Jump to content

iseeklife

Premium Members
  • Posts

    855
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by iseeklife

  1. Καλησπέρα παίδες . Έβγαλε σε προσφορά το resident evil village και το καινούργιο το fifa 23 . Κοιτάξτε τα .
  2. iseeklife

    ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .

    προσθέσανε το battlefield 2042 στη λίστα με τα διαθέσιμα παιχνίδια .
  3. iseeklife

    Call of Duty Modern Warfare 2

    όσοι έχετε stuttering δοκιμάσετε να απενεργοποίησετε το ondemand texture streaming. σε εμένα έπιασε στο call of duty και έφυγε και η θολούρα . πήγα να το δοκιμάσω και στο warzone 2.0 αλλά δεν βρήκε παιχνίδι .
  4. iseeklife

    Black Friday 2022

    εξειδικευμένη προσφορά στην mgmanager μάλλον για ξεστοκάρισμα . έχει τα mousepad qck+ μάλλον είναι το παλιά heavy me ta 4 χιλιοστά ύψος με την εικόνα του Pubg 90 τις εκατό έκπτωση 3 ευρώ από 30 . Μόλις γύρισα πήρα τρία . εαν προλάβετε χτυπήστε τα πάρτε και μπακ απ . είναι μόλις πατήσετε για τις black friday προσφορες το πρώτο προιόν .
  5. βγήκε σε προσφορά το F1 manager με 35 /100 έκπτωση .
  6. γεια σας παίδες . Έχει προσφορά το motogp 21 80 τις εκατό έκπτωση . όσοι θέλετε τσιμπήστε το .
  7. Βγήκε το wrc generations .το σγορασα .βαρυ παιχνιδι ακομα και στο medium . Τα γραφικα στο medium μου φαίνονται ψεύτικα . Οσοι θέλετε δοικιμαστε το θετικα οτι η οδηγηση ειναι σχετικά καλή και οτι η τιμή στο launch 40 ευρώ .
  8. iseeklife

    Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .

    Κατέβασα το βιντεάκι και το έπαιξα με το ταινίες και τηλεόραση των windows και η χρήση ήταν 38 με 50 τις εκατό . Αλλά είχε stuttering .
  9. iseeklife

    Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .

    σε αυτο το site κολλάει και σε εμένα . και είμαι με 100 αρα . το βίντεο το φορτώνει . sto firefox είναι ακόμα χειρότερα . Νομίζω δείχνει μαύρη οθόνη .
  10. iseeklife

    Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .

    σε player είναι πιο εύκολο . αρκετά πιο εύκολο . το μανίκι είναι να το παίζει στο youtube .
  11. iseeklife

    Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .

    Ευχαριστώ . Να έχω ένα μέτρο σύγκρισης με καινούργιους επεξεργαστές .
  12. iseeklife

    Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .

    Στην δεύτερη φωτό εάν δεν κάνω λάθος η ανάλυση είναι 4Κ . Στο 8Κ μας ενδιαφέρει .
  13. iseeklife

    Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .

    δεν θα ψωνίσω καινούργια κάρτα. είναι πολύ ακριβές . Θα αρχίσω να ασχολούμαι με το streaming (geforce now κτλ ) .
  14. iseeklife

    Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .

    threadripper 1920x του 2017 . Συγχαρητήρια . Έχεις 10 /100 μόνο με ι5 επεξεργαστή .
  15. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    Ένα χειριστήριο για τον υπολογιστή μιας και το παλιό χάλασε .
  16. iseeklife

    Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .

    κοιτάω από απορία τα 8Κ βίντεο στο youtube γιατί σε μερικά κολλάει ο επεξεργαστής . Χτυπάει 100/100 usage . Δίάβασα ότι κυκλοφόρησε μια καινούργια μηχανή που εγγράφει σε 8Κ και μπήκα να δώ το βίντεο να δω, εαν μπορώ να το τρέξω . Σε αυτό μπορώ άνετα . ο επεξεργαστής είναι περίπου στο 40/100 . Αυτό είναι το βίντεο .
  17. iseeklife

    Call of Duty Modern Warfare 2

    Καλή αρχή παιδιά. Έπαιξα λίγο . Το μεσημέρι περισσότερα . Νομίζω η Βετα έτρεχε καλύτερα . Χρόνια πολλά και για την εθνική εορτή .
  18. Μπορεί να χτυπήσει και 3,5 Κ τιμή .
  19. έχει προσφορά το f1 22 50 /100 .
  20. iseeklife

    ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .

    σε αυτό το βίντεο βλέπω ότι οι επιδόσεις είναι κατώτερες από αυτές του geforce now . Με κάρτα του 20 21 . Δεν έχει τελευταίας γενιάς επεξεργαστή .
  21. iseeklife

    ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .

    έπαιξα λίγο το battlefield 4 να θυμηθώ τα παλιά . όλα στο ultra και έπαιζε με 200 frames per second . δεν γνωρίζω εαν είχε frame limiter . δεν λάγκαρε το mouse . έπαιζε καλά σε σχέση με το battlefield 5 που λαγκάρει λίγο το mouse . έπαιζα δηλαδή με επιδόσεις 2015 2017 σε κάρτα γραφικών . Καλή εμπειρία .
  22. iseeklife

    nVidia RTX 40X0 Ada Architecture

    με native ανάλυση και γραφικά ή με τα εξτρα dlss κτλ? με dlss 3 πάει πολύ πάνω ακόμα και σε σχέση με την 3080 .
  23. έβγαλε σε προσφορά το nba 2k23 και νομίζω και το madden αυτό με το rugby . Τα καινούργια.
  24. Διάβασα ότι σταμάτησε το πείραμα με το 4Κ του γιου τιουμπ . Κανονικά πρέπει να βλέπουμε 4Κ . Μπήκα στα δύο κανάλια ,ακόμα 1080 δείχνουν . Μπορεί να είναι νωρίς να κάνουν τις αλλαγές . Να αλλάξει ο διαχειριστής τις ρυθμίσεις .
  25. iseeklife

    AMD Zen 4

    για να παίξεις για τρια , τέσσερα χρόνια 1440 στο high θέλεις 3080 . Η 3060 σε κάτι μετρήσεις βγάζει περίπου σκόρ ότι έχει η radeon 7 που την πήρα το 2019 . Δηλαδή με την 60 σειρά είσαι δύο με τρια χρόνια πίσω .
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.