Jump to content

iseeklife

Premium Members
  • Posts

    855
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by iseeklife

  1. iseeklife

    Assetto Corsa Competizione

    το έβαλα και στο κύριο πισι μου που έλειπε για αναβάθμιση . Το ίδιο και εκεί. Τ α φρένα είναι πολύ αργά . Κατεβαίνουν τα χιλιόμετρα 10 ανά δευτερόλεπτο περίπου . Και εάν δεν στρίψεις με 50 40 χιλιόμετρα σε πετάει . Είδα βιντεάκια στην πραγματικότητα, φορμουλα1 και κατεβαίνουν τα χιλιόμετρα πολύ διαφορετικά . σε τρια έχουν κατέβει από τα 320 στα 80 και στρίβουν περίπου με 70 80 χιλιόμετρα . Δεν είναι το ίδιο με τα GTcars αλλά έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης.
  2. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    οι κάλτσες είναι κάτι παλιές νικε που τις χρησιμοποιώ για πρώτη φορά . Οι δίσκοι που αντικατέστησα είναι οι 850 προ 128 και 256 αντίστοιχα . Ένας για λειτουργικό και ένας για παιχνίδια. Από το 2014 καλά αντέξανε . Σκέφτομαι πάντως ότι ίσως είναι οι τελευταία φορά που κάνω αναβάθμιση δίσκων . Εάν δεν πέσουν δραματικά οι τιμές, οι 2 τέρα που θα χρειάζομαι κατά το 2014 , θα είναι πανάκριβοι . Και θα δούμε τι αύξηση στην κατανάλωση θα έχουν τα παιχνίδια . Το 12 που έβαλα αυτή τη χωρητικότητα ssd τα παιχνίδια ήταν 10 με 30 γίγα . Το mw3 πρέπει να ήταν 10 γίγα . Τώρα στο battlefiled 1 για παράδειγμα, έχουμε πάει στα 80 γίγα .Εαν οκταπλασιαστούν τα παιχνίδια μέχρι το 2024 δεν με βλέπω να κάνω άλλη αναβάθμιση δίσκων . Εκτός εαν παίζω ακόμα με δεύτερο σκληρό για αποθήκευση παιχνιδιών .
  3. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    Να γράψω και εγώ τις αγορές τώρα που δουλεύει καλά ο υπολογιστής : α)2χ 970 προ 500 γίγα .Ο ένας για λειτουργικό και ο άλλος για εφαρμογές και παιχνίδια . Β)1χ860 έβο 1τέρα για παιχνίδια γιατί ο 970 προ είναι μικρός για τα συγχρονα παιχνίδια που είναι 80 γίγα . Γ) κατά την πρώτη μεταφορά έσπασε το ποδαράκι του haf 932 και αναγκάστηκα να αλλάξω κουτί . Πήρα το phanteks entoo luxe tempered glass edition . Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι οι δίσκοι σε μεταφορά από τον προ στον προ δεν τερματίζουν την απόδοση τους και πάνε μόνο 40 / 100 . Στην τελευταία δοκιμή έκανα copy paste και πήγε μέχρι 1,2 γίγα το δευτερόλεπτο . Και ένα μικρό πρόβλημα στο κουτί στο πάνω μέρος του . Το φίλτρο φαίνεται να βγαίνει εύκολα .
  4. αυτό γίνεται εξατίας του burst . Δεν είναι αντιπροσοπευτικό της ταχύτητας. Εντάξει τα 125 ΜΒ ανά δευτερόλεπτο είναι καλά αλλά για ένα γίγα θες κανονικά περισσότερα δευτερόλεπτα.
  5. Είχα ρωτήσει πωλητή γνωστού καταστήματος και μου είχε πει ότι το raw +L είναι περίπου 20 ΜΒ σε μέγεθος . Κοίταξα τις δικές μου φωτογραφίες και βγαίνουν περίπου 34 ΜΒ στο ίδιο φορμάτ . Άρα οι 1600 περίπου είναι 54 γίγα περίπου .Βγαίνει κοντά με το μέγεθος που βλέπει formatted . Έκανα λάθος υπολογισμούς εξαιτίας κακής πληροφόρησης . Ας κλεισει το θέμα .
  6. Καλησπέρα . Έχω μια 700d canon . Της έβαλα μια 64 μνήμη . Στις ρυθμίσεις, σε κάποιο μενού δείχνει ότι βλέπει την κάρτα να είναι 57 γίγα αλλά στις φωτογραφίες που βγάζω δείχνει μόνο 1500. Έχω raw + L .Δεν έπρεπε να δείχνει παραπάνω ? Τουλάχιστον 1900 ?
  7. iseeklife

    Assetto Corsa Competizione

    Έχω εμπειρία πρόσφατη από f1 2017 και δυστυχώς από wrc . Στο παρελθόν είχα και από το προγούμενο ασσεττο . Ρυθμίσεις δεν έχω πειράξει .
  8. iseeklife

    Assetto Corsa Competizione

    controller έχω . Ένα ενσύρματο 360 Microsoft .
  9. iseeklife

    Assetto Corsa Competizione

    Παίδες το πήρα και εγώ . Απλά έχω μια ένσταση . Φρενάρει λίγο αργά . Πρέπει να σταματήσεις εντελώς σε κάποιες στροφές αλλιώς σε πετάει εκτός δρόμου . Στα υπόλοιπα racing που έχω δοκιμάσει , δεν είναι έτσι .
  10. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    150 ευρώ πληκτρολόγιο και δεν έχει τουλάχιστον 10 έξτρα κουμπιά gaming . Για πολλές λειτουργίες όχι μόνο gaming.
  11. iseeklife

    Κρασάρισμα browser σε κινητό .

    Δοκίμασα τρεις browser : 1) τον μαξθον 2) τον surfy και 3 ) τον surfcube . Μόνο στοn surfcube δεν κολλάει .Αλλά και οι τρείς είναι αργοί σε σχέση με τον internet explorer.
  12. iseeklife

    Κρασάρισμα browser σε κινητό .

    Έχω δοκιμάσει και άλλους μπρόoυσερ αλλά δεν μου αρέσαν . Ένας μάλιστα βγάζει και κάτι ιστοσελίδες από μόνος του . Δεν γνωρίζω εαν είναι ιοί . Τους έβγαλα όλους και κράτησα μόνο τον εξπλόρερ. Έχω τη γνώμη ότι καλοί explorers είναι σε κάθε σύστημα οι default .Οι άλλοΙ έχουν ελλατώματα . Και στο ipad που χρησιμοποιώ την ίδια γνώμη έχω μετά από δοκιμή κάποιων browser .
  13. Δεν χρησιμοποιώ κινητό πολύ για browsing .Τον τελευταίο καιρό είπα να το χρησιμοποιήσω .Έχω ένα lumia 1320 με 8.1 και όταν μπαίνω από τον ιντερνετ εξπλόρερ μου κρασσάρει . Είναι το μόνο site που το κάνει αυτό . Στα υπόλοιπα φορτώνει κανονικά . Εαν μπορείτε κοιτάχτε το . Γνωρίζω ότι αποτελεί ελάχιστη μειοψηφία .Είστε από τα site που κοιτάω συχνά . Όταν πάει να φορτώσει τη σελίδα και κάνω scroll down να δώ την υπόλοιπη κράσσαρει ο browser .
  14. δεν είμαι σίγουρος αλλά πρέπει να έχουν τις ίδιες επιδόσεις . όλες μετά τις 390χ ή ακόμα και 290χ είναι rebadged .
  15. iseeklife

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Δεν είναι αστείο .
  16. το πήγα στο σέρβις . με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός και μου είπε ότι με την αναβάθμιση του βιος στο τελευταίο έστρωσε . μου είπε επίσης ότι άλλαξε θέση στα σλοτ του μ2 μεταξύ των drives . τώρα παιδιά μια απορία . Τα παχνίδια που ήταν εγκατεστημένα στα drives θα παίξουνε ή θέλει πάλι ινσταλ το πρόγραμμα ? μου είπε ότι με την αλλαγή θέσης υπάρχει πιθανότητα να μην παίξουνε τα προγράμματα στους δίσκους εξαιτίας της διαφορετικής θέσης τους . Υπάρχει πιθανότητα να γίνει κάποιο κόνφλικτ και να μην πιάνει η διαδικασία του unistall install και να χρεαστεί φορμάτ το πισι ? Δηλαδή να μην μπορέσω να κάνω unιstall το πρόγραμμα που δεν βρίσκει το παιχνίδι και να κάνω φορμάτ ? Για το copy paste μεταξύ δίσκων μου είπε ότι δεν τους πάει μέχρι το 100/100 το λειτουργικό . Αλλά εγώ έχω δει να πάει 100 σε ένα βίντεο στο youtube
  17. Παιδιά έχω και άλλο τεστ . Αντέγραψα 30 γιγα με φωτογραφίες και βίντεο από τον c στον g και πήγαινε με 750 ΜΒ και ο c έδειχνε ενεργό χρόνο μόνο 50 /100 . Είχε 800 περίπου ανάγνωση . Από τον G στον c πήγαινε με 850 MB με τον g να δείχνει ενεργό χρόνο 30/100 μόνο και περίπου 1 γίγα ανάγνωση .
  18. Γεια σας παιδιά . Μόλις έκανα το φορμάτ του πισί . Πήρα δύο καινούργιους 970 προ σε nvme και ένα 860 εβο για τα παιχνίδια . Έκανα την μέτρηση στον ένα που δεν έχει το λειτουργικό και μου βγάζει κοντά στα 3000 ΜΒ sequaential και 2400 write . Eίναι καλά . Ο δεύτερος που είναι ίδιος με τον πρώτο τον έβαλα για το λειτουργικό . Σε αυτόν έχω κάνει τρεις μετρήσεις και μου βγάζει 1600 sequaential και 1400 write . ΕΊναι τα μισά από τα αναμενόμενα . Γιατί ? Δεν είναι το μπας χ4 αλλά επί 2 ? Δεν το ρύθμισε καλά ο τεχνικός ? Η μητρική που έχω είναι η asus x399 e gaming . Έβαλα όλους τους οδηγούς για τα περιφερειακά . Για πες τε καμιά ιδέα ? Είναι καμία ρύθμιση στο βιος που διέφυγε του τεχνικού ?
  19. iseeklife

    Μηχανοκίνητος Αθλητισμός

    τι εννοεί ο ποιητής ?
  20. iseeklife

    Warcraft III Reforged!

    Οι back2warcraft δημοσίευσαν ένα βίντεο που τα γραφικά του είναι λίγο καλύτερα από αυτό . Ήταν ένα live από την blizzcon . Tο frozen throne το παίζω ακόμα . Έχει παίχτες . Τα animation είναι λίγο περίεργα σε αυτό το βίντεο.
  21. iseeklife

    BATTLEFIELD V

    το βίντεο αυτό έχει φοβερά γραφικά . στην beta όταν έπαιξα ήταν χάλια . γιατί ? τόσο πολύ τα βελτίωσαν ?
  22. iseeklife

    Αρίθμηση ονομασία καλωδίων usb

    τελικά βρήκα μια λύση . αγόρασα με 1,20 ευρώ ται ραπ 100 τεμάχια και από κατάστημα με συσκευασίες δώρων και σακούλες 100 ετικέτες με αναγραφόμενες τιμές ή τίτλους . έδεσα ένα ταε ραπ για την ετικέτα και ένα για το μοντάρω στο καλώδιο . δεν το πίεσα πολύ μην κάνει ζημιά στα καλώδια . με 3 ευρώ έκανα τη δουλειά . απλά ήθελε τα μικρότερα ταε ραπ για να πιάνουν στην διατομή των καλωδίων . μου δείξατε κάτι καλύτερο εσείς στο ίντερνετ ( το πρώτο που βγαίνει στου Γκρίκα ) αλλά δυστυχώς δεν έχω ιδέα από αγορές στο ebay . ευχαριστώ για τον κόπο . είναι σημαντική δουλειά η αρίθμηση καλωδίων στο πίσω μέρος του πι σι . για γρήγορες συνδέσεις αποσυνδέσεις. Το μόνο αρνητικό είναι πόσο καιρό θα αντέξει η ετικέτα που πρέπει να είναι πλαστικοποιημένο χαρτί . Δεν είναι όλο πλαστικό .
  23. όχι ρε. πολυ ακριβή και νομίζει ότι υπάρχει μόνο μια της dell αυτή τη στιγμή. το έβαλα για τις δυνατότητες όχι για την οθόνη . σήμερα δοκίμασα δύο 4κ βίντεο ταυτόχρονα και τα έτρεχε και τα δύο σαν download. από το 13 μβ νιώθω άλλος άνθρωπος. γενικά είμαστε πίσω . διάβασσα άρθρο χθες για την πιο γρήγορη σύνδεση και ήταν ένας στην αμερική ένας από τους έξι που είχε βάλει πρώτος 10 gigabit . και τους κοστίζει 300 δολλάρια το μήνα . το 1 γιγαβιτ κοστίζει 60 δολλάρια . έκανα πρόχειρους υπολογισμούς το assetto corsa competizione των 50 γίγα το κατεβάζει σε 50 δευτερόλεπτα . έλεγε ότι είχε hogging εξατίας της οικογένειας με το γιγαβιτ εξαιτίας του netflix , των 4κ τηλεοράσεων και κάτι άλλα . τώρα λέει με το 10 γιγαβιτ εξαφανίστηκαν όλα τα προβλήματα .
  24. έχω ξεχάσει πώς είναι να μπαίνουν στη σελίδα του μόντεμ . και ίσα που θυμάμαι τον κωδικό . το latency πάντως στο speedtest είναι 13 ms . μόλις φτιάξω το πισι θα δώ στο bf1 πόσο είναι . τι είναι το Line attenuation ?
  25. καλησπέρα. είχα βάλει vdsl 50 στην αρχή όταν πρωτοβγήκε . έπιανα 16 Μβ . μου είπαν ότι κακώς μου έβαλαν 50 γιατί παίρνω από αστικό κέντρο και το γύρισα σε vdsl 30 . στο 30αρι έπιανα 20 με 22 στις καλές και πρόσφατα μου έπεσε στο 12 . το γύρισα σε βλάβη . ήρθε ο τεχνικός και μας είπε να ξαναβάλουμε 50 (δύο χρόνια μετά την επιλογή μου και ενώ δεν ήξερα ότι μπορούμε να βάλουμε 50 ) και ότι θα γυρίσει σε καμπίνα . αυτό έγινε την προ προηγούμενη τετάρτη . σήμερα έλειπα από το σπίτι γιατί είχα πάει το πισι για αναβάθμιση . μου λέει η μάνα μου ότι είχε πέσει το ιντερνετ για μισή ώρα . λέω ότι ήταν ό τεχνικός που έκανε την αλλαγή σε καμπίνα . κάνω μια μέτρηση και βλέπω 48 megabit per second . είμαι μέσα στην καλή χαρά . δοκίμασα να παίξω 8κ βίντεο αλλά κολλάει ο επεξεργαστής . όταν έρθει το κύριο πισι θα κάνω πιο πολλές δοκιμές . άντε και σε εσάς . θα το κρατήσω κανένα χρόνο και μετά με βλέπω για 100 άρι .
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.