Jump to content



Nintendo Wii U, κυκλοφορεί στις 30 Νοεμβρίου στην Ευρώπη


Recommended Posts

Ενα απο τα καλυτερα video που δειχνει τους προβληματισμους για το παρον και μελλον του Wii U(τουλαχιστον μεχρι και του χρονου) The Point - Is the Wii U a failure? - The Point - GameSpot

On the other hand:

Soapbox: Even With The Arrival Of PS4 And Xbox One, I'd Still Pick The Wii U - Wii U News @ Nintendo Life

Wii U More Popular This Holiday than PS4/One According to Play.com - Nintendo Enthusiast

http://uk.ign.com/articles/2013/12/06/hatsune-miku-project-mirai-2-starts-out-strong-in-japan

Έγινε επεξεργασία από Typhonios
Link to comment
Share on other sites

Aρχίζει και γυρίζει ο τροχός, ΝΥ times article:

http://www.nytimes.com/2013/11/25/arts/video-games/super-mario-3d-world-could-make-the-wii-u-popular.html?WT.mc_id=AD-D-E-OTB-RSS-OS-1213-ART&WT.mc_ev=click&_r=0

But the Wii U is also the only new console with a video game worth playing. Super Mario 3D World, which went on sale Friday, is the best Mario game in years. Itʼs not just the best game for the Wii U, itʼs the most entertaining game that has been released this fall for any system. (To a calendar pedant, Grand Theft Auto V went on sale in the summer.)

Ryse: Son of Rome is probably the most enjoyable game exclusive to the Xbox One, and it’s a trashy, repetitive romp that plays, in ways both good and bad, like a violent version of Simon, the color-matching memory toy introduced in 1978. The games that can be played only on the PlayStation 4 are even weaker. The star attraction there is Resogun, a reimagining of the 1980s arcade shooter Defender that’s terrific fun and impossible to employ as a justification for a $400 console.

Link to comment
Share on other sites

Wii U "just getting started," says Sony PlayStation exec

Wii U "just getting started," says Sony PlayStation exec - Wii - News - HEXUS.net

the Wii U saw a 340 per cent surge in sales last month, partly down to the release of 'Super Mario 3D World'. Coming up on Wii U next year there are other titles that Forbes think could provide Nintendo with a similar twist of the throttle; Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Super Smash Bros., Mario Kart 8, Bayonetta 2.

Link to comment
Share on other sites

Ενα απο τα καλυτερα video που δειχνει τους προβληματισμους για το παρον και μελλον του Wii U(τουλαχιστον μεχρι και του χρονου) The Point - Is the Wii U a failure? - The Point - GameSpot

Ελπίζω να τα έχει δει αυτά η Nintendo πριν απο αυτούς και να κρύβει πολλούς ασους στο μανίκι όχι ένα. Απο το Ν64 δεν πήρα τιποτα μεχρι τώρα. Είναι η πρώτη φορά απο τότε... θα είναι μεγάλη απογοήτευση για μένα αν αποτύχουν που δεν ξέρω την παρακολουθώ χρόνια τη Nintendo... Μου φαίνεται αδύνατο.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να τα έχει δει αυτά η Nintendo πριν απο αυτούς και να κρύβει πολλούς ασους στο μανίκι όχι ένα. Απο το Ν64 δεν πήρα τιποτα μεχρι τώρα. Είναι η πρώτη φορά απο τότε... θα είναι μεγάλη απογοήτευση για μένα αν αποτύχουν που δεν ξέρω την παρακολουθώ χρόνια τη Nintendo... Μου φαίνεται αδύνατο.

Doom/ gloom παντού ενώ στην πραγματικότητα συμβαίνει αυτό:

Wii U Sales Increase 340%, Passes Four Million SKU Install Base

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το WiiU έχει σωρεία προβλημάτων που αντιμετωπίζει,και είναι σωστό να σημειώσουμε πως αυτά τα προβλήματα προκύπτουν από κακές επιλογές της ίδιας της Nintendo.

Υπ' όψιν ότι η Nintendo είναι μια από τις πιο συντηριτικές εταιρίες όσων αφορά το χώρο.

Παραδοσιακά στο παρελθόν προσπάθησε να βγει μπροστά στις πωλήσεις έχωντας ως selling point τη δύναμη του hardware,με το Nintendo 64 και το Gamecube,αλλά μόλις αντιλήφθηκε πως η ωμή δύναμη δεν τις παρείχε τη πρωτία στις πωλήσεις,αποφάσισε να αλλάξει τακτική και για να το κάνει αυτό έπρεπε να βρει νέα selling points. Αποφάσισε λοιπόν με κάθε της νέα κονσόλα να κάνει κάτι μοναδικό,κάτι που θα κάνει τη κονσόλα της να διαφέρει αισθητά από τις άλλες,προκειμένου να προσελκύσει κόσμο λόγο αυτών των μοναδικών features.

Με το Wii έτυχε και έπιασε η τακτική,μιας και πράγματι τα motion controls φάνηκαν ικανά να πείσουν μεγάλο πλήθος κόσμου να αγοράσει ένα Wii,και εν συνεχεία οι ανταγωνιστές της την αντέγραψαν εφαρμόζοντας τις δικές τους υλοποιήσεις motion controls στις κονσόλες τους.

Με το WiiU το special feature που προοριζόταν να προσελκύσει τους gamers ήταν... Η ύπαρξη δεύτερης οθόνης.

Κάτι που εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται πως δεν είναι και τόσο ελκυστικό όσο η Nintendo θα ήθελε να είναι.

Τα motion controls του Wii από μόνα τους πουλούσαν τη κονσόλα. Δεν είχε σημασία αν το χρησιμοποιούσαν γνωστά παιχνίδια ή όχι,και μόνο η ύπαρξη των motion controls ήταν αρκετή για να αγοράσει κάποιος Wii.

Με το WiiU όμως να επικεντρώνεται σε μια touch screen στο χειριστήριο,αυτό που βλέπουμε είναι πως το να υποστηρίζουν απλά κάποια παιχνίδια την touch screen δεν είναι αρκετό για να κάνει κάποιον να αγοράσει WiiU μόνο και μόνο για αυτό το λόγο.

Έχοντας αποτύχει λοιπόν η Nintendo όσων αφορά το ρίσκο του μοναδικού feature,καλείται να κάνει τη κονσόλα της αυτή ελκυστική με άλλους τρόπους.

Αυτό που διάβασα κάπου και μου προξένησε ενδιαφέρον,ήταν ένα άρθρο το οποίο έλεγε πως τα συστήματα της Nintendo ανταγωνίζονται μεταξύ τους,και πως το 3ds 'κλέβει' πωλήσεις από το WiiU.

Το άρθρο έλεγε πως η εμπειρία που προσφέρει το 3ds με αυτή που προσφέρει το WiiU είναι πολύ όμοια,με αποτέλεσμα κάποιος που έχει το 3ds να μην νιώθει την ανάγκη να αγοράσει και WiiU.

Με το καρτουνίστικο art style των παιχνιδιών της Nintendo να μην επιδέχεται περεταίρω εμφανών γραφικών βελτιώσεων (λόγο του ότι η παραπάνω λεπτομέρεια θα άλλαζε την αισθητική cartoon που έχουν τα παιχνίδια), φτάσαμε σε ένα σημείο που κάποιος βλέποντας 2 ακίνητες φωτογραφίες (screenshots) ενός παιχνιδιού 3ds,και ενός παιχνιδιού WiiU,δύσκολα θα καταλάβαινε τη διαφορά,μιας και οι μόνες διαφορές πλέον είναι σε πράγματα όπως η ανάλυση της οθόνης και το frame rate,πράγματα που δεν γίνονται αντιληπτά άμεσα μέσω π.χ. screenshots.

Το art style παιχνιδιών όπως το Super Mario δεν χρειάζεται παραπάνω πολύγωνα,μεγαλύτερη ανάλυση textures,ή προχωρημένων τεχνικών φωτισμού.Έχει αγγίξει την οροφή του.

Η ομοιότητα στην ποιότητα της εικόνας ίσως να μην είναι όμως η μόνη ομοιότητα μεταξύ των παιχνιδιών των 2 πλατφορμών,μιας και για κακή τύχη της Nintendo,τα παιχνίδια του 3ds και του WiiU μοιράζονται επίσης και το γεγονός ύπαρξης δεύτερης touch screen οθόνης. Τούτο κάνει την εμπειρία ακόμα ποιο πολύ ίδια μεταξύ των πλατφορμών αυτών.

Και μπορεί η κάθε κονσόλα να έχει τις δικές τις εκδόσεις παιχνιδιών π.χ. το Super Mario 3D World να είναι άλλο παιχνίδι από το Super Mario 3D Land,αλλά η σημασία ποια είναι ? Πως και στις 2 κονσόλες,την ίδια χρονική περίοδο,βγαίνουν παιχνίδια των ίδιων franchise,με περίπου την ίδια ποιότητα γραφικών και το ίδιο gameplay.

Αυτά που μένουν να είναι διαφορετικά είναι το level design και η ιστορία.. (βέβαια το θέμα ιστορία σε παιχνίδια της Nintendo είναι λίγο κάπως...)

Εν τέλη,σημασία έχει να καταλάβουμε (και πάνω από όλα η ίδια η Nintendo) πως αν έχει 2 μηχανήματα ταυτόχρονα, στα οποία βγάζει παιχνίδια των ίδιων franchises (mario,zelda,κτλπ) σχεδόν ταυτόχρονα,και τα οποία παιχνίδια δεν διαφέρουν σημαντικά πολύ όσων αφορά το πως δείχνουν και πως παίζονται μεταξύ των 2 μηχανημάτων,κάποιος gamer θα νιώσει καλυμένος αν αγοράσει μόνο τη μια από τις 2 πλατφόρμες.

Και ποια θα είναι αυτή ? Κατά κύριο λόγο από ότι δείχνουν τα πράγματα το 3ds,λόγο του ότι είναι φορητό,και επιπλέον κοστίζει 150 ευρώ σε σχέση με τα 300 του WiiU.

Απ τη στιγμή που η Nintendo αποφάσισε να έχει 2 μηχανήματα στην αγορά ταυτόχρονα,θα έπρεπε να τα φτιάξει έτσι ούτως ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο διαφορετικά και ξεχωριστά γίνεται αντί να προσπαθεί να τα κάνει όσο το δυνατόν ποιο όμοια γίνεται. Αυτό είναι νόμος.

Δυστυχώς όμως η Nintendo έχει επικεντρωθεί στο δέντρο και χάνει το δάσος.

Αντί να σκεφτεί πως όσο ποιο ίδιες είναι οι 2 κονσόλες της τόσο λιγότεροι θα είναι και οι λόγοι που θα είχε κάποιος να αγοράσει και τις 2,σκέφτεται πως άμα είναι τα 2 μηχανήματα όσο το δυνατόν ποιο ίδια γίνεται,τα έξοδα του development θα είναι μικρότερα. Και ναι μεν τα έξοδα του development είναι μικρότερα για την Nintendo.

Αλλά μιλάμε για μια εταιρία που ούτως ή άλλως διατηρεί ακόμα και σήμερα ομάδες development 12 και 16 ατόμων τη στιγμή που άλλες ομάδες AAA developer έχουν ομάδες 60,100,εως και 500 ατόμων. Ήδη η Nintendo βρίσκεται και βρισκόταν εξ αρχής στη θέση να έχει πιο μικρές ομάδες και από indie studios,τη στιγμή που είναι η πιο πλούσια εταιρία publisher στον χώρο τον video games,με το κεφάλαιο που έχει στη τράπεζα να είναι μπόλικα δισεκατομμύρια ευρώ,με τα οποία θα μπορούσε και να ξεχρεώσει κάποια μικρή χώρα.

Αξίζει λοιπόν να προσπαθεί να κάνει ποιο όμοια την ανάπτυξη παιχνιδιών μεταξύ WiiU και 3ds τη στιγμή που αυτό έχει ως αντίκτυπο το να ανταγωνίζονται τα συστήματα μεταξύ τους και να χάνει πωλήσεις ? Την στιγμή μάλιστα που ήδη είναι η πιο πλούσια εταιρία στο χώρο της ενώ ταυτόχρονα και η πιο φτωχική από άποψη production values,σε σημείο να την ξεπερνάν σε αυτό το τομέα ομάδες ερασιτεχνών indie developers ? :...:

Η Nintendo πραγματικά είναι μια εταιρία της οποίας πολλά της έχουν χαριστεί,και θα μπορούσε να ήταν σε πολύ χειρότερη θέση,ειδικά όσων αφορά το πως της συμπεριφέρεται ο τύπος. Μπορεί να μην κάνει κινήσεις που να προκαλούν νεύρα στους gamers,όπως π.χ. day1 dlc,ή always online DRM,ή χαμό από microtransactions, αλλά τυχαίνει τα ποσά που επενδύει στα παιχνίδια της να είναι τελείως δυσανάλογα με τα ποσά που βγάζει ως κέρδος,σε σύγκριση με άλλους developers / publishers.

Link to comment
Share on other sites

Παντως το τελευταιο super mario ειναι απλά απίστευτο. Το πήρα πριν τα Χριστούγεννα και το έδωσα στο μικρό και εχουμε πάθει πλάκα. Διορθώσανε κάποιες λεπτομέρειες στο multi screen gameplay, που ήταν οντως εκνευριστικές, τα γραφικά ειναι ακόμα καλύτερα - όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό - οι πίστες φοβερές. Η κίνηση, το framerate, ολα αυτά πολύ βελτιωμένα και σίγουρα δε θα τα προσέξει ο πιτσιρικάς αυτά, αλλά ειναι εκει.

Η nintendo έχει ΑΑΑ τίτλους οπως Μαριο και Ζελντα και θα τους αρμέγει για πολλά χρόνια. Μπορεί για μας τους gamers να μη λένε πολλά, αλλά σε μικρότερες ηλικίες αυτοι οι τίτλοι λένε πολλά.

Link to comment
Share on other sites

στο vita του λειπουν ποιοτικοι τιτλοι.. για αυτο εχει ψιλοπατωσει.. οπωσ και να εχει με την ελευση toy ps4 + μειωση τιμησ θα παρει τα πανω του ..

Δυστυχώς όχι, εξακολουθεί να μην έχει καθόλου τίτλους και στην handheld αγορά το 3DS θα είναι the King.

Κρίμα γιατί το VITA πραγματικά είναι διαμάντι σε θέμα hw αλλά ειλικρινά καμία εταιρία δεν μπορεί να χτυπήσει την Nintendo στην handheld κατηγορία.

Αν και αναπολώ SEGA Game Gear!

Link to comment
Share on other sites

Digital Foundry vs. Super Mario 3D World • Articles • Eurogamer.net

What Nintendo proves is that a great technology base is necessary in order to deliver world-class gameplay. Say what you will about Nintendo's place in the market, but it clearly understands what it takes to produce a classic.

βεντούζα τα frames :nothing:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.