Jump to content

SpirosKGR

Premium Members
  • Posts

    4.214
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by SpirosKGR

  1. SpirosKGR

    10 κωδικοί για το Watch dogs απο το κατάστημα Msystems

    Καλές γιο
  2. SpirosKGR

    Assassin's Creed Unity

    770 owner και γω , δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα... τόσο χάλια τα πράγματα?
  3. SpirosKGR

    Battlefield Hardline

    Θα συμφωνήσω με @Wizard Ελπίζω και γω να είναι καλό παιχνίδι το The Division ( κρατάω μικρό καλάδι -> ubisoft ) μήπως και δούμε κανα καλό παιχνίδι το 2015.
  4. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Φοβερός αγώνας, αν και είδα λίγο, πολύ καλή η ομάδα μας και άριστη η επικοινωνία μεταξύ των παικτών !! Μπράβο παιδιά
  5. SpirosKGR

    Far Cry 4

    Ασχολήθηκα εχθές λίγο περισσότερο με το παιχνίδι. Σε πρώτη φάση να πω " ουάου " για τα γραφικά, πολύ όμορφα και καλύτερα από τα εξίσου φοβερά του 3ου μέρους. Η ιστορία δε με συγκινεί εως τώρα, δεν ξέρω αλλά δεν έχει το βάθος και ο χαρακτήρας - πρωταγωνιστής δεν συγκινεί όπως του Jason brody. Από θέμα performance καλύτερα σε σχέση με το unity ( UBISOFT ) για launch αν και κάποια κολληματάκια και παγώματα δεν απουσιάζουν. Αρνητικό οι μαύρες μπάρες που εμφανίζονται αν έχεις 16:10 οθόνη, στη v.1.4 δεν το έχουν φτιάξει ακόμα, είναι ενοχλητικό αλλά συνηθίζεται. και... Που λέτε.. εχθές κάθομαι να παίξω λίγο, λέω ας ακολουθήσω την τακτική που έκανα και στο 3, πρώτα τα outposts και άντε και κανα main mission ή side quest αλλά πρώτα τα outposts. Μαρκάρω στο map ένα εκεί κοντά, καβαλάω τη γουρούνα και έφυγα , στα 100 περίπου μέτρα πριν φτάσω λέω ας αφήσω τη μηχανή στην άκρη να συνεχίσω με τα πόδια, με το σκεπτικό του ίσως συναντήσω εχθρούς εκεί κοντά. 50 μέτρα κοντά στο outpost βλέπω ένα μοβ σημαδάκι " Karma Mision " έναν goldenpathιανό με έναν από το στρατό του pagan να τον έχει δεμένο και να προχωράει σιγά σιγά να τον εκτελέσει, καμπερώνω πίσω από ένα δέντρο περιμένω να μπει για τα καλά στο οπτικό μου πεδίο και παπ του καρφώνω ενα βέλος στο κεφάλι, πλησιαζω χαλάρα να κάνω loot το σώμα του και να πάρω το βέλος πίσω και ακριβώς τη στιγμή που πατάω το " Ε " να ελευθερώσω τον όμηρο, κάνω δεξιά και πριν καν να καταλάβω τι έγινε με κουτουλάει ένας ρινόκερος, συκώνομαι έτοιμος να ψωφίσω χωρίς να εχω καταλάβει ακόμα τι συναίβει, ουτε να τρέχω δε πρόλαβα , μπαμ κουτουλιά. DEAD Ωραίο αυτό το random karma quest, ακόμα ωραιότερο και το πώς αλλυλεπίδρασε η φύση του παιχνιδιού εκείνη τη στιγμή. Να σημειωθεί ότι δεν είχα δει προηγουμένος τον ρινόκερο ούτε τον ειχα πειράξει Εγώ τους σταματάω για να τους κλέψω τα αμάξια ή άμα κλαίγονται σαν γυναικούλες καμια φορά τους καθαρίζω και τους πετάω από κανα βουνό ψηλά
  6. SpirosKGR

    Assassin's Creed Unity

    Θα βγάλει ποτέ κανένα παιχνίδι για pc σωστό και καλοδουλεμένο η ubi ή θα τα τσεπώνει χωρίς αυριο και θα μας γράφει εκεί που ξέρει ?
  7. SpirosKGR

    Ποιο free AV?

    Χρησιμοποιώ 4 χρόνια πλέον το Avira , ελαφρύ απλό ( για σκάνερ ιων χρησιμοποιώ το malwarebyte antimalware free ), μια χαρά, αν και προσέχω ιδιαίτερα το τι κάνω στο pc και τι ιστοσελίδες επισκέπτομαι. Το καλύτερο antivirus είναι ο ίδιος ο χρήσης
  8. SpirosKGR

    Assassin's Creed Unity

    έτσι ακούγεται για πιο " cinematic - βαριόμαστε να βάλουμε τον πισινό μας να προγραμματίσουμε το παιχνίδι " #ubisoft:crazy:
  9. SpirosKGR

    Evolve (L4D3?)

    Παίδες ένα και από μένα μιας και με τη ταχύτητα net που έχω δε θα κατέβει ποτέ ορίστε CODE for PC: 7MMGQ-QRFZR-QWYXG
  10. SpirosKGR

    Evolve (L4D3?)

    και γω
  11. SpirosKGR

    Οι αγορές μας..!!

    Νέα παστούλα - 5€ από eshop.gr
  12. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Δηλαδή ήθελες να αγοράσεις το βασικό παιχνίδι , μίλα με το support της ΕΑ, εξήγησε τους το λάθος μήπως και σου κάνουν αλλαγή ή refund τα χρήματα σου. Τι τρόπο πληρωμής χρησιμοποίησες ; Επίσης ελπίζω να έχεις κρατήσει στο email σου αποδείξεις κλπ
  13. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ωραίος, πολύ όμορφο οπτικό αποτέλεσμα ( άσπρα sleeve, άσπρο δαχτύλιο στους ανεμιστήρες , άσπρο εσωτερικό κουτιού ) και μεγιά τα νέα specs
  14. fake είναι νομίζω
  15. SpirosKGR

    Android Mobiles Thread

    George, κάτοχος G2 κι εγώ, πες μας εντυπώσεις στο ανάλογο θέμα ! όταν την βάλεις
  16. SpirosKGR

    SteamGifts.com Thread 2.0 (GiftLab)

    Thanks Νίκο, πάντα καλά και καλό καλοκαίρι
  17. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πολύ ωραίο Seb !! βλέπω χώρεσαν και ανετότατα ολα μέσα Υ.Γ που πήγε η Τατιάνα ; ( gtx titan ) ;
  18. [H]: 8 [w]: 1, 3, 4, 6, 7, 9, 10 :flower: http://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=73189675&token=GyQnmQGd
  19. SpirosKGR

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    τι μου θύμισες ρε Νικο... εποχές 2007 .. Γυμνάσιο πήγαινα τότε, το πρώτο strategy και γενικώς από τα πρώτα παιχνίδια σε υπολογιστή που έπαιξα. Αν η νέα έκδοση έχει multiplayer θα το τσιμπήσω !!! Ατελείωτες ώρες καψίματος ! Παιχνιδάρα
  20. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=24247]venex58[/MENTION] Τώρα ΤΟΟ τέλειο Μπράβο Κώστα Υ.Γ τα ποντίκια στο βάθος ποια είναι, NAOS?
  21. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ωραίος Κώστα. Γαμάτος ο ανεμιστήρας!!!! πολύ ομορφότερο τώρα και ωραίο το κόλπο με την εναλλαγή χρώματος κόκκινο μέσα - μαύρο έξω. Φοβερός Πολύ καλό αυτό και με τους σωλήνες. Σαν καινούριοι! Ιδέα : Κάτι παρόμοιο με τους ανεμιστήρες κανε και με τη ψυχτρα εκεί στις ram.
  22. SpirosKGR

    SteamGifts.com Thread 2.0 (GiftLab)

    Σωστός. Βιάστηκα να το ανοίξω σε giveaway sorry ( το διάγραψα ) Οπότε, μέχρι τώρα έχουν ενδιαφερθεί 1. [MENTION=22342]minast[/MENTION] ( optional ) 2. 3. 4.
  23. SpirosKGR

    SteamGifts.com Thread 2.0 (GiftLab)

    Έχω κάποια κλειδακια Dead Island Epidemic. Θέλει κάποιος ; Αν δηλώσετε ενδιαφέρον πάνω από 2-3 άτομα να δούμε για giveaway. *Έφτιαξα giveaway ( άκυρο ) - δε το βρήκα στη λίστα ως Dead Island Epidemic σκέτο , πάντως είναι το κανονικό early access key. Θα δώσω 2 κλειδιά ( έχω 4 ) επειδή ίσως δώσω τα άλλα 2 σε φίλο μου, διαφορετικά θα δώσω και τα άλλα 2. Ελπίζω να δουλέψει το giveaway έτσι ( ελπίζω μην σας βγάλει μήνυμα λάθους ) - διαφορετικά θα μαζέψω τα ονόματα των ενδιαφερόμενων και μέσω του random.org θα επιλέξω 2. Ίδωμεν :sorry: EDIT: AKYΡΟ όσοι ενδιαφέρεστε γράψτε από κάτω στη μικρή λίστα ( θα δώσω 2 κλειδιά ή 3 αν έχουμε αρκετους ενδιαφερόμενους ) Συγνώμη για την αναστάτωση
  24. SpirosKGR

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πολύ ωραίο Κώστα. Ψησου να αλλάξεις από μαύρο σε κόκκινο ή παραλλαγή κοκκινομαυρο το 24αρι atx καλώδιο sleeveπραγματάκι ( δε θυμάμαι πώς λέγεται ). Ωραίος και ο φωτισμός, cathode χρησιμοποίησες ; EDIT : αχα [MENTION=24247]venex58[/MENTION] , όντως τώρα είδα το λινκ. Και πάλι ωραία δουλειά πρέπει να σε παιδεψε το θέμα με το φωτισμό, ωραίο το αποτέλεσμα. Σκέψου αυτό που σου είπα να αλλάξεις χρώμα στο 24αρι στα δεξιά που είναι μαύρο κάτι σε κόκκινο για παράδειγμα να κάνει αντίθεση.
  25. SpirosKGR

    Battlefield 4

    Παιδιά εδώ και καιρό με δυσκολία βρίσκω σερβερς. Τι γίνεται. Οι περισσότεροι είναι άδειοι
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.