Jump to content

iseeklife

Premium Members
  • Posts

    855
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by iseeklife

  1. iseeklife

    Assassin's Creed Origins

    κατέβασα το αντιαλαιζινκ και το clouds και πάει 43 και πέφτει που και που στο 37 . Πολλοί λένε ότι είναι un optimized . Πήρα το black ops 4 και στα high μου παίζει στα 60 frames .
  2. iseeklife

    Assassin's Creed Origins

    παίδες το αγόρασα και εγώ μέσω προσφοράς της στεαμ. Το έβαλα να παίξω. Έχω threadripper, 390x ,windows 10 kai 1440 p και παίζω με 33 φραμες . Γνωρίζετε καμιά ρύθμιση που πρέπει να χαμηλώσει εκτός των textures για να ανεβάσω την απόδοση ?
  3. iseeklife

    Battlefield 1

    και τα level 150 cheats είναι .
  4. iseeklife

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    έπαιζα λίγο με τον αδερφό το diddy kong racing sto n64 . Η κονσόλα λειτουργεί ακόμα μετά από τόσα χρόνια . Εάν και κάποιες φορές θέλει επανεκκίνηση το παιχνίδι για να παίξει .
  5. iseeklife

    970 pro terabytes written . Aπορία .

    ναι έχεις δίκιο . Είχα διαβάσει άρθρο για την αντοχή των ssd και πολλοί από τους καλούς είχαν φτάσει το πετα μπαιτ . Οταν η αντοχή ήταν 200 τέρα . https://techreport.com/review/27436/the-ssd-endurance-experiment-two-freaking-petabytes https://techreport.com/review/27909/the-ssd-endurance-experiment-theyre-all-dead
  6. iseeklife

    970 pro terabytes written . Aπορία .

    νομίζω ότι στο 970 προ που τον έχω η αντοχή είναι 1200 τερα .
  7. iseeklife

    970 pro terabytes written . Aπορία .

    το κοιτάω τακτικά και χθες το απόγευμα πριν κλείσω το πισι μου ανέβασε το δίσκο του λειτουργικού 0,1 του terabyte νομίζω οτι είναι καλά . Εαν σκεφτείτε ότι βλέπω και δυο με τρεις ωρίτσες cosmote tv και έχω και το spotify καμιά δύο ωρίτσες .
  8. Γεια σας παίδες . Είδα το crusader kings ii σε προσφορά στο στεαμ . Αξίζει το παιχνίδι ? Το έχει παίξει κανείς ?
  9. iseeklife

    download speed και παρενέργειες.

    καλά χριστούγεννα και σε εσένα .
  10. iseeklife

    download speed και παρενέργειες.

    47 μου βγάζει πάντα . στην αρχή 43 και μετά από 2 δευτερόλεπτα πάει 47 . Πάντα.
  11. iseeklife

    download speed και παρενέργειες.

    ote έχω 50αρα και το ρούτερ που δίνει ο οτε . τα βίντεο που βλέπω εγώ στο youtube είναι περίπου 0,6 του megabyte σταθερή ταχύτητα . Τα 4κ μπορεί να πάνε στα 2,4 megabyte το δευτερόλεπτο . τις ταχύτητες τις ξέρω γιατί έχω πάντα το εποπτεία πόρων ανοιχτό και βλέπω με τι ταχύτητα κατεβαίνει το βίντεο. Αν και δείχνει τη μέση ταχύτητα και όχι την στιγμιαία.
  12. iseeklife

    Call of Duty: Black Ops 4

    Tο πήρα και εγώ παιδιά γιατί βαρέθηκα το battlefield 1 . Τρομερά γραφικά , τα καλύτερα που έχω δει σε παιχνίδι μέχρι σήμερα. Είναι πιο αργό σε σχέση με το τρια . Γενικά μου άρεσε. Θα το παίζω μάλλον για κανένα χρονάκι . Υπάρχει κανένα τρικ για να γλυτώνουμε το χρόνο κατεβάσματος και ιντσταλ όπως υπάρχει στο όριτζιν ?
  13. μάλλον η ποιότητα της εικόνας δεν ανταποκρίνεται στην αληθινή ποιότητα του προιόντος .
  14. Γεια σας παίδες . Έβαλα καινούργια σύνδεση και στο στεαμ μου πιάνει μέχρι 5,7 ΜΒ . Στα άλλα , orign kai battlenet μου πιάνει μέχρι 5 . Εάν υποθέσω ότι είναι σωστό το στεαμ έχω μέχρι 5,7 ΜΒ για να κατεβάζω . Σήμερα που κατέβασα το black ops 4 μου πιάνει μέχρι 5 το battlenet .Αφού έχω περιθώριο είπα να βάλω ένα βίντεο στο youtube για να μην βαριέμαι. Αντί να τραβήξει από το πλεόνασμα που έχω , μου τράβηξε από το download που είχα active και έπεσε στο 3,4 .Ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό ? Η σύνδεση είναι άνετη μέχρι το 80 90 /100 και μετά θέλει πίεση από τον άλλο σέρβερ να δώσει το υπόλοιπο 20 με 10 /100 ? Δεν πιάνω σε όλες τις συνθήκες τα 47 μβιτ που πιάνω στο στεαμ ? Ευχαριστώ για το χρόνο σας .
  15. iseeklife

    GAMES from MICROSOFT STORE

    εγώ κατέβασα πρόσφατα το ντέμο του forza horizon και στην αρχή μου φάνηκε ότι κολλούσε . Πρέπει να περιμένεις λίγο να κάνει launchτο παιχνίδι. Για δες εαν είναι αυτό .
  16. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    έχει μέσα πολλά παιχνίδια.
  17. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    έχει κάνει ρεβιού το hardware unboxed νομίζω. Ψάξε το .
  18. iseeklife

    Οι αγορές μας..!!

    δεν το παίρνεις για τα παιχνίδια αλλά έχω δει ότι σε πολλά παιχνίδια υποαποδίδει . Όταν οι άλλοι πάνε στα 150 frames αυτός πάει με το ζόρι 60 . Κρίμα . Τον κοιτούσα για πιθανή αγορά .
  19. iseeklife

    GAMES from MICROSOFT STORE

    Για κοίτα το antivirus που έχεις . Όταν ξεκινάς ένα παιχνίδι άσ το κλειστό .
  20. iseeklife

    Battlefield 1

    πρέπει να αξίζει περισσότερο από το 5 . Κράτα το . Τα γραφικά είναι καλύτερα από το 5 . Πρέπει να έχουν φύγει και πολλοί cheaters . Το anticheat αναφέρει κάτι μικρά νούμερα πχ 5 περμανεντ μπαν ενώ παλιά ήταν μέχρι και 24 .
  21. iseeklife

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    παίζω το sniper elite 3 . ξενερώσα λίγο στη δεύτερη πίστα γιατί δεν σου έδινε Mine να σκοτώσεις τον στρατηγό και αναγκάστηκα να το παίξω απ την αρχή να αλλάξω το loadout να βάλω Mines . Σειρά έχει το assasins creed origins . Και κάθε μέρα παίζω battlefield 1 και το πιεστικό warcraft 3 frozen throne ladder .
  22. iseeklife

    970 pro terabytes written . Aπορία .

    ουαου 700 γίγα σε μια μέρα . Λένε ότι το φτιάξανε . Θα το παρακολουθώ πάντως . Εάν είναι τόσα έπρεπε να είναι περισσότερα . Αλλά μπορεί να έχει την ίδια συμπεριφορά ακόμα και μετά το πατς . Ακόμα και το endurance 1,2 πετα θα εξαντληθεί εαν έχει το bug ακόμα. Σχεδιάζω να τους κρατήσω τουλάχιστον 6 χρόνια .
  23. iseeklife

    970 pro terabytes written . Aπορία .

    Ο του λειτουργικού 400 από 476 και ο των παιχνιδιών 400 από 476 ελεύθερα .
  24. iseeklife

    970 pro terabytes written . Aπορία .

    Τα ίδια πράγματα κάνω που έκανα εδώ και τέσσερα χρόνια . Εκτός από το spotify που μπήκε στη ζωή μου πρόσφατα . Λες να είναι από αυτό ?
  25. Γεια σας . Πρόσφατα αγόρασα δύο 970 προ 512 . Έβαλα το samsung magician και διάβασα τα TBW και μου έκαναν εντύπωση ότι είναι πολλά . Τους δίσκους τους έχω ένα μήνα . Ο ένας που έχει το λειτουργικό έχει κιόλας 1,3 terabyte και ο δεύτερος που είναι για τα παιχνίδια έχει 0,8 ΤΒ . Οι προηγούμενοι που είχα σε 4 χρόνια είχαν 7 νομίζω και 4 αντίστοιχα. Γιατί έχουν τόσα πολλά ? Από τα τέστ του εργοστασίου ή είναι κάτι άλλο που μου διαφεύγει ? Ευχαριστώ .
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.