Jump to content



Netgear DGN2000 και απάτη με "Εγγύηση" ΠΛΑΙΣΙΟ!!!


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!!

Λοιπόν το πρόβλημα μου έχει να κάνει με το Netgear DGN2000 ( DGN2000 ) και αγορά με εγγύηση εφόρου ζωής από Πλαίσιο...

Σαν μοντέλο θα το θυμάστε αρκετοί πιστεύω, γιατί ήταν αρκετά δυνατό μοντέλο σε καλή τιμή και με Εγγύηση Εφόρου Ζωής ΠΛΑΙΣΙΟ!!!! (Μην πω καμία κουβέντα τώρα και φάω Ban... ;) )

Το συγκεκριμένο modem-router το αγόρασα στις 29/05/2009 από Πλαίσιο στην τιμή των 79 Euros και με εγγύηση εφόρου ζωής Πλαίσιο. Αυτό αναγραφόταν στο e-shop τους. (ο Θεός να το πει)

Χρειάστηκα την εγγύηση πριν ένα μήνα, γιατί το Modem δεν λειτουργεί σωστά, δουλεύει μόνο η πρώτη θήρα δικτύου και χάνει την ασύρματη σύνδεση.

Επικοινωνώ με τα κεντρικά του Πλαίσιου, τους εξηγώ το πρόβλημα, τους λέω οτι όταν το αγόρασα το προϊόν αναγραφόταν στην σελίδα τους Εγγύηση Εφόρου Ζωής ΠΛΑΙΣΙΟ για το συγκεκριμένο προϊόν και οτι αυτός ήταν ένας βασικός λόγος που το αγόρασα, βλέπουν την καρτέλα μου ως πελάτης τους και μου λένε Ναι έχει Εγγύηση Εφόρου Ζωής ΠΛΑΙΣΙΟ και να το στείλω στο Service τους στην Μαγούλα Αττικής.

Να σημειώσω οτι μένω επαρχεία, πληρώνω Courier τους το στέλνω με το κουτί του και όλα τα παρελκόμενα, απόδειξη αγοράς και μία περιγραφικότατη επιστολή.

Το Αποτέλεσμα????

Δεν επικοινωνούν καν μαζί μου και σε 10 μερές το λαμβάνω πίσω!!!

Με μία ειδοποίηση από το "τεχνικό" τους τμήμα οτι είναι εκτός εγγύησης!!!!

Μιλάω την ίδια μέρα μαζί τους, δηλαδή χθες, δεν χρειάζεται να αναφέρω πόσες φορές με συνέδεαν ο ένας στον άλλο, και με το τεχνικό τμήμα τους και με την γραμμή και καλά παραπόνων τους, ο καθένας μου έλεγε τα δικά του!!

Από τα κεντρικά μου έλεγαν οτι έχει το συγκεκριμένο modem-router εγγύηση εφόρου ζωής ΠΛΑΙΣΙΟ, με συνέδεαν με το τεχνικό τμήμα και εκεί μου έλεγαν να κοιτάξω πάνω στην συσκευασία τι γράφει η εταιρία (NETGEAR) σχετικά με την εγγύηση του προϊόντος, μέχρι που όταν ζήτησα τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος που "εξήγησε" αναλυτικά οτι εγγύηση εφόρου ζωής Πλαίσιο σημαίνει όσο υπάρχει το προϊόν διαθέσιμο από το Πλαίσιο!!! Και ναι καλά διαβάζεται!!!!

Με την κοπέλα που μίλησα στο και καλά τμήμα παραπόνων τους, της ζήτησα να μου εξηγήσει τι ακριβώς σημαίνει όταν λέει το Πλαίσιο εγγύηση εφόρου ζωής και μου εξήγησε αυτό που γνωρίζουμε όλοι μας... ;-)

Της ανάφερα εννοείται αυτά που μου είπε ο Υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος...

Το αποτέλεσμα άκρη δεν βγάζω!!!

Της κοπέλας της ανάφερα οτι είναι γεμάτα τα forums του Internet με συζητήσεις και αντικαταστάσεις του συγκεκριμένου μοντέλου με την γνωστή εφόρου ζωής Εγγύηση από το Πλαίσιο και μάλιστα μέχρι ένα χρόνο πριν από την δική μου αίτηση. (Μου έχει δώσει και το e-mail της να της στείλω όλα τα links που βρήκα, και θα το κάνω αλλά ξέρω οτι άκρη δεν θα βγάλω...)

Με τα πολλά με έβγαζαν τρελό, εγώ τους εξηγούσα οτι όταν το αγόρασα ένας από τους βασικούς λόγους που έσκασα 79 Euros ήταν και η εγγύηση που έδιναν!!

Μου το γυρνούσαν σε μία φάση στο τι αναγράφει η απόδειξη??

Η απόδειξη δεν αναγράφει ούτε δύο χρόνια που δίνει η Netgear ούτε την εφόρου ζωής του Πλαίσιου...

Δεν ξέρω πως μπορώ και αν μπορώ να κινηθώ από εδώ και πέρα...??

Γενικά τα έχω πάρει πολύ άσχημα...

Και sorry για την αργκό...

Link to comment
Share on other sites

Βάλε τους βόμβα:jump:. Να απαιτήσεις τα χρήματα σου πίσω εάν δεν μπορούν να σου το κάνουν αντικατάσταση και να πάρεις κάποιο άλλο. Περίμενε να σου απαντήσουν και άλλα μέλη που έχουν τύχη παρόμοιες καταστάσεις, υπάρχουν και οργανισμοί να απευθυνθείς που έχουν να κάνουν με τέτοια θέματα αγοραστικών περιεχομένων και εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι έπεσες σε 1-2 ηλίθιους υπαλλήλους δεν σημαίνει ότι το πλαίσιο σε εξαπάτησε. Αυτοί εκεί μέσα λένε καλημέρα και στους τοίχους...

Δοκίμασε να ξαναπάρεις μήπως και πετύχεις κανέναν που να γνωριζει το θέμα με την εφόρου ζωής.

Link to comment
Share on other sites

Βρες αναφορές (π.χ. από forum) που να αποδεικνύουν το "εφ' όρου ζωής" που ισχυρίζεσαι, πάρε screenshots, στείλτους ένα τελευταίο fax (όχι mail) και μετά συνήγορο καταναλωτή.

Αυτά έχω σκεφτεί και εγώ φίλε μου και έχω βρει ήδη 3-4 threads, γεμάτο είναι το Ελληνικό ίντερνετ...

Έλεος πια... Αυτό δεν το περίμενα όχι!!

Και ήμουν και 10 χρόνια πελάτης τους... (τα τελευταία χρόνια για να λέμε την αλήθεια είχα ξεκόψει, κάτι ήξερα... ;) )

Μόνο fax δεν έχω προσβάσιμο εύκολα εδώ και δεν πρόκειται να τυραννηθώ παραπάνω... Θα δουλέψω με e-mail, αναγκαστικά.

Τώρα όσο αφορά την καταγγελία που κοιτάω ΙΝΚΑ, συνήγορο καταναλωτή??

Πρώτη φορά που προχωράω θέμα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Το ότι έπεσες σε 1-2 ηλίθιους υπαλλήλους δεν σημαίνει ότι το πλαίσιο σε εξαπάτησε. Αυτοί εκεί μέσα λένε καλημέρα και στους τοίχους...

Δοκίμασε να ξαναπάρεις μήπως και πετύχεις κανέναν που να γνωριζει το θέμα με την εφόρου ζωής.

2 ώρες ήμουν στο τηλέφωνο φίλε μου και δεν θυμάμαι και εγώ με πόσους μίλησα και κάθε φορά ζητούσα και υπεύθυνο, δεν μιλούσα με όποιον απαντούσε!!! Δεν το κατάλαβες καλά...

Μέχρι και το τμήμα παραπόνων ζήτησα και μίλησα με μία κοπέλα που μου έχει δώσει και τα στοιχεία της, και περίμενα και άλλες 2 ώρες για να μου δώσουν τελειωτική απάντηση!!!

Σε λίγο θα κλείσω 24ωρο που ασχολούμαι με αυτό το θέμα...

Μωρέ εγώ δεν θα χάσω!!! Αυτοί θα χάσουν!!! Αλλά χρειάζεται και λίγο μυαλό... ;)

Στα κεντρικά με την δική μου καρτέλα πελάτη βλέπουν εφόρου ζωής εγγύηση, στο τεχνικό τμήμα στην Μαγούλα δεν βλέπουν!!! Μέχρι και μεταξύ τους μίλησαν!!!

Τέτοια ασυνεννοησία ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμή που η απόδειξη δεν το γραφει, και δεν καταφέρεις να βρεις καποιο screenshot, δεν καλυπτεσαι οσο δικιο και να εχεις.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Αυτό πιστεύω και εγώ, αλλά δεν θα τους αφήσω έτσι...

Δεν πιστεύω οτι θα βρω το δίκιο μου... ;)

Screenshot εννοείς από την σελίδα του Πλαίσιου όταν το αγόρασα που αναγραφόταν η εγγύηση που δίνει και καλά;

Αν εννοείς αυτό... Και το είχα σκεφτεί τότε...

Δεν έχω...

Τέλος πάντων, θα της στείλω και τα links να τα δει... και τρέχα γύρευε...

NEVER AGAIN!!!

Το ότι έπεσες σε 1-2 ηλίθιους υπαλλήλους δεν σημαίνει ότι το πλαίσιο σε εξαπάτησε. Αυτοί εκεί μέσα λένε καλημέρα και στους τοίχους...

Δοκίμασε να ξαναπάρεις μήπως και πετύχεις κανέναν που να γνωριζει το θέμα με την εφόρου ζωής.

Και όμως φίλε μου πρέπει να έχει Πολλούς εκεί μέσα...

Ή είναι αυτό που διάβασα σε ένα άλλο Thread, οτι είναι λίγο κόμμα εκεί μέσα...

Εγώ θα σε συμβούλευα να μην το προτιμάς...

Τα έχω ξανά τραβήξει και ήμουν και Αθήνα τότε, και είχα πάει και αυτοπροσώπως και άκρη δεν έβγαζα!!!

Με ένα ποντίκι της Logitech, και μιλούσα απευθείας με τον τεχνικό... Εκεί να δεις γλέντια... ;)

Έγινε επεξεργασία από TifoziF1
Συγχώνευση 2 συνεχόμενων μηνυμάτων - MHN κάνεις συνεχόμενα posts με διαφορά μερικών λεπτών !!! Αντ' αυτού κάνε διόρ
Link to comment
Share on other sites

Αυτό πιστεύω και εγώ, αλλά δεν θα τους αφήσω έτσι...

Δεν πιστεύω οτι θα βρω το δίκιο μου... ;)

Screenshot εννοείς από την σελίδα του Πλαίσιου όταν το αγόρασα που αναγραφόταν η εγγύηση που δίνει και καλά;

Αν εννοείς αυτό... Και το είχα σκεφτεί τότε...

Δεν έχω...

Τέλος πάντων, θα της στείλω και τα links να τα δει... και τρέχα γύρευε...

NEVER AGAIN!!!

Ναι αυτό. Βασικά πρέπει να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας. :(

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στις 29/09/2009 και στις 11/01/2010, εγώ δε βλέπω να πωλούταν με εφόρου ζωής εγγύηση. Για την ακρίβεια, δε βλέπω να αναφέρει καθόλου για εγγύηση.

Άλλες ημερομηνίες, δεν κατάφερα να βρω.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στις 29/09/2009 και στις 11/01/2010, εγώ δε βλέπω να πωλούταν με εφόρου ζωής εγγύηση. Για την ακρίβεια, δε βλέπω να αναφέρει καθόλου για εγγύηση.

Άλλες ημερομηνίες, δεν κατάφερα να βρω.

Wizard! πίστεψε με, δεν ψεύδομαι... δεν είναι και του χαραχτήρα μου...

Ούτε παραισθήσεις είχα!!

Modem-Router είχα, απλά το πήρα ως κάτι ανώτερο, και λόγω της εγγύησης που έδινε το Πλαίσιο, μάλιστα το είχα βρει από άλλα καταστήματα γύρω στα 60 euros αλλά προτίμησα να δώσω 20 Euros παραπάνω για την εγγύηση που έδινε το Πλαίσιο.........

Τα άλλα καταστήματα έδιναν την εγγύηση που δίνει η Netgear, 2 χρόνια... ;)

Links έχω βρει από forums και από το TheLab...

Τι να σου πω, αν θες σου τα στέλνω σε pm...

Τώρα συντάσσω το e-mail που έλεγα πριν...

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=12636]konstantinos77g[/MENTION] σε καμία περίπτωση δε λέω ότι ψεύδεσαι. Τα έψαξα, γιατί αν έγραφε "Εφόρου ζωής" εκεί, θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις. Λίγοι γνωρίζουν το εν λόγω site και την έχουν πατήσει αρκετοί κατά καιρούς που πάνε και τα αλλάζουν. Κρίμα που δε φαίνεται κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στις 29/09/2009 και στις 11/01/2010, εγώ δε βλέπω να πωλούταν με εφόρου ζωής εγγύηση. Για την ακρίβεια, δε βλέπω να αναφέρει καθόλου για εγγύηση.

Άλλες ημερομηνίες, δεν κατάφερα να βρω.

Εγγύηση Αμεσης Αντικατάστασης

post-4796-1416078228,4676_thumb.jpg

Έγινε επεξεργασία από TifoziF1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ ρε παιδιά...

Να είστε καλά...

Μόλις έφυγε και το e-mail με τα links...

Αν μπορέσετε να βρείτε 29/05/2009

Το θυμάμαι και αυτό που ανεβάσατε, μετά από μερικούς μήνες είχε πέσει η τιμή στα 60, το είχα δει, γενικά τα ψάχνω και αφού αγοράσω ένα προϊόν.

Δεν είναι για τα χρήματα...

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΊΑ!!! ;)

Δεν μπορώ αν με βγάζουν τρελό... ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.