swatoner Νοέμβριος 27, 2012 #81 Νοέμβριος 27, 2012 Ρε παίδες, για το ίδιο παιχνίδι μιλάμε τώρα; Χαοτικό, οκ το καταλαβαίνω.Αλλά πώς βρίσκεις βαρετό το να είναι 150 άτομα 50 τανκς 40 αεροπλάνα, να είναι νύχτα και να βλέπεις τα αντιεροπορικά να φωτίζουν τον ουρανό Βαγδάτη style...Προτιμάτε τους χάρτες με 5 κτήρια και 32 max παίχτες δηλαδή;Όχι απλά να βγάζουμε μια άκρη. Logareis και δε ξέρεις τι γίνεται γύρω σου. Ούτε που είσαι και ούτε που πρέπει να πας.Άσε που γραφικά ήταν λίγο τραγικά. Εγώ κυρίως ξενέρωσα με bugs.
GruntGR Νοέμβριος 27, 2012 #82 Νοέμβριος 27, 2012 (edited) Boooooring..όσο δεν πάει.Δεν μου άρεσε ούτε και αυτό το παιχνίδι.Ένα χάος,ούτε οδηγίες πουθενά ούτε τίποτα. Έφυγε..... όχι και καλύτερο του bf αυτό εδώ! Δωστου λιγο χρονο και εμενα το πρωτο 2ωρο στην beta μου φανηκε λιγο καπως, ακομα μαθαινω καποια πραγματα αλλα το βασικο νοημα του παιχνιδιου οταν το πιασεις ειναι πολυ ευκολο μετα να φας 4 ωρες κολλημενος στην καρεκλα χωρις να το καταλαβεις. ολοι τοσες και τοσες σελιδες κραζουμε που το bf εγινε "απλο" και εχασε το "κοινο" του στο βωμο του μαρκετινγκ-πωλησεων και εσυ ερχεσαι και ομιλεις περι μπερδεψουρας, κομαντερς και λιντερ σπονς..we need moar μπερδεψουρα!! δατς δε σπιριτ οφ μπατλφιλντ http://www.thelab.gr/gaming/official-battlefield-3-thread-76442-25.html#post1063075325 Όχι απλά να βγάζουμε μια άκρη. Logareis και δε ξέρεις τι γίνεται γύρω σου. Ούτε που είσαι και ούτε που πρέπει να πας.Άσε που γραφικά ήταν λίγο τραγικά. Εγώ κυρίως ξενέρωσα με bugs. Εσυ διαλεγεις που εισαι και που πρεπει να πας [ame] [/ame]Ας ειχε και γραφικα micecraft, εδω μιλαμε για μεχρι 2.000 παικτες ανα continent και non stop war, τετοιο σκηνικο δεν υπαρχει πουθενα αλλου ! Επισης τα γραφικα ειναι πετσοκομενα, υπαρχει κλειδωμενο "ultra" preset οπως και gpu physx [ame] [/ame]Αυτα θα μπουν στα options καποια στιγμη αργοτερα, μιας και υπαρχουν πολυ πιο σημαντικα πραγματα που πρεπει να γινουν στα επομενα update. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 27, 2012 από GruntGR
Lazy Dog Νοέμβριος 27, 2012 #83 Νοέμβριος 27, 2012 Δεν καταλαβαινω γιατι γκρινιαζετε....αν θελετε ηρεμια παιχτε Hitman 3... Το παιχνιδι εχει προοπτικη να γινει blockbuster...και μην ξεχναμε ειναι FREE.... Προσωπικα την πρωτη ωρα κατεβασα οτι μπινελικι ξερω....σιγα σιγα ομως μπηκα στο νοημα....βρηκα και μια καλη ομαδα και φχαριστηθηκα gameplay....
MasterCommander Νοέμβριος 27, 2012 #85 Νοέμβριος 27, 2012 (edited) Στην beta είχα κάνει account από το planetside2.com Τώρα βλέπω σε στέλνει εδώ : PlanetSide 2 PC Game Edit:Also [ame] [/ame] Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 27, 2012 από MasterCommander
Volrath Νοέμβριος 27, 2012 #86 Νοέμβριος 27, 2012 (edited) Ναι καλό ability αυτό...αλλά το spawn στον σαντερερ είναι σχεδόν απαραίτητο...και σου δίνει και εξ-πιιιιιιιι Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 27, 2012 από Volrath
MasterCommander Νοέμβριος 27, 2012 #87 Νοέμβριος 27, 2012 Η πλάκα είναι ότι όλοι έχουν πλέον το upgrade για το spawn system,και τους βλέπεις να κάνουν αγώνα δρόμου,ποιος θα φτάσει πρώτος στο enemy territory για να κάνουν το δικό τους sunderer deploy.
AKISSS Νοέμβριος 27, 2012 #88 Νοέμβριος 27, 2012 To game ειναι αλλου λεμε...Εpic...Αντε οργανωθειτε...
dexter20csgr Νοέμβριος 27, 2012 #91 Νοέμβριος 27, 2012 (edited) thanks Θα τσεκάρω και θα δώσω feedback Καλά δε το συζητώ ότι το 2ο .ini είναι για να παίζεις το Planetside 2 8-bito Το πείραξα πάντως λιγάκι και έφτασα σε ένα ικανοποιητικό balance απόδοσης και οπτικής ικανοποίησης. Από 33.556 AvgFps πήγα στα 42.768. Αρκετά playable ομολογουμένως Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 28, 2012 από dexter20csgr
vagos Νοέμβριος 27, 2012 #92 Νοέμβριος 27, 2012 Εγω το κατεβασα απο steam και οταν παω να παιξω μου βγαζει οτι το exe σταμτησε να λειτουργει. Συμβαινει σε καποιον αλλο?
MasterCommander Δεκέμβριος 1, 2012 #93 Δεκέμβριος 1, 2012 @AKISSS[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HlaC3IVGemQ&feature=g-u]OMG Ridiculous Liberator Kill (Planetside 2 Gameplay/Commentary) - YouTube[/ame]
GruntGR Δεκέμβριος 12, 2012 #94 Δεκέμβριος 12, 2012 http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/game-update-1.64525 μεχρι και κορνες βαλανε !!
MasterCommander Δεκέμβριος 12, 2012 #95 Δεκέμβριος 12, 2012 Από τα notes The tail gun on the Liberator is now located on the back of the tail wing and not underneath it. This provides a greater coverage for all tail gun variants.A30 Walker: This is now the air variant of the Walker weapon system. The reticule and first person tracer have been changed to make them easier to see. Projectile speed is slower but drop has been reduced. Damage has been increased overall. Light Aircraft Rocketpods: Blast radius in which maximum damage occurs has been reduced. This does not change the size of the blast radius. Damage against Sunderers and Aircraft have been reduced. Significantly reduced damage against Phalanx turrets. Liberator AP30 Shredder: Damage has been increased at close ranges. Magazine size has been increased to 50.
GruntGR Δεκέμβριος 14, 2012 #96 Δεκέμβριος 14, 2012 PlanetSide 2's future to be decided by players in January, in-game tutorial due by February | News | PC Gamer 3Χ Station Cash event την Παρασκευη, μην ξεχνιομαστε
tragikos Δεκέμβριος 18, 2012 #98 Δεκέμβριος 18, 2012 Εγώ το δοκίμασα με φίλους για καμιά ώρα και το άφησα. Μάλλον ισχύει το "I'm too old for this sh#t"
Tsunami Δεκέμβριος 18, 2012 #99 Δεκέμβριος 18, 2012 Το έβγαλα και εγώ.Για free to play είναι πολύ καλό.Αλλά εφόσον έδωσα τα euros στο BF3 είναι μλκα να το έχω να κάθεται.
Frostbyte Δεκέμβριος 19, 2012 #100 Δεκέμβριος 19, 2012 Poke poke [MENTION=2162]GruntGR[/MENTION] , κανενα thelabιτικο outfit (clan) θα κανουμε?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now