Jump to content

and64

Premium Members
  • Posts

    703
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by and64

  1. and64

    Αυτοκίνηση

    Εδω τα παλικάρια παίζουν με τουρμπάκι απο scania λογικά
  2. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Πάσο αλλά νομιζω τα gw4 είναι τα λιγότερο πανηγυριτζίδικα Και ξαναλέω δεν θα το έπαιρνα ποτέ σε full price... Απο κει και πέρα οταν "δένεσαι" με ενα σύστημα καλώς ή κακώς τρώς τα καλά και τα άσχημα του
  3. Ας σου πω και γω για το galaxy watch 4: ναι μεν μετράει πολλά (πίεση, οξυγόνο, δεικτη μάζας σώματος, βήματα, παλμούς, καρδιογράφημα. ύπνο) αλλά έχει 152 προειδοποιήσεις οτι δεν είναι ιατρικό εργαλείο και δεν ξέρω πόσο μπορείς να το εμπιστευτείς για αυτό που ζητάς εσύ! Επίσης δεν είναι όλες οι μετρήσεις αυτοματοποιημένες, οι περισσότερες είναι (υποτίθεται να εισαι ακίνητος/καθιστός για πάνω απο 10') sos κλήση κάνει πάντως θεωρητικά αν το έχεις ενεργοποιήσει και πάθεις κάτι (εισαι ακίνητος υποθέτω ή διαβάζει ενδείξεις πολύ χαμηλές σε παλμους κλπ)
  4. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Ναι προφανώς εννοώ smartwatch οχι για πραγματικό ρολόι!
  5. and64

    Αυτοκίνηση

    Ή για κάμερες ή για τουρμπίνες θα ρωτάει λογικά
  6. and64

    Οι αγορές μας..!!

    46αρι και το εχω στο σκρουτζ και το χαζεύεω απ'οταν βγήκε αλλά επειδή δεν παύει να είναι άλλο ενα gadget που σίγουρα ζω και χωρίς, δεν σκόπευα να σκάσω ποτε 300 ευρω για ρολοι, ουτε καν 200! Στα 160 το χτύπησα σχεδόν χωρις σκέψη!
  7. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Φυσικά αλλά μην περιμένεις αν σου πω αν δουλεύει καλά στο γυμναστήριο γιατί δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω για fitness tracking
  8. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Έπαιξε για λίγο στα ~160 στο σκρουτζ και είπα να το δοκιμάσω! Σε αυτή την τιμή είναι αρκετά καλό το vfm και φαίνεται ποιοτική κατασκευή. Δεν εχω προλάβει και να το σετάρω εντελώς ακομα...
  9. and64

    Αυτοκίνηση

    1.2t 130 μουλαρια αυτοματο 40κ.... πάει το χάσανε τελείως
  10. and64

    Αυτοκίνηση

    Μήπως ηταν cla 45 που σφάζονται με το rs3 γιατι cls δεν εχει ελπίδα να πατήσει εκει ακομα και με την σχετικα οκ ασφαλτο που εχουν ριξει... Κατα τ'αλλα Κυριακή μεσημέρι πάτημα στη Βουλιαγμένη με 400-500 αλογα κιολας...no comments
  11. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Ναι ωραίο το μεγάλο αλλά εγω το ήθελα για tablet + laptop οπότε ειναι ιδανικό γι αυτο. Παραμένει γυφτιά ομως το σπρώξιμο στο bolt μάλλον χωρίς κάποιο ουσιαστικό λογο (η υπεροχή του bolt απ'οτι καταλαβαίνω απο τα λίγα που διάβασα είναι στο encryption/security των δεδομένων σε σχεση με τους unifying) Τελευταίο σωτήριον έτος που ασχολήθηκα με microsoft hardware πρέπει η χρονιά να ξεκίναγε με χιλια εννιακοσια ενενηντα
  12. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Βγαίνει το κ400 όπως ειπώθηκε, αλλά δεν έχει την ίδια premium αίσθηση του Mx keys, δεν έχει φωτισμό και παίρνει μπαταρίες απλές.
  13. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Χτύπησα το mx keys mini σήμερα απο mediamarkt γιατι είχα ενα επιστροφικό. Πολύ ωραία κατασκευή και φωτισμός, ωραία αίσθηση στην πλητρολόγηση και καλό μέγεθος για μενα που εχω μεγάλα χέρια. Τέρμα απαράδεκτο οτι απαιτεί bolt receiver αν θες να μη χρησιμοποιήσεις το bluetooth και δεν είναι συμβατό με τα unifying receivers της logi, αν το πλήρωνα στην κανονική του τιμή (~100€) δεν νομίζω οτι θα το έπαιρνα γι αυτό και μόνο το λόγο.
  14. and64

    Αυτοκίνηση

    Κρίμα, τον είχα δει σε δοκιμες στο διαδρόμιο με τα crosscart και πετούσε αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τα (πολλά) χιλιομετρα τα οποία είχε εκεί, ίσα ίσα που απο κάποιον που "ζει" στις πιστες περιμένεις να οδηγεί πολύ πιο συνετά σε δημόσιο δρόμο και ειδικά στην πόλη
  15. and64

    Οι αγορές μας..!!

    Μεγειές! Δυνατό σώμα γενικά κυρίως για στημένα/στουντιακά αν και το συγκεκριμένο έχει λιώσει μεταφορικά και κυριολεκτικά!
  16. and64

    Αυτοκίνηση

    Ποιά 200κ???? Μάλλον τα τελευταία 100κ πήγαινες μονο με τα ελατήρια
  17. and64

    Αυτοκίνηση

    Ισχύει! Δεν ξερω σε ποιά εθνική ήσουν αλλά επέστρεψα απο Καλαμάτα αρκετά νωρίς (2 είχα φύγει απο κάτω) και ήδη έφαγα ενα 20λεπτο σταματα ξεκινα στην Κινέτα και τα κλασσικά φρεναρίσματα πρίν το Goodys στα Μέγαρα, φαντάζομαι τι θα έγινε μετά...
  18. and64

    Αυτοκίνηση

    ΚΛΑΙΩ!!
  19. and64

    Αυτοκίνηση

    Ελπίζω πως ναι, αν όχι πεζώ 2 ftw
  20. and64

    Οι αγορές μας..!!

    καλοδούλευτη!!
  21. Ναι θεωρητικά μπορείς αλλάζοντας το όνομα της γραμμής σε άλλο άτομο, σου βγάζει νεο κουπόνι κανονικά το sfbb. Δεν ξερω 100% ομως αν θα την πάρει στο τελος το σύστημα για τον ίδιο βρόγχο... Επίσης η voda που ήθελα να μείνω γιατί εχω συνδυαστικές εκπτώσεις και με τα κινητά μου δεν εδινε καλύτερη τιμή γιατι στο χρεώνει "κατάλογο" υποτίθεται 48€ - 13 επιδότηση έρχεται σχεδόν 36, 35.60 κάτι τέτοιο. Η wind έδινε καλύτερη τιμή στα 29€ επιδοτούμενο αλλά δεν με ψήνει σαν εταιρία γενικώς!
  22. Nαι αν το οπτικοποιήσεις δεν θα διαφωνήσω
  23. Δεν παίζει, εδώ δεν εχω υποδομή vdsl καθόλου, πήγαμε απο το adsl (και τα ~12mbit που είχε φτάσει να συγχρονίζει) στο ftth κατευθείαν!
  24. Μετά, μόλις εληξαν τα 2 χρονια επιδότησης! Και οι "απέναντι" πάντως ίδιες τιμές εδωσαν δυστυχώς
  25. Σε ftth πάντως δεν πέφτουν κατω απο τα 37 με τίποτα, ανανέωσα πρίν λίγες μερες...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.