-
Posts
1.375 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
2
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by GeoF1
-
Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω
GeoF1 απάντησε στο θέμα του fatalara topic στην ενότητα Λοιπά Περιφερειακά
Εσενα τουλαχιστον Αρη σου κανει Like o @wargasm -
Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω
GeoF1 απάντησε στο θέμα του fatalara topic στην ενότητα Λοιπά Περιφερειακά
Και στον καρτοδρομο στην απεξω... Ποσα να αντεξω σημερα πχια Sent from my Note 3 -
Simulation Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.
GeoF1 απάντησε στο θέμα του GeoF1 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Τα κατεβάζουμε κιολας ή μονο database?? Ειμαι απο το κιν και δεν εχω μπει ακομα Sent from my Note 3 -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Ποιος ειναι αυτος ο Sstav ρε παιδια? -
Οπως ειχα αναφερει σε παλιοτερο ποστ εκανα μια καλη μπαζα απο αυτοκινητα και πιστες. Απο εδω http://radex.hu/public/alex/rf2banner/rfactor2files.php?melyik=cars-reader.php
-
Εχω κολλημα με τα oakley 9102 holbrook. Sent from my Note 3
-
Νομιζω οτι για να ασχοληθει καποιος σοβαρα με αυτο το παιχνιδι πρεπει να εχει αρκετο εως πολυ ελευθερο χρονο. Ωραια αναλυση Geovas77
-
Πωπω χθες πορωθηκα για τα καλα. Εκανα rage quit απο το Ασσετο και το κομπο του αφου μου εσπασε τα νευρα....:P Και εκανα install οτι ειχα κατεβασει το ΣΚ (20gb περιπου και εχει κ αλλο) . Διαλεξα την Williams του Damon Hill (1996) και αρχισα τις βολτες.. Πηγε η ωρα 1 και δεν το καταλαβα...!!! Λογικα θα το ξερετε αλλα θα ποσταρω την σελιδα που εχει πολυ υλικο το απογευμα.
-
Οι 3 μηνες του δωρεαν ξενοδοχειου περασαν γρηγορα...Ηταν πολυ κοντα στην Henry str και ψωνιζαμε πολυ απο κει... Επισης ειχαμε μαθει temple bar και Grafton str.. Οι Ελληνες μετρημενοι στα δαχτυλα..Αλλα δεν πειραζει...Τους Ελληνες τους εχουμε και στην Ελλαδα... Ωρα για σπιτι λοιπον. Για καλη μου τυχη ειχε ανεβει απο Ελλαδα και το παιδι που δουλευαμε μαζι...Οποτε ειπαμε να γινουμε συγκατοικοι!!! Καναμε τις βολτες μας..Οι τιμες υψηλες... Αλλα και το δελεαρ να ειματσε στο κεντρο, αλλα και κοντα στη δουλεια μεγαλο...Δεν θελαμε να μπλεξουμε με μμμ...Ετσι ολα με τα ποδια... Τελικα βρηκαμε ενα σπιτι διπλα στον Πυργο της Heinneken και στο Q bar... 1400 eur το μηνα. 700+700 λοιπον...Αξιζε νομιζω...Βγαιναμε και τα ειχαμε ολα μπροστα μας...!!! Η δουλεια ηταν ενα 15λεπτο παραλληλα του Liffey... Και μετα προσπαθησαμε να μην ακολουθουμε τους Ιρλανδους στις pub...ΑΛΛΑ δεν το καταφερναμε παντα!!! Μας καλεσαν και 1η φορα σε ενα παρτυ...Με το που φτανουμε μας ρωτανε γιατι δεν θα πιουμε τιποτα?? Θα πιουμε λεμε... Ναι αλλα δεν φερατε τιποτα?? Εδω ο καθενας πινει οτι φερνει!! ... Το μαθαμε και αυτο... Στην δουλεια ηταν λιγο περιεργα τα πραγματα με το ωραριο...Εξυπηρετουσαμε πελατες Ελληνες με ωρες Ιρλανδιας...τελεικα δεν γινοταν...Οποτε πηγαιναμε 2 ωρες νωριτερα... Στην δουλεια πρεπει να γνωρισα τις πιο ομορφες κοπελες που εχω δει...Αλλα ρε παιδια..Σχεδον ολες ειχαν παιδι..Και ηταν πιτσιρικες...!!! Αυτα τα λιγα παλι απο τις αναμνησεις...
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
GeoF1 απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Δλδ αν ειχα και γω γενεθλια αυτες τις μερες θα ημουν Αλιεν??? Χρονια πολλα και στους 2 παιδια!! Οτι καλυτερο!!! Και αφηστε κανα δευτερολεπτο και για μας!! -
Simulation Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.
GeoF1 απάντησε στο θέμα του GeoF1 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Ενταξει στο τελος θα γεμισουμε ingame apps και θα ψαχνουμε να βρουμε τον δρομο καπως ετσι -
Το μακρινο 2001 καπου τον Φλεβαρη ερχεται ο συγχωρεμενος προισταμενος μου τοτε... Το τμημα τον Μαιο φευγει για δουβλινο..Θες να πας?? Να μου πεις μεχρι αυριο... Αυτο ηταν...Μοναχοπαιδι ετων 21 με τετοια προσφορα... Το συμβολαιο ελεγε οτι τους πρωτους 3 μηνες θα μου πληρωνουν ξενοδοχειο,τον 1ο μηνα ταξι για την δουλεια και ολα τα εξοδα για να παω πληρωμενα. 1200 λιρες καθαρο μισθο τοτε (Ιρλανδεζικες)!!! Σαν ονειρο..Αλλα τοσο μεγαλο βημα... Απαντησα ναι!!!! 17/06/2001 ημουν στο αεροδρομιο....Αμστερνταμ και μετα Δουβλινο.... Δεν το πιστευα οτι το εκανα τον βημα...Οταν προσειωθηκα στην Ιρλανδια και βγηκα στα ταξι μυριζα τον αερα...κοιταζα τον κοσμο...μηπως ονειρευομουν.... Μπαινω... O'Connell st Plz λεω...(δεν θυμαμαι το ξενοδοχειο) Στην διαδρομη κοιταω σαν χανος...Βρε μηπως ξυπνησω και βγω απο το ταξι και ειμαι σε καμια Γλυφαδα??? Οχι οχι!!!Φτασαμε...αφηνω πραγματα παιρνω τηλ οτι εφτασα καλα και κατεβηκα μια βολτα στον κεντρικο δρομο...Σαν χθες το θυμαμαι..Μπαινω σε ενα spar να παρω νερο.. Ναι καλα mineral πηρα!!! Το βραδυ κοιμηθηκα με διαφορες σκεψεις... Το πρωι κατεβαινω κατω...Ηλιοφανεια!! Ναι...Ερχεται ενας κυριος να με βαλει στο ταξι...wtf???Ταξι Jaguar???Με δερματινα ολα μεσα!!! Στην δουλεια αλλη φαση...Ηταν πλαι στον Liffey... ( η φωτο ειναι απο το νετ) Αλλη φαση...εστιατοριο...υποδομες... Αυτα τα λιγα για αρχη
-
Geovas το ac δεν το αναφερεις πουθενα σαν καπου top
-
Θα ηταν ωραιο να ειχαμε ενα <γενικο θεμα> να μιλαμε για τα αγαπημενα μας παιχνιδια!! gchrstod συμφωνω και με τα γραφομενα σου. Ειδικα για εμας που ειμαστε απλοι racers και οχι αλιενς. Αλλα οταν επαιζα παραλληλα project και assetto δυσκολευομουν πολυ. Γιατι εκανα συνεχεια συγκρισεις και φυσικα η οδηγηση ηταν διαφορετικη. Εγω ειμαι της αποψης οτι παιζω τωρα το Χ παιχνιδι, κανω ενα break και παιζω με το ψ για ενα διαστημα.Αλλιως μετα γινεται ενα τουρλουμπουκι δεδομενων. Λιακ εισαι ωραιος ρε συ!!Αναλυτικοτατος!!
-
Ισως να εχεις δικιο Λιακ. Ας πουμε project cars, f1 2015 και dirt δεν τα εχω ακουμπησει ξανα απο τοτε που ασχοληθηκα πιο σοβαρα με το Ασσεττο. Για την εμπειρια και την αλλαγη θα το κανω (αν το κανω) (Ασχημο αυτο που θα πω αλλα δεν βλεπω να βελτιωνομαι στο AC...Ειδικα το λιγο που επαιξα χθες με την Λοτους ηταν αποκαρδιωτικο.) Συγγνωμη για την off topic παρενθεση
-
Ωραιος
-
Δεν το ξερα οτι το ειχαν κατεβασει το automobilista. Αντε λεω να την κανω την αγορα το απογευμα!!
-
Εχει φορμουλιτσες το παιχνιδι? Λεω για το καλο να κανω μια αγορα. Ειμαι μεταξυ αυτου και automobilista,
-
Νιωθω αγαπη ρε παιδες σας ευχαριστω!! Ακη ναι ετρεχα με 200 μοιρες και η αλλαγη οντως ηταν μεγαλη οταν αλλαξα σε 900 και κατι αλλα που ειχε γραψει ο Λιακ μερικες σελιδες πισω. Και οντως το τιμονι ειχε βελτιωθει πολυ. Εβαλα και αυτο το appακι με το clip και επαιζα με normal, strong, Dynamic κλπ. Και η συμπεριφορα της g27 φυσικα αλλαζε. Μετα το combo χθες λοιπον και αφου ειχαν κοιμηθει ολοι ειπα να κανω το lutοβημα!!! Εβαλα το wheelcheck να τρεχει αλλα πατησα το step3 καταλαθος... Παταω cancel και παταω το step 2 ..Και αρχιζει η τιμονιερα να κανει κατι κοφτα αριστερα και να επανερχεται..πιο πολυ αριστερα και ξανα....(Λεω παει θα ξυπνησουν ολοι ) Τεσπα μην τα πολυλογω τελειωνει...Και σωζω το αρχειο σαν 1212. Παω στο ini και πειραζω αυτα που πρεπει. save και ανοιγω παιχνιδι.... Ε η μερα με την νυχτα. Lazy σε ευχαριστω για τα screenshots. Ειμαι 99% σιγουρος οτι ετσι τα εκανα.
