Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

Χαιρετώ όλο τον κόσμο!

 

Χαίρομαι που βλέπω μια παρέα ψαγμένη και με όρεξη για καθαρούς αγώνες. B)

Εχω και εγώ την ίδια λόξα και παίζω χρόνια RBR .

Όντας πιστάκιας όμως το AC με τρέλανε.

Στην παρέα μου είμαστε μπόλικοι αλλά μόνο δύο ορεξάτοι να αφήσουν για λίγο τα ράλια... :)

Έχω ετοιμάσει αυτό και ψάχνω κόσμο να το στελεχώσουμε και να το ευχαριστηθούμε.

Του ρίχνετε μια ματιά και όσοι ψήνονται με ενημερώνουν!

https://www.dropbox.com/s/ee7mbhkwz47v4m6/Classic%20Livery%20Asseto%20Corsa%20gt2%20championship%20info%20%20gr.pdf?dl=0

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω το εξής σύστημα:

AMD FX6300

R9 290

RAM 8GB 1600MHz

 

με τα παρακάτω settings το παιχνίδι τρέχει στα 120fps όταν είμαι μόνος μου, όταν βάζω 23 αντιπάλους έχει drops στα 35-40 fps αλλά σταθερά είναι στα 50-60 περιπου και στο net στα 40 με drops στα 29 καμιά φορά (πάντα με πολλούς αντιπάλους, με 6-7 αυοκίνητα είναι πάνω από 70).

Επειδή πρώτη φορά παίζω σε δυνατό pc αυτά τα fps είναι φυσιολογικά ή κάτι πάει λάθος με το AC;

post-64655-0-66800700-1421493689_thumb.j

post-64655-0-03683500-1421493698_thumb.j

post-64655-0-83126800-1421493705_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

κλεινεις το ΑΑ και αφηνεις μονο το fxaa (ιδια δουλεια μονο που το fxaa το κανει πιο αποδοτικα)

βαλε το Shadow Στο normal/meduim 

το reflection στο normal 

το af στο χ2 (Μπορεις να ζησεις και χωρις αυτο αλλα οκ..)

το world detail ενα κλικ κατω 

το depth of field ειναι αχρηστο 

το glare βαλτο ενα κλικ κατω 

το smoke στο normal 

Έγινε επεξεργασία από airfathaaaaa
Link to comment
Share on other sites

Τα έχετε δει αυτά?

Check out @KunosStefano's Tweet: https://twitter.com/KunosStefano/status/556448883006382080?s=09

Check out @KunosStefano's Tweet: https://twitter.com/KunosStefano/status/556647791745695745?s=09

Πολύ σημαντικό νέο το 64-bit

Αλλά

Check out @KunosStefano's Tweet: https://twitter.com/KunosStefano/status/556630542804738048?s=09

Link to comment
Share on other sites

Say whaaaaat?

 

Αυτά με τα χ64 τα είδα χτες.

Εντάξει το μόνο συν είναι τα μεγαλύτερα replay.

 

Αλλά αυτό με τη C++ μου ξέφυγε. Ππφφφττ μου φαίνεται τέρμα τα custom apps και θα κατεβάζω κι εγώ τα mainstream που δημοσιεύονται.  :(   :fie:

Link to comment
Share on other sites

νπορει να εξηγησει καποιος προγραμματιστικα τι φταιει και πεφτουν τοσο πολυ τα fps με απλα text overlay? δε το καταλαβαινω με τιποτα.

 

Δικά σου app ή από άλλους?

Αυτό που επιβαρύνει δεν είναι τα κείμενα αλλά οι ημιδιαφάνειες και τα γραφικά.

Υπάρχουν apps που έχουν 20+ το ένα πάνω από το άλλο, όσο μικρά και να φαίνονται, πχ Rivali.

 

Επίσης ο κώδικας που βρίσκεται από πίσω μπορεί να μην είναι καθόλου απλός και να γονατίζει το σύστημα.

πχ τα περισσότερα apps ανανεώνονται ανά frame, που σημαίνει ότι αν υπάρχει κάτι περίπλοκο θα καθυστερεί την εμφάνιση του επόμενου frame.

Link to comment
Share on other sites

νπορει να εξηγησει καποιος προγραμματιστικα τι φταιει και πεφτουν τοσο πολυ τα fps με απλα text overlay? δε το καταλαβαινω με τιποτα.

Απενεργοποιησε το "Smoke generation"

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν apps που έχουν 20+ το ένα πάνω από το άλλο, όσο μικρά και να φαίνονται, πχ Rivali.

 

Επίσης ο κώδικας που βρίσκεται από πίσω μπορεί να μην είναι καθόλου απλός και να γονατίζει το σύστημα.

πχ τα περισσότερα apps ανανεώνονται ανά frame, που σημαίνει ότι αν υπάρχει κάτι περίπλοκο θα καθυστερεί την εμφάνιση του επόμενου frame.

 

Ισχύει, αλλά σίγουρα σε ένα βαθμό έχει σχέση και με την python. Όχι σαν γλώσσα αλλά σαν στρώμα επικοινωνίας της μηχανής της Kunos με τις εφαρμογές των χρηστών. Γι'αυτό σκέφτονται να δώσουν ένα νέο API που θα είναι γραμμένο στη γλώσσα του game engine.

 

 

Κώστα δε νομίζω να είναι τόσο καταστροφικά τα πράγματα για σένα. Πάλι κάποιοι καλοί άνθρωποι θα βγάλουν libs για να κάνουν τη ζωή των υπόλοιπων πιο εύκολη, οπότε μια χαρά θα φτιάξεις τα custom apps σου και πάλι :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χμ, ναι λογικό ακούγεται.

Αν και πάλι μέσα σε sandbox με shared memory πιστεύω θα δουλεύουν τα apps, θα είναι χαζό να δώσουν πλήρη ελευθερία, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσει στην ταχύτητα αυτή η μετάβαση.

Από τα tweets του Stefano υποθέτω πως ο λόγος μετάβασης σε C++ είναι η ασυμβατότητα x64-python.

 

Εντάξει ναι, στην ουσία απλή μετάφραση μεταξύ γλωσσών είναι.

Θα δούμε και τα άλλα apps που θα βγούν, θα 'δανειστούμε' και λίγο από τον κώδικα τους, θα την κάνουμε την δουλειά.

Αλλά μέχρι τότε.... άσε να γκρινιάξουμε και λίγο!!!   :look:    :bigboss:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,πριν λίγο τελείωσα το conversion της πίστας των Μεγάρων.Μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ .Για feedback κλπ σε αυτό το link ή εδώ. Θα είχα τελειώσει και της Σέρρες αλλά κλασικά δεν μου την φορτώνει και πρέπει να βρω τον λόγο χεχε.

Έγινε επεξεργασία από NickAtsi
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,πριν λίγο τελείωσα το conversion της πίστας των Μεγάρων.Μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ .Για feedback κλπ σε αυτό το link ή εδώ. Θα είχα τελειώσει και της Σέρρες αλλά κλασικά δεν μου την φορτώνει και πρέπει να βρω τον λόγο χεχε.

 

:wub: 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,πριν λίγο τελείωσα το conversion της πίστας των Μεγάρων.Μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ .Για feedback κλπ σε αυτό το link ή εδώ. Θα είχα τελειώσει και της Σέρρες αλλά κλασικά δεν μου την φορτώνει και πρέπει να βρω τον λόγο χεχε.

πλακα κανεις!!!

εκανα κανα 2 γυρους μεγαρα! καλη προσπαθεια αλλα θελει δουλεια ακομα.. κριμα που δε ξερω τιποτα περι track creation γαμωτο. ενταξει ευτυχως η πραγματικη πιστα ειναι καλυτερη εμφανισιακα :ρ

απο που τη μετετρεψες? εχει λακουβες κλπ που δε νομιζω να υπαρχουν. επισης δεν ειδα ανηφοροκατηφορες πχ η κ6 μετα την ευθεια ειναι ανηφορικη. θελουν και στρογγυλεμα τα κερμπ και οι καμπυλες γενικα νομιζω, και αφαιρεση τα πολλα λαστιχα εκτος πιστας δεν υπαρχουν!

θα πειραματιστω παντως αν ανοιγει με το editor. δεν εχω ιδεα προς το παρον

Link to comment
Share on other sites

fuz10n η πίστα είχε φτιαχτεί το 2008 για το rFactor και το παιδί που την έφτιαξε δεν είναι από Αθήνα,ενώ της Σέρρες επειδή είναι από εκεί κοντά νομίζω είναι πιο κοντά Real(μόλις τελειώσω και με εκείνη θα χρειαστώ feedback).Θα ήθελα να τα λέγαμε μέσω skype κλπ για να την φτιάξουμε όσο πιο real γίνεται.Αν έχεις skype κάνε με add drifterx_lfs αλλιώς να τα πούμε από το Teamspeak του thelab.gr.

Link to comment
Share on other sites

Brands Hatch license και πολλά άλλα ενδιαφέροντα στην παρακάτω συνέντευξη: link. Είχε ξανακουστεί αλλά μια επιβεβαίωση δε βλάπτει B)

Ο Marco Massarutto αναφέρει ότι το συνολικό κόστος μεταφοράς μιας πίστας μέσα στο παιχνίδι μπορεί να ξεπεράσει τις 100.000 ευρώ. :o

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.