Jump to content

iseeklife

Premium Members
  • Posts

    855
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by iseeklife

  1. iseeklife

    Ψαχνομαι για high refresh rate monitor

    και τα δύο λέει ταυτόχρονα και στα σχόλια το εξηγεί αλλά δεν έχω καταλάβει .το ρώτησε και άλλος . λέει ότι εισάγει λαγκ το v sync από μόνο του . και στα γραφήματα λέει v sync και fps limiter. κοίτα : We’ve already answered your question in our forums since this was posted, but for completion’s sake, this was also answered in the above article… In the “G-SYNC vs. V-SYNC w/FPS Limit: So Close, Yet So Far Apart” section it is stated:
  2. iseeklife

    Ψαχνομαι για high refresh rate monitor

    @fatalara τελείωσα το άρθρο και θα το διαβάσω ξανά . δεν κατάλαβα ποιος ο λόγος να έχουμε και v sync και fps limiter ταυτόχρονα ? έχεις καμία ιδέα ?
  3. iseeklife

    Ψαχνομαι για high refresh rate monitor

    η διαφορά στο λαγκ με ή χωρίς v sync είναι πολύ μικρή λέει το άρθρο.
  4. iseeklife

    Ψαχνομαι για high refresh rate monitor

    στο counter strike go η 1080 τι βγάζει πολύ παραπάνω από 240 frames σε 1080 ανάλυση πιστεύω. άρα πρέπεις να έχεις το v sync on νομίζω . διαβάζω και το παραπάνω άρθρο και μάλλον λέει για fps limiter καλύτερα δύο με τρια frames λιγότερα.
  5. iseeklife

    Ψαχνομαι για high refresh rate monitor

    δηλαδή για να μην έχω tearing πρέπει να έχω ενεργοποιημένο και το v sync εκτός από το g sync? το g sync δεν προλαμβάνει το tearing ?
  6. iseeklife

    Ψαχνομαι για high refresh rate monitor

    χρόνια πολλά και πάλι . έχω κάποιες απορίες : 1)παίζω τόσα χρόνια παιχνίδια με την τελευταία κάρτα γραφικών και πάνω απο δύο χρόνια όλα στα ούλτρα δεν βαστάνε τα παιχνίδια στα 60 με 70 frames per second . σε 2560 ανάλυση . εσύ πως θα βαστήξεις τα τόσα φραμες που απαιτούνται ? ακόμα και με 1080 τι ? εκτός εάν παίζεις cs και overwatch . 2)εάν η κάρτα σου βγάζει 60 καρέ το δευτερόλεπτο η οθόνη διατηρεί την αίσθηση ομαλότητας ή την χάνει σαν να παίζει σε 60 μόνιτορ ?είναι το ίδιο γρήγορη δηλαδή ? 3) εάν αφαιρέσεις την nvidia κάρτα με το g sync και παίξεις με amd , πες ότι η κάρτα βγάζει 140 frames per second , θα έχεις stuttering ? ακόμα και εάν ενεργοποιήσεις το v sync ? (το vsync είναι για το tearing ).
  7. στο άρθρο λέει ότι στο σύστημα φαίνεται σαν δύο δίσκοι. αυτό σημαίνει ότι οι εφαρμογές δεν θα μπορούν να αξιοποιούν δύο δίσκους ταυτόχρονα. εκτός από τις αντιγραφές. που μάλλον θα κάνεις δύο ταύτοχρονα σε διαφορετικούς φακέλους. μάλλον μούφα η τεχνολογία για μια εφαρμογή μόνο ανα φορά . καμία διαφορά .
  8. και σε εμένα το ίδιο . και στο google chrome και στο μοζιλα.
  9. iseeklife

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    σε εμένα κόπηκε τρεις φορές το ιντερνετ μέχρι στιγμής λόγω της καταιγίδας.
  10. iseeklife

    "RTX 20x0 & 16x0" Turing architecture

    δεν παρακολουθώ το θέμα με τις nvidia γενικά αλλά πρόσφατα είχαν παρουσιάσει το βολτα chip και έλεγαν ότι τους κόστισε διεκατομμύρια και έχει και κάμποση απόδοση πάνω από το προηγούμενο . τώρα θα το παρακάμψουν ? και τα χρήματα της επένδυσης τι θα γίνουν ?
  11. εδώ και λίγο καιρό έχω και μια δεύτερη οθόνη στο πισι. βολεύει πολύ για πολυεπεξεργασία. και για να παρακολουθείς τις παραμέτρους του πισι. τις τελευταίες μέρες έχω ανοιχτό ένα ταμπ με το twιtch tv και βλέπω κάποια steams . παρατηρώ ότι όταν βάλω κάποιο παιχνίδι και έχω ανοιχτό και το στρεαμ πσιλοκολλάει το παιχνίδι . συμβαίνει και σε εσάς αυτό ? ο επεξεργαστής είναι στο 50/100 και η κάρτα γραφικών στο 60 /100. το hardware accelaretion το έχω on. μπορείτε να πείτε και όσοι βλέπετε σειρές σε δεύτερη οθόνη ταυτόχρονα με ένα παιχνίδι.
  12. iseeklife

    αναβάθμιση σε 8700κ και pci express lanes.

    δεν αξίζουν οι μ2 σατα σε απλή πλατφόρμα . όσους τεχνικούς έχω ρωτήσει δεν ξέρουν να μου απαντήσουν. για μ2 σατα καλύτερα είναι να πας σε hedt . αυτό μάλλον θα κάνω. στην απλή πλατφόρμα όλα κομμένα είναι . usb θύρες σατα lanes κτλ .
  13. iseeklife

    cheaters go to hell

    to warcraft 3 frozen throne εννοείς?
  14. iseeklife

    cheaters go to hell

    στο battlefield γίνεται της κακομοίρας. πάρα τις προστασίες που έχουν .
  15. iseeklife

    task manager vs msi afterburner . αξιοπιστία .

    έκανα και δεύτερο τέστ με το dirt rally . στο msi afterburner έδειχνε 100/100 gpu usage ενώ στο τασκ μάνατζερ έδειχνε 60/100 στο 3d . επίσης η ένδειξη του επεξεργαστή ήταν 10/100 κάτω στο αφτεμπέρνερ . αυτό μάλλον εξηγείται στο ότι δείχνει το cpu usage του thread και όχι του επεξεργαστή ολόκληρου με όλα τα τασκς.
  16. είπα να δοκιμάσω σήμερα ένα τράιαλ της ubisoft .και επειδή ήθελα να δώ το φραμερατε έβαλα να τρέχει το afterburner . (τις τελευταίες μέρες με το update του falls creators update έχω το gpu tab ανοιχτό να δώ πως δουλεύει η κάρτα σε δεύτερη οθόνη . το μόνο που δεν δείχνει είναι είναι το framerate .για αυτό άνοιξα το msi afterburner ). πάνω κάτω οι ενδείξεις στα υπόλοιπα ήταν οι ίδιες. με διαφορά καθυστέρησης στον επεξεργαστή . στην gpu όμως η διαφορά ήταν μεγάλη . στο τασκ μάνατζερ η gpu έδειχνε σταθερά 60/100 στο 3d με v sync on ενώ την ίδια στιγμή το αφτερ μπέρνερ έπαιζε από 100/100 σε 70 σε 20 σε 0 τις εκατό . ποιο από τα δύο είναι το σωστό ? γιατί άλλη χρήση δείχνει το ένα άλλη το άλλο . στην μνήμη συμφωνούσαν . το παιχνίδι ήταν το infinte warfare πάνω στο οποίο έγινε η μέτρηση . εαν μπορεί κανείς ας συγκρίνει και στο πι σι του να μας πει μια γνώμη . η κάρτα που έχω είναι η 390χ. με τις nvidia δεν γνωρίζω εαν δείχνει το ίδιο .
  17. iseeklife

    αναβάθμιση σε 8700κ και pci express lanes.

    ευχαριστώ για την απάντηση . δηλαδή εαν βάλω 2 μ2 σατα στην ζ370 μητρική θα έχω χαμηλότερη ταχύτητα από ότι στη 2066 πλατφόρμα ?τζάμπα θα τους βάλω τους δίσκους ,δηλαδή ?
  18. γεια σας .Σκέφτομαι να κάνω αναβάθμιση σε 8700κ και μια καλή μητρική . μέσα στις σκέψεις είναι να πάρω μια μητρική που να υποστηρίζει και μ2 σατα . παράδειγμα αυτή https://www.msystems.gr/index.php?category=1317&product=23393 . η απορία μου είναι η εξής : εαν συνδέσω πάνω στη μητρική 2 μ2 σάτα και όλα τα σλότς είναι συνδεδεμένα με pci κάρτες η κάρτα γραφικών με πόση ταχύτητα θα τρέχει με 8χ ή με 4χ ? γνωρίσει κανείς να μου πει ? τα pci express lanes που είναι 16 αφορούν την κάρτα γραφικών μόνο ή και τους μ2 σσδ μαζί ??
  19. iseeklife

    4k vs HDR vs 144Hz (Best Gaming Monitor)

    εδώ μιλάμε να τρέχεις με τον συγχρονισμό της οθονης όχι πιο πίσω . για 144 λέμε όχι για 100.
  20. iseeklife

    4k vs HDR vs 144Hz (Best Gaming Monitor)

    ρε παιδιά με μια κάρτα γραφικών πώς θα πιάνεις 144 καρέ το δευτερόλεπτο? ακόμα και την καλύτερη να έχεις . στα 2560 χ 1440 είναι πολύ δύσκολο. εγώ που παίζω από το 2011 σε 1440 κάθε τρια χρόνια θες άλλη κάρτα για να πιάνεις σταθερά 60 όλα στα ούλτρα. μήπως να έβλεπες 1080 ρ 144 ? είναι πολύ πιο εύκολο .
  21. iseeklife

    Battlefield 1

    Παιδιά δεν γνωρίζω για τον τσακωμό σας γιατί δεν παίζουν τόσοι πολλοί παίχτες αλλά κατά τη γνώμη μου το 1 είναι καλύτερο από το τέσσερα . Καλύτεροι χάρτες , περισσότερες πίστες που παίζεις χωρίς να βαριέσαι , περισσότερη λεπτομέρεια , καλύτερα textures , οι χάρτες έχουν λεπτομέρειες και πολλούς τομείς . Το μόνο κακό είναι τα σκόπευτρα στα όπλα που είναι παλαιολιθικής εποχής λόγω πρώτου παγκόσμιου . Και κάτι σε σύγκριση με το call of duty . Ειναι πιο δύσκολο να πετύχεις τον αντίπαλο λόγω σχεδιάσμου του ανιματιον . Στο call of duty η σκόπευση είναι πιο εύκολη .
  22. iseeklife

    Call of Duty: WW2

    το δοκίμασα παιδιά αλλά είναι πολύ γρήγορο . συνήθως έχω ρατιο k to d 1 σε άλλα παιχνίδια. σε αυτό είχα 0.15 .σε τρεις γύρους . είναι πολύ γρήγορο. δεν μπορούσα να στοχεύσω .
  23. τον ξαναέβαλα τον δίσκο σε σατα συνδεσμολογία και μου έβγαλε πάλι το ανωτέρω σφάλμα. όταν κουμπώνει το σατα δεδομενα καλώδιο δεν κάνει τον ίδιο ήχο που κάνει και στο οπτικό μέσο . λέτε να ξαναδοκιμάσω με άλλο καλώδιο ?
  24. Γεια σας . Έχω ένα πισι στο οποίο έχω δύο ραιντ 0 και δύο οπτικά μέσα . Επειδή η μητρική έχει 6 θύρες σατα ένα σκληρό για αποθήκη τον έχω βάλει στο ντόκινκ στάσιον . Σήμερα είπα να αφαιρέσω ένα οπτικό μέσο και να βάλω τον δίσκο σε μια θύρα σατα . Τον έβαλα και μου έβγαλε το έρορ του τίτλου . Drive is not accesible device is not ready. Στο βιος τον έβλεπε κανονικά και στο δισκ μανατζεμεντ . Τον ξαναέβγαλα και τον ξαναέβαλα στο ντοκιν στάσιον και δουλεύει κανονικά . Τι έχω κάνει λάθος; παίζει να μην κούμπωσα καλά το δίσκο στα καλώδια σατα ρευματος τροφοδοσίας ; κοίταξα και τα βίντεακια στο youtube και δεν βγάζουν κάτι αξιόλογο . Έχει κανείς καμιά ιδέα ;
  25. το up to 40 platform pci express 3.0 lanes τι σημαίνει ? ειδικά το platform ? είναι δυνατόν να έχει το 2066 28 στον 7820χ και ο i7 8 gen να έχει 40 ? αυτό σημαίνει πρόοδος και δεν χρειάζεται να ξοδέψουμε λεφτά για 2066 για να έχουμε και τους m2 που θέλουμε.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.