Jump to content



Netgear DGN2000 και απάτη με "Εγγύηση" ΠΛΑΙΣΙΟ!!!


Recommended Posts

Ναι οι corsair της υπογραφής είναι .Θα περιμένω να με ενημερώσουν από το service και θα δω τι θα κάνω απλά για την ώρα θελω να μάθω εαν έχουν αυτοί δίκαιο η εγω για να ξερω πως θα συμπεριφερθώ .

Link to comment
Share on other sites

Ναι οι corsair της υπογραφής είναι .Θα περιμένω να με ενημερώσουν από το service και θα δω τι θα κάνω απλά για την ώρα θελω να μάθω εαν έχουν αυτοί δίκαιο η εγω για να ξερω πως θα συμπεριφερθώ .

Αυτό που θα μάθεις είναι πόσο εύκολα μπορούν να σε εκνευρίσουν.

Κανε ένα  RMA στην Corsair και μην ασχολείσαι μαζί τους αν θες την ψυχική σου ηρεμία  ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ζήτα να σου δώσουν γραπτός τις παπαρολογίες και κάνε καταγγελία, χάνεις το χρόνο σου να πηγαινοέρχεσαι στο μπακάλικο, ακόμα και αν δεχτούν την εγγύηση αφού πρώτα σου έχουν σπάσει τα νεύρα το επόμενο τους βήμα εξαρτάτε από την τιμή αγοράς, αν οι μνήμες που αγόρασες τότε έχουν μεγαλύτερη τιμή θα σου πουν πιστωτικό για να προσθέσεις χρήματα και να πάρεις μνήμες με ίδια χαρακτηριστικά με αυτές που έχεις, αν η τιμή έχει μειωθεί τότε θα στις αλλάξουν με άλλες παρόμοιες ακόμα και αν δεν είναι ίδια η μάρκα.

 

Γενικά μην ασχοληθείς και μην μιλάς καν με υπαλλήλους, ζήτα να μιλήσεις με κάποιο προϊστάμενο και να σου δώσει γραπτός ότι ψευτιά σου πει, είναι σίγουρο ότι θα σου πει κάποια μλκια, δεν έχεις άλλη επιλογή πέρα από καταγγελία εκτός αν θες να κάνεις το καλό παιδί να κάνεις μόνο σου το rma στην corsair και οι «έξυπνοι» στο μπακάλικο να γλιτώσουν το κόστος τον μεταφορικών, βέβαια στο μπακάλικο δεν αρνούνται μόνο για τα μεταφορικά  αν κάποιος είναι άσχετος θα του φάνε την εγγύηση και θα πληρώσει για να ξαναγοράσει κάποιο προϊόν.

 

Από πλαίσιο μόνο μολύβια και χαρτικά τίποτα άλλο!

Link to comment
Share on other sites

Παρε τα ονοματα τους, κανε καταγγελια στο ΣτΚ και βαλε συνημενη την αποδειξη αγορας που γραφει αποδειξη εφορου ζωης !

 

Εκει που θα περιγραφεις το σκηνικο, πες οτι σο ανεφεραν το "ε η εγγύηση ισχύει μόνο για οσο καιρό υπάρχει το προϊόν στο κατάστημα τους" . Φυσικα οτι και να γινει ΜΗΝ δωσεις το οριτζιναλ της αποδειξης σε αυτους, παρα μια εγχρωμη φωτοτυπια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για την ώρα όπως είπα και παραπάνω θα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο για να μου πουν εάν έχουν πρόβλημα η όχι , γιατί υπάρχει η περίπτωση να μου αρχίσουν πάλι τα περίεργα με το οτι δεν έχει πρόβλημα κτλ . Εάν δεν βγάλω άκρη δεν θα τους αφήσω θα τους κάνω καταγγελία είναι απίστευτο το τι παραμύθια σου λένε , τα ονόματα τους τα εχω .

 

Ευχαριστώ για της απαντήσεις :)

Link to comment
Share on other sites

+11111111111111111111111 για ότι έγραψε ο κύριος YDinopoulos!!!

 

Edit: είχα και εγώ (όπως και άλλοι) αντίστοιχο θέμα με ένα mouse. Τους το στέλνω. Με παίρνουν τηλ. και μου λένε δεν έχει πρόβλημα. Τους απαντάω. Διπλοκλικάρει, δείτε καλά ξανά και προσεχτικά. Με ξαναπαίρνουν τηλ και μου λένε ότι θα αντικατασταθεί.

 

Επίσης αν σου πουν ότι στις αλλάζουν, η γνώμη μου είναι να πάρεις πιστωτικό και να αγοράσεις κάτι άλλο. Π.χ. πήρα κάτι μελάνια και χαρτικά. Πάρε μνήμες από αλλού και χ@σ@ τους. Είναι απαράδεκτοι και ...

Έγινε επεξεργασία από pasjohn
Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω ειχα παρει πριν 5 χρονια μια microsd που ειχε lifetime warranty και οταν χαλασε και πηγα να την αλλαξω, μου την πιστωσαν και πειρα μια αλλη.

Η αποδειξη μου ομως αν θυμαμαι καλα εγραφε Εφ΄ορου ζωης κατω απο το προιον

Link to comment
Share on other sites

Τον περασμένο μήνα ένας WD Green χανόταν από το σύστημα κάθε τόσο. Είχα ελέγξει με διαφορετικά ports/cables και μέχρι και διαφορετικούς Controllers.

Επιστροφή στο κατάστημα με την απόδειξη (εντός εγγύησης) και μου λένε θα ελέγξουμε και θα σας ενημερώσουμε. Όντως πρόβλημα και μου λένε σας πιστώσαμε τον δίσκο, περάστε από το κατάστημα. Ψυλιασμένος φυσικά γιατί τώρα οι δίσκοι είναι πιο ακριβοί από όταν τον είχα αγοράσει, πάω και διαλέγω ένα άλλο Green...

  • "ξέρετε υπάρχει χρηματική διαφορά"
  • εμένα δεν με αφορά αν οι δίσκοι είναι πιο ακριβοί τώρα, είμαι εντός εγγύησης άρα θέλω έναν ίδιο η αντίστοιχο δίσκο
  • "δεν είναι ίδιος, είναι άλλο μοντέλο αυτός που διαλέξατε"
  • είναι αντίστοιχος με αυτόν που είχα, δεν σας ζήτησα αλλαγή ούτε με RED ούτε με BLACK οπού θα έβλεπα λογική να πληρώσω διαφορά
  • "πάυση" θα πρέπει να πάρω έγκριση και θα σας ενημερώσω αν γίνεται.

Μου τηλεφώνησαν αργότερα να περάσω να πάρω τον Green αλλά τους είπα οτι να πηγαίνω και να έρχομαι τρεις φορές για τα αυτονόητα δεν τους κολακεύει.

Σιγά μην ίδρωσε το αυτί τους. Κάποιος άλλος ίσως να είχε πληρώσει για να του αντικαταστήσουν τον ίδιο δίσκο σε εγγύηση. Όπου μπορούν να σε πιάσουν είναι.

Έγινε επεξεργασία από Efialtis
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Τον περασμένο μήνα ένας WD Green χανόταν από το σύστημα κάθε τόσο. Είχα ελέγξει με διαφορετικά ports/cables και μέχρι και διαφορετικούς Controllers.

Επιστροφή στο κατάστημα με την απόδειξη (εντός εγγύησης) και μου λένε θα ελέγξουμε και θα σας ενημερώσουμε. Όντως πρόβλημα και μου λένε σας πιστώσαμε τον δίσκο, περάστε από το κατάστημα. Ψυλιασμένος φυσικά γιατί τώρα οι δίσκοι είναι πιο ακριβοί από όταν τον είχα αγοράσει, πάω και διαλέγω ένα άλλο Green...

  • "ξέρετε υπάρχει χρηματική διαφορά"
  • εμένα δεν με αφορά αν οι δίσκοι είναι πιο ακριβοί τώρα, είμαι εντός εγγύησης άρα θέλω έναν ίδιο η αντίστοιχο δίσκο
  • "δεν είναι ίδιος, είναι άλλο μοντέλο αυτός που διαλέξατε"
  • είναι αντίστοιχος με αυτόν που είχα, δεν σας ζήτησα αλλαγή ούτε με RED ούτε με BLACK οπού θα έβλεπα λογική να πληρώσω διαφορά
  • "πάυση" θα πρέπει να πάρω έγκριση και θα σας ενημερώσω αν γίνεται.
Μου τηλεφώνησαν αργότερα να περάσω να πάρω των Green αλλά τους είπα οτι να πηγαίνω και να έρχομαι τρεις φορές για τα αυτονόητα δεν τους κολακεύει.

Σιγά μην ίδρωσε το αυτί τους. Κάποιος άλλος ίσως να είχε πληρώσει για να του αντικαταστήσουν τον ίδιο δίσκο σε εγγύηση. Όπου μπορούν να σε πιάσουν είναι.

Καλα την έβγαλες εμένα σε παρόμοια φάση με wd green μου το είπαν ξεκάθαρα "ή πληρώνεις την διαφορά από τον καινούριο ή θα περιμένεις 1 μήνα το λιγότερο να στείλουμε τον δικό σου στην wd να στον αλλάξουν αυτοί"

Με το που είπα την λέξη πιστωτικό έκαναν σαν να τους σκότωσα την μάνα...

Το πήρα και έφυγα

Πάω σπίτι ετοιμαζω rma απευθείας wd.

Αλλά σκέφτομαι "θα έχει πλακα" και πήγα σε άλλο υποκατάστημα της ίδια αλυσίδας να δοκίμασσ πάλι, τον αφήνω και πάω για καφέ. Σε 30 λεπτά με ειδοποίησαν να πάρω πιστωτικό στην τιμή αγοράς. Με το πιστωτικό πήρα μελάνια και Α4, σαν ακίνδυνη λύση ώστε να μην ξαναχρειαστω το "service" τους.

Έγινε επεξεργασία από FrOsT
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τον δίσκο μου το έκαναν εμένα με τροφοδοτικό Corsair. Είχα ένα 750tx των 130 ευρώ και εντός εγγύησης κάηκε, το πάω πίσω και μου λένε θα γίνει άμεση αντικατάσταση με ένα CX750 των 70 ευρώ γιατί λέει η Corsair ότι το 750TX τόσο τιμολογείται στον ειδικό κατάλογο τιμών που έχουν...αυτολεξεί όλα αυτά. Τους λέω ότι το RM750 είναι το αντίστοιχο του 750tx και μου ζήτησαν διαφορά τιμής. Οπότε περνάω στο παρασύνθημα και τους λέω δλδ ή θα πάρω το CX750 ή θα σας αναγκάσω να στείλετε το 750tx πίσω στην Corsair ώστε να μου δώσουν το ίδιο ή άλλο αντίστοιχο? Και μου λέει ο επαγγελματίας παπαρολόγος ότι "α ναι αν θες το στέλνουμε με RMA αλλά θα αργήσει 1-2 μήνες κλπ". Οπότε και φεύγω με το καμένο τροφοδοτικό και κανονίζω RMA μόνος μου με την Corsair, τους ανέφερα επίσης τι μου είπε το πλαίσιο περί χαμηλής κοστολόγησης παλιών μοντέλων και το αρνήθηκαν και μου ζήτησαν τα στοιχεία του μαγαζιού. Το θέμα είναι ότι η Corsair μου έστειλε ένα ίδιο σε 2 βδομάδες με ΟΛΑ τα μεταφορικά δικά τους. Κοινώς το πλαίσιο πήγε να με ΚΛΕΨΕΙ δίνοντας μου για αντικατάσταση ένα τροφοδοτικό 70 ευρώ ενώ το δικό μου είχε 130, μετά θα έστελνε το δικό μου για RMA και θα το έπαιρνε πίσω ολοκαίνουργιο. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να το πουλήσει μέσω του καταστήματος αλλά προφανώς θα εκμεταλλεύοταν το γεγονός ότι έδωσε 70 ευρώ τροφοδοτικό και πήρε πίσω ένα με 130. Βγάλτε τα συμπεράσματα σας και φανταστείτε σε ΠΟΣΟ κόσμο το έχει κάνει.

 

Παιδιά απλά είναι τα πράγματα μην τα κάνετε δύσκολα..απλά ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ από το πλαίσιο και το πιο βασικό από όλα..ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΣΤΟ SERVICE τους. Μόνο έτσι λύνονται τα προβλήματα. Μόνο αν βιάζεστε πάρα πολύ να πάρετε κάτι και δεν το βρίσκετε αλλού, αλλιώς μακρυά. Οι άνθρωποι είναι εδώ και χρόνια ένα κλίκ πρίν να γίνουν επίσημα απατεώνες, μαυρίστε τους να τελειώνουμε. Δε φταίει κανένας υπάλληλος, οι εξυπνάκηδες που κρύβονται πίσω από τους υπαλλήλους φταίνε. Τραβάει χρόνια αυτή η κολώνια, αρκετά λέμε.

Έγινε επεξεργασία από Matia
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ζήτα να σου δώσουν γραπτός τις παπαρολογίες και κάνε καταγγελία, χάνεις το χρόνο σου να πηγαινοέρχεσαι στο μπακάλικο, ακόμα και αν δεχτούν την εγγύηση αφού πρώτα σου έχουν σπάσει τα νεύρα το επόμενο τους βήμα εξαρτάτε από την τιμή αγοράς, αν οι μνήμες που αγόρασες τότε έχουν μεγαλύτερη τιμή θα σου πουν πιστωτικό για να προσθέσεις χρήματα και να πάρεις μνήμες με ίδια χαρακτηριστικά με αυτές που έχεις, αν η τιμή έχει μειωθεί τότε θα στις αλλάξουν με άλλες παρόμοιες ακόμα και αν δεν είναι ίδια η μάρκα.

 

Γενικά μην ασχοληθείς και μην μιλάς καν με υπαλλήλους, ζήτα να μιλήσεις με κάποιο προϊστάμενο και να σου δώσει γραπτός ότι ψευτιά σου πει, είναι σίγουρο ότι θα σου πει κάποια μλκια, δεν έχεις άλλη επιλογή πέρα από καταγγελία εκτός αν θες να κάνεις το καλό παιδί να κάνεις μόνο σου το rma στην corsair και οι «έξυπνοι» στο μπακάλικο να γλιτώσουν το κόστος τον μεταφορικών, βέβαια στο μπακάλικο δεν αρνούνται μόνο για τα μεταφορικά  αν κάποιος είναι άσχετος θα του φάνε την εγγύηση και θα πληρώσει για να ξαναγοράσει κάποιο προϊόν.

 

Από πλαίσιο μόνο μολύβια και χαρτικά τίποτα άλλο!

 

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

 

Και τα βιβλιοπωλεία -κι όχι μόνο- της γειτονιάς κλείνουν επειδή κάποιος μπορεί να βάλει στο super-duper μαγαζί του μέχρι και είδη καθαρισμού, σερβιέτες ή λαχανικά.

Συμφωνώ ότι είναι μεγάλη εξυπηρέτηση τα super markets, αλλά δεν θ' αγοράσω κι ό,τι νάναι.

 

Σκεφτείτε πόσα μαγαζιά της γειτονιάς σας έχουν κλείσει -βοηθούσης και της κρίσης βέβαια- εξαιτίας τέτοιων συμπεριφορών ΜΑΣ, και τα ξαναλέμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετά απο ποσό καιρό καμπόσα νεύρα και τηλεφώνα σήμερα με ενημέρωσαν να πάω να παραλάβω της μνήμες μου της έκαναν αντικατάσταση με corsair vengeance 4gb ddr3 1600mhz cl9 .

 

Φυσικά δεν μπορώ να την βάλω φυσιολογικά χωρίς να πειράξω ρεύματα στο pc μου μιας και οι άλλες που έχω είναι 8cl όποτε θα βάλω πάλι το χέρι στην τσέπη για να αγοράσω καινούριες μνήμες .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου επί του θέματος.

 

Τον Οκτώβριο του 2010 αγοράστηκε απο το Πλαίσιο το modem Belkin Surf N300, στην τιμή των 79 ευρώ.

 

Λειτούργησε χωρίς πρόβλημα μέχρι προσφάτως, όπου απλώς σταμάτησε να συνδέεται - είτε με Ethernet, είτε με wireless καμία συσκευή δεν το εντόπιζε.

 

Αναζητώντας την (πρωτότυπη και φυλαγμένη στο αρχικό κουτί αγοράς) απόδειξη, προκειμένου να δω τι εγγύηση είχε το προϊόν, με έκπληξη διαβάζω να αναγράφεται "Εγγύηση εφ' όρου ζωής Πλαίσιο", δίπλα στην περιγραφή του προϊόντος.

 

Απόρησα ποιός φοβερός τύπος αποφάσισε να παρέχει τέτοια γενναιόδωρη εγγύηση και άρχισα να ετοιμάζομαι ψυχολογικά για μια επίσκεψη σε κατάστημα του Πλαισίου, προκειμένου να διεκδικήσω (!) τα δικαιώματά μου. Ανακάλυψα και το παρόν thread, όπου πήρα μια γεύση του τι ενδέχεται να αντιμετωπίσω.

 

Πήγα λοιπόν στο Πλαίσιο, κατ' ευθείαν στο τμήμα Υπολογιστών, με ρώτησε ένας υπάλληλος περί τίνος πρόκειται και με καθοδήγησε να περιμένω στο service ("The Lab"). Φτάνει η σειρά μου, περιγράφω περιληπτικά τι συνέβη, χωρίς πολλά-πολλά μου ζητάει την απόδειξη, με ενημερώνει ότι θα το αντικαταστήσουν, αλλά δεδομένου ότι είναι παλιό μοντέλο, θα μου δώσουν ένα αντίστοιχων προδιαγραφών.

 

Μου φέρνουν λοιπόν ένα TP-Link TD-W8960N και αφού ρωτάω την τιμή αυτού (όπου μου λέει 35€), μου εξηγεί ότι η αντικατάσταση αφορά προϊόν ίδιων προδιαγραφών και οχι ίσης αξίας. Μου είπε ότι εναλλακτικά θα μπορούσαν να στείλουν το Modem στην Belkin για έλεγχο κλπ., αλλά αυτό θα είχε μια χρονική καθυστέρηση ~2 εβδομάδων (φυσικά και δεν με ενδιέφερε κάτι τέτοιο).

 

Το νέο modem καλύπτεται απο τριετή εγγύηση. 

 

Φιλικές συμβουλές:

  • Φυλάτε την απόδειξη αγοράς (τουλάχιστον φωτοτυπία)
  • Αν δεν αναγράφεται ξεκάθαρα κάπου, ρωτήστε τι εγγύηση έχει το προϊόν.
  • Φυλάτε το κουτί αγοράς.
  • Να είστε καλοπροαίρετοι και μην αρπάζεστε με τους υπαλλήλους.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.