Jump to content

iseeklife

Premium Members
  • Posts

    855
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by iseeklife

  1. iseeklife

    asus strix 399 e gaming και θύρα pci express .

    στο μάνουαλ τη λέει ότι είναι 8 χ και στα μούλτι gpu set up δεν αναφέρει τίποτα για quad . μόνο τρια αναφέρει .
  2. γεια σας παίδες . έχω την μητρική του τίτλου https://www.msystems.gr/index.php?category=1317&product=23293 . σε αυτή πάνω έχω μια 390χ που πιάνει τις τρεις πρώτες θύρες , μια κάρτα ήχου στην επόμενη , ένα κοντρόλλερ usb 3.0 στην επόμενη και μου μένει η τελευταία pci express 3.0 x 16 διαθέσιμη . θέλω να κάνω αναβάθμιση στους δίσκους και εάν γίνεται να βάλω τον 900 p σε αυτή τη θύρα . στο σίτε που σας δείχνω αναφέρει μέχρι και triple use (δεν γνωρίζω εάν αναφέρει για crossfire καταστάσεις ) 16 χ 16 χ 8 . Όταν χρησιμοποιούνται και οι τέσσερις δεν αναφέρει τίποτα . λίγο πιο πάνω λέει ότι υποστηρίζει quad crossfire x . έστω ότι χρησιμοποιούνται και οι τέσσερις θύρες pci χ 16 η τέταρτη σε τι ταχύτητα θα τρέχει ? γνωρίζει κανείς να μου πει ? ή θα τον πάρω τζάμπα τον δίσκο ?
  3. iseeklife

    Αρίθμηση ονομασία καλωδίων usb

    το είδα και αυτό αλλά τώρα ψάχνω ελλάδα να δω από που θα τα βρώ. έχω και άλλο πρόβλημα δεν μπορώ να μετρήσω το πάχος . γιατί κάποια λένε 4 το 6 mm .
  4. iseeklife

    Αρίθμηση ονομασία καλωδίων usb

    ευχαριστώ για τις απαντήσεις. ξέρετε τίποτα αντίστοιχο στην ελλάδα γιατί δεν ψωνίζω από e bay ?
  5. Καλησπέρα ξέρετε που μπορώ να βρώ κάποια λύση για να αριθμήσω καλώδια usb από ποντίκια κυρίως ; Έψαξα σε ηλεκτρολογικά και ήταν ακριβή λυσή γιατί πήγαινε με καταστάδα και δεν χωρούσε στο καλώδιο . Κάποια ποντίκια που έχω έχουν χάρτινη ετικέτα και λένε το μοντέλο .
  6. iseeklife

    "RTX 20x0 & 16x0" Turing architecture

    ναι για gaming ρωτάω για επιδόσεις εκτός ray traycing .
  7. iseeklife

    "RTX 20x0 & 16x0" Turing architecture

    παίδες μια απορία . μπήκα στο πασσμαρκ και έχει την 2080τι στα 17000 και την 1080τι στα 14000. η διαφορά του score είναι εξαιτίας των επιδόσεων σε rtx ή και σε καταστάσεις απλές πχ εμφάνιση textures ?
  8. iseeklife

    UFC - Ultimate Fighting Championship

    αυτός ο άνθρωπος είναι υπερεκτιμημένος . έβγαλε τόσα λεφτά τόσο γρήγορα και θα βγάλει κι άλλα. 200 μύρια σε δύο αγώνες με πολύ χάλια απόδοση . στο αγώνα με τον mayweather σερνότανε από κάποιο γύρο και έπειτα. έπαιξε και με τον καλύτερο και δεν τον σέβοταν .
  9. iseeklife

    UFC - Ultimate Fighting Championship

    συμφωνώ ότι ο κόνορ δεν είχε φυσική κατάσταση . αυτό είναι γνωστό από παλιά . από τους αγώνες με το diaz το είχα παρατηρήσει. εαν ο αγώνας έχει αντίσταση και πάει πάνω από τον τρίτο γύρο δεν τραβάει .
  10. γεια σας παίδες . έχω ένα ipad air 2 . το έχω τρία χρόνια και κάτι . η μπαταρία είχε αρχίσει να μειώνεται από το ios 11 . τώρα με το ιος 12 δεν έχω τρόπο να δω πόσες ώρες λειτούργησε το τάμπλετ. διάβασα και σε κάτι φόρουμ ότι ίσως να ήταν κάποιες εφαρμογές πού έτρωγαν την μπαταρία. τώρα στο 12 τι κάνουμε ? πώς βλέπουμε πόση ώρα κράτησε η μπαταρία ? προσπάθησα να βρώ και εφαρμογές αλλά τίποτα . τα απλά και βασικά τα χαλάνε εκεί στην apple .
  11. iseeklife

    UFC - Ultimate Fighting Championship

    για όσους δεν γνωρίζουν αναφέρω ότι κάποιους αγώνες του πρωταθλήματος τους δειχνει η cosmote tv . εάν κάποιος ενδιαφέρεται.
  12. iseeklife

    To NVME or not to NVME

    εξαρτάται το παιχνίδι . εάν το υποστηρίζει το παιχνίδι. στο rainbow six siege ίσως δει διαφορά .
  13. iseeklife

    F1 2017

    έπαιζα ένα πρωτάθλημα με όλα τα ίδια αυτοκίνητα και οι γύροι ήταν 36 . έτρεξα μέχρι τον 35 και μου έβγαλε μήνυμα ότι τρέχω με χαμηλά καύσιμα . έκανα quit μετά από 1 ώρα στο μονοθέσιο . και αγανάκτησα . καλά δεν προσέχουν τις ρυθμίσεις τους ? σας έχει συμβεί και εσάς ?
  14. iseeklife

    Πως θα γινει να εχω 5120χ1440;

    σε εμένα που έχω amd μου έχει το eyefinity . εκεί το έκανα για nvidia δεν ξέρω πως λέγεται ο όρος .
  15. iseeklife

    Πως θα γινει να εχω 5120χ1440;

    για δύο οθόνες δεν αξίζει . θες τρεις τουλάχιστον . το όπλο θα είναι στη μεση στο μπέζελ . μπορείς να το κάνεις στις ρυθμίσεις της κάρτας γραφικών . αλλά τα εικονίδια του δέσκτοπ μόλις το ξανααλάξεις θα πάνε όλα πάνω αριστερά .
  16. iseeklife

    cosmote tv replay tv και απουσία ταινίας .

    Πήρα τηλέφωνο παιδιά . Μου είπαν ότι για την ταινία που είχε χθές δεν είχαν δικαιώματα προβολής στο replay tv . Ήταν το deadpool . Ας το γνωρίζουμε για επόμενες φορές .
  17. iseeklife

    cosmote tv replay tv και απουσία ταινίας .

    θα δώ εδώ μήπως και έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα και θα πάρω ένα τηλέφωνο.
  18. γεια σας παίδες . λόγω ωραρίου δεν πρόλαβα να δώ την ταινία την χθεσινή που έχει πάντα στις 2100 στο cosmote1 hd. συνήθως τη βλέπω στο replay tv . πήγα σήμερα να πατήσω να δω την ταινία και απουσίαζε εντελώς από το πρόγραμμα του replay tv . είχε μόνο των 1900 και των 2300 . ξέρει κανείς τι έγινε ? είναι μόνο σε εμένα ή είναι και σε εσάς ? ή κλειδώσανε το blockbuster zone μόνο για το live ? ή είναι στο starwar κανάλι ? για κάντε ένα κόπο και δείτε εαν μπορείτε να δείτε και εσείς την ταινία στο replay tv .
  19. iseeklife

    BATTLEFIELD V

    σε μερικά παιχνίδια χρησιμοποιούνται όλοι οι πυρήνες χωρίς να γνωρίζω το λόγο . όταν συμβαίνει σε κάποια "καλά " παιχνίδια με ανησυχεί γιατί σκέφτομαι πότε θα χρειαστεί αναβάθμιση . πήρα threadripper για να το έχω κανένα 6 χρόνια . εαν γίνουν mainstream οι 8 πύρηνοι νομίζω ότι θα αντέξει για πολύ περισσότερο . τη μόνη φορά που είδα τόση χρήση στο 12 πύρηνο - νομίζω 10 πύρηνες - είναι όταν έβαλα 8Κ βίντεο να δώ εαν το παίζει . στο battlefield 5 έφτασε 36/100 με εναν hyperthreaded Πυρήνα να τρέχει γύρω στο 90 /100 . δεν έτρεχα τίποτα άλλο .
  20. iseeklife

    BATTLEFIELD V

    το έπαιξα και εγώ . έχω να πω τα εξής : α) η μηχανή γραφικών πολυ βαριά .έχω threadripper 12 πύρηνο και χρησιμοποιεί και τους δώδεκα πυρήνες και ένα hyperthreading . τα γραφικά δεν είναι και τόσο καλά που να δικαιολογεί τόσο βάρος . β) η σκόπευση είναι αργή , το aim down to sights . γ) στην αρχή δεν μου έπαιρνε το Mouse . αναγκάστηκα να παίξω με το controller μπας και ξεκολλήσει . ξεκόλλησε μετά από δύο λεπτά .
  21. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    μπράβο που δουλεύει η μητρική ακόμα .
  22. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    στην μητρική στις ρυθμίσεις . εκτός και εαν δεν έχει η μητρική σου σατα 3 .μπορεί και να κάνω και λάθος αλλά νομίζω ότι έπρεπε να πιάνεις γύρω στα 500 . τα άλλα είναι εντάξει και το access time.
  23. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    τα νούμερα είναι χαμηλά . το έχεις σε σατα 2 ?βάλτο σε σατα 3.
  24. iseeklife

    Corsair K95 RGB Platinum Mechanical Gaming Keyboard Review

    ως χρήστης και του κ90 εδώ και χρόνια και του κ95 rgb έχω ένα παράπονο . έχουν ένα μπάγκ τα πληκτρολόγια , δεν ξέρω εαν το έχει το συγκεκριμένο ,το οποίο είναι το εξής : πατάς το αριστερό κλίκ στο ποντίκι και σου ανοιγει συνέχεια με καθε πάτημα το f1 . έφαγα ένα χρόνο να καταλάβω ότι φταίει το πληκτρολόγιο και όχι το ποντίκι και κάμποσα φοματ γιατί νόμιζα ότι έχω ιο. μακάρι ναμην το έχει το συγκεκριμένο .
  25. iseeklife

    Battlefield 1

    έπρεπε να είχες κρατήσει αρχείο του παιχνιδιου που θέλεις. το φάκελο του . βάζεις το όριτζιν να κατεβάσει το παιχνίδι που θέλεις , το αφήνεις για λίγο . μετά πατάς pause στο download . πας στο φάκελο που κάνεις εγκατάσταση και παιρνεις αυτά που έχει μέσα και το αντικαθιστάς με τα αρχεία του αρχείου . μόλις τελειώσεις το copy paste πατάς έναρξη στο origin ( resume download ) . το οριτζιν σκαναρει τα αρχεία που έβαλες και κατεβάζει πολύ λίγα. εμένα θέλει κανένα δίωρο download από το να κατεβάσει 80 γίγα αρχείο.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.