Jump to content



Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες


Recommended Posts

Σώπα ρε που θα μας πεις κ όλας από που θα αγοράζουμε κ από που δεν θα αγοράζουμε. Θα αγοράζουμε απ'όπου θέλουμε. Λογαριασμό θα σου δώσουμε ? Ένα είναι αυτό. Δεύτερον, για να υπάρχει αυτή η καθυστέρηση κάποιος λόγος θα υπάρχει που μπορεί να μην ευθύνεται το πλαίσιο. Επίσης για να απαντήσει έτσι ο υποδιευθυντής πάλι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Για να σου πει αν θες κάνε καταγγελία σημαίνει ότι γνωρίζει πράγματα που εσυ δεν γνωρίζεις. Άρα κρατά πισινή.

Shit happens every day. Μην γενικεύεται όμως καταστάσεις. Δεν είναι τα πράγματα ούτε μόνο άσπρα ούτε μόνο μαύρα. Και ο καθένας κρίνει από τις δικές του εμπειρίες. Συμβουλές λοιπόν από που θα αγοράζουνε να δίνετε στα μέλη της οικογένειας σας κ όχι σε άγνωστους στο ίντερνετ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

tumblr_ldp3jukzHo1qb9a2wo1_500.png

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Πριν μερικες μερες ειχα κ γω προβλημα με τον 80αρι postville(αγορασμενος απο Π).Ο δισκος τα επαιξε τελειως στο ασχετο..κ τους τον πηγα(μαζι με screenshots απο ssd life,crystaldiskinfo που δειχναν την χαλια κατασταση του) για την ακριβεια 9/4...

Να μην τα πολυλογω(αφου τα εχω γραψει κ εδω http://www.thelab.gr/skliroi-diskoi-elegktes-kai-optikes-syskeyes/postville-s-m-r-t-status-bad-107819.html) μου τον αλλαξανε τελικα(21/4 ηρθε στο καταστημα Καλαμαριας) με καινουργιο σφραγισμενο postville απο intel..

Φυσικα τους πηρα τηλ μετα τις γιορτες 3-4 φορες κ τους "πιεζα" σχετικα με τον καινουργιο δισκο,ποτε θα ρθει, και οτι τον χρειαζομουν οσο πιο γρηγορα γινοταν γιατι ειχα μεινει χωρις το συγκεκριμενο μηχανημα..

Καλα ξεμπερδεματα σου ευχομαι φιλαρακι..:)

Έγινε επεξεργασία από Billys
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από το πλαίσιο το τελευταίο ΑΚΡΙΒΟ αντικείμενο που αγόρασα ήταν ένας Intel X25 M 80gb, όταν αυτός είχε 350 ευρώ τον οποίο χρησιμοποιώ ακόμα με μεγάλη επιτυχία. Από τότε μόνο κάνα DVD πολύ αραιά. Παλαιότερα όμως είχα αγοράσει όχι 1, αλλά 2 λαπτοπ turbo x, διότι στην τιμή τους είχαν τότε μια κάρτα γραφικών που οι άλλοι ήθελαν 200 ευρώ παραπάνω, και ανάλυση λίγο μικρότερη από full hd. Εποχές που κανένα λαπτοπ δεν είχε τέτοιες αναλύσεις. Από τότε ήταν που κόλλησα το μικρόβιο τις υψηλής ανάλυσης κ το επόμενο λαπτοπ μου είναι ένα Sony με full HD. Αποδείχθηκαν σκυλιά κ τα 2 κ μέχρι που τα πούλησα έπαιζαν σαν την πρώτη μέρα. Άρα μόνο καλά εχω να θυμάμαι.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Aρα οπως λες και ο ιδιος δεν εχεις πολλες εμπειριες και δεν εχει τυχει να χρειαστεις rma τα τελευταια 2-3 χρονια. Οποτε γιατι δεν πιστευεις αυτα που λεμε τοσα ατομα εδω μεσα και μας αποτρεπεις στο να δινουμε συμβουλες που μονο σκοπο εχουν την λιγοτερη ταλαιπωρια εμας των αγοραστων;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από το πλαίσιο το τελευταίο ΑΚΡΙΒΟ αντικείμενο που αγόρασα ήταν ένας Intel X25 M 80gb, όταν αυτός είχε 350 ευρώ τον οποίο χρησιμοποιώ ακόμα με μεγάλη επιτυχία. Από τότε μόνο κάνα DVD πολύ αραιά. Παλαιότερα όμως είχα αγοράσει όχι 1, αλλά 2 λαπτοπ turbo x, διότι στην τιμή τους είχαν τότε μια κάρτα γραφικών που οι άλλοι ήθελαν 200 ευρώ παραπάνω, και ανάλυση λίγο μικρότερη από full hd. Εποχές που κανένα λαπτοπ δεν είχε τέτοιες αναλύσεις. Από τότε ήταν που κόλλησα το μικρόβιο τις υψηλής ανάλυσης κ το επόμενο λαπτοπ μου είναι ένα Sony με full HD. Αποδείχθηκαν σκυλιά κ τα 2 κ μέχρι που τα πούλησα έπαιζαν σαν την πρώτη μέρα. Άρα μόνο καλά εχω να θυμάμαι.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Και εμείς μόνο θετικά είχαμε να λέμε μέχρι να γίνει το αντίθετο.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε χρειάζεται να σχολιάσεις τίποτα ούτε σου ζήτησα να σχολιάσεις. Η γνώμη μου δεν αλλάζει δε μπα να βάλεις όχι 1 αλλά 201 λολ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Ζεις σε παραλληλο συμπαν και δημιουργείς συνειδητους κόσμους γύρω σου?

Αν ναι

Liako News

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από το πλαίσιο το τελευταίο ΑΚΡΙΒΟ αντικείμενο που αγόρασα ήταν ένας Intel X25 M 80gb, όταν αυτός είχε 350 ευρώ τον οποίο χρησιμοποιώ ακόμα με μεγάλη επιτυχία. Από τότε μόνο κάνα DVD πολύ αραιά. Παλαιότερα όμως είχα αγοράσει όχι 1, αλλά 2 λαπτοπ turbo x, διότι στην τιμή τους είχαν τότε μια κάρτα γραφικών που οι άλλοι ήθελαν 200 ευρώ παραπάνω, και ανάλυση λίγο μικρότερη από full hd. Εποχές που κανένα λαπτοπ δεν είχε τέτοιες αναλύσεις. Από τότε ήταν που κόλλησα το μικρόβιο τις υψηλής ανάλυσης κ το επόμενο λαπτοπ μου είναι ένα Sony με full HD. Αποδείχθηκαν σκυλιά κ τα 2 κ μέχρι που τα πούλησα έπαιζαν σαν την πρώτη μέρα. Άρα μόνο καλά εχω να θυμάμαι.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

μαλιστα..

πηρες 3 πραγματα κανενα δε σου εχει βγαλει προβλημα μεχρι στιγμης, αρα δεν εχεις εμπειρια απο RMA και εκφερεις γνωμη ;

Link to comment
Share on other sites

Aρα οπως λες και ο ιδιος δεν εχεις πολλες εμπειριες και δεν εχει τυχει να χρειαστεις rma τα τελευταια 2-3 χρονια. Οποτε γιατι δεν πιστευεις αυτα που λεμε τοσα ατομα εδω μεσα και μας αποτρεπεις στο να δινουμε συμβουλες που μονο σκοπο εχουν την λιγοτερη ταλαιπωρια εμας των αγοραστων;

Είπα εγω οτι δεν πιστεύω αυτα που γράφονται? Τι ειναι αυτα που λές... Αυτο που είπα, και εξακολουθώ να λέω, είναι να μην κατακρίνουμε απο μεμονομένα περιστατικά. Λαθη γίνονται, και αυτο είναι το μόνο σίγουρο. Και μεταξύ αυτων που ψωνίζουν απο το πλαισιο, είναι και ευχαριστημένοι ή αν θες "μη δυσαρεστημένοι" πελατες. Η γνώμη τους δεν μετραει δλδ ? Πως λες εσυ "κανεις ξανα να μην ξαναψωνίσει απο κεί", εγω θα έλεγα "ψωνίστε απ όπου θέλετε, και απο οπου δεν έχετε προβλήματα". καταννοητό? Γιατι αρπαχτήκατε όλοι... ?

[MENTION=9691]pastelidis.n.s.[/MENTION]

Σου προτείνω να δείς λίγο την φωτογραφία σου στο προφίλ σου. Να ξυρίσεις το μουστάκι και να κλείσεις το πουκαμισάκι να μην φαίνεται οτι είσαι άτριχος. Γιατι με μουστάκι, ανοιχτό πουκαμισάκι, και ξυρισμένο στέρνο... ξέρεις που πάει το μυαλό μου. Ντιντί!!!

Link to comment
Share on other sites

μαλιστα..

πηρες 3 πραγματα κανενα δε σου εχει βγαλει προβλημα μεχρι στιγμης, αρα δεν εχεις εμπειρια απο RMA και εκφερεις γνωμη ;

ακου να δείς... ο τίτλος του θέματος είναι "Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες". Δεν είναι "Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες οι οποιοι αγόρασαν rma". Εγω διαβάζω και εστιάζω στο οτι ενας πελάτης έχει πρόβλημα, και δυσαρεστήθηκε, και νευρίασε, και έχει την ανάγκη να βγεί και να το πεί και καλά κάνει. Το αν αγόρασε σκληρό δίσκο ή μητρική ή μνήμη ή οθόνη, δεν με ενδιαφέρει γιατι δεν έχει σημασία.

Αρα, ναι!! εκφέρω γνώμη πρώτον γιατι είμαι εντός θέματος, και δεύτερον επειδη έτσι μου αρέσει :) Δημοκρατικό ?

Link to comment
Share on other sites

όταν μάθεις να εκφράζεις την άποψη σου με σωστό τρόπο τότε δημοκρατικά θα είναι σεβαστή η γνώμη σου. ΌΤΑΝ μόνο προσβάλλεις το συνομιλητή σου τότε συγνώμη αλλά η γνώμη σου θα καταλήγει στα σκουπίδια

Link to comment
Share on other sites

μαλλον καποιος θελει να κλειδωσει και αυτο το θεμα για διαφορους λογους

btw

Το αγαπητο getitnow στελνει επιλεκτικα δισκους απο προσφορα που ακυρωσε.... ετσι τουλαχιστον λεει καποιος που ισχυριζεται οτι παρελαβε σημερα. Εγω ειχα φαει ακυρωτικο email.

http://www.insomnia.gr/topic/443894-seagate-barracuda-720012-750gb-4814-e-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CF%86%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CE%BF-getitnow/page__pid__4698554#entry4698554

Link to comment
Share on other sites

Είπα εγω οτι δεν πιστεύω αυτα που γράφονται? Τι ειναι αυτα που λές... Αυτο που είπα, και εξακολουθώ να λέω, είναι να μην κατακρίνουμε απο μεμονομένα περιστατικά. Λαθη γίνονται, και αυτο είναι το μόνο σίγουρο. Και μεταξύ αυτων που ψωνίζουν απο το πλαισιο, είναι και ευχαριστημένοι ή αν θες "μη δυσαρεστημένοι" πελατες. Η γνώμη τους δεν μετραει δλδ ? Πως λες εσυ "κανεις ξανα να μην ξαναψωνίσει απο κεί", εγω θα έλεγα "ψωνίστε απ όπου θέλετε, και απο οπου δεν έχετε προβλήματα". καταννοητό? Γιατι αρπαχτήκατε όλοι... ?

[MENTION=9691]pastelidis.n.s.[/MENTION]

Σου προτείνω να δείς λίγο την φωτογραφία σου στο προφίλ σου. Να ξυρίσεις το μουστάκι και να κλείσεις το πουκαμισάκι να μην φαίνεται οτι είσαι άτριχος. Γιατι με μουστάκι, ανοιχτό πουκαμισάκι, και ξυρισμένο στέρνο... ξέρεις που πάει το μυαλό μου. Ντιντί!!!

Θες να σου δειξω τριχα στο στερνο μου στο ποδι μου και οπουδηποτε αλλου θελεις?

Η φωτογραφια μου τα σπαει! Ειμαι τελειος, κουκλος και χτυπαω απο ολα τα γκομενακια!

Εχεις προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Το κακό με αυτή την χώρα είναι ότι έχει ασυνείδητους πολίτες. Ας δώσω ένα παράδειγμα από Γερμανία για το τί σημαίνει καταναλωτική και όχι μόνο συνείδηση:

Γίνεται έλεγχος από το αντίστοιχο ΣΔΟΕ σε εστιατόριο και πέφτει πρόστιμο για φοροδιαφυγή. Ξέρετε ποιό ήταν το άμεσο αποτέλεσμα; Ακόμα και οι μόνιμοι θαμώνες δεν ξαναπάτησαν χωρίς μάλιστα να μπουν στον κόπο να ρωτήσουν το τί ακριβώς συμβαίνει (μήπως δηλαδή δεν κόπηκε κάποια απόδειξη από "λάθος" βρε αδερφέ)! Αντίθετα εδώ στο Ελλαδιστάν όταν κάποιος πολίτης παρουσιάζει τα προβλήματα που αντιμετώπισε στην συναλλαγή του με κάποια επιχείρηση όχι μόνο δεν τιμωρούμε την επιχείρηση αλλά αντίθετα τα "χώνουμε" στον πολίτη λες και ήταν δικό του το λάθος. Δηλαδή πόσα "μεμονωμένα λάθη" πρέπει να κάνει μια επιχείρηση ώστε να την κατηγορήσουμε για κακή πρακτική και έλλειψη επαγγελματισμού;

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=9691]pastelidis.n.s.[/MENTION]

Σου προτείνω να δείς λίγο την φωτογραφία σου στο προφίλ σου. Να ξυρίσεις το μουστάκι και να κλείσεις το πουκαμισάκι να μην φαίνεται οτι είσαι άτριχος. Γιατι με μουστάκι, ανοιχτό πουκαμισάκι, και ξυρισμένο στέρνο... ξέρεις που πάει το μυαλό μου. Ντιντί!!!

troll...

Link to comment
Share on other sites

Παίδες σοβαρά ο χρήστης MeddingSomething δεν μπορεί να συμμετέχει σωστά και αντικειμενικά στο θέμα οπότε μην συνεχίζετε να του απαντάτε. Φάνηκε από το 1ο του ποστ τι παίζει, δεν χρειάζεται άλλο για να εκφέρεις άποψη. Όλοι ΕΜΕΙΣ που έχουμε κάνει rma στο Π με καλές ή κακές εντυπώσεις από αυτό μπορούμε να βοηθήσουμε τον συμφορουμίτη που αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Και τώρα στο θέμα μας. Η αλήθεια είναι ότι το Π όντως έχει χαλάσει στο θέμα rma. Είναι υποχρέωσή του σαν reseller να σου αντικαταστεί οτιδήποτε σου χαλάσει και είναι εντός εγγύησης. Είτε σου δώσει ένα ίδιο ή παρόμοιων δυνατοτήτων κομμάτι, είτε να το αλλάξει από την μητρική εταιρεία και να σου δώσει το καινούργιο χωρίς να κάνεις εσύ καμία απολύτως κίνηση. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να σε τρέχει έτσι και να σε ταλαιπωρεί τόσο καιρό, καθώς και να σε αφήνει χωρίς μηχάνημα χωρίς αιτία. Απ[ο εκεί και πέρα δεν θα σχολιάσω καν τις απαντήσεις του υποδιευθυντή του συγκεκριμένου παραρτήματος. Προσωπικά για να μην παρεξηγούμαι ευχαριστημένος είμαι από το Π (τουλάχιστον μέχρι τώρα) και τα παραπάνω είναι απλώς η άποψή μου.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω μια απορια.

Εχουν υποχρεωση να σου δωσουν καινουργιο?

Εγω θυμαμαι απο τα απειρα θεματα οτι εαν δεν γινεται επισκευη σου δινουν χρησιμοποιημενο-refurbished-whatever και εαν δεν εχουν τοτε καινουργιο και εαν δεν εχουν τοτε κατι καλυτερο.

θυμαμαι λαθος?

σιγουρα λαθος τους η καθυστερηση και το να σου λενε οτι σκιστηκε στη μεταφορα και αλλες δικαιολογιες.

Αυτο ποιος μπορει να μας το απαντησει με σιγουρια 100%;;

Link to comment
Share on other sites

Για σας, ας πω και εγώ λοιπόν :-D βασικά μάλλον είναι και το πως θα τύχει :-P δεν μπορώ να το δικαιολογήσω αλλιώς, είχα σχεδόν τα ίδια προβλήματα κάποτε δεν θυμάμαι τη ακριβός είχα πάρει αλλά είχα τρελή καθυστέρηση και πολλά τηλ. Την δεύτερη φορά πήρα μια κάρτα γραφικών και απλά δεν είχα την αποδώσή που περίμενα :-/ και μετά από τέσσερις μέρες πηγαίνω και τους λέω το κ το με όλη την καλή διάθεση την δοκίμασαν και μου είπαν ότι μπορώ να το αλλάξω με κάτι άλλο :-D πάντως κακά τα ψέματα πολλά στραβά έχω ακούσει για το Π.

Sent from my WT19i using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.