-
Posts
4.214 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by SpirosKGR
-
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Το παίζω μια χαρά στα high με 45-50 fps average. Το παραπάνω για την 970 το διάβασα σε σχόλια χρηστών σε reddit, γειτονικό φορουμ κλπ και το μετέφερα. ( tommy @tommybertsen ) -
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Παιδιά το παιχνιδι ακομα εχει προβληματα με ακυρα frame drops και memory leak τοσο σε vram και ram. Δεν ειναι εύκολα αντιληπτό αλλα υφίσταται. Επίσης οσοι εχετε GTX 970 λογω του εν λογω προβλήματος θελετε 16gb ram γιατι το παιχνιδι ζηταει πολύ vram ram και ξεφεύγει κοντα στα 12gb ram και 4+ vram (για τα very high textures). Περιμένουμε patch. Γενικώς αν και εγινε σχετικα καλη δουλεια στο pc port χρειαζεται κανα 2 patch να στρώσει καλα. -
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Κρίμα πάντως, δυστυχώς μπαίνει στη λίστα των παιχνιδιών που ΔΕΝ εχω παίξει λόγω του ότι δε τα σηκώνει η κάρτα. Δυστυχώς κάρτες επιπέδου 680-670-770 και γενικώς όσες ειναι με 2gb πλέον ειναι όπως άλλοτε το 1GB. -
Θηκούλα για το G2 ( το έχω Δεκέμβρη του 13 εχει φάει τις τούμπες και έχει επιβιώσει ) Περισσότερο την θέλω για το καλοκαίρι που κάνει ζέστη και γενικά επειδή ειναι γυαλιστερή η πλάτη του τηλεφώνου και μερικές φορές μου γλιστράει H θήκη είναι η αυθεντική της Nillkin. Από ebay, 5€ και κάτι ψηλά. Πολύ καλό packaging από τον Κινέζο με φάκελο με επένδυση εσωτερικά από πλαστικό-φουσκαλίτσες και σακουλάκι μέσα. Την παράγγειλα 30 Δεκέμβρη και σήμερα μου την έφερε ο ταχυδρόμος ( πώς κι έτσι καθώς το ταχυδρομείο του νησιού ειναι κάκιστο ) *Επίσης μέσα έχει δώρο screen protector και πανάκι καθαρισμού της Nillkin
-
Πολύ ωραίο το setup. Μιας και έχουμε σχεδόν ίδιων διαστάσεων keyboard ( Coolermaster Quickfire Rapid ) μπορείς να μου πεις από που πήρες το palm rest; Ψάχνω καιρό κάτι σαν αυτό, ευχαριστώ
-
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Και γω τα ίδια όπως ο @xtrmsnpr, κανονικά φορτώνει και από 2 browser. Chrome + explorer -
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Το παλιο Tomb Raider ειχε βγει Μάρτιο '13 αν δε κανω λάθος. Το ειχα παρει μεσα Μαρτίου 30 ευρω κουτατο. -
Ωραία φαινεται με πολυ λεπτομέρεια μαλιστα. Απο που αν επιτρέπεται?
-
Action Rise of the Tomb Raider
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα PC Gaming
Denuvo οπότε θα αργήσει πολύ καιρό να το στείλει ο θείος Μπάρμπα Στάθης. Αν πουλήσει όπως το παλιά θα το δούμε στα κοντά και κάτω από τα 30 σε retail -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Και δω preloading Όποιοι θέλουν κάνουν add να μαζευτούμε ( πείτε οτι ειστε από thelab, να το καταλάβω ) uplay id: i7nisiotis -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Μένω σε 2οροφο σπίτι. Νομιζω αλλη γραμμη έχει ο απο κατω, αλλο εγω. -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Εχω μεγάλη απόσταση καθώς η forthnet δεν έχει παρα μονο στο κεντρο του νησιού δικο της καφαο. Μια μου ελεγαν 4χλμ μια 6χλμ. Θα κανω edit το σχόλιο μου με πιο ακριβή μέτρηση. Ο Οτε έχει κοντα σπιτι μου ουτε 500 μετρα καμπινα vdsl αλλά δεν μπορούν να με συνδέσουν εκει. Αμα παω σε ΟΤΕ μου υπόσχονται και καλα 9 με 10 mbps. -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Τι μου ειπαν τα ξεφτέρια της Forthnet σε ερώτηση μου αν γίνεται να κάνουμε κατι για να δω άσπρη μέρα με τη 4αρα γραμμή της κακιάς ωρας." Δε μπορούμε να κάνουμε κατι αλλο, μονο να περιμένετε οταν ερθει το Vdsl στο νησί σας (Κέρκυρα) " . Τι λένε βρε παιδιά? Θα με τρελάνουν. -
MMO/Shooter Tom Clancy's The Division
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Cguevara topic στην ενότητα PC Gaming
Κρατάμε μικρό καλάθι, μην επαναληφθεί το watch dogs φαινόμενο πάλι.. Θα δούμε και στη beta πώς θα πάει... -
nice ^^ αντε καλο gaming
- 5.774 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τελικά το τσίμπησες καλό gaming
-
Τελικά βρήκες λύση;
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
MMO/Shooter Paragon - Epic Games
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του wolves topic στην ενότητα PC Gaming
Ενδιαφέρον φαίνεται- 12 απαντήσεις
-
- 3d person
- Epic Games
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
μην ανησυχείς, τρολλάρισμα ειναι :P
-
@BigBoss, μπορώ να έχω το wallpaper; thx. Πολύ ομορφο γραφείο και γενικά το όλο black-brown γραφείου θέμα
-
Βασικα θελουμε το δικο σου κουτι , οχι απο το ιντερνετ [emoji14] ΥΓ: ποια γνώμη έχεις για το fan controller ? Αξίζει το 40ρι ? Τομμυ μη σε πιάνει η καταναλωτική σου μανία συγκρατήσου!!! κράτα για καρτα και ασε τα φρουφρου χαχα
-
Μεγια τον κύβο! Την Gunmetal έκδοση τσίμπησες?
-
Σε τι settings παίζεις; έχεις περάσει τους drivers με καθαρό install? μπορείς να ποστάρεις settings, διάγραμμα ( perfoverlay.drawgraph 1 ) τι προγράμματα τρέχουν στο background κλπ?
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Lag spikes? Σαν stuttering για μισο δευτερόλεπτο σε άκυρες στιγμές ή σε συγκεκριμένη πιστα?
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
Και με τη σειρά μου μια ερώτηση, αμα γίνει κάτι και αλλάξω ρομ στο κινητό και αναγκαστικά σβηστεί η εφαρμογή του steam, θα έχω πρόβλημα με το steamguard; Αν ναι, αν το μεταφέρω στο email ;
