iseeklife
Premium Members-
Posts
855 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by iseeklife
-
Δεν νομίζω να έχω διαβάσει κάποιον επίσημο λόγο σαν αυτούς του ceo της nvidia ,για ποιο λόγο ακρίβυναν οι μητρικές .
-
Οι τιμές στους επεξεργαστές τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια δεν έχουν αλλάξει . Με 400 ευρώ παίρνεις το καλύτερο mainstream . Παλιά ήταν ο τετρσπύρηνος ,τώρα με amd έγινε ο οκταπύρηνος . Το καλοκαίρι που κοιτούσα ο 5900 χ είχε φτάσει πεντακόσια κάτι . Ακόμα βέβαια δεν θεωρούν mainstream τον δώδεκα πύρινο . Μετά από έξι χρόνια έπρεπε να τον είχαν κάνει .
-
συμφωνώ .Με την αύξηση της τιμής στις κάρτες θα πέσουν και τα άλλα τρια , μνήμες , σσδ και επεξεργαστές . Δεν θα ψωνίζουν ούτε τα άλλα τρια .
-
ακόμα και τώρα σε γνωστά καταστήματα δεν υπάρχουν μητρικές για να αγοράσεις τους επεξεργαστές .
-
μια ενημέρωση για το youtube .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Τεχνολογικοί Προβληματισμοί
στο βίντεο που έβαλα πάντως από 4Κ βλέπω 1080. -
το είχα διαβάσει εδώ και μια εβδομάδα αλλά χθες είδα τη διαφορά σε κάποια βίντεο . Είχαν πει ,ότι κόβεται το 4Κ στους απλούς λογαριασμούς . Χθες το παρατήρησα και εγώ . ένα βίντεο είναι αυτό το 1080 που δείχνει, δείχνει άσχημα. Σε εμένα είναι αισθητή η διαφορά . επίσης ανεβάσανε τη διάρκεια της πρώτης unskipable διαφήμισης στα 10 δεύτερα. Αυτά, να είστε καλά .
-
ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα PC Gaming
μόνο τα far cry δεν δείχνουν καλά . όλα τα υπόλοιπα δείχνουν καλά . έχω threadripper 1920x . -
ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα PC Gaming
100 mbit και το παιχνίδι απαιτεί 37 mbit . δεν έχω πρόβλημα με τη σύνδεση . μερικές φορές τα γραφικά είναι χάλια και προσπαθώ να καταλάβω το λόγο . όταν πέφτει το bandwith στα 12 ή στα 5 mbit το καταλαβαίνω . Αλλά δεν είναι το πρόβλημα στη σύνδεση . -
ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα PC Gaming
Γεια σας και πάλι . Δοκίμασα το cyberpunk 2077 να δω τα γραφικά εάν πιξελια ζουν και εάν είναι καλά . οπτικά ήταν καλά, καμία σχέση με το farcry 6 που έπαιξα . τα έβαλα όλα στο τέρμα και με Rtx on και έπαιζε περίπου με 46 frames το παιχνίδι. Ούτε οι σέρβερ δεν το τρέχουν το παιχνίδι αξιοπρεπώς . τα textures ήταν καλά . δυστυχώς δεν έχει το red redemption 2 νομίζω να το δοκιμάσω . αυτά καλή συνέχεια . -
Τα πάντα για το Origin (προσφορές, hints & tips κ.λ.π.)
iseeklife απάντησε στο θέμα του Spirosssss topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
εκτός εαν δεν το έχω δει σωστά η απ δεν έχει ακόμα download manager με το να ρυθμίζεις τις ταχύτητες κατεβάσματος. -
έβγαλε ανακοίνωση ο καινούργιος οδηγός της amd . O τελευταίος .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
δεν το φτιάξανε παιδιά το θέμα με τη μαύρη οθόνη . Μόλις μου ξαναέκανε με τον τελευταίο τον 9.1 . Τώρα κάνω επανεκκίνηση . -
συγνώμη τώρα το είδα . Ναι κοσμοτε .
-
ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα PC Gaming
γεια σας και πάλι . Δοκίμασα το division 2 στο geforce now . το έβαλα στο ultra . Tα γραφικά ήταν καλύτερα από αυτά που παίζω εγώ στον υπολογιστή μου και έχω την εντύπωση ότι έτρεχε καλύτερα από τον υπολογιστή μου . μου άφησε θετική εντύπωση σε σχέση με τα far cry . ήταν καλύτερη εμπερία με 46 ms lag ροής . -
δεν έλεγε μεγάλες διαφορές για το μέσο χρήστη τουλάχιστον μέχρι τις 3 πρώτες που παρακολούθησα.
-
παίδες εαν μάθετε καμία χειροπιαστή διαφορά στις διάφορες μητρικές ανα κατηγορία , για να την πείτε και σε εμάς μιας και πηγαίνουμε για αναβάθμιση . Κοίταξα και την κατηγορία των 400 ευρώ και αυτή έχει 4 nvme ssds 6 σατα και 10 νομίζω usb διαφόρων ταχυτήτων . Δεν γνωρίζω εαν οι δίσκοι δουλεύουν όλοι μαζί ταυτόχρονα .
-
Ευχαριστω για τις απαντήσεις . Μακάρι να κάνει και η d15 .
-
παίδες η υδρόψυξη για τους ζεν 4 είναι απαραίτητη ή μπορείς και με αερόψυξη πχ noctua να είσαι καλυμένος ?
-
σύμφωνα με το hardware unboxed ο 7950χ είναι πιο γρήγορος από τον 5800 3D στο f122.
-
ένα σχόλιο για το streaming του gaming , geforce now .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα PC Gaming
δοκίμασα δύο far cry , το 6 kai to new dawn και τα δύο είναι χάλια σε γραφικά . Δεν ξέρω εαν υποβαθμίζουν την ποιότητα λόγω σέρβερ . τα έχω βάλει στο ultra 2560 1440 , η ροή είναι 2450 1440 αλλά τα γραφικά πιξελιάζουν . το battlefield 5 από την άλλη δείχνει μια χαρά . -
shooter Call of Duty Modern Warfare 2
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
έχω να προσθέσω ότι οι πίστες από γραφικά, τρώγονται , αλλά είναι μεγάλες και άδειες . δεν υπάρχει κανένα αντικείμενο . έστω και ένα σκουπίδι ή ένα κουτί κόκα κόλα . Δεν είναι το ίδιο γένος παιχνιδιών , ούτε η ίδια κατηγορία αλλά στο division 2 οι πίστες είναι γεμάτες λεπτομέρεια . όπου και να έπεφτε το μάτι μου έβλεπα λεπτομέρειες . παρατήρησα πχ τους σωλήνες με το νερό και ήταν προσεγμένοι, όχι από τυχαία φωτό του ίντερνετ . Το οdivision 2 πολύ ωραία γραφικά αν και κάποιες φορές επαναλαμβάνονταν από το παλαιότερο . -
νομίζω κάποιους τους ενδιαφέρει . AMD Announces B650 Extreme Chipset for Ryzen 7000: PCIe 5.0 For Mainstream WWW.ANANDTECH.COM
-
Ένα σχόλιο για το amazon prime video .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
γεια σας και πάλι . Γνωρίζει κανείς να μου πει γιατί η σειρά the grand tour του αμαζον πραιμ ενώ γράφει UHD, στο πισι και στο τάμπλετ μου το εμφανίζει μόνο ως HD; στις ρυθμίσεις το έχω βάλει βέλτιστη ποιότητα (λέει 6, κατι GB την ώρα ) . Σε ένα ξένο site αναφέρουν ότι πρέπει η έκδοση της ταινίας να είναι UHD. ΣΤΙς λεπτομέρειες και στον τίτλο αναφέρει UHD. Ευχαριστώ . -
shooter Call of Duty Modern Warfare 2
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
έχω να παρατηρήσω ότι το παιχνίδι τρέχει πολύ καλά . Και το vanguard έτρεχε πολύ καλά . -
shooter Call of Duty Modern Warfare 2
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
εμένα μου έβγαλε ενημέρωση το steam στα νεα και το κατέβασα απο εκεί. Ναι το κατεβάζεις από το στεαμ. -
γεια σας και πάλι . Ασχολούμαι σαν χομπίστας με τα πισι εδώ και 20 χρόνια και εαν βάλετε και 10 χρόνια με κονσόλες nintendo πάμε στα 30 . παλιά θυμάμαι την 7850 που πήρα το 12 ,την είχα πάρει 250 ευρώ . μάλλον είναι καιρός να σταματήσουμε το gaming ή να μπούμε στην εποχή του streaming . σκόπευα να πάρω την 3080 16 γίγα αλλά μάλλον θα φτάσει στα 1500 και βάλε . Προσθέστε και ένα μπόνους από τον επεξεργαστή για να παίζει με την κάρτα πάμε στα 2000 χιλιάρικα . Είχα μαύρες σκέψεις τι θα απογίνω χωρίς χόμπι (έχω δοκιμάσει αρκετά ) και μετά έμαθα για το streaming . έβαλα δοκιμαστικά το geforce now . έκανα λάθος και δοκίμασα στην αρχή με το φτηνό του 1920 , 2080 τιερ . Πιξέλιαζε λόγω ανάλυσης και μάλλον δεν σε βάζει σε καλούς σέρβερ και έπεφτε και άλλο η ποιότητα λόγω streaming . Η εμπερία ηταν κακή . Θολούρα παντού . Υπόψιν έχω 2560 οθόνη . Μετά είπα να δοκιμάσω την καλύτερη επιλογή .Δοκίμασα και τα πράγματα βελτιώθηκαν από άποψη ποιότητας. Δεν πιξελιάζει μάλλον λόγω ανάλυσης και τα textures είναι καλύτερα. μερικές φορές πέφτει η ποιότητα του stream και τα textures χαλάνε . Παίζω το battlefield 5 όλα στο ultra και δεν καταλαβαίνω μεγάλη διαφορά από το πισι μου . Είχε και ένα θετικό ότι ο επεξεργαστής ήταν ένας threadripper pro 16 πυρήνων . Μπορεί να το κρατήσω .Σαν κόστος βγαίνει περίπου στο 1/5 από τα μπόνους Που θα χάλαγα για να έπαιζα στο πισί μου στην τριετία . Η ποιότητα είναι χειρότερη από το πισι μου και η καθυστέρηση αισθητή .αλλά από το τίποτα είναι καλό . Μέχρι να ανέβει η τιμή βλέπουμε . Ενα θετικό που σκέφτομαι, αντι να πάμε χειρότερα, θα πάμε καλύτερα . Δηλαδή . Έχω να αλλάξω ανάλυση και συχνότητα από το 2011 . Τώρα που το παιχνίδι το παίζουν άλλοι μπορώ να πάρω καλύτερη οθόνη . Και με βλέπω σε λίγο καιρό με 4Κ 144 hz .Το geforce now υποστηρίζει 4Κ μέχρι 120 νομίζω . ένα ακόμα αρνητικό που έχει είναι ότι δεν βρίσκει παιχνίδι στους server . λένε ότι έχουνε 20 μύρια συνδρομητές . Μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση . αυτά .Η ποιότητα είναι χειρότερη από το να το επεξεργάζεσαι στο πισι σου αλλά από το τίποτα είναι καλύτερο . Επίσης 4Κ ανάλυση είναι μια βελτίωση . Όσοι είστε σε σκέψεις δοκιμάστε το. Την ακριβή επιλογή . Η φθηνή είναι χειρότερη και στους σέρβερ .
