-
Posts
4.214 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by SpirosKGR
-
Πάντως ως κάτοχος ΑΙΟ, θα σου πω ΜΑΚΡΙΑ ! ΘΟΡΥΒΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ. Και θα σου χαλάσει και το airflow άμα μπει μπροστά ! Και γω της άποψης σου ήμουν και άλλαξα γνώμη ως παθόν
-
Μια χαρά προσωπικά δε με χαλάει τίποτα. Μόνο η απουσία micro sd. Καλα έκαναν και δεν ανέβασαν την ανάλυση της οθόνης ( το ιδανικό ειναι το 1080 τοσο για το ματι τοσο και για την επιδοση της μπαταρίας ). Το οτι δεν εχει nfc με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Στο g2 μου δε το χρειάστηκα ποτέ. Στα θετικά επισης η υποστηριξη απο xda κλπ οποτε πανεύκολα θα γινει full custom με roms kernels και οτι θελετε. Η υπαρξη φυσικού πλήκτρου δεν με πειράζει καθώς αμα παρατηρήσετε κρατάει χαμηλα τις διαστασεις των bezel οποτε δεν αλλοιώνει ττην συνολική εικόνα ala galaxy s6. Επισης Δεν κανει 700+ κατοσταρικα επειδη ειναι brand ala samsung , Apple κλπ
-
Είναι νωρίς για το 4K, πιστεύω ότι και το 2016 μέσα + δε θα είναι mainstream
-
Στο g2 θελω να αλλαξω εμφανιση στη status bar. Στα icons. Με xposed κ teeaksbox γινεται. Εγω ειμαι noob και δε ξερω το πως γινεται :/
-
xposed? τι ειν τουτο?
-
Κατι που έψαχνα καιρό, επιτέλους το βρήκα και το μοιράζομαι μαζι σας. Αν ψάχνετε τρόπο να έχετε background music στο youtube τσεκαρετε το " OGYoutube " http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2213945
-
Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη. Προσωπικά δεν είμαι hardcore smartphone user, δε κάνω τρελά πράγματα. Αν τα windows phone είχαν ευκολίες όπως player καλό ( mkv support κλπ ) που να διαβάζει .srt subs, καλό music player και youtube , γενικώς entertainment πράγματα θα πήγαινα άνετα.
-
Και καλά κάνεις και κάθεσε με kitkat. Τι το θελα και γω πειραματίστηκα με την lollipop. Τεράστιες θερμοκρασίες, άκυρα κολλήματα και ένα μάτσο χάλια . LG G2
-
thank you
- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Παιδιά, δηλαδή πλέον το μέλλον των sata 3 ssd's είναι το Μ2 ? ή ειναι σαν έξτρα τεχνολογία, δεν έχω καταλάβει.
-
Επίσης δεν βλέπω πουθενα την κάρτα μου στο paypal. Σαν να έκανε φτερά, Και αν πάω να τη δηλώσω λαμβάνω το εξης μηνυμα " The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer's customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue. "
-
Δηλαδή ρε παιδιά ούτε ένα μικρό ποσο 7 ευρώ δε μπορώ να στείλω από alpha bank σε paypal?
-
Πολύ ωραίο Αντώνη !! μεγιές, τώρα δεν υπάρχει επιστροφή σε οτιδήποτε πέρα από μηχανικό , welcome to the club. Από που και πόσο;
-
ε δε πάμε καλά ακους εκεί ανάλογα το asic quality
-
Ωραίος. Προσωπικά θα εξαφανιζα τα ροζοκοκκινα φωτα. Θα εβαζα ασπρο υγρό και ασπρο φωτισμο σε κάποιες γωνιες. Θα φαινεται πιο επιβλητικό κατα την αποψη μου.
-
Mechanical Keyboards, γνωμες και αγορα απο eshops.
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του Ivris topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Strafe vote up !- 2.495 απαντήσεις
-
- e-shop
- mechanical keyboard
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Το wallpaper ?
- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
World of Warships - OPEN BETA is ON !
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του michalos topic στην ενότητα PC Gaming
Εγω πάντως χρησιμοποιώ κατά βάση cruiser. Και λεω να ξεκινησω να παίζω με battleship. -
World of Warships - OPEN BETA is ON !
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του michalos topic στην ενότητα PC Gaming
Πολύ καλό, αν και αρκετά arcade σε σχέση με το War Thunder ( κι εκεί θα προσθεσουν warships αργότερα ). Λίστα φίλων δε βρήκα να έχει, πάντως έπαιξα με εναν φίλο μου απλά βρίσκοντας τον μέσω του in game name του στην καρτέλα " Division " - τον έκανα invite από κει και παίξαμε. -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Παιδια οποτε ανοιγω το social club οταν κατεβάζει το update κολλαει και μου ριχνει το ιντερνετ. Οχι γενικα. Μονο ο υπολογιστης δεν εχει ιντερνετ . Με wifi σε κινητο ειμαι οκ. Δεν φτιαχνει με restart μονο με restart modem για να παρει αλλη ip. Καμια ιδέα? -
Μαλλον εννοει τις βασεις του γραφειου
-
Off topic _@tommybertsen Πολυ καλο τσιπακι φιλε μου. Γαμωτο ειμαι και χωρις οθονη αλλιως θα κοιτουσα τα αντιστoιχα δικα μου τεστακια. Αν θυμαμαι με 83.6% asic ειχα παει 1300 core άνετα με καλα temps
-
@Dj_ALeX τροφοδοτικαρα. Και γω θελω να αλλαξω το αθλιο corsair gs800 με τα καλωδια μακαρονια παστιτσιου του.
-
Star Wars : Battlefront (reboot)
SpirosKGR απάντησε στο θέμα του GruntGR topic στην ενότητα PC Gaming
Χαχαχα
