Jump to content

SpirosKGR

Premium Members
  • Posts

    4.214
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by SpirosKGR

  1. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Το παίζω μια χαρά στα high με 45-50 fps average. Το παραπάνω για την 970 το διάβασα σε σχόλια χρηστών σε reddit, γειτονικό φορουμ κλπ και το μετέφερα. ( tommy @tommybertsen )
  2. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Παιδιά το παιχνιδι ακομα εχει προβληματα με ακυρα frame drops και memory leak τοσο σε vram και ram. Δεν ειναι εύκολα αντιληπτό αλλα υφίσταται. Επίσης οσοι εχετε GTX 970 λογω του εν λογω προβλήματος θελετε 16gb ram γιατι το παιχνιδι ζηταει πολύ vram ram και ξεφεύγει κοντα στα 12gb ram και 4+ vram (για τα very high textures). Περιμένουμε patch. Γενικώς αν και εγινε σχετικα καλη δουλεια στο pc port χρειαζεται κανα 2 patch να στρώσει καλα.
  3. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Κρίμα πάντως, δυστυχώς μπαίνει στη λίστα των παιχνιδιών που ΔΕΝ εχω παίξει λόγω του ότι δε τα σηκώνει η κάρτα. Δυστυχώς κάρτες επιπέδου 680-670-770 και γενικώς όσες ειναι με 2gb πλέον ειναι όπως άλλοτε το 1GB.
  4. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Θηκούλα για το G2 ( το έχω Δεκέμβρη του 13 εχει φάει τις τούμπες και έχει επιβιώσει ) Περισσότερο την θέλω για το καλοκαίρι που κάνει ζέστη και γενικά επειδή ειναι γυαλιστερή η πλάτη του τηλεφώνου και μερικές φορές μου γλιστράει H θήκη είναι η αυθεντική της Nillkin. Από ebay, 5€ και κάτι ψηλά. Πολύ καλό packaging από τον Κινέζο με φάκελο με επένδυση εσωτερικά από πλαστικό-φουσκαλίτσες και σακουλάκι μέσα. Την παράγγειλα 30 Δεκέμβρη και σήμερα μου την έφερε ο ταχυδρόμος ( πώς κι έτσι καθώς το ταχυδρομείο του νησιού ειναι κάκιστο ) *Επίσης μέσα έχει δώρο screen protector και πανάκι καθαρισμού της Nillkin
  5. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Πολύ ωραίο το setup. Μιας και έχουμε σχεδόν ίδιων διαστάσεων keyboard ( Coolermaster Quickfire Rapid ) μπορείς να μου πεις από που πήρες το palm rest; Ψάχνω καιρό κάτι σαν αυτό, ευχαριστώ
  6. SpirosKGR

    Tom Clancy's The Division

    Και γω τα ίδια όπως ο @xtrmsnpr, κανονικά φορτώνει και από 2 browser. Chrome + explorer
  7. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Το παλιο Tomb Raider ειχε βγει Μάρτιο '13 αν δε κανω λάθος. Το ειχα παρει μεσα Μαρτίου 30 ευρω κουτατο.
  8. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Ωραία φαινεται με πολυ λεπτομέρεια μαλιστα. Απο που αν επιτρέπεται?
  9. SpirosKGR

    Rise of the Tomb Raider

    Denuvo οπότε θα αργήσει πολύ καιρό να το στείλει ο θείος Μπάρμπα Στάθης. Αν πουλήσει όπως το παλιά θα το δούμε στα κοντά και κάτω από τα 30 σε retail
  10. SpirosKGR

    Tom Clancy's The Division

    Και δω preloading Όποιοι θέλουν κάνουν add να μαζευτούμε ( πείτε οτι ειστε από thelab, να το καταλάβω ) uplay id: i7nisiotis
  11. Μένω σε 2οροφο σπίτι. Νομιζω αλλη γραμμη έχει ο απο κατω, αλλο εγω.
  12. Εχω μεγάλη απόσταση καθώς η forthnet δεν έχει παρα μονο στο κεντρο του νησιού δικο της καφαο. Μια μου ελεγαν 4χλμ μια 6χλμ. Θα κανω edit το σχόλιο μου με πιο ακριβή μέτρηση. Ο Οτε έχει κοντα σπιτι μου ουτε 500 μετρα καμπινα vdsl αλλά δεν μπορούν να με συνδέσουν εκει. Αμα παω σε ΟΤΕ μου υπόσχονται και καλα 9 με 10 mbps.
  13. Τι μου ειπαν τα ξεφτέρια της Forthnet σε ερώτηση μου αν γίνεται να κάνουμε κατι για να δω άσπρη μέρα με τη 4αρα γραμμή της κακιάς ωρας." Δε μπορούμε να κάνουμε κατι αλλο, μονο να περιμένετε οταν ερθει το Vdsl στο νησί σας (Κέρκυρα) " . Τι λένε βρε παιδιά? Θα με τρελάνουν.
  14. SpirosKGR

    Tom Clancy's The Division

    Κρατάμε μικρό καλάθι, μην επαναληφθεί το watch dogs φαινόμενο πάλι.. Θα δούμε και στη beta πώς θα πάει...
  15. SpirosKGR

    Battlefield 4

    nice ^^ αντε καλο gaming
  16. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Τελικά το τσίμπησες καλό gaming
  17. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Τελικά βρήκες λύση;
  18. SpirosKGR

    Paragon - Epic Games

    Ενδιαφέρον φαίνεται
  19. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    μην ανησυχείς, τρολλάρισμα ειναι :P
  20. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    @BigBoss, μπορώ να έχω το wallpaper; thx. Πολύ ομορφο γραφείο και γενικά το όλο black-brown γραφείου θέμα
  21. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Βασικα θελουμε το δικο σου κουτι , οχι απο το ιντερνετ [emoji14] ΥΓ: ποια γνώμη έχεις για το fan controller ? Αξίζει το 40ρι ? Τομμυ μη σε πιάνει η καταναλωτική σου μανία συγκρατήσου!!! κράτα για καρτα και ασε τα φρουφρου χαχα
  22. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Μεγια τον κύβο! Την Gunmetal έκδοση τσίμπησες?
  23. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Σε τι settings παίζεις; έχεις περάσει τους drivers με καθαρό install? μπορείς να ποστάρεις settings, διάγραμμα ( perfoverlay.drawgraph 1 ) τι προγράμματα τρέχουν στο background κλπ?
  24. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Lag spikes? Σαν stuttering για μισο δευτερόλεπτο σε άκυρες στιγμές ή σε συγκεκριμένη πιστα?
  25. Και με τη σειρά μου μια ερώτηση, αμα γίνει κάτι και αλλάξω ρομ στο κινητό και αναγκαστικά σβηστεί η εφαρμογή του steam, θα έχω πρόβλημα με το steamguard; Αν ναι, αν το μεταφέρω στο email ;
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.