perp Ιούλιος 23, 2007 #1921 Ιούλιος 23, 2007 Βασικά αυτό που απολαμβάνω με το GRAW2 είναι οτι μπορεις να παίξεις πίνωντας τον καφέ σου και κάνοντας και ένα τσιγαράκι σαν άνθρωπος τις στιγμές που κάνεις τον σχεδιασμό για την τοποθέτηση, μετακίνηση των υπολοίπων... Γιατί με το BF2 τα μισά τσιγάρα καιγόντουσαν στο τασάκι και ο καφές έμενε άθικτος μέχρι να τελειώσει ο γύρος... Προβλήματα που έχω ε??
Wizard! Ιούλιος 23, 2007 #1922 Ιούλιος 23, 2007 Προβλήματα? Αυτό ακριβώς θέλω. Γυρνάω σπίτι κουρασμένος και θέλω να ξεσκάσω, να χαλαρώσω, να ευχαριστηθώ. Όχι να τρέχω πανικόβλητος. Να βάλω και μιά μπουκιά στο στόμα μου
blkik Ιούλιος 23, 2007 #1923 Ιούλιος 23, 2007 Αρχική απάντηση από white_devil Dungeon Siege 2!....αρκετά παλούκι μπορώ να πω...μέσα σε μισή ώρα έχω πεθάνει 3 φορές...:wassat: Το επαιξα προχθές σετ net cafe χώρια που ψοφάς καθε τρεις και λίγο, πρώτη φορά είδα παιχνιδι "ντεμέκ rpg" να έχει το ίδιο κουμπί για όπλο και μαγικα και να πρέπει να το αλλάζεις μεταξύ σπαθιού και firebolt πηγαίνοντας πάνω αριστερα με το Mouse. εντελως απαραδεκτο
Maximus Ιούλιος 23, 2007 #1924 Ιούλιος 23, 2007 Καλό είναι, καλύτερο από το 1 μακράν για μένα. Απλά είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα imo, γι αυτό δεν πήγε τόσο καλά (+ τα παλαιωμένα γραφικά).
JdCZT Ιούλιος 23, 2007 #1925 Ιούλιος 23, 2007 Αυτον το καιρο ασχολουμαι λιγο με overlord και κανα UΤ σε LANΡε παιδες κανα καλο racing game υπαρχει?Ξερετε αν θα βγει τπτ?Mη μου πειτε για το νεο nfs ουτε που θα ασχοληθω.
gbak Ιούλιος 23, 2007 #1926 Ιούλιος 23, 2007 Αρχική απάντηση από JdCZT Αυτον το καιρο ασχολουμαι λιγο με overlord και κανα UΤ σε LANΡε παιδες κανα καλο racing game υπαρχει?Ξερετε αν θα βγει τπτ?Mη μου πειτε για το νεο nfs ουτε που θα ασχοληθω. για δες αυτο RACE - THE WTCC GAME
Reaper Ιούλιος 29, 2007 #1927 Ιούλιος 29, 2007 Τελείωσα το Halo 2 και τωρα άρχισα το lost planet..Ειναι ομως λιγο βαρύ σε dx10.. 15 - 25 fps εχω κ στις μαχες δεν γίνεται να παίξεις με τπτΣε dx9 χάνεις πολλα απο γραφικά? μήπως αξιζει να το παίξω εκει? Και αλλο ενα σπαστικό, save δεν εχει? ή ειναι με chekpoints?
white_devil Ιούλιος 29, 2007 #1928 Ιούλιος 29, 2007 @ blkikΕντάξει δεν ειναι τέλειο το παιχνίδι αλλά παλεύεται...δεν ξέρω κατά πόσο μπορεις να χαρεις ένα rpg σε net αλλά όπως θέλει ο καθένας!
JdCZT Ιούλιος 30, 2007 #1929 Ιούλιος 30, 2007 Tελικα πιαστηκα δεν ξερω για ποσο καιρο με MU Online Season 2 στον server:The Game...Θυμηθηκα λιγο τα παλια...Που και που ριχνω και κανα γυρο στο WTCC.Off---->Ρε παιδες αν ασχολειται κανεις με το mu πειτε μου λιγο τι κανουν τα jewel of mystery...pm ευχαριστω
Ecthelion Αύγουστος 2, 2007 #1930 Αύγουστος 2, 2007 Το Medieval 2 Total War και δοκιμάζω παράλληλα και κάποια mods του.
ea6gka Αύγουστος 2, 2007 #1931 Αύγουστος 2, 2007 Go orthos BETA by johny lee + Memtest 1.70 ολη τη μερα. πολυ πορωση!
obijuan1983 Αύγουστος 3, 2007 #1932 Αύγουστος 3, 2007 Go Orthos και εδώ αλλά τo σαββατοκύριακο με QX6700 ελπίζω να το τρέχει καλύτερα...!!!
bekris Αύγουστος 3, 2007 #1933 Αύγουστος 3, 2007 Αρχική απάντηση από perp [23-07-2007 12:52] Βασικά αυτό που απολαμβάνω με το GRAW2 είναι οτι μπορεις να παίξεις πίνωντας τον καφέ σου και κάνοντας και ένα τσιγαράκι σαν άνθρωπος τις στιγμές που κάνεις τον σχεδιασμό για την τοποθέτηση, μετακίνηση των υπολοίπων... Γιατί με το BF2 τα μισά τσιγάρα καιγόντουσαν στο τασάκι και ο καφές έμενε άθικτος μέχρι να τελειώσει ο γύρος... Προβλήματα που έχω ε?? (all time classic to BF2 !!!) 30min to round και εχεις ξε....σει. χμμμ με τι nick παίζεις ?
sstav Αύγουστος 3, 2007 #1934 Αύγουστος 3, 2007 Εγώ ψαχνόμουνα χθες με GRAW2 (στην πρώτη αποστολή είμαι ακόμα στο Juarez)...To παιχνιδάκι είναι ψιλοκόλλημα πάντως και παίζει ικανοποητικά σε 1900χ1200 (κάτω από 28fps δεν είδα). Δεν ξέρω τι τακτική εφαρμόζετε, εγώ προχωρώ έχοντας πάντα έναν τύπο να με ακολουθάει και καθαρίζω το τοπο. οι υπόλοιποι ακολουθούν μετά.... Στις επόμενες πίστες ίσως απαιτούνται συνδυασμένες κινήσεις
perp Αύγουστος 3, 2007 #1935 Αύγουστος 3, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka [Χθες, στις 02:13] Go orthos BETA by johny lee + Memtest 1.70 ολη τη μερα. πολυ πορωση! Και εγώ μία απο τα ίδια... Αρχική απάντηση από bekris [Χθες, στις 10:41] (all time classic to BF2 !!!) 30min to round και εχεις ξε....σει. χμμμ με τι nick παίζεις ? perp320 αλλα απο τότε που έβαλα το 2play το ping πήγε στα υψη...απο 20 κάτι 60-70αρια....οπότε χαντακώθηκα και το έχω ψιλοαφήσει να σου πώ... έφαγα και μια ξενέρα που δεν μου πέρασε κατι badges η EA και ήρθε και έδεσε... Βασικά τώρα με το GRAW2 το BF2 αν και κλασσικό πια... μου φαίνεται λίγο.... :p οπως και στο σύστημα μου...
fusion Αύγουστος 3, 2007 #1936 Αύγουστος 3, 2007 Αρχική απάντηση από perpΒασικά τώρα με το GRAW2 το BF2 αν και κλασσικό πια... μου φαίνεται λίγο.... :p οπως και στο σύστημα μου... Πωπω snob:P
perp Αύγουστος 3, 2007 #1937 Αύγουστος 3, 2007 Αρχική απάντηση από fusion [Σήμερα, στις 01:44] Πωπω snob:P Χεχεχε.... εντάξει απλά τώρα μπορώ να δοκιμάσω και αλλα games και να τρέχουν ανθρώπινα... Πλάκα στην πλάκα το τρελομπουκι στο karkand μου έχει λείψει....
gbak Αύγουστος 3, 2007 #1938 Αύγουστος 3, 2007 κοιτα το bf2 ρε συ δεν δειχνει λιγο μπροστα στο GRAW2 απλα ισως ειναι λιγο πιο advanced το GRAW2...και κατι αλλο μην ξεχναμε οτι το campaign καποια στιγμη θα τελειωσει...μετα θα δειξει αν κραταει στον χρονο το MP του GRAW2...
perp Αύγουστος 3, 2007 #1939 Αύγουστος 3, 2007 Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 02:15] μην ξεχναμε οτι το campaign καποια στιγμη θα τελειωσει...μετα θα δειξει αν κραταει στον χρονο το MP του GRAW2... Σωστός .... αν και βέβαια μέχρι να το καταλάβεις θα βγεί κανα Crysis οποτε και αυτό με την σειρά του θα μπει στο ντουλάπι... αν δεν φάει και άλλο delay βέβαια...
JdCZT Αύγουστος 4, 2007 #1940 Αύγουστος 4, 2007 Τελικα το αφησα το MU και ξεκινησα το 2moons...Προκειται για ενα νεο mmorpg της Acclaim που διατιθεται δωρεαν,μολις 900mb client.Γενικα εχει πολυ καλα γραφικα και ηχο,αλλα εμενα προσωπικα μου θυμιζει παρα πολυ L2.Να σημειωθει οτι ειναι ακομα open beta αλλα δεν εχω βρει το παραμικρο bug υστερα απο 24+ ωρες συνολικου gamimg.http://2moons.acclaim.com/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now