iseeklife
Premium Members-
Posts
855 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by iseeklife
-
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
iseeklife απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
Καλησπέρα παίδες . Έβγαλε σε προσφορά το resident evil village και το καινούργιο το fifa 23 . Κοιτάξτε τα . -
ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα PC Gaming
προσθέσανε το battlefield 2042 στη λίστα με τα διαθέσιμα παιχνίδια . -
shooter Call of Duty Modern Warfare 2
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
όσοι έχετε stuttering δοκιμάσετε να απενεργοποίησετε το ondemand texture streaming. σε εμένα έπιασε στο call of duty και έφυγε και η θολούρα . πήγα να το δοκιμάσω και στο warzone 2.0 αλλά δεν βρήκε παιχνίδι . -
Black Friday 2022
iseeklife απάντησε στο θέμα του trib topic στην ενότητα Προσφορές και ευκαιρίες αγορών
εξειδικευμένη προσφορά στην mgmanager μάλλον για ξεστοκάρισμα . έχει τα mousepad qck+ μάλλον είναι το παλιά heavy me ta 4 χιλιοστά ύψος με την εικόνα του Pubg 90 τις εκατό έκπτωση 3 ευρώ από 30 . Μόλις γύρισα πήρα τρία . εαν προλάβετε χτυπήστε τα πάρτε και μπακ απ . είναι μόλις πατήσετε για τις black friday προσφορες το πρώτο προιόν .- 24 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- black friday
- black friday 2022
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
iseeklife απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
βγήκε σε προσφορά το F1 manager με 35 /100 έκπτωση . -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
iseeklife απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
γεια σας παίδες . Έχει προσφορά το motogp 21 80 τις εκατό έκπτωση . όσοι θέλετε τσιμπήστε το . -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
iseeklife απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
Βγήκε το wrc generations .το σγορασα .βαρυ παιχνιδι ακομα και στο medium . Τα γραφικα στο medium μου φαίνονται ψεύτικα . Οσοι θέλετε δοικιμαστε το θετικα οτι η οδηγηση ειναι σχετικά καλή και οτι η τιμή στο launch 40 ευρώ . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
Κατέβασα το βιντεάκι και το έπαιξα με το ταινίες και τηλεόραση των windows και η χρήση ήταν 38 με 50 τις εκατό . Αλλά είχε stuttering . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
σε αυτο το site κολλάει και σε εμένα . και είμαι με 100 αρα . το βίντεο το φορτώνει . sto firefox είναι ακόμα χειρότερα . Νομίζω δείχνει μαύρη οθόνη . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
σε player είναι πιο εύκολο . αρκετά πιο εύκολο . το μανίκι είναι να το παίζει στο youtube . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
Ευχαριστώ . Να έχω ένα μέτρο σύγκρισης με καινούργιους επεξεργαστές . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
Στην δεύτερη φωτό εάν δεν κάνω λάθος η ανάλυση είναι 4Κ . Στο 8Κ μας ενδιαφέρει . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
δεν θα ψωνίσω καινούργια κάρτα. είναι πολύ ακριβές . Θα αρχίσω να ασχολούμαι με το streaming (geforce now κτλ ) . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
threadripper 1920x του 2017 . Συγχαρητήρια . Έχεις 10 /100 μόνο με ι5 επεξεργαστή . -
-
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
κοιτάω από απορία τα 8Κ βίντεο στο youtube γιατί σε μερικά κολλάει ο επεξεργαστής . Χτυπάει 100/100 usage . Δίάβασα ότι κυκλοφόρησε μια καινούργια μηχανή που εγγράφει σε 8Κ και μπήκα να δώ το βίντεο να δω, εαν μπορώ να το τρέξω . Σε αυτό μπορώ άνετα . ο επεξεργαστής είναι περίπου στο 40/100 . Αυτό είναι το βίντεο . -
shooter Call of Duty Modern Warfare 2
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
Καλή αρχή παιδιά. Έπαιξα λίγο . Το μεσημέρι περισσότερα . Νομίζω η Βετα έτρεχε καλύτερα . Χρόνια πολλά και για την εθνική εορτή . -
Η Apple φέρεται να σχεδιάζει να κυκλοφορήσει iPad με οθόνη 16 ιντσών το επόμενο έτος
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του astrolabos στην ενότητα Tech Industry
Μπορεί να χτυπήσει και 3,5 Κ τιμή . -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
iseeklife απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
έχει προσφορά το f1 22 50 /100 . -
ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα PC Gaming
σε αυτό το βίντεο βλέπω ότι οι επιδόσεις είναι κατώτερες από αυτές του geforce now . Με κάρτα του 20 21 . Δεν έχει τελευταίας γενιάς επεξεργαστή . -
ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα PC Gaming
έπαιξα λίγο το battlefield 4 να θυμηθώ τα παλιά . όλα στο ultra και έπαιζε με 200 frames per second . δεν γνωρίζω εαν είχε frame limiter . δεν λάγκαρε το mouse . έπαιζε καλά σε σχέση με το battlefield 5 που λαγκάρει λίγο το mouse . έπαιζα δηλαδή με επιδόσεις 2015 2017 σε κάρτα γραφικών . Καλή εμπειρία . -
nVidia RTX 40X0 Ada Architecture
iseeklife απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
με native ανάλυση και γραφικά ή με τα εξτρα dlss κτλ? με dlss 3 πάει πολύ πάνω ακόμα και σε σχέση με την 3080 . -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
iseeklife απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
έβγαλε σε προσφορά το nba 2k23 και νομίζω και το madden αυτό με το rugby . Τα καινούργια. -
μια ενημέρωση για το youtube .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Τεχνολογικοί Προβληματισμοί
Διάβασα ότι σταμάτησε το πείραμα με το 4Κ του γιου τιουμπ . Κανονικά πρέπει να βλέπουμε 4Κ . Μπήκα στα δύο κανάλια ,ακόμα 1080 δείχνουν . Μπορεί να είναι νωρίς να κάνουν τις αλλαγές . Να αλλάξει ο διαχειριστής τις ρυθμίσεις . -
για να παίξεις για τρια , τέσσερα χρόνια 1440 στο high θέλεις 3080 . Η 3060 σε κάτι μετρήσεις βγάζει περίπου σκόρ ότι έχει η radeon 7 που την πήρα το 2019 . Δηλαδή με την 60 σειρά είσαι δύο με τρια χρόνια πίσω .
