!!!!
  3. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Καλημέρες! εκπέμπω για μια ακόμη μερα στους 38,3 βαθμούς πυρετό! Stay tuned we have sneeze and cough today! Honda details please!
  4. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ευχαριστώ! Λαμία και πριν κανα 2ωρο σταμάτησε να χιονίζει!
  5. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ξύπνησα με 38,3 πυρετό, έξω χιονίζει κ το έχει στρώσει... Καλημέρα???
  6. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  7. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Hitler..wut? https://www.facebook.com/451074868343353/videos/895955023855333/
  8. cyberdyne

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    Να σαι καλά με έκανες κ γέλασα!
  9. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Hello επαρχία, οικόπεδο! Πάντως σε φίλη με διαμέρισμα, δεν μου είπε τπτ ιδιαίτερα προβλήματα...
  10. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Ντάξ μόλις παώ στο καινούργιο σπίτι, θα πάρω ένα γατάκι σίγουρα!
  11. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν: @UltraB
  12. cyberdyne

    Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα

    Σε όλους μας το λέω!
  13. cyberdyne

    Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα

  14. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Χρόνια πολλά Add-ons !! Υγεία, χαρά, λεφτά, σεξ και μπόλικα σουβλάκια!!!!
  15. cyberdyne

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Αυτό απόψε θα πάω να το δω στο σινεμά και θα σε πω!
  16. cyberdyne

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Ρε παιδιά, τι χάλι ήταν αυτό? Στην αρχή ανδιαφέρουσα, αλλά μετά.... Δεν μπόρεσα να το δω ως το τέλος, την έκλεισα την ρημάδα!
  17. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  18. cyberdyne

    Αυτοκίνηση

    κλάμα! https://www.facebook.com/CarFreaksGr/videos/1699748466964061/
  19. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Fixed!!!!
  20. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Για τι κρύο μιλάμε? Ανεβαίνω μέσα Φλεβάρη! Να πάρω μπουφανάκι???
  21. cyberdyne

    DOOM

    Εύχομαι να αργούν για να βγάλουν καλό παιχνίδι και όχι το αντίθετο....
  22. cyberdyne

    Πνοη σε laptop 7ετιας και Desktop 11ετιας , γινεται;

    It's ALIVE!!!! Εντυπώσεις να μας πεις, γιατί όλο και κανά παλιό πισάκι θα υπάρχει τριγύρω, να ξέρουμε πως θα παέι και τι τρέχει με το λίνουξάκι!
  23. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ξέρουμε ποιού είναι αυτό το πισι.....
  24. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    NSFW
  25. cyberdyne

    Πνοη σε laptop 7ετιας και Desktop 11ετιας , γινεται;

    Πες ότι έχει 1GB.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.