Jump to content

SpirosKGR

Premium Members
  • Posts

    4.214
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by SpirosKGR

  1. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πάντως ως κάτοχος ΑΙΟ, θα σου πω ΜΑΚΡΙΑ ! ΘΟΡΥΒΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ. Και θα σου χαλάσει και το airflow άμα μπει μπροστά ! Και γω της άποψης σου ήμουν και άλλαξα γνώμη ως παθόν
  2. SpirosKGR

    Android Mobiles Thread

    Μια χαρά προσωπικά δε με χαλάει τίποτα. Μόνο η απουσία micro sd. Καλα έκαναν και δεν ανέβασαν την ανάλυση της οθόνης ( το ιδανικό ειναι το 1080 τοσο για το ματι τοσο και για την επιδοση της μπαταρίας ). Το οτι δεν εχει nfc με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Στο g2 μου δε το χρειάστηκα ποτέ. Στα θετικά επισης η υποστηριξη απο xda κλπ οποτε πανεύκολα θα γινει full custom με roms kernels και οτι θελετε. Η υπαρξη φυσικού πλήκτρου δεν με πειράζει καθώς αμα παρατηρήσετε κρατάει χαμηλα τις διαστασεις των bezel οποτε δεν αλλοιώνει ττην συνολική εικόνα ala galaxy s6. Επισης Δεν κανει 700+ κατοσταρικα επειδη ειναι brand ala samsung , Apple κλπ
  3. SpirosKGR

    Nvidia GTX 980 Ti

    Είναι νωρίς για το 4K, πιστεύω ότι και το 2016 μέσα + δε θα είναι mainstream
  4. SpirosKGR

    Android Mobiles Thread

    Στο g2 θελω να αλλαξω εμφανιση στη status bar. Στα icons. Με xposed κ teeaksbox γινεται. Εγω ειμαι noob και δε ξερω το πως γινεται :/
  5. SpirosKGR

    Android Mobiles Thread

    xposed? τι ειν τουτο?
  6. SpirosKGR

    Android Mobiles Thread

    Κατι που έψαχνα καιρό, επιτέλους το βρήκα και το μοιράζομαι μαζι σας. Αν ψάχνετε τρόπο να έχετε background music στο youtube τσεκαρετε το " OGYoutube " http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2213945
  7. SpirosKGR

    Android Mobiles Thread

    Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη. Προσωπικά δεν είμαι hardcore smartphone user, δε κάνω τρελά πράγματα. Αν τα windows phone είχαν ευκολίες όπως player καλό ( mkv support κλπ ) που να διαβάζει .srt subs, καλό music player και youtube , γενικώς entertainment πράγματα θα πήγαινα άνετα.
  8. SpirosKGR

    Android Mobiles Thread

    Και καλά κάνεις και κάθεσε με kitkat. Τι το θελα και γω πειραματίστηκα με την lollipop. Τεράστιες θερμοκρασίες, άκυρα κολλήματα και ένα μάτσο χάλια . LG G2
  9. SpirosKGR

    Show your desktop

    thank you
  10. SpirosKGR

    M.2 SSD, ποιον;

    Παιδιά, δηλαδή πλέον το μέλλον των sata 3 ssd's είναι το Μ2 ? ή ειναι σαν έξτρα τεχνολογία, δεν έχω καταλάβει.
  11. SpirosKGR

    Αγορές και paypal

    Επίσης δεν βλέπω πουθενα την κάρτα μου στο paypal. Σαν να έκανε φτερά, Και αν πάω να τη δηλώσω λαμβάνω το εξης μηνυμα " The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer's customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue. "
  12. SpirosKGR

    Αγορές και paypal

    Δηλαδή ρε παιδιά ούτε ένα μικρό ποσο 7 ευρώ δε μπορώ να στείλω από alpha bank σε paypal?
  13. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Πολύ ωραίο Αντώνη !! μεγιές, τώρα δεν υπάρχει επιστροφή σε οτιδήποτε πέρα από μηχανικό , welcome to the club. Από που και πόσο;
  14. SpirosKGR

    Nvidia GTX 980 Ti

    ε δε πάμε καλά ακους εκεί ανάλογα το asic quality
  15. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Μεγια φιλος
  16. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ωραίος. Προσωπικά θα εξαφανιζα τα ροζοκοκκινα φωτα. Θα εβαζα ασπρο υγρό και ασπρο φωτισμο σε κάποιες γωνιες. Θα φαινεται πιο επιβλητικό κατα την αποψη μου.
  17. SpirosKGR

    Show your desktop

    Το wallpaper ?
  18. SpirosKGR

    World of Warships - OPEN BETA is ON !

    Εγω πάντως χρησιμοποιώ κατά βάση cruiser. Και λεω να ξεκινησω να παίζω με battleship.
  19. SpirosKGR

    World of Warships - OPEN BETA is ON !

    Πολύ καλό, αν και αρκετά arcade σε σχέση με το War Thunder ( κι εκεί θα προσθεσουν warships αργότερα ). Λίστα φίλων δε βρήκα να έχει, πάντως έπαιξα με εναν φίλο μου απλά βρίσκοντας τον μέσω του in game name του στην καρτέλα " Division " - τον έκανα invite από κει και παίξαμε.
  20. SpirosKGR

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Παιδια οποτε ανοιγω το social club οταν κατεβάζει το update κολλαει και μου ριχνει το ιντερνετ. Οχι γενικα. Μονο ο υπολογιστης δεν εχει ιντερνετ . Με wifi σε κινητο ειμαι οκ. Δεν φτιαχνει με restart μονο με restart modem για να παρει αλλη ip. Καμια ιδέα?
  21. SpirosKGR

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Μαλλον εννοει τις βασεις του γραφειου
  22. SpirosKGR

    Nvidia GTX 980 Ti

    Off topic _@tommybertsen Πολυ καλο τσιπακι φιλε μου. Γαμωτο ειμαι και χωρις οθονη αλλιως θα κοιτουσα τα αντιστoιχα δικα μου τεστακια. Αν θυμαμαι με 83.6% asic ειχα παει 1300 core άνετα με καλα temps
  23. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    @Dj_ALeX τροφοδοτικαρα. Και γω θελω να αλλαξω το αθλιο corsair gs800 με τα καλωδια μακαρονια παστιτσιου του.
  24. SpirosKGR

    Star Wars : Battlefront (reboot)

    Χαχαχα
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.