-
Posts
4.214 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by SpirosKGR
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Εχω μείνει στο 8ο επεισόδιο. Αγαπημένος doctor ( κατεμέ ο καλύτερος ) David Tennant -
Ωραίος κουκλί το κουτάκι ! Το sleeve το καθαρό κόκκινο αν μπορέσεις να το ανεβάσεις πάνω ( στην απο πάνω θέση δεξιά ) και θα είναι τέλειο.
-
Πετάει η ομάδα ! @Dj_ALeX @PANOSMAMBAX Γενικά από τα fps που χαίρεσαι να παίζεις με παρέα και προσωπικά με τα παιδιά ρίχνουμε άφθονο γέλιο καθημερινώς χαχα
- 174 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- action fps
- rainbow six siege
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αδικα περιμενετε παιδια. https://www.reddit.com/r/GameDeals/comments/49m0h8/golden_joystick_dark_souls_prepare_to_die_edition/d134i6l Εν ολίγοις για να μη ψαχνετε. Ειχαν ελάχιστο στοκ κλειδιών και το έδωσαν εχθες. Οι υπόλοιποι θα παρουμε καποιο mail με κροκοδειλενια δάκρυα και λύπες και ίσως ( αμα δε τελειώσει κι αυτο ) κάποιοι συμβολικό gift ( δεν εχουν πει τι, κουπόνι ή παιχνίδι της πλακας ). @Dj_ALeX @PANOSMAMBAX
-
Παστίτσιο ε; Χμμ πριν το στρατό δε μου άρεσε αλλά μετά απ'αυτον το τρώω άνετα χαχα Φαίνεται ωραίο και η μπεσαμελ σφιχτή και ωραία την κόβω. @Dj_ALeX
-
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Ανέτοιμο ακομα το DX12. Μακαρι να δουμε εστω κ τα μισα απο οσα μας υποσχέθηκε η micro$$oft. Γιατι μεχρι τωρα το 12αρι μονο μάρκετινγκ για προώθηση των 10ων παει -
Η ΑSRock προσπαθεί να παρακάμψει ξανά το κλείδωμα του OC στους non-K Skylake
Το μέλος SpirosKGR σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Πάμε ASRockάρα !- 6 comments
-
- asrock
- bclk overclocking
- (και 4 επιπλέον)
-
@Dj_ALeX Μεγιά Αλεξ. Είδες όταν με ακούς Μεγια και καλοφόρετα
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Το είδα τελικά το Event Horizon, δε μπορώ να πω ότι τρόμαξα, σε σχέση με αυτό Pandorum που είχα δει πιο παλιά . Ναι με έπιασε λίγο το στοιχείο horror-scifi-space αλα dead space ( πόσο ωραία ιδέα θα ήταν να γινόταν και ταινία ) Επίσης είδα και το Creed. Μ'αρεσε μπορώ να πω. Ωραία ταινία αξίζει ! @UltraB Δεν ξέρω αν θα τα πάει καλά το 23 jumb street-mib καθώς το τελευταίο sequel με το δίδυμο του Jumb Street δεν ήταν τόσο κωμικό όσο η πρώτη ταινία που τη θεωρώ πιο αστεία και καλύτερη. -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Κοίτα έχω δει και ταινίες που στο imdb έχουν πάρει 4 και 5 και θεωρούνται μάπες, έχω δει και ταινίες του 7-9 και για μένα ήταν μάπες. Διάβασα ότι είναι σε στυλ, όπως το Dead Space στα games, και επειδή παίζει και ο Σαμ Νιλλ ( jurassic park ) και μιας και ειμαι παιδί του 90' σκέφτηκα να δω ταινίες που λόγω το νεαρό της ηλικίας μου τότε ( όταν βγήκε ήμουν 2 ετών ) έλεγα να τη δω. -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Ξεκίνησα να δω προχθές το Creed αλλά επειδή είχα ρίξει ξενύχτι δεν την τελείωσα και την άφησα στα πρώτα 30 λεπτά, γενικά μ'αρεσει. Και τώρα μια ερώτηση στους πιο παλιούς, το Event Horizon το εχει δει κανένας; -
The nVidia ForceWare Driver Thread
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Κάποιοι έχουν θέματα με τους τελευταίους οδηγούς. Τους δοκίμασε κανείς από εδώ; *Εγω είμαι με 361.91. -
The ATi Catalyst Driver thread.
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Ελα παιδιά ηρεμήστε τώρα, ο Αλεξ απλά πόσταρε το log των νέων drivers ( που είναι και ο μοναδικός που αμέσως με το που βγουν ενημερώνει τον κόσμο ) και επισήμανε κάποιες λεπτομέρειες που θεωρεί σημαντικές και σηκώνουν συζήτηση και σχολιασμό. Μετά το πήγαμε σε συγκρίσεις και "professional" feedback, κάπου χάνεται η μπάλα. Μείνετε σε κόσμιο επίπεδο. -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Φίλος με 6950 και ι5 2500Κ, είχε πολλά προβλήματα, frame drops κολλήματα κλπ. Καλύτερα μη το επιτηρήσεις για αγορά. Εκτός και βρεις να το δοκιμάσεις από φίλο -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Το παιχνίδι έχει προοπτική, μαζί με 3 κολλητούς @Dj_ALeX @PANOSMAMBAX που λιώσαμε τις beta περάσαμε καλά. Βέβαια περισσότερο DZ ήμασταν για lootάρισμα και χαβαλέ, το θέμα είναι το παιχνίδι όταν κυκλοφορήσει να έχει περιεχόμενο να σε τραβήξει να παίξεις και εκτός DZ περισσότερο. -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Ναι αυτό με το περπάτημα κουραστικό αλλά προσωπικά χρησιμοποιούσα το back στο mouse και κλειδώνει στο αργό ή γρήγορο τρέξιμο ανάλογα. -
Ωραίες οι αλλαγές, δίνουν φρέσκο αέρα στο site. Mε το καλό και η αρχική σελίδα. Κάτι που παρατήρησα: Λίγο περίεργο μου φαίνεται το φόρουμ, δηλαδή δε φαίνεται εύκολα ποια είναι τα πρόσφατα σχόλια στα θέματα-τα νέα θέματα αλλά και πια δεν έχω διαβάσει. Είναι κάποια ρύθμιση που δεν έχω επιλέξει; Στο παλιό φαινόταν το παραπάνω Ευχαριστώ
-
Οι ψηφιακές μας φωτογραφίες, δοκιμές κλπ #2 (photolab 2)
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Reaper topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
-
Στο πρώτο λέει αυτα"• DOOM Multiformat PRE-ORDER SKU (Jumbo DVD case που περιλαμβάνει official DOOM t-shirt size L) O Τελικός Καταναλωτής: Α) αγοράζει το PRE-ORDER SKU (παραλαμβάνει δηλαδή άμεσα το t-shirt) Β) κρατάει την Απόδειξη Γ) εκμεταλλεύεται τα τυχόν έξτρα πλεονεκτήματα που θα ανακοινωθούν για όσους προπαραγγέλνουν τον Τίτλο Δ) όταν κυκλοφορήσει ο Τίτλος, ο Τελικός Καταναλωτής με την Απόδειξη αγοράς του PRE-ORDER SKU αγοράζει τον Τίτλο πληρώνοντας την ανάλογη διαφορά. " Από ότι είδα πριν λίγο ενημέρωσαν τη σελίδα Αρα κάνεις προ αγορα στα 10 ευρω, σου στέλνουν μπλουζάκι, κρατας την απόδειξη με καποιο κωδικο λογικα και οταν βγει πληρωνεις το ποσο μείον τα 10 ευρω σωστα?
- 172 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- doom
- fps horror
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Whaaa? Τι chicatila?
- 27.411 απαντήσεις
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Alex, καταρχας σε ευχαριστω για το family share ?? Και γω προσπαθώ να ξεκλειδωσω τα παντα απο τον κάθε χάρτη, απλα αμα κολλησω πολύ κάπου το αφήνω. Σίγουρα θα παει και για 2ο playthrough. -
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Το πρόβλημα φαινεται σε 8gb ram και καρτες μεχρι 4 vram. Λενε θα βγει patch που θα διορθώνει το πρόβλημα. -
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Ειμαι 20%. Χαίρομαι το παιχνίδι κ το παίζω μια χαρα στα high και με μια χαρα για μενα framerate (45 με 53 average ). Η καρτα το σηκώνει το παιχνίδι στις ρυθμίσεις που εχω παραθέσει σε προηγούμενο ποστ. Συγγνώμη αν σας εφερα σε αντιπαράθεση παιδια. Ενα απλο search@google να κάνετε θα βρείτε και το θέμα για vram και ram leak issue που λεω. Επισης το θεμα που είχα με το κόλλημα προήλθε μετα απο 3 ωρες συνεχόμενου παιχνιδιού! Κατα κύριον λογω το παιχνίδι τρεχει μια χαρα. Με μετέπειτα patches και new drivers σαφώς θα βελτιωθούν τα πράγματα. Και στ του παιχνιδιού. Ειχα να κολλήσω ετσι σε παιχνίδι αρκετό καιρό. Με εχει κρατήσει περισσότερο απο το προηγούμενο. Μαρεσει που κρατησαν στοιχεία απο το παλιό και τα βελτίωσαν στο νέο,μαζι φυσικά με νέες προσθήκες. Τα γραφικά τοσο στα σινεματικς όσο και στο κανονικό gameplay ειναι χάρμα οφθαλμών και κατ'εμέ το ομορφότερο παιχνίδι που χω παίξει. Δεν κατεβαίνω απο τα high ας λιώσει η κάρτα.... -
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Το παιχνίδι έφτασε να τρώει 7 -σχεδόν- GB ( μαζί με steam - viber ανοιχτό ). Με το που φτάσαμε εκεί, μετά το " The red mine tomb " με το που βγήκα έξω άρχισαν κάτι απότομα frame drops και ψιλοstuttering. :/ Μάλλον λόγω 8GB?? ή μάλλον Vram ( Πρέπει να έφτασε κοντά 2+vram usage ) Εχετε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο εσείς; @Dj_ALeX, Αλεξ άμα φτάσεις στο παραπάνω σημείο για τσέκαρε λίγο.
