Jump to content

iseeklife

Premium Members
  • Posts

    855
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by iseeklife

  1. iseeklife

    Call of Duty: Modern Warfare

    έβαλα να παίξω το παιχνίδι μετά το update που μου πήρε 3 μέρες λόγω σύνδεσης. Μου εμφανίζει ένα μπαγκ . κάνει το δεξί κλίκ μόνο του aim down the sight . έβγαλα και τα δύο ποντίκια ένα ένα μήπως έφταιγαν αυτά αλλά τίποτα. το ξανα έκανε και με το ένα και με το άλλο . το πάτησα στο νετ το έιχανε και άλλοι πιο παλιά . δοκίμασα να βγάλω το αιμ assist του παιχνιδιού δεν πετύχαινα κανένα ούτε και με πετυχαίναν. θα με πέρασαν για cheater . πάει και αυτό το game χάλασε . πάμε για άλλα .
  2. συγνώμη για το double post αλλά ξεκίνησε το update του warzone . 70 γίγα . Θα μου πάρει δύο μέρες με την ταχύτητα που έχω .
  3. ευχαριστώ για τις απαντήσεις . ναι είμαι στην κοσμοτε αλλά η καμπίνα είναι της vodafone . φοβάμαι εαν ξαναγυρίσω στο 50αρι μήπως πέσει περισσότερο η ταχύτητα . μήπως η βλάβη δουλεύει με ποσοστό . τώρα πιάνω 22 . τώρα που ήρθαν οι τεχνικοί νομίζω ότι το έκαναν χειρότερα από πριν .
  4. ευχαριστώ για τις απαντήσεις . εδώ και δύο έβδομάδες ήρθαν μηνύματα ότι εξετάζουμε το πρόβλημα σας. Σήμερα ήρθαν μαζί δύο τεχνικοί ένας από vodafone και ένας από cosmote . μου είπε ένας τεχνικός ότι οι καμπίνες των 100 ανήκουν στην vodafone και δεν ανήκουν στην κοσμοτέ . για 4 μέρες έπιανα 103 καρφωμένο και τώρα ξαναπέφτει . Φτάνει μέχρι και 12 mbit . To συνηθισμένο χαλασμένο είναι 45 με 35 mbit .To πρόβλημα είναι το να κατεβάσω παιχνίδια που είναι μεγάλα . Σήμερα κατέβηκε το patch toy call of duty ,20 γίγα kai με 1,5 megabyte που το είχα βάλει να κατεβάζει, έκανε 4 ώρες .
  5. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις . Όταν ξανά ανοίξω το πισί θα δοκιμάσω αυτό με τη διεύθυνση.
  6. γεια σας. έπεσε η ταχύτητα στη γραμμή εδώ και 5 μέρες . και δεν ξέρω το γιατί . Πήρα στον οτε δήλωσα βλάβη και το κοίταξαν σε μία μέρα και μας έστειλαν και το τυπικό μήνυμα . Η ταχύτητα δεν διορθώθηκε . μπορείτε να βοηθήσετε ? @minast εαν μπορείς , μια μικρή βοήθεια .
  7. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    Το ήθελα χρόνια να το αγοράσω αλλά επειδή είμαι Logitech ,δεν έκανα την κίνηση. Τώρα το βρήκα πολύ φθηνά και το τσίμπησα .
  8. iseeklife

    Call of Duty: Vanguard

    το πήρατε παιδιά ή όχι ? Το έπαιξα λίγο και τα γραφικά ήταν αρκετά καλύτερα από την beta . Δεν μετάνιωσα την αγορά . Παίζει χωρίς προβλήματα.
  9. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    Ποιον επεξεργαστή έχει τον προ η τον ΜΑξ ;
  10. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    Τώρα το κινητό πετάει . Τέλος της αναβάθμισης. Ήδη χρησιμοποιώ τα 150 από τα 512 . Το μόνο αρνητικό ανοίγω κάποια αρχεία με το φουμπαρ σε αλακ με φωτό και καθυστερεί να τα ανοίξει ή ψιλό κολάει. Λογικά δεν φταίει η μνήμη. Με ένα πρόγραμμα της Google παίζω και 4Κ αρχεία βίντεο .
  11. γεια σας παίδες . πριν από λίγο καιρό είχαν κυκλοφορήσει για πι σι τα wrc 9 και 10. σήμερα το έβγαλε το 9 με 50 τις εκατό έκπτωση . είναι πολύ καλύτερο στο χειρισμό από τα προηγούμενα . το χειρόφρενο δουλεύει όπως πρέπει . Τα γραφικά είναι καλά . δοκιμάστε το . είναι καλύτερο από τα προηγούμενα. έχει βγάλει και το 10 με λιγότερη έκπτωση.
  12. μπήκα στο πλαίσιο να δω κριτικές για το προιόν και οι περισσότεροι είναι ξένοι και οι κριτικές είναι αρνητικές .
  13. Γεια σας . Σκέφτομαι να αγοράσω ένα δίσκο mycloud home να παίξω και να δημιουργήσω το πρώτο μου cloud . έχει κανείς καμία πρόταση , αντιπρόταση ή υπόδειξη ? α)τα aplication mobile και desktop παίζουνε απροβλημάτιστα ? β) μπορώ να το συνδέσω με usb στο κύριο πισι και να αντιγράψω τα αρχεία του ? γ) είναι σταθερό ή χρειάζεται επανεκίνηση κάθε τρεις και λίγο ? δ) παίζει αρχεία 4κ ? η εμφανίζει φωτό raw που έχω από την dslr ? Ευχαριστώ .
  14. δεν είμαι βέβαιος αλλά στη μονάδα μέτρησης όταν το b είναι μικρό μιλάμε για bit και όχι για byte . Αρα μιλάμε για τεραμπίτ και όχι για τεραμπάιτ.
  15. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    οι πατάτες είναι για άλλον . Εγώ μόνο το καφέ είχα. το βασικό δεν το είδες. η φωτό του ipad είναι ανάποδα. ευχαριστώ πάντως.
  16. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    Χειρότερη ποιότητα κατασκευής και το άγγιγμα έχει γίνει χειρότερο .έρχομαι από iPad Air 2 του 14 μετά από 7 χρόνια .πήρα πάλι την ίδια χωρητικότητα . Αντί να μας δώσουν τουλάχιστον 1τέρα πήραμε πάλι τα ίδια . Δεν πήγα σε 4 g γιατί η κεραία είναι πολύ ακριβή . Το μοντέλο είναι το iPad 9 γενιάς . Άλλο ένα κακό είναι ότι ήμουν stand by για να το αγοράσω μην το προλάβει κανένας άλλος . Σε μια μέρα είχαν φύγει . Με τις παραγγελίες δεν ξέρω πότε το παίρνουν . Μακάρι να βγάλει και αυτό καμία επταετία .
  17. iseeklife

    Battlefield 2042

  18. iseeklife

    Battlefield 2042

    του κολλούσε λίγο . Η διαφορά μεταξύ των αναλύσεων μου φαίνεται λίγο μεγάλη.
  19. iseeklife

    Battlefield 2042

    παιδιά εσείς που το παίζετε μπορείτε να μας πείτε κανένα νούμερο σε ανάλυση 1440 ,με πόσα frames τρέχει ? να έχουμε μια ιδέα εάν το τρέχει καλά η κάρτα μας .
  20. iseeklife

    Battlefield 2042

    στην ea app εμένα δεν μου έβγαζε τίποτα . μπήκα πάλι origin και μου την έβγαλε. αλλά είναι μόνο για early access ακόμα.
  21. iseeklife

    Battlefield 2042

    ξεκίνησε η open beta μάλλον ,εγώ την κατεβάζω.
  22. συγνώμη για το double post .έβαλα άλλο καλώδιο και έφτιαξε. είχα κάτι παλιές sd και γέμισε με τη μια . μάλλον πάμε για αγορά 512 . χαίρομαι πολύ. όχι, θα παρακαλάμε την apple να μας δίνει γιγα και να τα πληρώνουμε τετραπλάσια .
  23. δοκίμασα τώρα στην απλή πλοήγηση δεν μου το κάνει . Θα δοκιμάσω με άλλο καλώδιο και θα επανέλθω.
  24. γεια σας παίδες . Πριν από λίγο καιρό πήρα το α 71 . Δουλεύει μια χαρά ,με εξαίρεση το youtube που κολλάει λίγο μέχρι να φορτώσει , ή αργεί να φορτώσει . Το κύριο πρόβλημα μου είναι όταν προσπαθώ να περάσω αρχεία στο κινητό sta folders . Εμφανίζεται το παράθυρο στα windows και στη μέση κλείνει . είναι πρόβλημα του λειτουργικού ? είναι πρόβλημα της θύρας ?,μάλλον είναι type c ή usb c είναι πρόβλημα του τηλεφώνου ? Ή θέλει ειδικό πρόγραμμα για να περάσει τα αρχεία ? έχω δει και ένα πρόγραμμα που αναφέρεται ως συνδεση στα windows αλλά δεν ξέρω τι κάνει . Όποιος μπορεί να βοηθήσει, ας το κάνει . Ευχαριστώ .
  25. iseeklife

    Battlefield 2042

    δεν είμαι φανατικός , αλλά το αφήνω εδώ μήπως ενδιαφέρει κάποιους. εαν είναι fake μην ασχοληθείτε.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.