iseeklife
Premium Members-
Posts
855 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by iseeklife
-
Amd driver βελτίωση σε λεπτομέρεια .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
Ξεχασα να σας πω μια λετπομέρεια αλλά τη θεωρούσα δεδομένη . Στα βίντεο που εμφάνιζε το πρόβλημα είναι αυτά όπως του twitch τα οποία γίνεται hardare acceleration , sto decode της κάρτας . όχι αυτά που τα αναλαμβάνει ο επεξεργαστής οπως του youtube . -
Γεια σας . Έχω amd σύστημα με την Radeon 7 . Πριν από κάποια χρόνια άρχισα το multitasking με δεύτερη οθόνη και βίντεο σε αυτή ενώ έπαιζα παιχνίδι στην πρώτη . Από τότε , θυμάμαι το battlefield 5 να το εμφανίζει . Υπήρχε ένα bug ,μια δυσλειτουργία . Όταν έπαιζε βίντεο η δεύτερη οθόνη ,στο παιχνίδι άρχισε να ανεβαίνει το gpu usage και από 67 στο call of duty χτυπούσε 100 . Κάποιες φορές υπήρχε stuttering . Πριν από ένα χρόνο το βελτίωσανε με ένα οδηγό αλλά στον έπομενο επανήλθε το πρόβλημα . Τώρα τους τελευταίους μήνες , με πρόσφατους οδηγούς διορθώθηκε . Δηλαδή παίζει το παιχνίδι ως απόδοση σαν να μην τρέχει βίντεο στην δεύτερη οθόνη .το usage είναι το ίδιο . παλαιότερα ανέβαινε 50 τις εκατό . Εάν το έχετε παρατηρήσει δοκιμάστε κάποιο πρόσφατο οδηγό . Ένα πρόβλημα που παραμένει και το αναφέρουν στους οδηγούς είναι το 100 / 100 gpu usage bug . Σε εμένα κολλάει το σύστημα Λίγα λεπτά μόλις ανοίξω το παιχνίδι και η χρήση πάει 100 τις εκατό και τα frames πάνε γύρω στα 20 . Σε εμένα βέβαια εμφανίστηκε τέσσερις μήνες πριν το παραδεχθούν στους επίσημους οδηγούς .
-
έβαλα να παίξω αντί για practice ένα αγώνα δέκα λεπτών με 24 αυτοκίνητα . Κολλούσε και τα frames ήταν 45 με 50 .Το usage me vsync ήταν ίδιο κατά τη διάρκεια του αγώνα γύρω στο 67 τις εκατό . Είναι μπαγκαρισμένο ? Όταν κάνω practice μόνος όλα λειτουργούν σωστά . Όταν παίζω επίσης στη δεύτερη οθόνη βλέπω ορισμένα βίντεο . Ευχαριστώ .
-
wolverine v2 εμπειρία και αξιολόγηση
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
ενα μικρό update . Παίζει και στο asseto corsa competizione. Στο πολαιότερο δεν το δοκίμασα. -
αυτές οι ελλείψεις των ελληνικών υπηρεσιών .... Το να μπαίνεις από browser και να διακόπτεις όποτε θες έπρεπε να είναι αγαθά του 1990 όχι του 2050 στην ελλάδα. ολόκληρη apple (που θα την παρακαλούσες) και μπαίνεις και apple music kai apple tv από browser . έχεις και το redudancy του +1 άμα χαλάσει το application .
-
δεν έχει application να μπαίνεις από τον υπολογιστή ή από κινητό ?
-
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
στις gpu είναι αυτό που βλέπω ,το decode, που μάλλον το κάνει ειδικό κύκλωμα . Στον επεξεργαστή δεν γνωρίζω για ειδικό κύκλωμα . Στην gpu βλέπω 5 stream twitch και η χρήση είναι 55 /100 στο decode . Μάλιστα το πρώτο πάει 20 με 25 χρήση και τα υπόλοιπα ανεβαίνουν μόνο κατά δέκα με δώδεκα το καθένα . -
δεν υπάρχουν ,μάλλον είναι σε έλλειψη . Για μενα μεγάλο συν οτι είχε μαμα μη αποσπώμενο καλώδιο και όχι υβριδικό .
-
-
wolverine v2 εμπειρία και αξιολόγηση
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Παίζει και στο φιφα μια χαρά . Ορίστε οι φωτό . Τη μια την έβαλα δίπλα στο ποντίκι της ράζερ για να δείτε σύγκριση μεγέθους . -
wolverine v2 εμπειρία και αξιολόγηση
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
δεν πήρα το chroma .Πήρα το βασικό . -
Γεια σας. Μόλις παρέλαβα το καινούργιο μου controller . Αντικατέστησα το παλιό 360 κοντρολερ . Η εμπερία χρήσης των οδηγών και του software είναι μέτρια για τόσο ακριβό κοντρολερ. Το συνέδεσα με τον υπολογιστή και μου έβγαλε το μήνυμα των windows ότι ρυθμίζεται η συσκευή και ότι είναι έτοιμη για χρήση . Πήγα στις συσκευές και το ανεφέρει γενικά ως xbox peripherals , xbox gaming device . Δεν αναφέρει όνομα συσκευής . Είδα τον οδηγό στις συκευές και τον ανεφέρει ως microsoft ,ευτυχώς με κοντινή ημερομηνία . Όχι οδηγό razer . Στην προσθαφαίρεση προγραμμάτων δεν αναφέρεται ο οδηγός . Κατέβασα το razer controller set up for xbox app και είχε και αυτό κάποια προβλήματα . Το παράθυρο είναι συνέχεια σε πρώτο πλάνο , δεν κάνει minimize και όταν το κλείνω δεν κάνει Minimiize to tray . Δηλαδή δεν τρέχει κανένα πρόγραμμα για το κοντρόλερ όπως γίνεται στα ποντίκια και τα πληκτρολόγια . έπαιξα δύο παιχνίδια το F1 2020 και το wrc 10 και παίζει και στα δύο . Σε λίγο θα παίξω και το Fifa να δοκιμάσω καμία ασυμβατότητα . Αυτά που λέω εγώ ως προβλήματα μπορεί να είναι φυσιλογικά γιατι πάνω έχει το σήμα του xbox και όχι της razer . μόνο στο controller set up αναφέρεται το όνομα της συκευής . Σε λίγο θα βάλω και τη φωτογραφία του κουτιού και του κοντρόλερ .
-
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
συγνώμη για το triple post αλλά δεν έχει edit . Συνέχισα λίγο το ψάξιμο και έπεσα πάνω σε κάτι βίντεο της blackmagic κάμερας και παίζουν και αυτά με 50 /100 χρήση και δεν κολλάνε . Πάντα 8Κ . άρα πάμε καλά . Είδα και κάποια 6κ και 5κ (2880 p ) αλλά αυτά τα παίζω χωρίς πρόβλημα . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
Παίδες τυχαία έπεσα πάνω σε ένα βίντεο 8Κ από τη καινούργια μηχανή της κάνον . Η usage του επεξεργαστή είναι εντελώς διαφορετική από τα βίντεο του 8K earth . Στο τυχαίο βίντεο η χρήση είναι 50 /100 και δεν κολλάει το βίντεο όταν παίζει . Στο 8Κ earth η χρήση είναι 90 της εκατό και κολλάει . Μπορεί να είναι λόγω του επεξεργαστή . Εαν τα μελλοντικά βίντεο είναι σαν αυτό της κανον r5 δεν υπάρχει ανάγκη αναβάθμισης ακόμα . Ο ένας λόγος έφυγε . Μένει να δούμε το call of duty σε τρεις μήνες , να δούμε τι απαιτήσεις θα έχει . Πιστεύω ότι θα είναι χαμηλό το usage . Οι δύο προσωπικοί λόγοι για αναβάθμιση έφυγαν . -
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες . Αρκετά χρήσιμες .
-
παίδες κάτι καινούργια controller που κυκλοφορούν με το όνομα εταιρίας hori , τα έχει χρησιμοποιήσει κανείς ? Από ασυμβατότητες με παιχνίδια τίποτα ?
-
δεν το γνώριζα ότι δεν ήταν αποσπώμενο το καλώδιο. Κοίταξα δεν υπάρχει σε αυτά που ψάχνω . Επίσης νομίζω ότι η microsoft λέει ότι υπάρχει έλλειψη στα χειριστήρια της .
-
Εδώ και κάποιες μέρες δεν λειτουργεί σωστά το 360 χβοχ controller που έχω στο κύριο πισι . Υπάρχει πιθανότητα να το αγόρασα την προ προηγούμενη δεκατία . ένας από τους λόγους ήταν ότι το καλώδιο ήταν μαμα wired .Τα καινούργια που είχα κοιτάξει το 16 είχαν κατι μίνι ή μικρο usb που έβγαιναν εύκολα. Τα ασύρματα δεν μου αρέσουν . Στην αρχή ανησύχησα μήπως είναι χαλασμένη η θύρα usb και χάλασε η μητρική . Έβαλα το δεύτερο 360 που είχα στο δεύτερο πισι . Μέχρι στιγμής παίζει καλά στο f12020 .Δεν έστριβε αριστερά .Χτυπούσα τοίχο .όχι πάντα. Παράγειλα το wolverine v2 της razer .Με κέντρησε ότι είναι και αυτό mama wired και όχι αποσπώμενο όπως sto chroma .μόνο και μόνο ότι το 2022 βρήκα μαμα wired χειριστήριο ,δίνω και τα μισά χρήματα της αξίας μόνο για αυτό . Μου άρεσε πολύ το 360 χειριστήριο . Το χρησιμοποίησα χρόνια .Καμία ασυμβατότητα. Οι οδηγοί στα 10 έμπαιναν αυτόματα σε σχέση με τα 7, που έπρεπε σε κάθε φορματ να τους βάζω. Αξίζει μια αναφορά . Παίζει να το έχω πάνω από 14 χρόνια . Τα μόνα που το ξεπερνάνε σε χρήση είναι τα παλιά του nintendo που πρέπει να δουλεύουν ακόμα ενώ η κονσόλα χάλασε. Αυτά rip 360 . ας ελπίσω ότι δεν θα έχω ασυμβατότητες με το wolverine ,προβλήματα με τους οδηγούς και μακροβιότητα .
-
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
είχα ένα πρόβλημα με το ποντίκι στα τρια τελευταία battlefield και είδα ένα φιξ σε ένα streamer .το δοκίμασα και διορθώθηκε το πρόβλημα και στα τρια. Μόλις ξαναέβαλα το 5 που είχα πάρει προσφoρά από τη steam . Μόνο του μου το έβαλε max fidelity ,όλα medium . H κάρτα με v sync δούλευε στο 50/100 . Τα γραφικά δεν με χαλάσανε πολύ και δεν βρήκα να κολλάω κάπου στη οθόνη . Είπα να το δοκιμάσω και στο 2042 να δω πόσο θα πέσει το usage τόσο σε επεξεργαστή όσο και στην κάρτα. Τα έβαλα όλα medium .Η κατάσταση χειροτέρεψε λίγο οπτικά αλλά ήταν αισθητά πιο fluid . Ο επεξεργαστής νομίζω ότι έπεσε 8 τις εκατό χρήση . Η κάρτα γραφικών έπεσε 20 με 22/100 χρήση. Τώρα είναι πιο fluid . εαν γίνει το ίδιο με το καινούργιο call of duty κερδίσαμε 1 χρόνο παράταση στην κάρτα γραφικών και λίγο άνεση στο χρόνο αγοράς της καινούργιας . Νa δούμε και τις τιμές τις σειράς 4000 της nvidia. Πήραμε λίγο παράταση και στην αναβάθμιση του επεξεργαστή . -
SSD - NVME μέχρι πόσο τις % υγείας είναι ασφαλές και πότε πρέπει να αλλάξουμε για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ?
iseeklife απάντησε στο θέμα του ARMAGEDDON topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
με βάλατε σε σκέψεις και ανησυχία και κατέβασα και εγώ το προγραμματάκι . όλους τους έβγαλε 100/100 υγεία εκτός από τον 970 προ nvme που τον έχω για λειτουργικό . αυτόν τον έβγαλε 98/100 υγεία 100/100 επιδόσεις . 425 μέρες και 36 ΤΒ written . όλα καλά. τον έχω από το 2018. -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
Έκανα ένα μικρό λαθάκι . Δεν είχε βγάλει threadripper 16 πύρινο . Πήγε από 24 και πάνω στην Τρίτη σειρά . Άρα δεν υπήρχε 3950 χ στους ρίπερ για να τον βάλω στη μητρική . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
Ευχαριστώ για τα λόγια σου . Μιλάς με κατανόηση . από πολύ παλιά μου έκανε εντύπωση η high end πλατφόρμα . Όταν είχαμε Ιντελ τετραπύρηνους η high end της ιντελ είχε δέκα δώδεκα και κάποια στιγμή ήθελα να πάρω . Όχι βέβαια 1400 ευρώ ο επεξεργαστής που έκανε τότε ο δώδεκα πύρινος της ίντελ . Ήθελα επίσης τα έξτρα lanes για να βάλω δύο pci express χωρίς να κόψω sata . πιο πολύ από ψώνιο και όχι από ανάγκη . η σειρά η 2 κάτι στους threadripper δεν βγήκε καλή . Ο 2990 είχε προβλήματα μάλλον λόγω σχεδιασμού της μνήμης και απέδιδε κάποιες φορές πολύ χειρότερα από τον 1700 χ . Υπάρχει βίντεο από το hardware unboxed που τον κάνει review. τη σειρά 3 κάτι θα την έβαζα εάν έμπαινε στη μητρική . Βγήκε καλή . τον 3950χ μάλλον θα τον έβαζα . θα το σκεφτώ . Αλλά είναι δύσκολο να βρεις μεταχειρισμένο threadripper γιατί οι χρήστες είναι λίγοι . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
Ευχαριστώ για τα λόγια σας μάλλον θα περιμένω . Υπάρχουν παιχνίδια που αξιοποιούν όλα τα threads του επεξεργαστή μου . Όχι τέρμα αλλά αρκετά . -
Γεια σας . Το τωρινό επεξεργαστή τον αγόρασα το 17 . Threadripper 1920x 12 πυρήνες . πολυ δυνατός για την εποχή . Σε καθημερινή χρήση με πολλά απλά πράγματα ,έν έτη 22 πάει μέχρι 20 τις εκατό cpu usage . Αρχίζουν τα σήμαδια ότι πλησιάζει η ώρα της αναβάθμισης . 1) battlefield 2042 δουλεύουν οι μισοί πυρήνες , μάλλον δεν αναγνωρίζει το hyper threading , και πάνε μέχρι στο 80 τις εκατό τους . Τυχερός που στην εξαετία παίζει το battlefield . Στο call of duty είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα .τους βλέπει όλους και με αρκετά προγράμματα και twitch streams ανοιχτά έχω βαρέσει 60 τις εκατό χρήση. 2) σήμερα ήρθε και το πιο βαρύ στοιχείο . Τυχαία έμαθα για το 8 k earth channel στο YouTube . Δεν με αφορούν τόσο τα βίντεο όσο το τεχνολογικό όριο του 8k . Στα βίντεο του καναλιού ο επεξεργαστής χτύπησε 96 τις εκατό χρήση . Το πισι δεν κόλλαγε αλλά φτάσαμε κοντά στο 100 τις εκατό . ( τα βίντεο δεν ήταν τόσο ωραία μάλλον είναι 8k από upscale όχι native ) . άμεσα δεν νομίζω ότι θα γίνει mainstream το 8κ . Ο μέσος χρήστης δεν θα έκανε αναβάθμιση . Αλλά εγώ μάλλον θα προχωρήσω σε λίγο καιρό . Εάν δεν θα έχω πρόβλημα με το call of duty τον Οκτώβριο μπορεί και να το αναβάλλω . Μας έδωσε μια πληροφορία ένα site . Ανέφερε ότι οι επόμενοι epyc για επιχειρήσεις μάλλον θα φτάσουν τους 96 πυρήνες . Αυτό μας δίνει μια ελπίδα ότι ίσως ο 8950 x ίσως ανέβει σε πυρήνες . Μακάρι να τον πάνε 24 . Και ο 5950 x είναι αρκετά δυνατός . Αλλά είμαι σε σκέψεις . Ο 5950 χ στο battlefield 2042 1440 p έχει 11 τις εκατό usage . Στα μέτρο προγράμματα είναι 100 τις εκατό πιο δυνατός από τον δικό μου . και κάτι τελευταίο . Παλαιότερα είχα έναν απλό 3550 τετραπύρηνο . Μου έβγαλε 6 χρόνια . Ο 1920χ ήταν 50 τις εκατό πιο πάνω από το mainstream . Και όμως μου έβγαλε περίπου 6 χρόνια . Δηλαδή τα πράγματα επιταχύνονται όσο περνάει ο καιρός . Για αυτό ίσως περιμένω 24 πύρινο και όχι 16 πύρινο . Να αντέξει λίγο πιο πολύ . Αυτά .
-
δεν αφορά όλους. Από τις οδηγίες του τελευταίου οδηγού γραφικών της amd . παρεπιπτόντως λέει ακόμα για μαύρες οθόνες δύο χρόνια μετά . Δεν το έχουν φτιάξει ακόμα. Stuttering may be experienced while playing Call of Duty®: Warzone™ on the Caldera map with some AMD Graphics Products such as the Radeon™ RX 6900 XT
- 147 απαντήσεις
-
- call of duty
- cod
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
