iseeklife
Premium Members-
Posts
855 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by iseeklife
-
strategy Age of Empires 2 Defintive Edition / Age of Empires IV
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
κάτω από το βίντεο λέει definitive edition join . -
strategy Age of Empires 2 Defintive Edition / Age of Empires IV
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
νομίζω ότι το definitve edition είναι remake παλαιότερου παιχνιδιού δεν είναι καινούργιο παιχνίδι. και νομίζω ότι δεν ονομάζεται age of empires 4 . -
παίδες τα expansion αξίζουν ? υπάρχουν σέρβερ ? τα παίζουν ? τα έχει σε προσφορά στο origin αλλά δεν ξέρω εαν μπορώ να τα αγοράσω λόγω capital controls . στα call of duty στα τελευταία εαν βάλεις τα expansion δεν βρίσκει παιχνίδι.
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
εγώ παίζω σε 2560 χ 1440 ανάλυση. και οι επεξεργαστές που λες στην δίκη μου ανάλυση τόσο usage έχουν ?
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
το έχω μια μέρα . τρελά γραφικά .επιτέλους προσθέσανε textures . ακόμα και μέσα στα κτίρια είναι καλά . στο bf4 δεν παλευόταν η κατάσταση . καθόλου λεπτομέρεια ειδικά μέσα στα κτίρια.
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
απορία για ραμ και vram .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
προσπαθώ να υπολογίσω όση ώρα διαρκεί το load από τον σκληρό πόσα ΜΒ έχουν μεταφερθεί και τα συγκρίνω με το μέγεθος της ραμ και της Vram . στα περισότερα παιχνίδια ο σκληρός δουλεύει μόνο στο λοαντ του παιχνιδιού και όχι κατά τη διάρκεια του (με εξαίρεση το infinite warfare που δουλεύει στα 100 ΜΒ συνέχεια και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ) . με αποτέλεσμα να μην έχει μεταφέρει τόσα γίγα όσα είναι η ραμ και η vram . σε όλα αυτά τα παιχνίδια το μέγεθος του λοαντ δεν αντιστοιχεί με το μέγεθος της vram και της ραμ και προσπαθώ να καταλάβω που τα βρίσκει τόσα γίγα τόσο γρήγορα. πχ στο infinite warfare kai sto battlefield1 η ραμ είναι 6 γίγα και ο σκληρός δεν έχει δουλέψει τόσο όσο να μεταφέρει τόσο πολλά γίγα . μου κάνει εντύπωση ότι για αρκετό χρονικό διάστημα στο λοαντ ο δίσκος δουλεύει μόνο με 1,5 ΜΒ το δευτερόλεπτο . εσύ λες ότι το πρόγραμμα δεσμευει χώρο στη ραμ χωρίς να έχουν μεταφερθεί τα δεδομένα από το σκληρό ? για αυτό χρησιμοποεί τόσα γίγα τόσο γρήγορα ? χωρίς να έχουν μεταφερθεί από το σκληρό ? δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα απλά προσπαθώ να υπολογίσω τα ΜΒ που έχει στείλει ο σκληρός κατά τη διάρκεια του λόαντ και δεν ισοδυναμούν με το μέγεθος της ραμ και της vram του παιχνιδιού που χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή . Δηλαδή ο σκληρός έχει στείλει γύρω στα 600 ΜΒ και η ραμ και η VRAM είναι στα 2,5 γίγα . να μην αναφέρω τα 6 γίγα του βαττλεφιελντ 1 . -
καλησπέρα . βλέπω τον τασκ μανατζερ όσο ξεκινάνε τα παιιχνίδια. ειδικά τον σκληρό δίσκο . και από αυτά που γράφει δεν μου βγαίνει με τους υπολογισμούς το μέγεθος της vram και της ραμ που χρησιμοποιούν τα παιχνίδια. παράδειγμα βλέπω στο witcher 3 τον δίσκο να χρησιμοποιείται 130 ΜΒ για 3 δευτερόλεπτα και μετα 20 ΜΒ για άλλα 3 και μετά 1,5 ΜΒ για το υπόλοιπο του λοαντ . από τους υπλογισμούς δεν βγαίνει το μέγεθος της ραμ και της vram που χρησιμοποιεί το παιχνίδι. νομίζω στα 2,5 γίγα ραμ και vram αντίστοιχα. η ραμ γεμίζει σχεδόν αμέσως με το που ξεκινάω το παιχνίδι( και σε αυτό και σε άλλα.). γνωρίζει κανείς από που γεμίζει η ραμ και η vram αφού ο δίσκος δεν χρησιμοποιείται ? εγώ νόμιζα ότι ο δίσκος θα λειτουργούσε στα 150 για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα αλλά δεν είναι έτσι . τουλάχιστον τα μισά λειτουργεί με 1,5 ΜΒ το δευτερόλεπτο .
-
παίδες γιατί στο server browser όταν πατάω μια πίστα με τον τίτλο ... φορεστ μόλις το φορτώσει με πετάει στην amien ? δεν ενημερώνεται ο σερβερ βροουσερ για την τρέχουσα πίστα του σέρβερ ? και κάτι ακόμα με τον 3550 και την 390χ όλα στο ούλτρα (auto ) έχω χρήση επεξεργαστή 100/100 μέσα στο παιχνίδι . έχει κανείς κανένα σύγχρονο επεξεργαστή να μας πεί την χρήση του μέσα στο παιχνίδι ? ακόμα και με ακριβούς ι7 ?
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
απορία για kaspersky internet security.
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Antivirus & Security
ευχαριστώ. λέω να το ξαναδοκιμάσω τώρα που έπεσε η τιμή του . είχα χρόνια να το βάλω . στα παιχνίδια παρατήρησες τίποτα περιέργο ? -
Ο άνθρωπος που έθεσε τους πρώτους κανόνες για τα passwords, παραδέχεται ότι ήταν λάθος
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως δοκιμάζουν τόσες φορές τον κωδικο χωρίς να κλειδώνει? εμείς δοκιμάζουμε τρεις φορές και κλειδώνει αυτοί πως δοκιμάζουνε χιλιάδες χωρίς να κλειδώνει ? το απενεργοποιούν ? -
γεια σας παίδες. καλό υπόλοιπο καλοκαιριού . μέχρι τώρα βολευόμουν με το δωρεάν avg .μου έβγαζε προβλήματα όμως στα παιχνίδια και δεν τα αφήνει να τρέξουν σωστά. λέω να αλλάξω και να πάω προς κασπέρσκυ που χρησιμοποιούσα χρόνια. παλιά δεν είχα πρόβλημα με τα κασπέρσκυ. ούτε στα παιχνίδια ούτε στα προγράμματα. ξέρετε εάν έχει αλλάξει τίποτα ; α) δημιουργεί προβλήματα το φιρεγουολ με τα προγράμματα ? β) έχει κουμπί που να απενεργοποιεί την προστασία ? γ) εαν έχω ανοιχτό το φιρεγουολ του κασπέρσκυ το φιρεγουολ των windows θα απενεργοποιηθεί? δ)είναι τόσο βαρύ όσο λένε ότι είναι ?
-
δεν φαίνεται για πολύ αληθοφανές το αποτέλεσμα . 4 φραμες διαφορά μεταξύ 1080 και 1070 ? λίγο χλωμό το βλέπω.
-
Noctua Mounting Kits for the new AMD - AM4 socket_Hands On
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του Seafalco στην ενότητα Heatsinks, Coolers & Watercooling Reviews
διόρθωσε την τελευταία ημερομηνία από 2016 σε 2017 εκεί που λέει για το thelab.gr -
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
iseeklife απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
το ερώτημα που γενάται είναι εαν είναι αδιάβροχες οι εκτυπώσεις. όλο σε εξωτερικά τοιχία εκτύπωνε.- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Σε εμένα μοιάζει να έχει επανέλθει το σήμα κανονικά . Σε εσάς ;
-
witcher 3 απορία για πώληση αντικειμένων
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα PC Gaming
και χρήματα από που θα παίρνουμε για τις ανάγκες μας ???εκτός από τα quest . -
γεια σας . πήρα το witcher 3 από προσφορά . μόλις το έχω ξεκινήσει . είμαι 14 λεβελ . αυτό που παρατηρώ είναι ότι τα καταστήματα που αγοράζουν τα όπλα μου είναι κλέφτες . το αγοράζουν το αντικείμενο πολύ φτηνά και το πουλάνε αμέσως πολύ ακριβά .το αντικείμενο έχει μια τιμή στο inventory . καλή τις περισσότερες φορές . όταν πάω όμως στον αρμορερ πχ να το πουλήσω η τιμή είναι πολύ χαμηλότερη από αυτή που έγραφε στο ινβεντορυ. γιατί ? υπάρχει τρόπος να πουλάμε τα αντικείμενα πιο ακριβά ? ή υπάρχει ένα κατάστημα που κάνει καλύτερες τιμές ?
-
εγώ μιλάω μόνο για gaming . τα περίσσοτερα benchmarks αυτό δείχνουν .
-
οι ι5 είναι οι καλύτεροι επεξεργαστές για gaming και είναι 100 με 200 ευρώ πιο φτηνοί από τους ρύζεν . εαν είσαι μόνο για παιχνίδια είναι ο καλύτερος επεξεργαστής αυτή τη στιγμή .
-
αναβάθμιση και σκέψεις για τους επεξεργαστές .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Intel Platform
εγώ τι να κάνω τώρα να περιμένω τον ι5 6 πύρηνο ή να το αφήσω για κανένα δίχρονο ? -
αναβάθμιση και σκέψεις για τους επεξεργαστές .
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Intel Platform
δεν είναι από τον δικό μου 50 φραμες πίσω . από τον 7600 . αυτό ήταν σε ένα παιχνίδι μόνο . εγώ έχω την 390χ και μια dell 27 2560 χ 1440 . το witcher 3 με απασχολεί λίγο που στην ανάλυση μου παίζει με 45 φραμες . φταίει και λίγο η κάρτα . γιατί βλέπω ότι με την 1080 νομίζω παίζει με 90 φραμες στο ούλτρα. το ίδιο ισχύει και στις κάρτες γραφικών . ούτε η ρχ 480 ή η ρχ 580 είναι πιο δυνατές από την δική μου για αναβάθμιση. δυνατότερη αρκετά είναι η 1800 τι αλλά είναι πολύ ακριβή . 900 ευρώ για κάρτα δεν ξέρω αν αξίζει . https://www.kitguru.net/components/cpu/luke-hill/amd-ryzen-7-1700x-cpu-review/9/ στο τοταλ γουορ είναι πάνω ο ι5 7600 κ για 40 φραμες . -
έχω τον ι 5 3550 και σκέφτομαι να κάνω αναβάθμιση . κοιτάω τους αντίστοιχους σημερινούς ι5 6600κ και 7600κ και τα διάφορα μετροπρογράμματα αλλά δεν βλέπω τεράστιες διαφορές με τον δικό μου . νομίζω ότι αυτή τη στιγμή δεν αξίζει η αναβάθμιση καθώς δεν θα δω μεγάλες διαφορές σε σχέση με τον δικό μου . ο μόνος που αξίζει σε διαφορά επιδόσεων είναι ο ρυζεν 1700χ που στα διάφορα μετροπρογράμματα είναι κάποιες φορές και 100/100 πιο γρήγορος από τον δικό μου . το κακό του είναι ότι δεν είναι τόσο καλός για τα παιχνίδια που με ενδιαφέρουν εμένα . σε κάποια παιχνίδια είναι και 50 φραμες πίσω . τι λέτε να κάνω ? να περιμένω για τον 6 πύρηνο ι5 που θα βγεί το 18 μπας και δούμε καμία διαφορά στις δυνατότητες ή να μην κάνω καθόλου και να περιμένω κανένα καλό επεξεργαστή ? περισσότερο παίζω παιχνίδια και για αυτό σκέφτομαι για ίντελ μιας και οι ρυζεν σε κάποια παιχνίδια δεν τα πάνε τόσο καλά . τους ι7 δεν τους κοιτάω μιας και το ht δεν έχει πρακτική σημασία για τα περισσότερα παιχνίδια.
-
Η LG ανακοίνωσε το νέο Q6, ένα οικονομικότερο μοντέλο έναντι του G6, για την μεσαία κατηγορία
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
δεν έχει αc wifi ? κρίμα .- 1 comment
-
- android smartphone
- lg
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
σε ποια περιοχή είσαι ? πιξέλιασμα ή καθόλου σήμα ?
-
Ευχαριστώ αλλά εαν είχε πρόβλημα το καλώδιο δεν θα έβγαζε πρόβλημα σε όλα τα κανάλια ;
