Jump to content



ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΕΡΜΑΝΟΣ:ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ


theoamd

Recommended Posts

Καλημερίζω το forum.

Μόλις επέστρεψα από το υποκατάστημα του Γερμανού και είμαι κυριολεκτικά έξω φρενών, οπότε θα μπω κατευθείαν στο ψητό.

Πριν 3 μέρες αποφάσισα να αγοράσω το Samsung Galaxy Ace, οπότε και το παρήγγειλα.Γυρνώντας όμως σπίτι και ψάχνοντας τη σελίδα τους, είδα ότι έχουν μόνο το S5830. Έτσι, λοιπόν, ζήτησα να μου επιβεβαιώσουν τα διαθέσιμα μοντέλα τους στέλνοντας ένα mail στα κεντρικά. Η απόκριση ήταν έπειτα από 24 ώρες και μου είπαν ότι έχουν επίσης και το S5830i, καθώς επίσης και το S5839i. Εδώ, όμως, αξίζει να αναφέρω το γεγονός ότι, στο ίδιο mail, αιτούμουν και τις αντίστοιχες τιμές, παρ'ολα αυτά δεν απάντησαν καν στο αντίστοιχο ερώτημά μου. Ξαναστέλνω mail, λοιπόν, με τη μόνη διαφορά, ότι αυτή τη φορά, ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Αποφασίζω σήμερα πρωί πρωί να επισκεφθώ και πάλι το υποκατάστημα όντας σίγουρος ότι θα επικοινωνήσουν με τα κεντρικά εκείνη ακριβώς τη στιγμή που θα έθετα το πρόβλημα, θα μου έλεγαν τις τιμές και αναλόγως θα τροποποιούσα την παραγγελία.

ΑΜ ΔΕ ΟΜΩΣ!!!

Μου συμπεριφέρθηκαν σαν να μιλούσαν με κάποιο 15χρονο που απλώς θέλει να πάρει ένα κινητό, καθώς οι απαντήσεις αυτολεξί ήταν οι παρακάτω :

"Αυτό με το "i" μην το παίρνεις έτσι.Παλιότερα οι εκδόσεις "i" δεν είχαν τελικά τίποτα παραπάνω και απλώς ζάλιζαν τον κόσμο"

"Το ψιρίζεις πολύ το θέμα για τις ελάχιστες διαφορές που ισχυρίζεσαι ότι έχουν μεταξύ τους"

"Εγώ βλέπω μόνο αυτό που έχει στο φυλλάδιο, άρα δεν έχουμε άλλο και δεν μπορώ να σου πω ποιο μοντέλο είναι, γιατί δεν ξέρω"

"Δεν μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με τα κεντρικά, γιατί αυτοί απλά στέλνουν τα κινητά και σου λένε ας βγάλει ο άλλος το φίδι απ'την τρύπα"

Τελικά, έπειτα από πολύ πίεση, μου είπαν ότι θα έρθουν σε επικοινωνία με τα κεντρικά για να μάθουν τι παίζει, αλλά δεν μου υποσχέθηκαν ότι θα γίνει και σήμερα(και προσωπικά πιστεύω θα επικοινωνήσουν μαζί μου απλώς για να μου πουν ότι έφτασε το κινητό μου,δηλαδή το S5830 που αρχικά παρήγγειλα)

Το θέμα είναι ότι αν μέχρι την Παρασκευή δεν έχω κινητό(συμπεριλαμβανομένων των 3 ημερών που απαιτούνται για παράδοση στο υποκατάστημα), θα το πάρω από internet ή από κάπου αλλού και χαλάλι τα +20€

Link to comment
Share on other sites

Ο λογος που το γραφεις στο φορουμ?:stop: Δεν ειναι και τοσο τρομερο ...Αν σου πω ιστοριες με ΔΕΗ που εχω αντιμετωπισει θα πρεπει να μπει review στην κεντρικη σελιδα?

Link to comment
Share on other sites

καλύτερα αντί για service βάλε "εξυπηρέτηση".

κατά δεύτερον, σε αντιμετώπισαν έτσι, και επιμένεις να αγοράσεις τελικά από αυτούς;

Το αυτο.ακυρωσε την παραγγελια τηλεφωνικα και πες τους και ενα γιατι με κοροιδευαν οι υπαλληλοι...

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κάνω τίποτα.

Δεν υπάρχει λόγος να χαλάσω μονάδες για να επικοινωνήσω μαζί τους.

Απλώς αν τελικά ο μόνος λόγος που με πάρουν τηλέφωνο θα είναι επειδή έχει έρθει η αρχική παραγγελία, θα απαντήσω καταφατικά και δεν θα πάω ποτέ να το αγοράσω.

[MENTION=649]Aias[/MENTION] Ο λόγος που το γράφω εδώ είναι πολύ απλός: για να μην ασχοληθεί κανείς από όσους δουν το post με τη συγκεκριμένη εταιρεία

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κάνω τίποτα.

Δεν υπάρχει λόγος να χαλάσω μονάδες για να επικοινωνήσω μαζί τους.

Απλώς αν τελικά ο μόνος λόγος που με πάρουν τηλέφωνο θα είναι επειδή έχει έρθει η αρχική παραγγελία, θα απαντήσω καταφατικά και δεν θα πάω ποτέ να το αγοράσω.

Για μενα ουτε αυτο ειναι σωστο παρτους ενημερωσε τους οτι λογο απαραδεκτης συμεριφορας ακυρωνεις τη παραγγελια σου

Link to comment
Share on other sites

Για μενα ουτε αυτο ειναι σωστο παρτους ενημερωσε τους οτι λογο απαραδεκτης συμεριφορας ακυρωνεις τη παραγγελια σου

Έχεις δίκιο, αυτό είναι σωστό...ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΩΣΤΑ έστω ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ. Στη συγκεκριμένη, λοιπόν, δεν υπάρχει λόγος. Όπως με αντιμετώπισαν, έτσι θα τους αντιμετωπίσω, απλά τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, αυτό είναι σωστό...ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΩΣΤΑ έστω ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ. Στη συγκεκριμένη, λοιπόν, δεν υπάρχει λόγος. Όπως με αντιμετώπισαν, έτσι θα τους αντιμετωπίσω, απλά τα πράγματα.

Αυτη η συμπεριφορα τωρα εμενα μου θυμιζει το παιδακι που ειπες πιο πανω που απλα θελει να παρει ενα κινητο . . .

Link to comment
Share on other sites

Αν το βλέπεις έτσι, δεν έχω κάτι παραπάνω να πω. Στη θέση μου ας το έκανες, εγώ δεν το κάνω.

[MENTION=21436]sfirculitu[/MENTION] άσε κάποιον root να κρίνει το post

Link to comment
Share on other sites

δυο μετρα + 2 σταθμα....

ο πελατης εχει παντα δικιο (ακομα κι οταν εχει 100% αδικο)

ο theoamd ζητησε να αγορασει ενα προιον κι εχει δικαιωμα να αλλαξει γνωμη οποτε θελει....

το προβλημα το εχει το καταστημα που ΔΕΝ μπορει να ''χειριστει' την αγοραπωλησια σωστα και το μονο που πετυχαινει ειναι να ''κερδιζει'' μια αρνητικη αξιολογηση...

το φορουμ δεν ειναι κουτι παραπονων - ειναι ομως ενημερωσης και οι πιο πολλοι εδω ειμαστε ικανοι να φιλτραρουμε την πληροφορια οπως πρεπει

Link to comment
Share on other sites

δυο μετρα + 2 σταθμα....

ο πελατης εχει παντα δικιο (ακομα κι οταν εχει 100% αδικο)

ο theoamd ζητησε να αγορασει ενα προιον κι εχει δικαιωμα να αλλαξει γνωμη οποτε θελει....

το προβλημα το εχει το καταστημα που ΔΕΝ μπορει να ''χειριστει' την αγοραπωλησια σωστα και το μονο που πετυχαινει ειναι να ''κερδιζει'' μια αρνητικη αξιολογηση...

το φορουμ δεν ειναι κουτι παραπονων - ειναι ομως ενημερωσης και οι πιο πολλοι εδω ειμαστε ικανοι να φιλτραρουμε την πληροφορια οπως πρεπει

Ο πελατης μπορει να εχει παντα δικιο αλλα οπως περιμενουνε σωστη συμπεριφορα απο αυτους πρεπει να συμπεριφερομαστε και εμεις σωστα εφοσον εχει αποφασισει να μην παραλαβει και δεν ειναι αποφαση τις τελευταιας στιγμης για μενα πρεπει να ενημερωσει το καταστημα και μετα να τους δωσει και κοκκινη καρτα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το μόνο που κατάλαβα είναι ότι σε κάποιο υποκατάστημα δουλεύει ένας υπάλληλος που βαριέται που ζει. Επιπλέον κάποιος άλλος υπάλληλος στα κεντρικά που απαντούσε στα mails δεν ήξερε πως να βρει τιμές ή δεν ήταν σίγουρος για τις τιμές, οπότε για καλό και για κακό δεν έβαλε καθόλου τιμές στο mail.

Η κακή οργάνωση είναι συνηθισμένη σε μαγαζιά πληροφορικής στην Ελλάδα, όπως και το υφάκι από διάφορους υπαλλήλους.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερίζω το forum.

Μόλις επέστρεψα από το υποκατάστημα του Γερμανού και είμαι κυριολεκτικά έξω φρενών, οπότε θα μπω κατευθείαν στο ψητό.

Πριν 3 μέρες αποφάσισα να αγοράσω το Samsung Galaxy Ace, οπότε και το παρήγγειλα.Γυρνώντας όμως σπίτι και ψάχνοντας τη σελίδα τους, είδα ότι έχουν μόνο το S5830. Έτσι, λοιπόν, ζήτησα να μου επιβεβαιώσουν τα διαθέσιμα μοντέλα τους στέλνοντας ένα mail στα κεντρικά. Η απόκριση ήταν έπειτα από 24 ώρες και μου είπαν ότι έχουν επίσης και το S5830i, καθώς επίσης και το S5839i. Εδώ, όμως, αξίζει να αναφέρω το γεγονός ότι, στο ίδιο mail, αιτούμουν και τις αντίστοιχες τιμές, παρ'ολα αυτά δεν απάντησαν καν στο αντίστοιχο ερώτημά μου. Ξαναστέλνω mail, λοιπόν, με τη μόνη διαφορά, ότι αυτή τη φορά, ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Αποφασίζω σήμερα πρωί πρωί να επισκεφθώ και πάλι το υποκατάστημα όντας σίγουρος ότι θα επικοινωνήσουν με τα κεντρικά εκείνη ακριβώς τη στιγμή που θα έθετα το πρόβλημα, θα μου έλεγαν τις τιμές και αναλόγως θα τροποποιούσα την παραγγελία.

ΑΜ ΔΕ ΟΜΩΣ!!!

δεν χρειαζεται να γινουμε ντετεκτιβ για να μαντεψουμε την συμπεριφορα των υπαλληλων ή του πελατη....

αρκει το πιο πανω

Link to comment
Share on other sites

Έπειτα από πολύ υπομονή και κυρίως επιμονή στην επικοινωνία με τα κεντρικά, μου είπαν ότι η εταιρεία τους διαθέτει μόνο το S5839i.

(ξέρει κανείς τι android φοράει αυτό κι αν είναι αναβαθμίσιμο σε 4?)

Ψάχνω αλλά δεν βρίσκω σχεδόν τίποτα για το S5839i

Link to comment
Share on other sites

Έπειτα από πολύ υπομονή και κυρίως επιμονή στην επικοινωνία με τα κεντρικά, μου είπαν ότι η εταιρεία τους διαθέτει μόνο το S5839i.

(ξέρει κανείς τι android φοράει αυτό κι αν είναι αναβαθμίσιμο σε 4?)

Ψάχνω αλλά δεν βρίσκω σχεδόν τίποτα για το S5839i

μηπως εννοεις αυτο?

Samsung Galaxy Ace S5830I - Full phone specifications

γιατι 5839 δεν υπαρχει

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται ότι το αργότερο σήμερα το απόγευμα θα έκανα unboxing.

Έπειτα από επικοινωνία με τα κεντρικά, μου είπαν ότι το αργότερο την επόμενη Πέμπτη θα το έχω στα χέρια μου το κινητό(σημείωση:έχει συμπληρωθεί ήδη μια βδομάδα απ' όταν το παρήγγειλα).

Τι γίνεται,από Αυστραλία το φέρνουν ?????

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.