iseeklife
Premium Members-
Posts
855 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by iseeklife
-
το έβαλα και στο κύριο πισι μου που έλειπε για αναβάθμιση . Το ίδιο και εκεί. Τ α φρένα είναι πολύ αργά . Κατεβαίνουν τα χιλιόμετρα 10 ανά δευτερόλεπτο περίπου . Και εάν δεν στρίψεις με 50 40 χιλιόμετρα σε πετάει . Είδα βιντεάκια στην πραγματικότητα, φορμουλα1 και κατεβαίνουν τα χιλιόμετρα πολύ διαφορετικά . σε τρια έχουν κατέβει από τα 320 στα 80 και στρίβουν περίπου με 70 80 χιλιόμετρα . Δεν είναι το ίδιο με τα GTcars αλλά έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης.
-
οι κάλτσες είναι κάτι παλιές νικε που τις χρησιμοποιώ για πρώτη φορά . Οι δίσκοι που αντικατέστησα είναι οι 850 προ 128 και 256 αντίστοιχα . Ένας για λειτουργικό και ένας για παιχνίδια. Από το 2014 καλά αντέξανε . Σκέφτομαι πάντως ότι ίσως είναι οι τελευταία φορά που κάνω αναβάθμιση δίσκων . Εάν δεν πέσουν δραματικά οι τιμές, οι 2 τέρα που θα χρειάζομαι κατά το 2014 , θα είναι πανάκριβοι . Και θα δούμε τι αύξηση στην κατανάλωση θα έχουν τα παιχνίδια . Το 12 που έβαλα αυτή τη χωρητικότητα ssd τα παιχνίδια ήταν 10 με 30 γίγα . Το mw3 πρέπει να ήταν 10 γίγα . Τώρα στο battlefiled 1 για παράδειγμα, έχουμε πάει στα 80 γίγα .Εαν οκταπλασιαστούν τα παιχνίδια μέχρι το 2024 δεν με βλέπω να κάνω άλλη αναβάθμιση δίσκων . Εκτός εαν παίζω ακόμα με δεύτερο σκληρό για αποθήκευση παιχνιδιών .
-
Να γράψω και εγώ τις αγορές τώρα που δουλεύει καλά ο υπολογιστής : α)2χ 970 προ 500 γίγα .Ο ένας για λειτουργικό και ο άλλος για εφαρμογές και παιχνίδια . Β)1χ860 έβο 1τέρα για παιχνίδια γιατί ο 970 προ είναι μικρός για τα συγχρονα παιχνίδια που είναι 80 γίγα . Γ) κατά την πρώτη μεταφορά έσπασε το ποδαράκι του haf 932 και αναγκάστηκα να αλλάξω κουτί . Πήρα το phanteks entoo luxe tempered glass edition . Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι οι δίσκοι σε μεταφορά από τον προ στον προ δεν τερματίζουν την απόδοση τους και πάνε μόνο 40 / 100 . Στην τελευταία δοκιμή έκανα copy paste και πήγε μέχρι 1,2 γίγα το δευτερόλεπτο . Και ένα μικρό πρόβλημα στο κουτί στο πάνω μέρος του . Το φίλτρο φαίνεται να βγαίνει εύκολα .
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
iseeklife απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
αυτό γίνεται εξατίας του burst . Δεν είναι αντιπροσοπευτικό της ταχύτητας. Εντάξει τα 125 ΜΒ ανά δευτερόλεπτο είναι καλά αλλά για ένα γίγα θες κανονικά περισσότερα δευτερόλεπτα. -
sd card και ποσότητα φωτογραφιών .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Είχα ρωτήσει πωλητή γνωστού καταστήματος και μου είχε πει ότι το raw +L είναι περίπου 20 ΜΒ σε μέγεθος . Κοίταξα τις δικές μου φωτογραφίες και βγαίνουν περίπου 34 ΜΒ στο ίδιο φορμάτ . Άρα οι 1600 περίπου είναι 54 γίγα περίπου .Βγαίνει κοντά με το μέγεθος που βλέπει formatted . Έκανα λάθος υπολογισμούς εξαιτίας κακής πληροφόρησης . Ας κλεισει το θέμα . -
sd card και ποσότητα φωτογραφιών .
iseeklife posted στο θέμα in Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Καλησπέρα . Έχω μια 700d canon . Της έβαλα μια 64 μνήμη . Στις ρυθμίσεις, σε κάποιο μενού δείχνει ότι βλέπει την κάρτα να είναι 57 γίγα αλλά στις φωτογραφίες που βγάζω δείχνει μόνο 1500. Έχω raw + L .Δεν έπρεπε να δείχνει παραπάνω ? Τουλάχιστον 1900 ? -
Έχω εμπειρία πρόσφατη από f1 2017 και δυστυχώς από wrc . Στο παρελθόν είχα και από το προγούμενο ασσεττο . Ρυθμίσεις δεν έχω πειράξει .
-
controller έχω . Ένα ενσύρματο 360 Microsoft .
-
Παίδες το πήρα και εγώ . Απλά έχω μια ένσταση . Φρενάρει λίγο αργά . Πρέπει να σταματήσεις εντελώς σε κάποιες στροφές αλλιώς σε πετάει εκτός δρόμου . Στα υπόλοιπα racing που έχω δοκιμάσει , δεν είναι έτσι .
-
150 ευρώ πληκτρολόγιο και δεν έχει τουλάχιστον 10 έξτρα κουμπιά gaming . Για πολλές λειτουργίες όχι μόνο gaming.
-
Κρασάρισμα browser σε κινητό .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Bug Report!
Δοκίμασα τρεις browser : 1) τον μαξθον 2) τον surfy και 3 ) τον surfcube . Μόνο στοn surfcube δεν κολλάει .Αλλά και οι τρείς είναι αργοί σε σχέση με τον internet explorer. -
Κρασάρισμα browser σε κινητό .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Bug Report!
Έχω δοκιμάσει και άλλους μπρόoυσερ αλλά δεν μου αρέσαν . Ένας μάλιστα βγάζει και κάτι ιστοσελίδες από μόνος του . Δεν γνωρίζω εαν είναι ιοί . Τους έβγαλα όλους και κράτησα μόνο τον εξπλόρερ. Έχω τη γνώμη ότι καλοί explorers είναι σε κάθε σύστημα οι default .Οι άλλοΙ έχουν ελλατώματα . Και στο ipad που χρησιμοποιώ την ίδια γνώμη έχω μετά από δοκιμή κάποιων browser . -
Δεν χρησιμοποιώ κινητό πολύ για browsing .Τον τελευταίο καιρό είπα να το χρησιμοποιήσω .Έχω ένα lumia 1320 με 8.1 και όταν μπαίνω από τον ιντερνετ εξπλόρερ μου κρασσάρει . Είναι το μόνο site που το κάνει αυτό . Στα υπόλοιπα φορτώνει κανονικά . Εαν μπορείτε κοιτάχτε το . Γνωρίζω ότι αποτελεί ελάχιστη μειοψηφία .Είστε από τα site που κοιτάω συχνά . Όταν πάει να φορτώσει τη σελίδα και κάνω scroll down να δώ την υπόλοιπη κράσσαρει ο browser .
-
MSI RX570 8GB Armor ~ 180€ - 200€ Χωρίς μεταφορικά
iseeklife απάντησε στο θέμα του Havic topic στην ενότητα Προσφορές και ευκαιρίες αγορών
δεν είμαι σίγουρος αλλά πρέπει να έχουν τις ίδιες επιδόσεις . όλες μετά τις 390χ ή ακόμα και 290χ είναι rebadged . -
Δεν είναι αστείο .
- 27.423 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
αγορά νέων δίσκων και απόδοση αυτών . 970 προ .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
το πήγα στο σέρβις . με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός και μου είπε ότι με την αναβάθμιση του βιος στο τελευταίο έστρωσε . μου είπε επίσης ότι άλλαξε θέση στα σλοτ του μ2 μεταξύ των drives . τώρα παιδιά μια απορία . Τα παχνίδια που ήταν εγκατεστημένα στα drives θα παίξουνε ή θέλει πάλι ινσταλ το πρόγραμμα ? μου είπε ότι με την αλλαγή θέσης υπάρχει πιθανότητα να μην παίξουνε τα προγράμματα στους δίσκους εξαιτίας της διαφορετικής θέσης τους . Υπάρχει πιθανότητα να γίνει κάποιο κόνφλικτ και να μην πιάνει η διαδικασία του unistall install και να χρεαστεί φορμάτ το πισι ? Δηλαδή να μην μπορέσω να κάνω unιstall το πρόγραμμα που δεν βρίσκει το παιχνίδι και να κάνω φορμάτ ? Για το copy paste μεταξύ δίσκων μου είπε ότι δεν τους πάει μέχρι το 100/100 το λειτουργικό . Αλλά εγώ έχω δει να πάει 100 σε ένα βίντεο στο youtube -
αγορά νέων δίσκων και απόδοση αυτών . 970 προ .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
Παιδιά έχω και άλλο τεστ . Αντέγραψα 30 γιγα με φωτογραφίες και βίντεο από τον c στον g και πήγαινε με 750 ΜΒ και ο c έδειχνε ενεργό χρόνο μόνο 50 /100 . Είχε 800 περίπου ανάγνωση . Από τον G στον c πήγαινε με 850 MB με τον g να δείχνει ενεργό χρόνο 30/100 μόνο και περίπου 1 γίγα ανάγνωση . -
Γεια σας παιδιά . Μόλις έκανα το φορμάτ του πισί . Πήρα δύο καινούργιους 970 προ σε nvme και ένα 860 εβο για τα παιχνίδια . Έκανα την μέτρηση στον ένα που δεν έχει το λειτουργικό και μου βγάζει κοντά στα 3000 ΜΒ sequaential και 2400 write . Eίναι καλά . Ο δεύτερος που είναι ίδιος με τον πρώτο τον έβαλα για το λειτουργικό . Σε αυτόν έχω κάνει τρεις μετρήσεις και μου βγάζει 1600 sequaential και 1400 write . ΕΊναι τα μισά από τα αναμενόμενα . Γιατί ? Δεν είναι το μπας χ4 αλλά επί 2 ? Δεν το ρύθμισε καλά ο τεχνικός ? Η μητρική που έχω είναι η asus x399 e gaming . Έβαλα όλους τους οδηγούς για τα περιφερειακά . Για πες τε καμιά ιδέα ? Είναι καμία ρύθμιση στο βιος που διέφυγε του τεχνικού ?
-
τι εννοεί ο ποιητής ?
-
Οι back2warcraft δημοσίευσαν ένα βίντεο που τα γραφικά του είναι λίγο καλύτερα από αυτό . Ήταν ένα live από την blizzcon . Tο frozen throne το παίζω ακόμα . Έχει παίχτες . Τα animation είναι λίγο περίεργα σε αυτό το βίντεο.
-
το βίντεο αυτό έχει φοβερά γραφικά . στην beta όταν έπαιξα ήταν χάλια . γιατί ? τόσο πολύ τα βελτίωσαν ?
-
Αρίθμηση ονομασία καλωδίων usb
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Modding & DIY
τελικά βρήκα μια λύση . αγόρασα με 1,20 ευρώ ται ραπ 100 τεμάχια και από κατάστημα με συσκευασίες δώρων και σακούλες 100 ετικέτες με αναγραφόμενες τιμές ή τίτλους . έδεσα ένα ταε ραπ για την ετικέτα και ένα για το μοντάρω στο καλώδιο . δεν το πίεσα πολύ μην κάνει ζημιά στα καλώδια . με 3 ευρώ έκανα τη δουλειά . απλά ήθελε τα μικρότερα ταε ραπ για να πιάνουν στην διατομή των καλωδίων . μου δείξατε κάτι καλύτερο εσείς στο ίντερνετ ( το πρώτο που βγαίνει στου Γκρίκα ) αλλά δυστυχώς δεν έχω ιδέα από αγορές στο ebay . ευχαριστώ για τον κόπο . είναι σημαντική δουλειά η αρίθμηση καλωδίων στο πίσω μέρος του πι σι . για γρήγορες συνδέσεις αποσυνδέσεις. Το μόνο αρνητικό είναι πόσο καιρό θα αντέξει η ετικέτα που πρέπει να είναι πλαστικοποιημένο χαρτί . Δεν είναι όλο πλαστικό . -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
iseeklife απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
όχι ρε. πολυ ακριβή και νομίζει ότι υπάρχει μόνο μια της dell αυτή τη στιγμή. το έβαλα για τις δυνατότητες όχι για την οθόνη . σήμερα δοκίμασα δύο 4κ βίντεο ταυτόχρονα και τα έτρεχε και τα δύο σαν download. από το 13 μβ νιώθω άλλος άνθρωπος. γενικά είμαστε πίσω . διάβασσα άρθρο χθες για την πιο γρήγορη σύνδεση και ήταν ένας στην αμερική ένας από τους έξι που είχε βάλει πρώτος 10 gigabit . και τους κοστίζει 300 δολλάρια το μήνα . το 1 γιγαβιτ κοστίζει 60 δολλάρια . έκανα πρόχειρους υπολογισμούς το assetto corsa competizione των 50 γίγα το κατεβάζει σε 50 δευτερόλεπτα . έλεγε ότι είχε hogging εξατίας της οικογένειας με το γιγαβιτ εξαιτίας του netflix , των 4κ τηλεοράσεων και κάτι άλλα . τώρα λέει με το 10 γιγαβιτ εξαφανίστηκαν όλα τα προβλήματα . -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
iseeklife απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
έχω ξεχάσει πώς είναι να μπαίνουν στη σελίδα του μόντεμ . και ίσα που θυμάμαι τον κωδικό . το latency πάντως στο speedtest είναι 13 ms . μόλις φτιάξω το πισι θα δώ στο bf1 πόσο είναι . τι είναι το Line attenuation ? -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
iseeklife απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
καλησπέρα. είχα βάλει vdsl 50 στην αρχή όταν πρωτοβγήκε . έπιανα 16 Μβ . μου είπαν ότι κακώς μου έβαλαν 50 γιατί παίρνω από αστικό κέντρο και το γύρισα σε vdsl 30 . στο 30αρι έπιανα 20 με 22 στις καλές και πρόσφατα μου έπεσε στο 12 . το γύρισα σε βλάβη . ήρθε ο τεχνικός και μας είπε να ξαναβάλουμε 50 (δύο χρόνια μετά την επιλογή μου και ενώ δεν ήξερα ότι μπορούμε να βάλουμε 50 ) και ότι θα γυρίσει σε καμπίνα . αυτό έγινε την προ προηγούμενη τετάρτη . σήμερα έλειπα από το σπίτι γιατί είχα πάει το πισι για αναβάθμιση . μου λέει η μάνα μου ότι είχε πέσει το ιντερνετ για μισή ώρα . λέω ότι ήταν ό τεχνικός που έκανε την αλλαγή σε καμπίνα . κάνω μια μέτρηση και βλέπω 48 megabit per second . είμαι μέσα στην καλή χαρά . δοκίμασα να παίξω 8κ βίντεο αλλά κολλάει ο επεξεργαστής . όταν έρθει το κύριο πισι θα κάνω πιο πολλές δοκιμές . άντε και σε εσάς . θα το κρατήσω κανένα χρόνο και μετά με βλέπω για 100 άρι .
