iseeklife
Premium Members-
Posts
855 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by iseeklife
-
Η Nvidia ανακοίνωσε την νέα σειρά καρτών γραφικών Geforce RTX 20
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
αναβάθμιση καλό είναι να γίνεται κάθε τρεις γενιές καινούργιων καρτών .όχι rebadged . για 15 /100 δεν είναι πρέπον να κάνουμε αναβάθμιση . κάθε τρεις γενιές παίρνεις περίπου 100/100 σε τεραφλοπς από την προηγούμενη σου αγορά . -
hardware acceleration σκέψεις απενεργοποίησης . Γνώμες.
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
το decode της κάρτας πρέπει να είναι σαν το αυτό της παλιάς μου της 7850 . στην μια οθόνη βλέπω σε ταμπ του chrome στρεαμινγ βίντεο από το twitch 1920 χ 1080 χ 60 που πιάνει το 80 /100 του decode και στην άλλη βλέπω ένα ρεπλαυ από το youtube και αυτό 1920 χ 1080 . μερικές φορές το δεύτερο ταμπ δεν το πιάνει στο βίντεο decode και δεν έχει πρόβλημα . τα βλέπω και τα δύο καλά. αλλα τις περισσότερες φορές κολλάει . όταν βλέπω βίντεο απο youtube μόνο του χωρίς το twitch ανοιχτό η κάρτα δουλεύει στο 3d κομμάτι και πάει νομίζω στο 15/100 . στο επεξεργαστή έχω δοκιμάσει με πρόγραμμα χωρις hardware acceleration μέχρι και 8κ βίντεο και τον πάει μέχρι 35 /100 χρήση . όχι στο youtube γιατί δεν φτάνει η σύνδεση μου . -
hardware acceleration σκέψεις απενεργοποίησης . Γνώμες.
iseeklife posted στο θέμα in Κάρτες Γραφικών
καλησπέρα στην παρέα. έχω τον 1920χ και κάρτα την 390χ . κάποιες φορές όταν χρείαζεται να παρακολούθήσω ταυτόχρονα δύο βίντεο η κάρτα κολλάει γιατι το video decode λόγω του acceleration πηγαίνει στο 100 /100 . κάποιες φορές όμως στον ίδιο browser το καινούργιο ταμπ δεν το βάζει για hardware acceleration και έτσι μπορώ να δω δύο χωρίς να κολλάει . τι λέτε να κάνω? να απενεργοποίησω το hardware acceleration και να πηγαίνουν όλα στο επεξεργαστή και στο 3d της κάρτας ? σε λίγο καιρό που θα κάνω αναβαθμιση στην κάρτα και πάρω μάλλον καμία 1180 ισως το επανενεργοποιήσω μόλις δώ ότι έχει decode καλύτερο η καρτα. μάλλον έχει 4κ ενώ η τωρινή μου έχει 1080 . -
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ 4Κ MONITOR
iseeklife απάντησε στο θέμα του DEADLAZARUS topic στην ενότητα Οθόνες & Projectors
πόσες κάρτες θέλει για να παίξει ? -
Δωρεά θα ήταν να πουλούσε 200 ευρώ τους οκταπύρηνους όχι 400 .
- 500 απαντήσεις
-
- amd
- amd threadripper
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πότε κάνατε τελευταία φορά format;
iseeklife απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
ναι για σένα λεω . το 2005 δεν υπήρχαν σσντι. μέχρι το δεκτατρία με σκληρούς δεν ήσουν ? -
δηλαδή ?μπορεί νατο εξηγήσει κάποιος ?
- 27.423 απαντήσεις
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ακουστικά για τρέξιμο
iseeklife απάντησε στο θέμα του Darap21 topic στην ενότητα Ήχος και Multimedia
εγώ θα σου πρότεινα να μην χρησιμοποιείς ακουστικά όταν τρέχεις για να ακούς το σώμα σου και την καρδιά σου .έχω δοκιμάσει και τους δύο τρόπους τρεξίματος και κατέληξα να τρέχω χωρίς ακουστικά. είναι και πιο υγιές. -
Πότε κάνατε τελευταία φορά format;
iseeklife απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
πώς άντεξες τόσο με μηχανικούς ? εγώ παλιά χρειάζοταν κάθε τρεις μήνες με τους μηχανικούς και με το antivirus σε λειτουργία . έπαιζα και πολλά παιχνίδια. -
Η Western Digital κλείνει ένα από τα εργοστάσιά της παραγωγής δίσκων, εστιάζει περισσότερο στους SSDs
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
οι μηχανικοί δίσκοι θα συνεχίσουν να είναι απαραίτητοι. -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
iseeklife απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
ενεργοποιήθηκε η πρώτη συνδεση οπτικών ινών. http://www.in.gr/2018/07/10/tech/energopoiithike-proti-syndesi-optikon-inon-mexri-spiti/ -
αγορά νέου printer ή μελανιών ξανά;
iseeklife απάντησε στο θέμα του stavpal topic στην ενότητα Εκτυπωτές
εγώ μόλις έβαλα συμβατά στο κανον χάλασε . μη βάλεις συμβατα γιατι θα χαλάσει κατά την εμπειρία μου . -
αγορά νέου printer ή μελανιών ξανά;
iseeklife απάντησε στο θέμα του stavpal topic στην ενότητα Εκτυπωτές
υπάρχουν ακόμα μελάνια από το 99 ? γιατί στους δικούς μου τους κάνον λέει ότι τέλος η υποστήριξη μετά από 5 χρόνια . είναι αφτερ μάρκετ τα μελάνια ? -
Νέα Opto-Mechanical Πληκτρολόγια από τη Razer
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
έξτρα πλήκτρα για μακροεντολές δεν έβαλαν ? θα δώσεις 200 ευρώ για ένα πληκτρολόγιο χωρίς έξτρα κουμπιά ? έστω και εαν τα απλά προγραμματίζονται .- 2 comments
-
- gaming keyboard
- huntsman
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
windows update και προβλήματα
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Λειτουργικά Windows
πήγα στο ιστορικό ενημερώσεων και είδα ότι το εργαλείο αφαίρεσης κακόβουλου λογισμικού το έχει εγκαταστήσει με επιτυχία σήμερα 13-06. τι λέτε να συμβαίνει ? δεν πέτυχε η πρώτη ή είναι μπαγκ? -
καλησπέρα. έχω windows 10 pro ελληνικά . πριν πάω για προπόνηση είχα ανοιχτό το πισι. μου έβγαλε ειδοποίηση ότι εκρεμμεί επανεκκίνηση λόγω συγκεντρωτικής ενημέρωσης ιουνίου . επειδή έπρεπε να φύγω πάτησα ενημέρωση και τερματισμός λειτουργίας . έκλεισα το πισι και έφυγα . παρατήρησα ότι δεν έγραψε κάτι στην οθόνη και έκλεισε σύντομα τον υπολογιστή . γύρισα και μπήκα για μπάνιο . πριν μπώ πάτησα να ανοίξει ο υπολογιστής και έγραφε στην οθόνη εργασία με ενημερώσεις . πήγε 15 /100 εκανε επανεκκίνηση. μετά έγραψε 30 /100 πάλι επανεκκίνηση . μετά μπήκα για μπάνιο και δεν είδα τι έγραφε η οθόνη . όταν βγήκα και κοίταξα τον υπολογιστή μου είχε την οθόνη κλεδώματος . όλα καλά . ξεκίνησα να δουλεύω με το πισί και μου έβγαλε πάλι ενημέρωση ότι εκρεμμεί επανεκκίνηση. κάτω δεξιά στις επιλογές απενεργοποίησης έχει α) αναστολή λειτουργίας β) ενημέρωση και τερματισμός λειτουργίας και γ ) ενημέρωση και επανεκκίνηση . πάτησα δύο φορές επανεκκίνηση δεν έκανε τίποτα και μια φορά ενημέρωση και τερματισμός λειτουργίας . πάλι τίποτα. ο υπολογιστής δουλέυει καλά αλλά κάτω δεξιά έχει τις ίδιες επιλογές . έχει κανείς καμιά ιδέα ? στράβωσε η πρώτη αναβάθμιση ή είναι μπάγκ ?
-
ξαναέπαιξα το ντέμο . το τιμόνι στρίβει κανονικά αλλά το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται . το τιμόνι είναι κολλήμενο στις 45 μοίρες αλλά το αυτοκίνητο δεν στρίβει . και σε στροφές με λίγότερη κλίση δεν στρίβει . δεν είναι η κλίση της στροφής το πρόβλημα . είναι στον αγώνα με την 488 gt3 . δεν γνωρίζω εαν φταίει το νερό και γλιστράει . στον αγώνα με την φόρμουλα στρίβει κανονικά . σε στάση δεν το δοκίμασα εαν στρίβει ολόκληρο αλλά λίγο στην αρχή του αγώνα θυμάμαι ότι στρίβει πολύ. για όλο δεν το έχω δοκίμάσει .
-
στο f1 2017 δεν έχω πρόβλημα με στροφές . το gamepad ενώ είναι το 360 wired μου το λέει xbox one controller. και στο προηγούμενο είχα τα ίδια προβλήματα. για αυτό το παράτησα. και τώρα είμαι σε σκέψεις να το πάρω ή όχι .
-
το τιμόνι το στρίβει πολύ λίγο. με λίγα χιλιόμετρα στρίβει πολλές μοίρες ,όταν δεν στρίβει και πάει ευθεία το τιμόνι δεν στρίβει σχεδόν καθόλου .
-
εσύ το έχεις ? το έχεις αντιμετωπίσει το θέμα ?
-
παίζω χρόνια ραλλάκια. διαβάζω και σε άλλους ότι το έχουν το πρόβλημα. κάποιοι λένε ότι επειδή είναι simulator έχει άλλη συμπεριφορά . εαν στρίβεις πολύ πριν την στροφή δεν ανταποκρίνεται. θέλει λέει λίγο στρίψιμο.
-
παίδες το έβγαλε το στεαμ 24 ευρώ . λέω να το πάρω. έπαιξα το ντέμο και σε μερικές στροφές δεν έστριβε το αυτοκίνητο . πήγαινε ευθεία. συμβαίνει και σε εσάς ? παίζω με χβοχ controller . ανέβασα και την ευαισθησία στο 50 /100 .
-
οι καινούργιες οι μητρικές θα δέχονται τους παλαιούς επεξεργαστές ?
- 500 απαντήσεις
-
- amd
- amd threadripper
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
"RTX 20x0 & 16x0" Turing architecture
iseeklife απάντησε στο θέμα του idonthave topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
15 λεπτά ρεύμα την ημέρα είναι περίπου 1000 βαττ διαφορά στην κατανάλωση . για μερικούς που είναι άντε δύο ώρες την ημέρα στο πισι είναι πάρα πολύ . για μένα που κάθομαι 10 ίσως να φτάνει άλλα και πάλι δεν. τέτοια κατανάλωση πρέπει να παίζεις συνέχεια ΑΑΑ τίτλους και όλα στο μέγιστο να χτυπάει 100 /100 η κάρτα . -
παίδες μετά από κάποια patches σας βγάζει υψηλά latencies στους σερβερ? ειδικά στους αγαπημένους ? εμένα από 80 μου πάνε όλοι 210 με 280 οι καλοί και οι μέτριοι 480 . και όταν παίζω πάνε από 60 σε 140 στους καλούς . οι άλλοι πάνε πάνω από 180 με 240 .
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
