iseeklife
Premium Members-
Posts
855 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by iseeklife
-
Η Nvidia ανακοινώνει τις GPU επόμενης γενιάς RTX 4090 και RTX 4080
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του astrolabos στην ενότητα Hardware
δοκίμασα το geforce now σήμερα και ήταν μια αποτυχία . -
nVidia RTX 40X0 Ada Architecture
iseeklife απάντησε στο θέμα του GFFermari topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
στα multiplayer δεν μπορείς ,γιατί δεν θα παίζει κανείς εκτός από counter strike global offensive kai rainbow six siege. Στα campaign μπορείς, αλλά μπορείς να έχεις προβλήματα ασυμβατότητας λόγω παλαιότητας . εγώ που παίζω ,δυο με τρια χρόνια πριν τα campaign, όταν τα βρίσκω σε προσφορά, δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα μέχρι στιγμής . Έξι χρόνια είναι πολλά . σκεφτόμουν το streaming , geforce now .To δοκίμασα σήμερα . Μια αποτυχία . Το έβαλα για ένα μήνα . Μας βλέπω να μην παίζουμε καθόλου . -
Γεια σας εδώ και δύο χρόνια με το γεγονός της μαύρης οθόνης της amd είχα κάποια προβλήματα . τον τελευταίο ένα χρόνο έχει βελτιωθεί η κατάσταση . Δηλαδή βγάζει τις μαύρες οθόνες ένα με τρεις μήνες από την εγκατάσταση του οδηγού . Σήμερα πάτησα ενημέρωση και είδα ότι βγήκε καινούργιος . Πήγα στα details και έλεγε ότι είναι fixed το πρόβλημα με τις μαύρες οθόνες τουλάχιστον έτσι όπως το ονομάζανε αυτοί . Δεν θα το βάλω αμέσως γιατί δεν τους έχω απόλυτη εμπιστοσύνη αλλά όποιος θέλει ας το δοκιμάσει . Λένε ότι το φτιάξανε .
-
Γεια σας και πάλι. Είπα να δοκιμάσω το prime video της amazon. απλά θέλω να σας πω ότι η χρήση του player του μέσω του chrome στον υπολογιστή είναι πάρα πολύ καλή . Την συγκρίνω με τη εμπερία που έχω από την apple tv που έχω δοκιμάσει . Δεν κολλάει καθόλου ο Player. Πατάω το βίντεο και το παίζει αμέσως χωρίς υποψία ότι το κατέβασε .Επίσης το έχω δοκιμάσει και σε άλλη συσκευή και βρίσκει αμέσως το σημείο . Κάποιες φορές το apple tv δεν μου το έκανε σε διαφορετικές συσκεύες . Επίσης η ποιότητα της εικόνας είναι πάρα πολύ καλή και μου βγάζει μόνο hd 1920 . Γενικά η εμπερία χρήσης ήταν αρκετά καλή σε σχέση με το apple tv .
-
συγχαρητήρια .Άντε και σε εμάς . εαν κατεβάζεις από steam βάλε καμία φωτό να δούμε πόσο πιάνει στο steam . έχω δει σε άλλους μέχρι 50 MByte το δευτερόλεπτο. Δηλαδή γύρω στα 500 Μbit . Και πάλι συγχαρητήρια.
-
ο οτε δηλαδή θα μας βάλει μια πρίζα και εμείς εαν θέλουμε θα βάλουμε τις υπόλοιπες ?
-
να ρωτήσω κάτι σχετικό με τη διακλάδωση μέσα στην οικία ? πρέπει να μονώσουμε τις πρίζες τις υπόλοιπες και να παίρνουμε μόνο από τη πρώτη ή κεντρική ή δεν έχει σημασία στις οπτικές ?
-
κάναμε μέτρηση παίδες σε ένα σημείο που έπιανα 250 με 4g+ και χτυπήσαμε 1 gbps . Καλό χειμώνα .
-
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
iseeklife απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
γεια σας . Έχει βγάλει προσφορά το f1 22 35/100 έκπτωση . οι κριτικές είναι ανάμεικτες και κάποιοι λένε ότι κρασάρει συχνά . Σε λίγο τελειώνει το κατέβασμα . Θα δούμε . -
Σε καταλαβαίνω αδερφέ συμπάσχω . Το 14 που με ενδιάφερε το κινητό είχε ξεκινήσει το 4 g . Το είχα ενεργοποιήσει αλλά στην κατεχάκη δεν είχα δίκτυο . Δεν μπορούσαν να με πάρουν τηλέφωνο ,για data έπιανα νομίζω 2 mbit στο μπαλκόνι . πήγα στο τεχνικό ,μου είπε δέν έχει κεραία βάλε 3G στις ρυθμίσεις . Από τότε που άλλαξα έπιανα δίκτυο .αυτό για χρόνια . Πέρσι άλλαξα κινητό και μπήκα στην εποχή του 4g+ . Τότε αντιλήφθηκα ότι έχει αλλάξει η κατάσταση στις κεραίες . Το μόνο που με ενδιαφέρει πρακτικά πέρα από το χόμπι ,είναι να έχω δίκτυο να βλέπω cosmote tv στο δωμάτιο από το κινητό . Εκεί ευτυχώς , γιατί δεν πιάνει το τάμπλετ , πιάνω από 30 μέχρι 80 mbit με 4g+ . Αυτό που μου έκανε εντύπωση ότι είμαι πιο μακριά από το δρόμο και πιάνω περισσότερη ταχύτητα από ότι στο σαλόνι . αυτά . Μακάρι να βελτιωθεί και σε εσάς . Στο πισι μας ενδιαφέρει . Από το 18 κάποια παιχνίδια έχουν φτάσει 200 γίγα .
-
Άσε, όταν η ίδια η εφαρμογή σου βάζει default ποιότητα 480p λόγω ανάλυσης και data .
-
Γεια σας και πάλι .Χάλασε το κινητό του αδερφού και πήγαμε ,πήραμε καινούργιο . Ένα από τα καινούργια χαρακτηριστικά ήταν ότι είχε 5G . Το δοκιμάσαμε στο μπαλκόνι περιοχή κατεχάκη . Παλιά με το δικό μου έπιανε από 10 μέχρι 40 με 4g+ . Δεν είχα πολλές προσδοκίες λόγω του σημείου . Κάναμε τη μέτρηση και χτύπησε 500 Μbit σταθερά . Φοβερό . Η αίσθηση καλή . Μένει να δοκιμάσουμε ένα ακόμα σημείο εκτός σπιτιού στην κατεχάκη όπου εκεί με 4g+ πιάνω 270 mbit . Σε 5G μπορεί να χτυπάει 1 gigabit . Στο κινητό που χρειαζόμαστε το πολύ 20 για mainstream έχουμε 500 , στο σταθερό που θέλουμε τουλάχιστον 400 gia download έχουμε 100. Καλή συνέχεια. Να μπείτε και εσείς στην εποχή του 5G
-
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
κάρτα γραφικών είναι και αυτή στο πρόγραμμα .Να δούμε τις τιμές των 4χ80 4χ70 . Πάντως θα είναι ακριβές . Ακόμα κάρτα δεν χρειάζομαι . Σε κάτι χθεσινά leaks λέγανε ότι η 4080 φτάνει σε επιδόσεις την 3090ti . -
Ώρα για αναβάθμιση .Πλησιάζει .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα AMD Platform
Eπανέρχομαι ,μιας και κυκλοφόρησαν για λίγο οι threadripper pro . Στη σκέψη μου ,εάν πήγαινα για αναβάθμιση , ήθελα να πάω για 32 πύρηνο με ορίζοντα 6 ετιας . Ο 32 πύρηνος που βγάλανε , χτυπάει τα 4000 , γεγονός που τον κάνει πολύ ακριβό . Ακόμα και ο 24 πύρηνος είναι ακριβός στα 3000 . Αυτό που με στεναχωρεί λίγο είναι ότι η amd εδω και 6 χρόνια έχει κολλήσει στους 16 πύρηνους και από ότι βλέπω θα βγάλουμε 10 ετια 12 ετια με 16 πύρηνο . Η μόνη επιλογή που μένει είναι το σοκετ αμ5 να δεχθεί σε ένα τρια χρόνια τον 24 πύρηνο για mainstream . Δεν είναι τίποτα σοβαρό , οι προ απευθύνονται κανονικά σε workstation και σε επαγγελματίες που κάνουν απόσβεση αλλά εάν ήταν προσιτοί μπορεί να χτυπούσα. -
Παίξτε με ασφάλεια: 5 λόγοι για να μην κατεβάζετε πειρατικά παιχνίδια
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του astrolabos στην ενότητα Δελτία Τύπου
στο steam μια στο τόσο εαν ασχολείσαι και είσαι λίγο υπομονετικός μπορείς να βρεις τα πρωτοκλασάτα παιχνίδια μετά από ένα εξάμηνο στην απλή στο 50 /100 και κάποιες φορές 75 /100 . Στις εκπτώσεις εαν κάνεις οικονομία μια στο εξάμηνο μπορείς να πάρεις πολλά με καλή τιμή . Αλλά θέλει υπομονή και προγραμματισμό . Δυστυχώς στα call of duty και κάποια που παίζονται online πρέπει να δώσεις 60 ευρώ για να παίξεις μαζί με άλλους όταν παίζουν όλοι .Δυστυχώς . Αλλά αυτά είναι 3 παιχνίδια το χρόνο για εμάς τους παλιούς . Τα δεύτερα παιχνίδια που παίζεις μόνος σου μπορείς να τα παρεις με έκπτωση . Εδώ και χρόνια από τις εποχές των αντιγραφών στα σι ντι δεν ξέρω να μπορείς να παίζεις online με σπασμένα παιχνίδια και ούτε το έχω δοκιμάσει . Να σας πώ και μια παράμετρο που δεν θα αρέσει σε όλους . εαν δεις ότι για μια ώρα σε ένα καφέ με ένα ελληνικό θες 2,5 ευρώ και σε ένα ιντερνετ καφε θες 1 με 2 ευρώ για χρέπι πισι , τότε βγαίνει φτηνό το παιχνίδι ακόμα και έαν κάνει 60 ευρώ . Στα online είναι πολλές οι ώρες ακόμα και εαν δεν παίζεις 8 ωρα την ημέρα .Στο mw3 του 10 11 είχα 550 ώρες Εργαζόμενος .Εαν κάνετε τη διαίρεση βγαίνει 10 λεπτά την ώρα . Πολλή φθηνή απόλαυση για τιμές καταστημάτων μαζί με όλα τα πλεονεκτήματα του σπιτιού . -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
iseeklife απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
παίδες έχει βγάλει προσφορά το RIDE 4 με μοτοσυκλέτες . Δεν ασχολούμαι με το χώρο . Ποδηλάτης ήμουν ,χομπίστας στις δύο ρόδες . Παρατήρησα ότι έχει πραγματικές πίστες με τα ονόματα τους ,και αληθινές μηχανές . Πήρα και δύο dlc . το european bikes kai to japanese bikes . Είδα και μια ακόμα λεπτομέρεια . Πρόσφατα πήρα το motogp κάτι αλλά δεν παρατήρησα να μπορείς να αλλάξεις την κάμερα . Μπορεί και να το έχει .Το ride 4 μπορείς να αλλάξεις κάμερα . Έβαλα πρώτου προσώπου και σε 4 γύρους ζαλίστηκα . Μου άφησε θετικές εντυπώσεις . -
έχουμε καμία ενημέρωση πόσο κράτησε η μπαταρία ή εαν έκανε τίποτα αποσυνδέσεις ? ευχαριστώ .
-
απορία σχετικά με τους παλιούς οδηγούς amd
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
εννοώ αυτούς από το φάκελο των windows που λέει amd . πάνω γράφουν installer . όχι το φάκελο που έχω εγώ στην επιφάνεια εργασίας όταν το κατεβάζω . Ευχαριστώ . -
wolverine v2 εμπειρία και αξιολόγηση
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Εντάξει . Εάν βρω κάποιο που δεν θα παίξει θα το γράψω . -
wolverine v2 εμπειρία και αξιολόγηση
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
update παίζει και στο dirt 5 χωρίς πρόβλημα . -
γεια σας . Τους παλιούς οδηγους , δηλαδή τους φακέλους των οδηγών από το φάκελο των windows μπορούμε να τους διαγράψουμε χωρίς πρόβλημα ? είναι αρκετοί , γύρω στα 30 γίγα. Ευχαριστώ .
-
wolverine v2 εμπειρία και αξιολόγηση
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Update παίζει χωρίς πρόβλημα και στο forza horizon το τελευταίο . -
ίσως θα ήταν καλό να κάνουμε θέμα γιατί έχω και άλλη μια απορία . Είδα ότι έχει καλώδιο φόρτισης το οποίο είναι πολύ μικρό . Δηλαδή θα κρέμεται από τη θύρα . Κάλωδιο και φορτιστή που βρίσκουμε ? Γιατί των κινητών είναι αρκετά τα βατ.
-
η μπαταρία αλλάζει στην αντιπροσωπεία , σε τεχνικό , μόνος σου ή πάει με το που χαλάσει ? ευχαριστώ .
-
εαν είναι εύκολο να μας πεις διάρκεια μπαταρίας και συνδεσιμότητα (ποιότητα) αφου τα χρησιμοποιήσεις λίγο .
