iseeklife
Premium Members-
Posts
855 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by iseeklife
-
shooter Call of Duty: Modern Warfare
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
έβαλα να παίξω το παιχνίδι μετά το update που μου πήρε 3 μέρες λόγω σύνδεσης. Μου εμφανίζει ένα μπαγκ . κάνει το δεξί κλίκ μόνο του aim down the sight . έβγαλα και τα δύο ποντίκια ένα ένα μήπως έφταιγαν αυτά αλλά τίποτα. το ξανα έκανε και με το ένα και με το άλλο . το πάτησα στο νετ το έιχανε και άλλοι πιο παλιά . δοκίμασα να βγάλω το αιμ assist του παιχνιδιού δεν πετύχαινα κανένα ούτε και με πετυχαίναν. θα με πέρασαν για cheater . πάει και αυτό το game χάλασε . πάμε για άλλα . -
πτώση ταχύτητας σε 100 αρα γραμμή μετά από 5 μήνο
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
συγνώμη για το double post αλλά ξεκίνησε το update του warzone . 70 γίγα . Θα μου πάρει δύο μέρες με την ταχύτητα που έχω . -
πτώση ταχύτητας σε 100 αρα γραμμή μετά από 5 μήνο
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
ευχαριστώ για τις απαντήσεις . ναι είμαι στην κοσμοτε αλλά η καμπίνα είναι της vodafone . φοβάμαι εαν ξαναγυρίσω στο 50αρι μήπως πέσει περισσότερο η ταχύτητα . μήπως η βλάβη δουλεύει με ποσοστό . τώρα πιάνω 22 . τώρα που ήρθαν οι τεχνικοί νομίζω ότι το έκαναν χειρότερα από πριν . -
πτώση ταχύτητας σε 100 αρα γραμμή μετά από 5 μήνο
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
ευχαριστώ για τις απαντήσεις . εδώ και δύο έβδομάδες ήρθαν μηνύματα ότι εξετάζουμε το πρόβλημα σας. Σήμερα ήρθαν μαζί δύο τεχνικοί ένας από vodafone και ένας από cosmote . μου είπε ένας τεχνικός ότι οι καμπίνες των 100 ανήκουν στην vodafone και δεν ανήκουν στην κοσμοτέ . για 4 μέρες έπιανα 103 καρφωμένο και τώρα ξαναπέφτει . Φτάνει μέχρι και 12 mbit . To συνηθισμένο χαλασμένο είναι 45 με 35 mbit .To πρόβλημα είναι το να κατεβάσω παιχνίδια που είναι μεγάλα . Σήμερα κατέβηκε το patch toy call of duty ,20 γίγα kai με 1,5 megabyte που το είχα βάλει να κατεβάζει, έκανε 4 ώρες . -
πτώση ταχύτητας σε 100 αρα γραμμή μετά από 5 μήνο
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις . Όταν ξανά ανοίξω το πισί θα δοκιμάσω αυτό με τη διεύθυνση. -
γεια σας. έπεσε η ταχύτητα στη γραμμή εδώ και 5 μέρες . και δεν ξέρω το γιατί . Πήρα στον οτε δήλωσα βλάβη και το κοίταξαν σε μία μέρα και μας έστειλαν και το τυπικό μήνυμα . Η ταχύτητα δεν διορθώθηκε . μπορείτε να βοηθήσετε ? @minast εαν μπορείς , μια μικρή βοήθεια .
-
Το ήθελα χρόνια να το αγοράσω αλλά επειδή είμαι Logitech ,δεν έκανα την κίνηση. Τώρα το βρήκα πολύ φθηνά και το τσίμπησα .
-
το πήρατε παιδιά ή όχι ? Το έπαιξα λίγο και τα γραφικά ήταν αρκετά καλύτερα από την beta . Δεν μετάνιωσα την αγορά . Παίζει χωρίς προβλήματα.
-
Ποιον επεξεργαστή έχει τον προ η τον ΜΑξ ;
-
Τώρα το κινητό πετάει . Τέλος της αναβάθμισης. Ήδη χρησιμοποιώ τα 150 από τα 512 . Το μόνο αρνητικό ανοίγω κάποια αρχεία με το φουμπαρ σε αλακ με φωτό και καθυστερεί να τα ανοίξει ή ψιλό κολάει. Λογικά δεν φταίει η μνήμη. Με ένα πρόγραμμα της Google παίζω και 4Κ αρχεία βίντεο .
-
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
iseeklife απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
γεια σας παίδες . πριν από λίγο καιρό είχαν κυκλοφορήσει για πι σι τα wrc 9 και 10. σήμερα το έβγαλε το 9 με 50 τις εκατό έκπτωση . είναι πολύ καλύτερο στο χειρισμό από τα προηγούμενα . το χειρόφρενο δουλεύει όπως πρέπει . Τα γραφικά είναι καλά . δοκιμάστε το . είναι καλύτερο από τα προηγούμενα. έχει βγάλει και το 10 με λιγότερη έκπτωση. -
σκέψεις αγοράς mycloud προτάσεις απόψεις. Ιδιαίτερα εκτιμητέες απόψεις από ενεργούς χρήστες .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
μπήκα στο πλαίσιο να δω κριτικές για το προιόν και οι περισσότεροι είναι ξένοι και οι κριτικές είναι αρνητικές . -
Γεια σας . Σκέφτομαι να αγοράσω ένα δίσκο mycloud home να παίξω και να δημιουργήσω το πρώτο μου cloud . έχει κανείς καμία πρόταση , αντιπρόταση ή υπόδειξη ? α)τα aplication mobile και desktop παίζουνε απροβλημάτιστα ? β) μπορώ να το συνδέσω με usb στο κύριο πισι και να αντιγράψω τα αρχεία του ? γ) είναι σταθερό ή χρειάζεται επανεκίνηση κάθε τρεις και λίγο ? δ) παίζει αρχεία 4κ ? η εμφανίζει φωτό raw που έχω από την dslr ? Ευχαριστώ .
-
Η Microsoft δήλωσε ότι απέτρεψε μια επίθεση DDoS εύρους 2,4 Tbps, τη μεγαλύτερη που έγινε ποτέ
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του astrolabos στην ενότητα Ειδήσεις
δεν είμαι βέβαιος αλλά στη μονάδα μέτρησης όταν το b είναι μικρό μιλάμε για bit και όχι για byte . Αρα μιλάμε για τεραμπίτ και όχι για τεραμπάιτ. -
οι πατάτες είναι για άλλον . Εγώ μόνο το καφέ είχα. το βασικό δεν το είδες. η φωτό του ipad είναι ανάποδα. ευχαριστώ πάντως.
-
Χειρότερη ποιότητα κατασκευής και το άγγιγμα έχει γίνει χειρότερο .έρχομαι από iPad Air 2 του 14 μετά από 7 χρόνια .πήρα πάλι την ίδια χωρητικότητα . Αντί να μας δώσουν τουλάχιστον 1τέρα πήραμε πάλι τα ίδια . Δεν πήγα σε 4 g γιατί η κεραία είναι πολύ ακριβή . Το μοντέλο είναι το iPad 9 γενιάς . Άλλο ένα κακό είναι ότι ήμουν stand by για να το αγοράσω μην το προλάβει κανένας άλλος . Σε μια μέρα είχαν φύγει . Με τις παραγγελίες δεν ξέρω πότε το παίρνουν . Μακάρι να βγάλει και αυτό καμία επταετία .
-
-
του κολλούσε λίγο . Η διαφορά μεταξύ των αναλύσεων μου φαίνεται λίγο μεγάλη.
-
παιδιά εσείς που το παίζετε μπορείτε να μας πείτε κανένα νούμερο σε ανάλυση 1440 ,με πόσα frames τρέχει ? να έχουμε μια ιδέα εάν το τρέχει καλά η κάρτα μας .
-
στην ea app εμένα δεν μου έβγαζε τίποτα . μπήκα πάλι origin και μου την έβγαλε. αλλά είναι μόνο για early access ακόμα.
-
ξεκίνησε η open beta μάλλον ,εγώ την κατεβάζω.
-
Πρόβλημα με samsung a 71. Καλόδεχτη όποια βοήθεια .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Smartphones
συγνώμη για το double post .έβαλα άλλο καλώδιο και έφτιαξε. είχα κάτι παλιές sd και γέμισε με τη μια . μάλλον πάμε για αγορά 512 . χαίρομαι πολύ. όχι, θα παρακαλάμε την apple να μας δίνει γιγα και να τα πληρώνουμε τετραπλάσια . -
Πρόβλημα με samsung a 71. Καλόδεχτη όποια βοήθεια .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Smartphones
δοκίμασα τώρα στην απλή πλοήγηση δεν μου το κάνει . Θα δοκιμάσω με άλλο καλώδιο και θα επανέλθω. -
γεια σας παίδες . Πριν από λίγο καιρό πήρα το α 71 . Δουλεύει μια χαρά ,με εξαίρεση το youtube που κολλάει λίγο μέχρι να φορτώσει , ή αργεί να φορτώσει . Το κύριο πρόβλημα μου είναι όταν προσπαθώ να περάσω αρχεία στο κινητό sta folders . Εμφανίζεται το παράθυρο στα windows και στη μέση κλείνει . είναι πρόβλημα του λειτουργικού ? είναι πρόβλημα της θύρας ?,μάλλον είναι type c ή usb c είναι πρόβλημα του τηλεφώνου ? Ή θέλει ειδικό πρόγραμμα για να περάσει τα αρχεία ? έχω δει και ένα πρόγραμμα που αναφέρεται ως συνδεση στα windows αλλά δεν ξέρω τι κάνει . Όποιος μπορεί να βοηθήσει, ας το κάνει . Ευχαριστώ .
-
δεν είμαι φανατικός , αλλά το αφήνω εδώ μήπως ενδιαφέρει κάποιους. εαν είναι fake μην ασχοληθείτε.
