Jump to content

iseeklife

Premium Members
  • Posts

    855
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by iseeklife

  1. iseeklife

    windows 10 upsampling απορία.

    αυτά που έγραψες δεν απαντάνε στις ερωτήσεις μου. 1) το κάνει αυτόματα σε όλα αρχεία ? δηλαδή κάνει upsampling ? γιατί στα 7 ότι αρχείο έβαζες αυτό έβγαινε και Output. Δεν έβγαιναν όλα 24 βιτ 192 khz . έβγαινε output αυτό που ήταν το αρχείο . δηλαδή μπορεί να έβγαινε 24 βιτ 96 κhz όπως ήταν το αρχείο που έπαιζε ενώ οι ρυθμίσεις να είναι διαφορετικές . και από ότι καταλαβαίνω οι ρυθμίσεις των windows 10 υπερτερούν της κάρτας ήχου . δεν έχω τρόπο να το δοκιμάσω αλλά νομίζω ότι ισχύει.
  2. παίδες μόλις παρέλαβα το ντακ που το είχα πάει για επισκευή . με το που το πήρα καινούργιο ,παρατήρησα ότι δεν μου έδειχνε την δειγματοληψία. πήρα τηλέφωνο στο σέρβις και μου είπε να κοιτάξω τα προπερτεις των windows 10 . το έκανα και έμεινα . στα windows 7 δεν χρειάζονταν. στα δέκα έχουμε αλλάγές. 1) γνωρίζει κανείς να μου πει εαν κάνει αυτόματα upsampling ta windows 10 ? γιατί στα 7 δεν χρειάζοταν. αρκούσε ο οδηγός της κάρτας ήχου . τώρα από ότι καταλαβα τα παραθύρια προσπερνούν τον οδηγό και κάνουν αυτά την κύρια ρύθμιση . και το sample rate μένει καρφωμένο στα 192 . δεν μεταβάλεται οπως στα 7 ανάλογα με το τι αρχείο παίζω. τα αρχεία που παίζω είναι 96 khz 24 μπιτ αλλά το ντακ δεν αλλάζει την δειγματοληψία όπως στα 7. μένει στα 192 που το έχω ρυθμίσει. ξέρει κανείς γιατί γίνεται αυτό ?
  3. iseeklife

    Age of Empires 2 Defintive Edition / Age of Empires IV

    δεν γνωρίζω εαν το κατέβασμα από το στόρε είναι εύκολη υπόθεση . το definitve edition το λέει διαθέσιμο κάπου στις 25 οκτωβρίου . σχετικά κοντά δηλαδή .
  4. iseeklife

    Battlefield 1

    τα πολλά ερείπια δεν μου φαίνονται τόσο όμορφα. οι άλλες πίστες είναι πιο όμορφες .
  5. iseeklife

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    καλημέρα.πάμε γυμναστήριο πρωί πρωί μετά από ξενύχτι.
  6. iseeklife

    Battlefield 1

    εκτός από το tsaritsyn. χάλια γραφικά.
  7. παίδες κατέβασα δοκιμαστικά 8κ βίντεο και δοκίμασα να το παίξω στο πισι να δώ εαν το παίζει . ο επεξεργαστής ο ενας από τους δύο είναι ο 8350 . δεν τίγκαρε 100/100 use αλλά δεν το έπαιζε νεράκι . έχει κανείς καμιά υποψία γιατί ? δήλαδή δεν δούλευε 100/100 αλλά κολούσε . γιατί ? ήταν θέμα εντολών , μνήμης του επεξεργαστή ?
  8. iseeklife

    Age of Empires 2 Defintive Edition / Age of Empires IV

    Παιδιά ξέρετε εαν θα αγοράζουμε τα παιχνίδια με φυσικά μέσα ή μόνο από το στορε ;
  9. iseeklife

    Battlefield 1

    πολλοί hackers στο βφ1. πολλά aimbots . ειδικά το εσπ χακιν τοουλ κάνει θραύση.
  10. iseeklife

    επίσκεψη μακρόν και δρόμοι .

    πήρα τηλέφωνο την τροχαία . δεν γνωρίζουν δεν έχουν βγει τα μέτρα .να πάρω το πρωί.
  11. γεια σας παιδιά. έχω μια δουλειά αύριο στην αθήνα . κέντρο. πανεπιστημίου . ξέρετε εάν θα μπορούμε να περπατήσουμε επί της πανεπιστημίου ή θα είναι κλειστή και για τους πεζούς ? το μετρό στάση σύνταγμα θα είναι ανοιχτό ?
  12. To annualised failure rate δεν μου φαίνεται φυσιολογικό . Στην σιγκαιτ λέει τριάντα της εκατό για πέντε δίσκους στους τετρακόσιους . Είναι πάρα πολύ . Αλλά δεν ξέρω τι εννοούν annualiased .
  13. iseeklife

    Αξίζει να πάω σε ssd M.2

    ξανακοίταξα τις τιμές των αντιστοίχων δίσκων και οι μ2 είναι 50/100 ακριβότεροι. δεν είναι τόσο κοντά στα λεφτά αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλη διαφορά ώστε να μην το σκέφτεσαι για να αναβαθμίσεις σε μ2 από σατα.
  14. iseeklife

    Αξίζει να πάω σε ssd M.2

    οι διαφορές στα χρήματα δεν είναι μεγάλες μεταξύ ssd και m2 . εαν κάνω αναβάθμιση θα πάω και εγώ σε m2 . οι διαφορές στις επιδόσεις είναι μεγάλες για την διαφορά των χρημάτων που έχουν. τα 250 γίγα για τα σύγχρονα παιχνίδια είναι λίγα. τα 500 είναι καλά για 2 3 παιχνίδια. αξίζει να αναβαθμίσεις σε 500 εάν δεν έχεις . και αντί για ssd πας σε m2 .
  15. iseeklife

    Αξίζει να πάω σε ssd M.2

    σε διαφορές σε παιχνίδια δεν θα δεις τόσο μεγάλη . μόνο στο φόρτωμα των αρχείων των παιχνιδιών . οι περισσότεροι που έκαναν benchmark μεταξύ ssd and m2 nvme δεν βρήκαν διαφορές . μόνο το techspot βρήκε διαφορές αρκετά μεγάλες και στα παιχνίδια. στο youtube αυτό . τα 250 είναι λίγα . χτύπα εαν έχεις την δυνατότητα 500 γίγα. όλα τα σύγχρονα παιχνίδια έχουν τουλάχιστον 60 γίγα μέγεθος. κάτι να αποθηκεύσεις στο desktop πάνε τα 250 γίγα ή εαν κάνεις εργασίες με προγράμματα.
  16. iseeklife

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    χαμηλή δεν είναι η ταχύτητα για raid 0 ? με εβο 960 έπρεπε να είχε γύρω στα 6 γίγα ανάγνωση .
  17. iseeklife

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    εαν είναι ο 960 εβο είναι χαμηλά τα writes
  18. iseeklife

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    έχει το witcher 3 στο steam προσφορά . έχει και τα προηγούμενα.
  19. iseeklife

    Battlefield 1

    Δεν ισχύει το πινακάκι μιας και το ένα dlc του battlefield 1 θα βγεί σεπτέμβριο .
  20. έχω ένα 850 προ και τον έχω αποκλειστικά για δίσκο συστήματος με τα windows μέσα μόνο. κοιτάω τώρα στον τάσκ μάνατζερ και βλέπω να εγγράφει κάτι KB ανά δευτερόλεπτο και ο μέσος χρόνος απόκρισης κυμαίνεται από 0,9 μέχρι και 18 ms . πολύ δεν είναι για ssd ? ο μηχανικός πόσο θα είχε σε σύγκριση με τον ssd ? έναν δεύτερο 850 προ που τον έχω για τα παιχνίδια στην ανάγνώση των παιχνιδιών μου βγάζει 0,2 ms . ανεβαίνει ο χρόνος όταν διαβάζει KB αντί για MB και μπορεί να πάει και 20 ms .
  21. iseeklife

    Battlefield 1

    έκανα επανεκκίνηση και με το πρώτο game πριν μπει στο σέρβερ μου ξαναέκανε έρρορ.
  22. iseeklife

    Battlefield 1

    το έχω κάνει ινσταλλ σε διαφορετικό δίσκο. το πρώτο εκτελέσιμο δεν το βρίσκω. τα άλλα δύο ήταν στο φάκελο vc2013 . θα κάνω και μια ενημέρωση τους οδηγούς . ευχαριστώ για την απάντηση. εδιτ έκανα και το update στους οδηγούς μέσω του οδηγού και τα ονόματα και τις ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης μου τα έβγαζε κινέζικα. στο μενού μου τα βγάζει ελληνικά κανονικά.
  23. iseeklife

    Battlefield 1

    παίδες μετά το καινούργιο update μου βγάζει έρρορ direct x function device createpixelshader failed with e invalidarg an invalid parameter was passed to the returning function .... το αντιμετωπίζει κανένας από εσάς ? έχει κανείς καμία λύση ?
  24. iseeklife

    Πραγματική χρήση SSD

    συμφωνώ και εγώ . μετά τον ssd έχω να κάνω φορματ γύρω στο χρόνο. παλαιότερα με τον μηχανικό έκανα φορμάτ κάθε τρεις μήνες . δεν ξέρω τι έφταιγε αλλά το σύστημα κόλλαγε. με τους ssd δεν κολλάει . γνώμη μου να πάρεις δύο δίσκους . ένα για το λειτουργικό και τους οδηγούς και ένα για τα παιχνίδια . έτσι το έχω το πισι για χρόνια . πάρε ένα 256 και ένα 500. αυτό θα κάνω και εγώ . αλλά σε nvme . οι 120 είναι λίγοι άμα κάνεις επεξεργασία κάποιων αρχείων ή έχεις κάποια αρχεία προσωρινά αποθηκευμένα στον c . έχω κάποιες ηχογραφήσεις και μου γεμίζουν τον δίσκο. με τον 256 θα είμαι οκ . τα παιχνίδια ααα call of duty kai battlefield έχουν εγκαταστάσεις γύρω στο 80 γίγα έκαστος άρα ο 256 είναι μικρός . τα racing πρέπει να έχουν αρκετά μικρότερους χώρους εγκατάστασης γύρω στα 30 με 40 γίγα. το μόνο να προσέξεις στους ssd είναι να πάρεις αυτους με τους κοντρόλερ που δεν έχουν πρόβλημα με τα ασυμπίεστα δεδομένα . γιατί η ταχύτητα τους πέφτει πολύ στα ασυμπίεστα . όπως οι σαμσούνγκ 850 εβο και προ. εγώ είχα διπλό ραιντ 0 με agility 3 και αντί να πιάνω 800 με 900 write έπιανα 250 . σιγά την αναβάθμιση που έκανα. αλλά δεν το ήξερα για τα ασυμπίεστα δεδόμενα και τους κοντρόλερ. τώρα έχω 2 850 προ όχι ραιντ με ταχύτητα γύρω στα 500 . κοίτα τον ssd σου και την επίδοση του στο as ssd benchmark .
  25. iseeklife

    Age of Empires 2 Defintive Edition / Age of Empires IV

    είδα στο ιντερνετ ότι θα κυκλοφορήσει και το 4 . απλά ήταν λίγο μπέρδεμα το ότι έλεγε για το definitve edition . είδα άρθρο που έλεγε για defintive edition και για τα 2 και 3 .
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.