Jump to content

SpirosKGR

Premium Members
  • Posts

    4.214
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by SpirosKGR

  1. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    From far.... east .... Περισσότερα στο section
  2. SpirosKGR

    Λουκέτο στην ιστοσελίδα Kickass Torrents

    μπαίνει με τη proxy ονομασία παιδιά
  3. SpirosKGR

    Tom Clancy's The Division

    Το περιμένω σα τρελός ( hell yeah the hype train !!!! :? ) μακάρι να μη μας απογοητεύσει η @@ubisoft ! ... αν και πιστεύω κι ότι και δω σα τα μούτρα της θα τα κάνει
  4. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    μεγιά ο δίσκος και .. καλοφάγωτα τα μπισκότα μιράντα :P
  5. SpirosKGR

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    BF Hardline
  6. SpirosKGR

    Battlefield Hardline

    Παιδιά γιατί έχει τέτοια σκαμπανεβάσματα το cpu ? κάνει σπασίματα - stuttering drivers 347.09 cpu: 2600k stock gpu: gtx 770 gigabyte stock
  7. SpirosKGR

    Battlefield Hardline

    Τα γραφικά δίνουν την εντύπωση πλαστικού ή εγώ νομίζω? τελικά το 3 είχε τα καλύτερα γραφικά από ότι φαίνεται΄.....
  8. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ωραιο το nzxt s340 . Απόψεις? Πως σου φαίνεται.
  9. 60hz
  10. SpirosKGR

    H1Z1

    Και μια ελληνική youtube άποψη...
  11. SpirosKGR

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Thanks ενδιαφέρον, έχω ξαναδει σε γραφεία κλπ και δεν ήξερα τι ειναι και ψήνομαι να πάρω και γω ένα
  12. SpirosKGR

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Πολύ ομορφο, μαζεμένο και all in black-white keyboard Αυτό το δερμάτινο κάτω από το πληκτρολόγιο - ποντίκι σου τι είναι?
  13. SpirosKGR

    Evolve (L4D3?)

    πόσο καιρό θα διαρκέσει?? *κατεβάζω και γω 22 gb ω ρε μάνα μου !!
  14. SpirosKGR

    Battlefield Hardline

    Βγηκε δηλαδη η beta?
  15. SpirosKGR

    Νέα ψύκτρα επεξεργαστών H7 από την CRYORIG

    Πολ
  16. SpirosKGR

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Assassin's Creed BugUnity Ωραίο αν δεν είχε και αυτά τα σπαστικά κολλήματα όλη την ώρα θα παιζόταν πιο άνετα και ευχάριστα χωρίς να ξεστομίζω καντήλια ανα πεντάλεπτο
  17. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Δεν έχω παρέα να παίξω και γι αυτό το σκέφτομαι ρε Νίκο
  18. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Παιδιά αξίζει να αγοράσω τώρα το Premium ή μπα?
  19. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Εγώ έχω πολύ αργό loading screen ( κανά λέπτο και ... ) μήπως παίζει ρόλο που έχω το παιχνίδι σε μηχανικό ? ( ssd : ΟS και το παιχνίδι σε άλλο σκληρό )
  20. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Νομίζω είχαμε παλιά τον Bazo. Αν είναι να μαζευτούμε άτομα να παίζουμε παρέα με voice κλπ ωραία θα ήταν . Δεν παίζω πια BF γιατί βαριέμαι μόνος μου. Αν είναι για παρέα κι έτσι , μέσα !!!!
  21. SpirosKGR

    Assassin's Creed Unity

    Είπα και γω να το δοκιμάσω.. πρώτες εντυπώσεις : KΟΛΛΗΣΑ !! πολύ όμορφο, με ωραία γραφικά και νέο character movement..... μέχρι που τρώει ένα ACU has stopped working εκεί που πεθαίνει ο De la serre ( πώς λεγεται τέλος πάντων - ο πατέρας την Elise ) και μένω έτσι :o [ τι restart το παιχνιδι τι restart το pc τιποτα, τώρα πατάω continue , πάει να φορτώσει και τσουπ '' has stopped working '' )
  22. SpirosKGR

    Battlefield 4

    https://sv.surveymonkey.com/s/VMRMP3X ψηφίστε μήπως και δούμε κανα καλό map από τα παλιά καλά BF games !!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.