p_under Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25, 2013 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25, 2013 Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ! Το παρακάτω νήμα αποτελεί μια ακόμα προσθήκη στην μεγάλη συλλογή παραπόνων που κατά καιρούς δημοσιεύονται για το e-shop.gr. Η ιστορία μου εν συντομία έχει ως εξής. Αγόρασα ένα προϊόν από το eshop.gr το οποίο βγήκε ελαττωματικό μετά από 2 μέρες. Το έστειλα στο service και το έκριναν ελαττωματικό και μου έστειλαν το ίδιο προϊόν καινούργιο, όμως είχα το ίδιο αποτέλεσμα - χάλασε μέσα σε μια βδομάδα. Το έστειλα πίσω και αυτό και μου πρότειναν κάποιο άλλο διότι το αρχικό προϊόν είχε εξαντληθεί. Εμένα δεν με κάλυπτε όμως η πρόταση τους καθώς ήταν πιο φτηνό προϊόν από το δικό μου και δεν πληρούσε τις δικές μου προϋποθέσεις. Επικοινώνησα πάλι με το service και μου είπαν ότι μπορούν μόνο να μου κόψουν πιστωτικό στα χρήματα της πρότασης δηλαδή του φτηνότερου προϊόντος. Πως γίνεται αυτό? Δεν σέβονται τίποτα δλδ? Έχετε κάποια πρόταση για το πως να κινηθώ? Έχω ανοίξει επικοινωνία με το ΙΝΚΑ για καταγγελία. Στα γνωστά skroutz.gr, bestprice.gr κτλπ δεν βρίσκω το κατάστημα ώστε να κάνω αρνητική ψήφο!
yanni Ιούλιος 25, 2013 #2 Ιούλιος 25, 2013 Ποιο προϊόν είναι; Αν είναι να χαλάει κάθε 2η μέρα καλό θα ήταν να το ξέρουμε να μην το αγοράσουμε (ούτε από το e-shop ούτε από αλλού).
p_under Ιούλιος 25, 2013 Author #3 Ιούλιος 25, 2013 ένας ext HDD USB 3.0 - adata classic ch11 2.5 portable hdd 500g
anonymous-root Ιούλιος 25, 2013 #4 Ιούλιος 25, 2013 Πιστωτικό πρέπει να σου κόψουν σε αυτό που αγόρασες. Πως δικαιολογούν, να σου κόψουν πιστωτικό σε άλλο προϊόν; (ό,τι να ναι).
GreekReaper Ιούλιος 26, 2013 #5 Ιούλιος 26, 2013 Εφόσον το προϊόν είναι DOA και δεν σε κάλυψε η αντικατάσταση έχεις δικαίωμα να ζητήσεις πιστωτικό στην τιμή όπου αγόρασες το προϊόν σου.Από ποιό κατάστημα το αγόρασες?Η αντικατάσταση με τον 2ο σκληρό, που ήταν ελλατωματικός και αυτός όπως αναφέρεις, το 2o RMA ήταν μέσα σε 7 ημέρες περιθώριο?
p_under Ιούλιος 26, 2013 Author #6 Ιούλιος 26, 2013 το 2ο δεν ήταν σε 7 μέρες γτ δούλευα και δεν πρόλαβα να τον πάω πίσω. Το κατάστημα δεν το θυμάμαι γτ τον παρέλαβε ο αδερφός μου από αθήνα. Βέβαια συμμορφώθηκαν και έδωσαν πιστωτικό στην τιμή που αγόρασα πριν λίγη ώρα.
GreekReaper Ιούλιος 26, 2013 #7 Ιούλιος 26, 2013 το 2ο δεν ήταν σε 7 μέρες γτ δούλευα και δεν πρόλαβα να τον πάω πίσω. Το κατάστημα δεν το θυμάμαι γτ τον παρέλαβε ο αδερφός μου από αθήνα. Βέβαια συμμορφώθηκαν και έδωσαν πιστωτικό στην τιμή που αγόρασα πριν λίγη ώρα. Η εγγύηση ενός προϊόντος είναι defacto, η μόνη διαφορά είναι οτι με το DOA απλά θα το ελέγχανε επιτόπου στο κατάστημα. Δεν είναι θέμα συμμόρφωσης το πιστωτικό που σου δώσανε στην 100%της τιμής του προϊόντος, αυτό είναι κανονισμός και δικαίωμα του καταναλωτή. Το αν κάποιος υπάλληλος ανέφερε πως θα πιστωνόταν βάση με την τιμή του άλλου προιοντος που θέσανε σαν αντιπρόταση (το οποίο ήταν και πιο φτηνό όπως προανέφερες ) είναι καθαρά λάθος του ίδιου του υπαλλήλου. Χαίρομαι που είχε αίσιο τέλος η ιστορία σου.
p_under Ιούλιος 30, 2013 Author #8 Ιούλιος 30, 2013 Update 2, με πήραν τηλ εχθές και μου είπαν ότι μπορώ να περάσω από το κατάστημα που αγόρασα ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω!
gio102004 Αύγουστος 5, 2013 #9 Αύγουστος 5, 2013 σταματηστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ψωνιζετε απο κει ρε παιδια...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.ΕΛΕΟΣ
nickmanak Αύγουστος 6, 2013 #10 Αύγουστος 6, 2013 Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα ρε παιδια. Φετος εκανα 3-4 παραγγελιες ολες χωρις προβληματα και σε ανταγωνιστικες τιμες.Πριν κανα 10 μερες εκανα φουλ συνθεση πισι με i5 για ενα φιλο, και τα πηρε ολα απο εκει. Τα συναρμολογησα και ολα παιζουν οκ.Σιγουρα κανουν ακομα παγαποντιες, αλλα μειωμενες σε σχεση με την περιοδο 2010.Το μαγαζι προσπαθει να ανακαμψει και τα πηγαινει καλα κατα τη γνωμη μου. Ειχε πιασει πάτο για χρονια αλλα τωρα ανεβαινει πιστευω.
yanni Αύγουστος 6, 2013 #11 Αύγουστος 6, 2013 Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα ρε παιδια. Φετος εκανα 3-4 παραγγελιες ολες χωρις προβληματα και σε ανταγωνιστικες τιμες.Πριν κανα 10 μερες εκανα φουλ συνθεση πισι με i5 για ενα φιλο, και τα πηρε ολα απο εκει. Τα συναρμολογησα και ολα παιζουν οκ.Σιγουρα κανουν ακομα παγαποντιες, αλλα μειωμενες σε σχεση με την περιοδο 2010.Το μαγαζι προσπαθει να ανακαμψει και τα πηγαινει καλα κατα τη γνωμη μου. Ειχε πιασει πάτο για χρονια αλλα τωρα ανεβαινει πιστευω.Με την ευκαιρία επειδή πολλές φορές βλέπω σε θέματα που αφορούν το support κάποιου μαγαζιού απαντήσεις του στυλ "Αγόρασα αυτό εκείνο και το άλλο χωρίς πρόβλημα όλα καλά όλα ωραία"ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΣΤΟ SUPPORT ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΛΕΦΤΑ? Έλα σε μένα και δώσε μου 100€ και αν δεν είμαι ευγενικός να με φτύσεις.Αν έχεις εμπειρίες από το support καλώς. Το να δηλώνουμε την συμπαράστασή μας σε ένα μαγαζί και να λέμε στον κόσμο ότι βελτιώνεται και κάνει και ράνει, επειδή απλά βάζει προσφορές, κατανοητό μεν, άσχετο με το θέμα δε. Αν κάποιος λοιπόν σε ακούσει και αγοράσει και έχει πρόβλημα με το support τι θα του πεις ΕΣΥ ειδικά για την ταλαιπωρία που θα έχει περάσει; Ότι στις αγορές είναι εντάξει; Χαίρω πολύ Χαιρόπουλος.(sorry για το κάπως επιθετικό τόνο)
nickmanak Αύγουστος 6, 2013 #12 Αύγουστος 6, 2013 Εγω απαντησα στον gio102004.Aφου το μαγαζι συμμορφωθηκε και του εδωσε πιστωτικό τι συγχύζεσαι;
yanni Αύγουστος 6, 2013 #13 Αύγουστος 6, 2013 Εγω απαντησα στον gio102004.Aφου το μαγαζι συμμορφωθηκε και του εδωσε πιστωτικό τι συγχύζεσαι;Δεν συγχύζομαι. Μια απλή ερώτηση έκανα, δεν θέλεις να απαντήσεις επί της ουσίας, κανένα πρόβλημα.
billpeppas Αύγουστος 6, 2013 #14 Αύγουστος 6, 2013 Εδώ φτάσαμε... το να θεωρούμε δεδομένο και λογικό το μπινελίκι, φασαρίες, καταγγελείες, κλπ για να πάρουμε αυτό που σύμφωνα με τον νόμο δικαιούμαστε...
p_under Αύγουστος 7, 2013 Author #15 Αύγουστος 7, 2013 άσε ρε Bill, μας περνάνε για μ@λ@κιες δλδ και μόνο έτσι μπορείς να κάνεις την δουλεία σου. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μερικές φορές σε αντιμετωπίζουν λες και σου κάνουν χάρη.
Cyber_Cookie Αύγουστος 7, 2013 #16 Αύγουστος 7, 2013 άσε ρε Bill, μας περνάνε για μ@λ@κιες δλδ και μόνο έτσι μπορείς να κάνεις την δουλεία σου. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μερικές όλες τις φορές σε αντιμετωπίζουν λες και σου κάνουν χάρη.fixed.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.