Jump to content



Π & ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΑΘΗΚΕ!!!!!


MrCrowley83

Recommended Posts

Λοιπον το στορυ εχει ως εξης:

Πριν απο ενα - εναμησι μηνα η 6670 που ειχα αρχισε να κανει artifact και αλλα κουλα του στυλ να μη δινει καποιες φορες σημα κλπ.

Η καρτα ηταν σ ενα μηχανακι το οποιο εμπαινε μονο internet και επαιζε ταινιες. Τιποτα το ιδιαιτερο δλδ

Την πηγα πισω λοιπον στο Π απ οπου την ειχα παρει. Μετα απο ελεγχο που εγινε στην καρτα με ενημερωσαν οτι οντως η καρτα ηταν προβληματικη. Επειδη δεν ειχαν να μου δωσουν την ιδια και η καρτα ηταν μεσα στην εγγυηση μου εκοψαν πιστωτικο για να παρω καποια αλλη.

Σημερα λοιπον μετα απο ενα - εναμησι μηνα με παιρνουν τηλ απο το Π και μου λενε πως εστειλαν την καρτα που τους ειχα παει (6670) πισω στην εταιρια η οποια με τη σειρα της την εστειλε πισω στο Π γιατι λεει εχει γινει δολιοφθορα. Μου ειπαν συγκεκριμενα πως καποιος ηθελημενα κατεστρεψε 20-25 πυκνωτες απο την καρτα. Μου ειπαν να παω απο εκει για να το δω και εγω ο ιδιος και πως εχουν το δικαιωμα να μου ζητησουν πισω την καρτα που πηρα με το πιστωτικο που μου ειχαν κοψει και να μου δωσουν τη χαλασμενη 6670.:suicide::suicide::suicide:

Εννοειται πως την καρτα δεν την κατεστρεψα εγω. Δεν ειχα κανενα λογο να κανω κατι τετοιο.

Τι τους λες τωρα?

Τσακωνα τα φωτα σου please!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

όταν την πήγες υπόγραψες κάποιο χαρτί για το RMA? Συνήθως σε αυτά γράφεται τι βλάβη έχει το προϊόν και σε τι κατάσταση είναι όταν το παραλαμβάνει το κατάστημα. Δες εάν έχεις τίποτα τέτοιο. Επίσης είναι ο λόγος σου εναντίον τον δικό τους. Μπορείς να ισχυρισθείς ότι εσείς φουσκώσατε τους πυκνωτές όταν την τεστάρατε. Απο την στιγμή που δεν υπάρχει κάτι υπογεγραμμένο απο σένα που να λέει ότι παρέδωσες κάρτα με καμένους πυκνωτές δεν μπορούν να αποδείξουν ότι το έκανες εσύ.

Link to comment
Share on other sites

ωραίααααα θα αρχίζω να φωτογραφίζω (μαζί με τον πωλητή για μάρτυρα) κάθε τι που αγοράζω από plaisio αυριο :hehe:

rma μητρικής μαζί με φώτο εκτυπωμένες κτλ :hehe:

Ρε σεις, κάτι μου θυμίζει αυτό αλλά δεν μου έρχεται ... βοηθάτε :p :P

Link to comment
Share on other sites

έτσι κάνει το Π η πονηράδα τους δεν έχει όρια !! πας πίσω την προβληματικια σου κάρτα στο Π, σου κόβει ένα πιστωτικό,και λες τι ωραία !!!

εν συνεχεία την καταστρέφουν εντελώς την κάρτα !! δηλαδή OF !! και την στέλνουν στην μητρική εταιρεία για αποζημιωθούν στο ακέραιο

Μπ........δεν είναι !!!

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που δέχτηκαν την κάρτα (πέρασε τον έλεγχο του "τεχνικού") για RMA, είναι δικό τους φταίξιμο, ακόμα και αν έκανες εσύ τη βλακεία και έκαψες τους 25 από τους 17 πυκνωτές που έχει όλους και όλους η 6670.

Link to comment
Share on other sites

Να είσαι σίγουρος ότι αυτά είναι μουφες του καταστήματος. Σιγά μην έκανε το κόπο η κατασκευάστρια εταιρία της 6670 να χάσει χρόνο τεχνικού της για να κατηγορήσει τον πελάτη ότι την έκαψε εσκεμμένα, και μετά να τη στείλει και πίσω... Γι αυτή μια entry level κάρτα κοστίζει λιγότερο απ τα μεταφορικά της και πολύ λιγότερο από το χρόνο του υπαλλήλου που θεωρητικά θα καθόταν να τη τσεκάρει.

Δεν έχουν κάνει τίποτα... απλά ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα.

Εφ όσον εσύ είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις κάψει εσκεμμένα τη κάρτα, θα πας πίσω και θα τους ξεκαθαρίσεις ότι αυτή η αντιμετώπιση είναι καθαρή απάτη εκ μέρους τους.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που το Πλαίσιο θεώρησε ότι δικαιούσαι πιστωτικό, τέλος, δικό τους πρόβλημα. Και ειλικρινά (άσχετος) που στο καλό έχει η 6670 20-25 πυκνωτές; Χωράνε; Και που είναι κριμένοι ώστε να μην φαίνονται κατά τον οπτικό έλεγχο του τεχνικού; Δεν θυμάμαι να χώνουν πυκνωτές κάτω από τις ψήκτρες.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας μολις τωρα τις ειδα.

ειπα σε αυτον που με πηρε πως αφου ελεγθηκε και βρεθηκε οτι εχει προβλημα πως τωρα μου λενε αλλα? καιη απαντηση του ηταν πως μου την αλλαξανε λογο καλης θελησης του καταστηματος και δεν πρεπει να το εκμεταλευομαι αυτο.

τι καλη θεληση? και η καρτα 4-5 μερες τι εκανε στο service του Π? ακομα και οταν με καλεσανε μου ειπαν πως ελεγθηκε και βρειηκε οτι οντως εχει προβλημα.

επειδη ο τυπος με πειρε οταν ημουν στη δουλεια του ειπα να με παρει το απογευμα αμα θελει να συνεχισουμε.

Επισης. Επεμενε να παω ντε και καλα στο καταστημα για να δω την καρτα και εγω ο ιδιος οτι οντως τις λειπουν οι 20-25 πυκνωτες?

Να παω? σκεφτομαι να μην παω γιατι ξερω πως θα με σιφιλιασουν. Απο την αλλη λεω να παω μπας κια αρπαχτουμε και σταματησοθν να με ενοχλουν.

τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Ότι είπαν και οι παραπάνω.

Αν υπήρχε πρόβλημα με τους πυκνωτές δεν θα γινόταν δεκτή η κάρτα κατά την παράδοσή της στο τεχνικό τμήμα του Π (ο Θεός να το κάνει τεχνικό τμήμα, όταν είχα στείλει μητρική-επεξεργαστή για έλεγχο έβγαλε την CPU ο τεχνικαράς τους για να ελέγξει pin στο socket και μετά δεν μπορούσε να την κουμπώσει πίσω).

Επίσης αν θέλουν να αποφύγουν τέτοιου είδους προβλήματα ας σταματήσουν τις ανεξάρτητες εισαγωγές και να συνεργάζονται απευθείας με την επίσημη αντιπροσωπεία. Ποιος ξέρει πόσο καιρό ήταν πεταμένη και σε τι κατάσταση η κάρτα μέχρι να αξιωθούν να την κάνουν RMA με ότι άλλη σαβούρα είχαν μαζέψει για να αποφύγουν το κόστος μεταφοράς.

EDIT: Γνώμη μου είναι να μην περάσεις καθόλου από το κατάστημα εφόσον ότι βλάβη και να έχει προκληθεί δεν είναι δική σου υπαιτιότητα. Ας κόψουν τον λαιμό τους.

Υ.Γ. Σε περίπτωση που έχεις απορία τι έγινε με τη δική μου μητρική που αναφέρω παραπάνω αφού πέρασε κοντά δίμηνο σε service αρχικά μου βρήκαν μια ίδια μεταχειρισμένη και σε κακή κατάσταση πιθανώς μέσα από το τεχνικό τους τμήμα και όταν αρνήθηκα να παραλάβω μου κόψανε πιστωτικό. Για αντικατάσταση ούτε λόγος γιατί ήταν με προσφορά η μητρική και δεν ήθελαν να παραγγείλουν από την επίσημη αντιπροσωπεία. Πήγα την άλλη μέρα και αγόρασα από άλλο κατάστημα και εξυπηρετήθηκα σχεδόν άμεσα και το πιστωτικό έγινε αναλώσιμα που δεν χρειάζονται εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

και μιλαμε για μια 6670. το πιστωτικο για να καταλαβετε ηταν 87 ευρω!!

λες και του πηγα πισω κατι που εκανε 10.000.

λες και κερδισα κατι τρελο εγω με αυτη την αλλαγη.

Χα και μολις το παρατηρησα οτι εχει ξεμεινει και στην υπογραφη μου.

Να σας πω οτι καταφερα να τους κοροιδεψω και πηρα με το πιστωτικο μια 630!!:mamba::mamba: τρομερη αναβαθμιση εεεεεε??????

(sorry για τα απανωτα post αλλα εχω μανουριασει)

για να πω και την αληθεια μου ψωνιζα απο το Π γιατι ακουγα για την καλη εγγυηση που σου προσφερει.

Οντως προσφερει πολυ καλη εγγυηση.

Αλλα η εγγυηση εχει εγγυηση ενα μηνα μετα στα ζητανε πισω.

ΤΕΡΜΑ το Π για εμενα.

Θα ψωνιζω καρτες απο το χρωματοπωλειο του Φωτη...

Link to comment
Share on other sites

Μετά την απομάκρυνση απο το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Αυτά έπρεπε να τα σκεφτούν πριν κάνουν την αλλαγή και πλέον είναι πολύ αργά. Εσύ πήγες την κάρτα χωρίς να έχεις κάποια συγκεκριμένη αξίωση και εκείνοι την άλλαξαν. Τέλος, όλα τα υπόλοιπα είναι οδοντόπαστες.

Link to comment
Share on other sites

μου την αλλαξανε λογο καλης θελησης του καταστηματος και δεν πρεπει να το εκμεταλευομαι αυτο.

Αν μου το έλεγε αυτό θα γινόμουν μπουρλότο. Από που και ως που κατηγορείς τον πελάτη κατάμουτρα για κάτι που έχει περάσει από τα χέρια 15 ανθρώπων; Πως είναι τόσο σίγουρος ότι ο τεχνικός δεν αποφάσισε να παίξει με την κάρτα κάνοντάς την πυροτέχνημα;

Link to comment
Share on other sites

ειπα σε αυτον που με πηρε πως αφου ελεγθηκε και βρεθηκε οτι εχει προβλημα πως τωρα μου λενε αλλα? καιη απαντηση του ηταν πως μου την αλλαξανε λογο καλης θελησης του καταστηματος και δεν πρεπει να το εκμεταλευομαι αυτο.

τι καλη θεληση? και η καρτα 4-5 μερες τι εκανε στο service του Π? ακομα και οταν με καλεσανε μου ειπαν πως ελεγθηκε και βρειηκε οτι οντως εχει προβλημα.

Λάθος αντιμετόπιση. Δε πας να τους πιάσεις στη λογική... γιατί δεν υπάρχει.

Μια αναλογία για να δεις το εννοώ.

Εδώ σε λέει ο άλλος κλεφτή μες τη μούρη σου. κι εσύ τον ρωτάς, "μα πως γίνεται να με κατηγορείτε για κλοπή μετά από τόσες ημέρες, Αν έκλεβα δε θα με βλέπατε εκείνη τη στιγμή ή έστω την επομένη μέρα στις κάμερες?"

ΟΧΙ Δε θα μπεις σε τέτοιου είδους συζήτηση.

Η κάρτα ήταν τάδε χρονικό διάστημα στο PC μου. Χάλασε. Την έφερα. Τέλος.

Έτσι κι αλλιώς δε θα πήγαινες από εκεί για να πάρεις τη κάρτα σου? Ε θα πάς και θα ξεκαθαρίσεις μια και καλή ότι δεν ανέχεσαι να σε αντιμετωπίζουν σα κλέφτη.

btw σχετικά με τους πυκνωτές... Μπορεί να μιλάνε για κάποια από τα ένα κάρο SMD παθητικά στοιχειά που καλύπτουν τη κάρτα μπρός-πίσω.

Αλλά ξαναλέω... μη πέσεις στη λούμπα να σου δείχνει ο τεχνικός πίπες. Μπορεί ο ίδιος να μη μπορεί να ξεχωρίσει έναν SMD πυκνωτή από μια SMD αντίσταση η δίοδο. Αφού εσύ το μόνο που ξέρεις είναι ότι η κάρτα χάλασε χωρίς να την πειράξεις, τοτε ο μόνος που μπορεί να έβαλε χέρι πάνω στη κάρτα, είναι κάποιος εξυπνάκιας "τεχνικός" του Π. Αν σου λένε ότι είναι χαλασμένη από ανθρώπινο χέρι. Εσύ τους λες ότι αυτό το χέρι ήταν του δικού τους τεχνικού.

Link to comment
Share on other sites

με τη δικη μου λογικη σκεφτομαι οτι απο τη στιγμη που παραλαμβανει καποιος ενα προιον για ελεγχο ευποτιθεται οτι εχει προηγηθει ενας προχειρος οπτικος ελεγχος για τυχον βλαβες που προκληθηκαν απο τον ιδιοκτητη.

πχ θα παραλαμβανε καποιος την τηλεοραση που μου επεσε καταλθος και εσπασε?

και στην τελικη την ελεγξανε δεν την ελεγξανε? τωρα το καταλαβανε?

ας μου ελεγαν πως πρεπει πρωτα να παει στη saphire για ελεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.