Jump to content

SpirosKGR

Premium Members
  • Posts

    4.214
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by SpirosKGR

  1. SpirosKGR

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Εχω μείνει στο 8ο επεισόδιο. Αγαπημένος doctor ( κατεμέ ο καλύτερος ) David Tennant
  2. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ωραίος κουκλί το κουτάκι ! Το sleeve το καθαρό κόκκινο αν μπορέσεις να το ανεβάσεις πάνω ( στην απο πάνω θέση δεξιά ) και θα είναι τέλειο.
  3. SpirosKGR

    Rainbow Six: Siege

    Πετάει η ομάδα ! @Dj_ALeX @PANOSMAMBAX Γενικά από τα fps που χαίρεσαι να παίζεις με παρέα και προσωπικά με τα παιδιά ρίχνουμε άφθονο γέλιο καθημερινώς χαχα
  4. SpirosKGR

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Αδικα περιμενετε παιδια. https://www.reddit.com/r/GameDeals/comments/49m0h8/golden_joystick_dark_souls_prepare_to_die_edition/d134i6l Εν ολίγοις για να μη ψαχνετε. Ειχαν ελάχιστο στοκ κλειδιών και το έδωσαν εχθες. Οι υπόλοιποι θα παρουμε καποιο mail με κροκοδειλενια δάκρυα και λύπες και ίσως ( αμα δε τελειώσει κι αυτο ) κάποιοι συμβολικό gift ( δεν εχουν πει τι, κουπόνι ή παιχνίδι της πλακας ). @Dj_ALeX @PANOSMAMBAX
  5. SpirosKGR

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Παστίτσιο ε; Χμμ πριν το στρατό δε μου άρεσε αλλά μετά απ'αυτον το τρώω άνετα χαχα Φαίνεται ωραίο και η μπεσαμελ σφιχτή και ωραία την κόβω. @Dj_ALeX
  6. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Ανέτοιμο ακομα το DX12. Μακαρι να δουμε εστω κ τα μισα απο οσα μας υποσχέθηκε η micro$$oft. Γιατι μεχρι τωρα το 12αρι μονο μάρκετινγκ για προώθηση των 10ων παει
  7. Πάμε ASRockάρα !
  8. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    @Dj_ALeX Μεγιά Αλεξ. Είδες όταν με ακούς Μεγια και καλοφόρετα
  9. SpirosKGR

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Το είδα τελικά το Event Horizon, δε μπορώ να πω ότι τρόμαξα, σε σχέση με αυτό Pandorum που είχα δει πιο παλιά . Ναι με έπιασε λίγο το στοιχείο horror-scifi-space αλα dead space ( πόσο ωραία ιδέα θα ήταν να γινόταν και ταινία ) Επίσης είδα και το Creed. Μ'αρεσε μπορώ να πω. Ωραία ταινία αξίζει ! @UltraB Δεν ξέρω αν θα τα πάει καλά το 23 jumb street-mib καθώς το τελευταίο sequel με το δίδυμο του Jumb Street δεν ήταν τόσο κωμικό όσο η πρώτη ταινία που τη θεωρώ πιο αστεία και καλύτερη.
  10. SpirosKGR

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Κοίτα έχω δει και ταινίες που στο imdb έχουν πάρει 4 και 5 και θεωρούνται μάπες, έχω δει και ταινίες του 7-9 και για μένα ήταν μάπες. Διάβασα ότι είναι σε στυλ, όπως το Dead Space στα games, και επειδή παίζει και ο Σαμ Νιλλ ( jurassic park ) και μιας και ειμαι παιδί του 90' σκέφτηκα να δω ταινίες που λόγω το νεαρό της ηλικίας μου τότε ( όταν βγήκε ήμουν 2 ετών ) έλεγα να τη δω.
  11. SpirosKGR

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Ξεκίνησα να δω προχθές το Creed αλλά επειδή είχα ρίξει ξενύχτι δεν την τελείωσα και την άφησα στα πρώτα 30 λεπτά, γενικά μ'αρεσει. Και τώρα μια ερώτηση στους πιο παλιούς, το Event Horizon το εχει δει κανένας;
  12. SpirosKGR

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Κάποιοι έχουν θέματα με τους τελευταίους οδηγούς. Τους δοκίμασε κανείς από εδώ; *Εγω είμαι με 361.91.
  13. SpirosKGR

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Ελα παιδιά ηρεμήστε τώρα, ο Αλεξ απλά πόσταρε το log των νέων drivers ( που είναι και ο μοναδικός που αμέσως με το που βγουν ενημερώνει τον κόσμο ) και επισήμανε κάποιες λεπτομέρειες που θεωρεί σημαντικές και σηκώνουν συζήτηση και σχολιασμό. Μετά το πήγαμε σε συγκρίσεις και "professional" feedback, κάπου χάνεται η μπάλα. Μείνετε σε κόσμιο επίπεδο.
  14. SpirosKGR

    Tom Clancy's The Division

    Φίλος με 6950 και ι5 2500Κ, είχε πολλά προβλήματα, frame drops κολλήματα κλπ. Καλύτερα μη το επιτηρήσεις για αγορά. Εκτός και βρεις να το δοκιμάσεις από φίλο
  15. SpirosKGR

    Tom Clancy's The Division

    Το παιχνίδι έχει προοπτική, μαζί με 3 κολλητούς @Dj_ALeX @PANOSMAMBAX που λιώσαμε τις beta περάσαμε καλά. Βέβαια περισσότερο DZ ήμασταν για lootάρισμα και χαβαλέ, το θέμα είναι το παιχνίδι όταν κυκλοφορήσει να έχει περιεχόμενο να σε τραβήξει να παίξεις και εκτός DZ περισσότερο.
  16. SpirosKGR

    Tom Clancy's The Division

    Ναι αυτό με το περπάτημα κουραστικό αλλά προσωπικά χρησιμοποιούσα το back στο mouse και κλειδώνει στο αργό ή γρήγορο τρέξιμο ανάλογα.
  17. SpirosKGR

    TheLab.gr V4 bugs

    Ωραίες οι αλλαγές, δίνουν φρέσκο αέρα στο site. Mε το καλό και η αρχική σελίδα. Κάτι που παρατήρησα: Λίγο περίεργο μου φαίνεται το φόρουμ, δηλαδή δε φαίνεται εύκολα ποια είναι τα πρόσφατα σχόλια στα θέματα-τα νέα θέματα αλλά και πια δεν έχω διαβάσει. Είναι κάποια ρύθμιση που δεν έχω επιλέξει; Στο παλιό φαινόταν το παραπάνω Ευχαριστώ
  18. SpirosKGR

    DOOM

    Στο πρώτο λέει αυτα"• DOOM Multiformat PRE-ORDER SKU (Jumbo DVD case που περιλαμβάνει official DOOM t-shirt size L) O Τελικός Καταναλωτής: Α) αγοράζει το PRE-ORDER SKU (παραλαμβάνει δηλαδή άμεσα το t-shirt) Β) κρατάει την Απόδειξη Γ) εκμεταλλεύεται τα τυχόν έξτρα πλεονεκτήματα που θα ανακοινωθούν για όσους προπαραγγέλνουν τον Τίτλο Δ) όταν κυκλοφορήσει ο Τίτλος, ο Τελικός Καταναλωτής με την Απόδειξη αγοράς του PRE-ORDER SKU αγοράζει τον Τίτλο πληρώνοντας την ανάλογη διαφορά. " Από ότι είδα πριν λίγο ενημέρωσαν τη σελίδα Αρα κάνεις προ αγορα στα 10 ευρω, σου στέλνουν μπλουζάκι, κρατας την απόδειξη με καποιο κωδικο λογικα και οταν βγει πληρωνεις το ποσο μείον τα 10 ευρω σωστα?
  19. SpirosKGR

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Whaaa? Τι chicatila?
  20. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Alex, καταρχας σε ευχαριστω για το family share ?? Και γω προσπαθώ να ξεκλειδωσω τα παντα απο τον κάθε χάρτη, απλα αμα κολλησω πολύ κάπου το αφήνω. Σίγουρα θα παει και για 2ο playthrough.
  21. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Το πρόβλημα φαινεται σε 8gb ram και καρτες μεχρι 4 vram. Λενε θα βγει patch που θα διορθώνει το πρόβλημα.
  22. SpirosKGR

    Battalion

    Εχω αδυναμία σε παιχνίδια με θεματολογία στον 2ο Παγκόσμιο! Εχω ψηθεί πριν καν δω gameplay!! Τωρα όντως λετε να εχει θεμα το mp λογω ue4 ?
  23. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Ειμαι 20%. Χαίρομαι το παιχνίδι κ το παίζω μια χαρα στα high και με μια χαρα για μενα framerate (45 με 53 average ). Η καρτα το σηκώνει το παιχνίδι στις ρυθμίσεις που εχω παραθέσει σε προηγούμενο ποστ. Συγγνώμη αν σας εφερα σε αντιπαράθεση παιδια. Ενα απλο search@google να κάνετε θα βρείτε και το θέμα για vram και ram leak issue που λεω. Επισης το θεμα που είχα με το κόλλημα προήλθε μετα απο 3 ωρες συνεχόμενου παιχνιδιού! Κατα κύριον λογω το παιχνίδι τρεχει μια χαρα. Με μετέπειτα patches και new drivers σαφώς θα βελτιωθούν τα πράγματα. Και στ του παιχνιδιού. Ειχα να κολλήσω ετσι σε παιχνίδι αρκετό καιρό. Με εχει κρατήσει περισσότερο απο το προηγούμενο. Μαρεσει που κρατησαν στοιχεία απο το παλιό και τα βελτίωσαν στο νέο,μαζι φυσικά με νέες προσθήκες. Τα γραφικά τοσο στα σινεματικς όσο και στο κανονικό gameplay ειναι χάρμα οφθαλμών και κατ'εμέ το ομορφότερο παιχνίδι που χω παίξει. Δεν κατεβαίνω απο τα high ας λιώσει η κάρτα....
  24. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Το παιχνίδι έφτασε να τρώει 7 -σχεδόν- GB ( μαζί με steam - viber ανοιχτό ). Με το που φτάσαμε εκεί, μετά το " The red mine tomb " με το που βγήκα έξω άρχισαν κάτι απότομα frame drops και ψιλοstuttering. :/ Μάλλον λόγω 8GB?? ή μάλλον Vram ( Πρέπει να έφτασε κοντά 2+vram usage ) Εχετε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο εσείς; @Dj_ALeX, Αλεξ άμα φτάσεις στο παραπάνω σημείο για τσέκαρε λίγο.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.