Jump to content

SpirosKGR

Premium Members
  • Posts

    4.214
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by SpirosKGR

  1. SpirosKGR

    Rainbow Six: Siege

    @cgd,για τα matchmaking προβλήματα εκεί στις 24-26 Νοεμβρίου αναφέρομαι. Ελπίζω να φτιάχτηκαν τα όποια προβλήματα στη τελική έκδοση, καθώς και τα pistols τα οποία ήταν κάπως αδύναμα.
  2. SpirosKGR

    Star Wars : Battlefront (reboot)

    Ούτε γω παίζω ανταγωνιστικά. Στα περισσότερα multiplayer παίζω για να διασκεδάσω, να περάσω καλά. Δυστυχώς είμαστε στην εποχή του βγάζω το μισό παιχνίδι με 6 χάρτες και το υπόλοιπο πάρτε το σε DLC ( ξέρουν ότι οι μικρότερες ηλικίες δεν έζησαν τις πιο παλιές εποχές όπου υπήρχαν και παιχνίδια με ωραίο single, και με καλό multi + mods + custom πράγματα κλπ οπότε ποντάρουν εκεί [ Activision, EA ] ). Πωλήσεις θα κάνουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Εγώ προσωπικά θα ήθελα μάχες στο διάστημα αλλά δεν :/ Ενας από τους λόγους που δεν παίρνω το παιχνίδι είναι ότι φοβάμαι μετά το hype της ταινίας το βαρεθώ κακά τα ψέματα. Αλλά γενικά είναι όμορφο παιχνίδι με λίγο περιεχόμενο . edit(1) *Θα ήταν ωραία προσθήκη να δώσουν έστω αργότερα free content ( maps, modes ) αλα BF4 αλλά με περισσότερη συμμετοχή από τη κοινότητα προς ανάπτυξη του.
  3. SpirosKGR

    Star Wars : Battlefront (reboot)

    Δεν είναι ένα BF με skin star wars. Οσοι ζητάνε single και single, είχατε παίξει τα παλιά SW games; Που ουσιαστικά ήταν οbjective με bots AI ultra easy ; Και πείτε, οκ , σας έβαζε η εταιρεία single player ( ακα single επιπέδου 5-7 ωρών ) ΠΑΛΙ θα γκρινιάζατε
  4. SpirosKGR

    Star Wars : Battlefront (reboot)

    Σωστός! Φίλος που έτυχε να του δείξω gameplay από τον Endor, αν και δεν είναι μεγάλος φαν ( εχει δει απλώς τις ταινίες, callofdutyάκιας χρόνια ) του άρεσε πολύ σαν παιχνίδι. Προσωπικά αν είχα € θα το τσίμπαγα το παιχνίδι. Για το avatar, Crowley (supernatural)
  5. SpirosKGR

    Rainbow Six: Siege

    Πώς τα πάει παιδιά; Με την παρέα μου λέμε να το πάρουμε μιας και παρότι τα matchmaking προβλήματα κατά καήκαμε στις 2 beta
  6. SpirosKGR

    Star Wars : Battlefront (reboot)

    Παιδιά ^^ προσωπικά το Star Wars Battlefront από τη δικιά μου σκοπιά είναι το παιχνίδι που περίμεναν οι fans, απευθύνεται στους φανς ( η ατμόσφαιρα, τα περιβάλλοντα , οι χαρακτήρες , τα easter eggs ), άμα δεν είσαι φαν μπορεί να σε ξινίσει ή να σου φανεί μέτριο, αν είσαι φαν το παίζεις και το ευχαριστιέσαι !
  7. SpirosKGR

    Rainbow Six: Siege

    Είναι ωραίο παιχνιδάκι και μοναδικό στο είδος του, μακάρι να ξυπνήσει η ubisoft και να το υποστηρίξει σωστά ( επίσης να μην χακαριστεί το mp του )! Προσωπικά παίζουμε από τις 24 του μήνα παρέα squad 5 άτομα και το λιώνουμε κυριολεκτικά!! Επίσης η τιμή του στα online κλειδάδικα είναι σχετικά χαμηλή, περίπου στα 25€
  8. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Ασε τα G4 αλλιώς ....μπαλκόνι
  9. SpirosKGR

    Rainbow Six: Siege

    23 ξεκινά το preload της beta και 24 παίζουν οσοι ηταν στην closed
  10. SpirosKGR

    Star Wars : Battlefront (reboot)

    Παίζει πουθενα 30-35 ευρώ; Εχω μείνει με τα γραφικά στον Endor. Ειχα κάποια θέματα stuttering με το μηχανημα μου και δε ξερω αν θα έχουν λυθεί στη final. Είχα πάνω απο 60 fps αλλα microstuttering.
  11. SpirosKGR

    Star Wars : Battlefront (reboot)

    Και γω το σκέφτομαι για αγορά αλλά 40 ευρώ λίιιιγο δύσκολα. Πώς πάει σε γενικές γραμμές;
  12. SpirosKGR

    M.2 SSD, ποιον;

    Πωωω τι νουμεραρες ειναι αυτες! Η μητρική μου υποστηρίζει pcie 3 (z77) αλλά όχι ο i7 2600Κ
  13. SpirosKGR

    Fallout 4

    Τι κλαρινογαμπριλίκια είναι αυτά
  14. SpirosKGR

    Star Wars : Battlefront (reboot)

    Από τα ομορφότερα live action trailer που έχω δει ^
  15. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ωραίος τομμυ Τα έβαλες τελικα τα sleeve ...
  16. SpirosKGR

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Καλοί ή θα βρεθούμε προ εκπλήξεως;
  17. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Μεγιά τομμυ
  18. SpirosKGR

    Outlast 2

    Πάμε παιχνιδιάρα!!
  19. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Kράτα τα λεφτά σου, έρχονται παιχνιδάρες.
  20. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Ελπίζουμε να ΜΗΝ το αγόρασες
  21. SpirosKGR

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Σε συνέντευξη κάποιου τότε της Visceral είχαν πει ότι ίσως υπάρχει συνέχεια , συγκεκριμένα είχαν πει " θα θέλαμε να ξανασχοληθούμε με το dead space " Εξάλλου θέλουμε να μάθουμε και τι έγινε η Ellie ;
  22. SpirosKGR

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Τα επόμενα λογικά θα είναι: Act of Aggression και Diablo 3. Θα βγάλω σιγά σιγά το πρώτο και στα διαλείμματα θα διαολίζομαι!! :p Αμα παίξεις και το DLC ( Awakened ) , που ουσιαστικά είναι κομμένα 30-40 λεπτά του τέλους του παιχνιδιού , θα δεις το πώς θα φύγει από τον πλανήτη.
  23. SpirosKGR

    World of Tanks

    Θερίσαμε ............ ( και καλά .... )
  24. SpirosKGR

    World of Tanks

    Εγώ +1 ( id : eptanisioz )
  25. SpirosKGR

    World of Tanks

    Πω τρώμε πολύ ξύλο, με αμερικανικά παλεύω να φτάσω στο Μ4 αλλά 1 κιλ ανα 20 παιχνίδια. Τις περισσότερες φορες με σναιπαρουν η τρώω βολή απο αρτιλερι για πλακα
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.