Jump to content



Απατη με το eshop (ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ)


antonio_ch

Recommended Posts

Α ναι, το ξέχασα πως βγήκανε από το skroutz τα λαμόγια εδώ και κάτι χρονάκια :D

Βασικα λαμογιο ειναι το σκρουτζ, οποτε καλο ειναι αν χρησιμοποιουμε αλλες μηχανες αναζητησης.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply
Βασικα λαμογιο ειναι το σκρουτζ, οποτε καλο ειναι αν χρησιμοποιουμε αλλες μηχανες αναζητησης.

Αν σου είναι εύκολο άνοιξε νέο θέμα να μας εξηγήσεις το γιατί. Φαντάζομαι θα είναι πολύς κόσμος που θα ενδιαφέρεται να το τεκμηριώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα λαμογιο ειναι το σκρουτζ, οποτε καλο ειναι αν χρησιμοποιουμε αλλες μηχανες αναζητησης.

[MENTION=7117]nikchris[/MENTION]

Τελικά θα μας διαφωτίσεις για το skroutz και τις λαμογιές του;

Έγραψες στο θέμα για τους δασμούς για συζητήσεις σε καφενεία αλλά τα δικά σου επιχειρήματα είναι ακόμα στον αέρα. :)

Link to comment
Share on other sites

Στο κομματι του καμμενου pixel, δυστυχως η κατασταση δεν ειναι υπερ σου φιλε μου...

Οπως σου ειπαν πολλακις αλλα αδυνατεις να καταλαβεις, το καμμενο pixel ΔΕΝ θεωρειται ελατωμα και δεν λειτουργει η "απλοϊκη" λογικη σου οτι ενα αλλο τεμαχιο δεν θα το εχει καμμενο αρα ειναι ελατωμα...

Καλως η κακως, μεχρι καποια pixel αναλογα την εταιρεια ΔΕΝ θεωρειται ελατωμα και οπως φαινεται απο τα λεγομενα σου η Lenovo δεν ανοικει σε αυτες που το θεωρουν ελατωμα απο το 1ο pixel. Αν η ελληνικη αντιπροσωπια δινει zero pixel (που δε νομιζω, μαλλον απλα εχουν καλη εξυπηρετηση και σε λυπηθηκαν επειδη ειναι στο κεντρο) αλλα οχι η μητρικη εταιρεια ή ο προμηθευτης του e-shop τοτε παλι δε μπορεις να κανεις τιποτα.... οφειλες πριν αγορασεις να ενημερωθεις απο που προμηθευεται το e-shop και τι οροι ισχυουν.

Οπως καταλαβαινεις και απο τα παραπανω, επισης το οτι ειναι στο κεντρο το pixel αλλα και το οτι υπηρχε εργοστασιακα και δεν εγινε απο τη χρηση σου, παλι δεν εχει καμια απολυτως σημασια... Αλλωστε τα pixels δεν καιγονται με τη χρηση, παντα εργοστασιακο ειναι το ελατωμα, απλα επειδη μια οθονη εχει μερικα εκατομυρια θεωρειται ανεκτο να ειναι μεχρι καποια λιγα καμενα.

Μεχρι εδω λοιπον εισαι καμμενος δυστυχως απο δικα σου λαθη.

Τωρα παμε στο πως μπορεις ενδεχομενως να "σωσεις" την κατασταση

Εδω μπαινει το κομματι της υπαναχωρησης που ανεφεραν αρκετοι. Πρεπει να το ψαξεις λιγο για το αν εχεις αυτο το δικαιωμα. Γιατι ναι μεν αυτο που σου ειπαν οτι ανοιξες τη συσκευασια ειναι μπαρουφα, φυσικα και εχεις δικαιωμα να την ανοιξεις αρκει να την φυλαξεις σε αψογη κατασταση και ομοιως το προϊον. ΟΜΩΣ αποκει και περα το κομματι του να ειναι το προϊον κατα την επιστροφη στην αρχικη του κατασταση επιδεχεται κουβεντα λογω της φυσεως του προϊοντος. Αν ηταν μια οθονη υπολογιστη δε θα ειχες κανενα προβλημα πχ... Αλλα τα laptop συνηθως οταν boot-αρεις πρωτη φορα κανουν εγκατασταση λειτουργικου και ενεργοποιουνται απο κρυφο partition, και αποκει και περα εχεις μεν τη δυνατοτητα να τα επαναφερεις ανα πασα στιγμη στ αυτην την πρωτη εγκατασταση, αλλα ΟΧΙ στην εργοστασιακη μορφη που δεν εχει γινει καν αυτη η εγκατασταση...

Συνεπως στην πραγματικοτητα δεν μπορεις να το φερεις στην αρχικη του κατασταση τυπικα, αλλα ουτε και το e-shop... Επισης ενα αλλο θεμα ειναι οτι εχεις προσβαση στο κλειδι των windows του (το οποιο μπορεις να σημειωσεις πριν το επιστρεψεις).

Αρα να ειμαι ειλικρινης, δε νομιζω οτι μπορεις να κανεις χρηση του νομου αυτου, αλλα οι πιο ειδικοι ας σχολιασουν πανω σε αυτο το ζητημα...

Συγγνωμη αν φαινομαι λιγο αρνητικος-σκληρος, δεν εχω κατι μαζι σου, μισω εξισου το e-shop και ευχομαι να βρεις λυση, απλα τα παραπανω ειναι η πικρη αληθεια, και νομιζω ειναι χρησιμο και για σενα να τα γνωριζεις για να αποφασισεις που να εστιασεις για να βρεις το δικιο σου!

Link to comment
Share on other sites

Αν σου είναι εύκολο άνοιξε νέο θέμα να μας εξηγήσεις το γιατί. Φαντάζομαι θα είναι πολύς κόσμος που θα ενδιαφέρεται να το τεκμηριώσεις.

Ξέρω τι έχει διαβάσει και το λέει άμα το βρω θα το βάλω

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

ΟΡΙΣΤΕ???

Και τι ειναι το λαπτοπ? Τοματες κρητης ή ραπανακια Βολου?

ειναι 600 ευρω απο την τσεπη σου (600=αυθαιρετο ποσο)

χωρις παρεξηγηση, και γω μαζι σου ειμαι. Ελαχιστοι το κανουν αυτον τον ελεγχο και κανονικα δε θα χρειαζοταν (αλλα, ελα που το συγκεκριμενο καταστημα ειναι παραρτημα του αλ καπονε)

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3321]Blinky[/MENTION] άλλο πράγμα είναι το τί θεωρεί η κάθε εταιρία ως λογικό (και το καλύπτει με την εμπορική εγγύησή της) και άλλο πράγμα είναι το τί θεωρεί ο νόμος λογικό. Δεν θα βρεις πουθενά στο νόμο να λέει ότι είναι λογικό το προϊόν να έχει κατασκευαστικά μικρο-ελαττώματα, αντίθετα αναφέρει ότι το προϊόν πρέπει να είναι απαλλαγμένο από κατασκευαστικά ελαττώματα οποιουδήποτε είδους. Στην χειρότερη, κι εφόσον κάποια περίπτωση φτάσει μέχρι τις αίθουσες των δικαστηρίων, να υπάρξει απόφαση για μείωση του τιμήματος αγοράς και όχι για πλήρη αντικατάσταση του προϊόντος (μιλώ πάντα για το συγκεκριμένο ελάττωμα του καμμένου pixel). Συνήθως, πάντως, τέτοιες υποθέσεις δεν φτάνουν στα δικαστήρια και διευθετούνται μέσω των καταναλωτικών οργανώσεων και της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3321]Blinky[/MENTION] άλλο πράγμα είναι το τί θεωρεί η κάθε εταιρία ως λογικό (και το καλύπτει με την εμπορική εγγύησή της) και άλλο πράγμα είναι το τί θεωρεί ο νόμος λογικό. Δεν θα βρεις πουθενά στο νόμο να λέει ότι είναι λογικό το προϊόν να έχει κατασκευαστικά μικρο-ελαττώματα, αντίθετα αναφέρει ότι το προϊόν πρέπει να είναι απαλλαγμένο από κατασκευαστικά ελαττώματα οποιουδήποτε είδους. Στην χειρότερη, κι εφόσον κάποια περίπτωση φτάσει μέχρι τις αίθουσες των δικαστηρίων, να υπάρξει απόφαση για μείωση του τιμήματος αγοράς και όχι για πλήρη αντικατάσταση του προϊόντος (μιλώ πάντα για το συγκεκριμένο ελάττωμα του καμμένου pixel). Συνήθως, πάντως, τέτοιες υποθέσεις δεν φτάνουν στα δικαστήρια και διευθετούνται μέσω των καταναλωτικών οργανώσεων και της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

Δεν ξερω αν στεκει αυτο που λες, μπορει να εχεις δικιο....ομως στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι θεμα της εταιρειας αλλα ειναι μια κοινη αποδοχη ολων των εταιρειων οτι μεχρι μερικα pixels δεν ειναι ελατωμα...Και δε ξερω αν αυτο το εχουν κατοχυρωσει καπως και νομικα....γιατι δε γινεται να ειναι κατι που το εφαρμοζουν ολες οι εταιρειες ανεξερετως και η απαντηση να ειναι οτι απλα ολες πανε να μας εκμεταλευτουν...

[MENTION=30805]Nick74[/MENTION] Φιλε μου γιατι νομιζεις οτι ακομα και μικρομαγαζα του skroutz τονιζουν συχνα στη σελιδα τους με σταμπες κλπ οτι ειναι προϊον ελληνικης αντιπροσωπιας? Στην εποχη που ζουμε πρεπει να εινσαι υποψιασμενος, ακομα περισσοτερο οταν βλεπεις μια πολυ καλη τιμη, και ειδικα στην περιπτωση του e-shop σε εμεμα ηταν γνωστο οτι στις τηλεορασεις πχ κανει full παραεισαγωγες....γιατι αν ειναι μονο εκει? Αποκει και περα μια παραεισαγωγη δεν ειναι κακη...δε τον εκλεψε καπου τον φιλο. Ειδε στο site 1 χρονο/2 πχ εγγυηση....αυτο θα το τηρησει το e-shop ασχετα αν χρειαστει με δικα του εξοδα να το στειλει στην Πολωνια ή οπου αλλου. Τωρα αν θες να εξυπηρετηθεις παρακαμπτοντας το e-shop εκει επρεπε να το εχεις ψαξει απο που προμηθευεται πριν αγορασεις...

Εγω μονο σε προϊοντα που ξερω οτι εχουν πανευρωπαϊκη εγγυηση δεν ασχολουμαι με την προελευση γιατι ξερω οτι η αντιπροσωπια δε θα μου πει σουξου-μουξου, αλλα αυτες ειναι ελαχιστες (dell, benq κλπ)

Αλλα στην τελικη, ειδικα το παρον θεμα ειναι λιγο ακυρο γιατι ακομα και η μητρικη εταιρια δεν δικαιολογει αλλαγη του laptop για να καθομαστε να ζηταμε τα ρεστα απο το e-shop... Οριστε τι λεει η lenovo για τα pixels στα laptop :

Display (LCD) replacement for defective pixels - ThinkPad

Lenovo Warranty Policy on Dead Pixel / Bad Pixel /... - Lenovo Community

Οπως σωστα φανταστηκα, η ελληνικη αντιπροσωπια απλα τον λυπηθηκε γιατι κανονικα δεν προβλεπεται τετοια αλλαγη...

Link to comment
Share on other sites

Εγω μονο σε προϊοντα που ξερω οτι εχουν πανευρωπαϊκη εγγυηση δεν ασχολουμαι με την προελευση γιατι ξερω οτι η αντιπροσωπια δε θα μου πει σουξου-μουξου, αλλα αυτες ειναι ελαχιστες (dell, benq κλπ)

Πλέον όλες οι εγγυήσεις είναι πανευρωπαϊκές. Όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν εντός ΕΕ, καλύπτονται από εγγύηση σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Αν δεν υπάρχει τοπική αντιπροσωπεία, απλά χρεώνεσαι με τα έξοδα αποστολής στη χώρα που είναι τα κεντρικά.

Η πώληση και οι εγγυήσεις καταναλωτικών αγαθών

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3321]Blinky[/MENTION] δε λεω πως ΠΡΑΚΤΙΚΑ εχεις αδικο, ομως απο την αλλη θεωρω σαν καταναλωτης να με πνιγει το δικιο οταν γραφεις τοσο απλα οτι ειναι λογικο ο αγοραστης να ψαχνει απο που εισαγει ο μαγαζατορας.

Ερχομαι στο μαγαζι σου κι αγοραζω το Χ προιον, οκ, ΜΕ ΣΕΝΑ εχω να κανω και δε με νοιαζει απο που το αγορασες, η αν το εκανες παραεισαγωγη η αν το εκλεψες η αν το δημιουργησες μονος σου με μαγικα!

Εμενα αυτο που αγορασα και ετσι οπως μου το παρουσιασες μου αρεσε και το πηρα! ΤΕΛΟΣ!

Η αγορα εγινε στην Ελλαδα που ισχυουν οι γενικοι κοινοτικοι νομοι, οποτε μου το πουλησες με βαση αυτους, και φυσικα εισαι υπευθυνος απεναντι μου.

Τωρα αν εσυ πηγες και αγορασες τα προιοντα απο τη μαφια η λαδωσες τον αποθηκαριο και στα εδωσε τζαμπα η αν τα χρυσοπληρωσες και μπηκες μεσα ποσως και με απασχολει οπως δε σε απασχολει κι εσενα αν τα χρηματα που σου δινω τα εβγαλα με τη δουλεια μου η με την offshore μου ή απο ληστεια σε τραπεζα!

Μια εμπορικη συναλλαγη ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ειναι, υπο τους κανονισμους της χωρας που διεξαγεται και τιποτα διαφορετικο! Τουλαχιστο αυτο λεει η απλη κοινη λογικη.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3321]Blinky[/MENTION] δε λεω πως ΠΡΑΚΤΙΚΑ εχεις αδικο, ομως απο την αλλη θεωρω σαν καταναλωτης να με πνιγει το δικιο οταν γραφεις τοσο απλα οτι ειναι λογικο ο αγοραστης να ψαχνει απο που εισαγει ο μαγαζατορας.

Ερχομαι στο μαγαζι σου κι αγοραζω το Χ προιον, οκ, ΜΕ ΣΕΝΑ εχω να κανω και δε με νοιαζει απο που το αγορασες, η αν το εκανες παραεισαγωγη η αν το εκλεψες η αν το δημιουργησες μονος σου με μαγικα!

Εμενα αυτο που αγορασα και ετσι οπως μου το παρουσιασες μου αρεσε και το πηρα! ΤΕΛΟΣ!

Η αγορα εγινε στην Ελλαδα που ισχυουν οι γενικοι κοινοτικοι νομοι, οποτε μου το πουλησες με βαση αυτους, και φυσικα εισαι υπευθυνος απεναντι μου.

Τωρα αν εσυ πηγες και αγορασες τα προιοντα απο τη μαφια η λαδωσες τον αποθηκαριο και στα εδωσε τζαμπα η αν τα χρυσοπληρωσες και μπηκες μεσα ποσως και με απασχολει οπως δε σε απασχολει κι εσενα αν τα χρηματα που σου δινω τα εβγαλα με τη δουλεια μου η με την offshore μου ή απο ληστεια σε τραπεζα!

Μια εμπορικη συναλλαγη ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ειναι, υπο τους κανονισμους της χωρας που διεξαγεται και τιποτα διαφορετικο! Τουλαχιστο αυτο λεει η απλη κοινη λογικη.

Μα αυτο σου ειπα και εγω....απο το e-shop αγορασε με καποιους ορους και το e-shop θα τους τηρησει (φανταζομαι) αν παρουσιαστει προβλημα... Δε του παρειχε κανενα 0-pixel εγγυηση νομιζω...

Αποκει και περα οπως λες και εσυ ειναι θεμα της αντιπροσωπιας οτι δεν καλυπτει το προϊον επειδη το e-shop το εφερε απο αλλου....εκεινη πρεπει να κραξει συμφωνα με τη λογικη σου (και δε διαφωνω, απλα ειναι αλλη κουβεντα αυτη).

Φυσικα αν εκραζε την αντιπροσωπια, πολυ απλα και εκεινη θα του ελεγε "ΟΚ ξεχνα την αλλαγη που χαριστικα θα σου εκανα, δεν εχει ελατωμα, παρτο πισω..."

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε , ότι και να πείς έχεις δίκιο απλά απαράδεκτη συμπεριφορά τι να πώ δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα ακούω συνέχεια παράπονα για πολλές εταιρίες τελικά το μόνο μαγαζί το οποίο μπορεί να υποστηρίξει αυτό που παρέχει και κάνει είναι το Πλαίσιο καλώς η κακώς μπορεί μερικές φορές να μην έχει μεγάλη γκάμα η ποικοιλία αλλά αν κάτι συμβεί σου κάνουν άμεση αντικατάσταση η πιστωτικό και στην αρχική αξία του προιόντος όχι στην τώρα αξία του , εγώ έχω ένα θέμα τώρα με μητρική απο e-gate η οποία έχει πρόβλημα και θα χρειαστεί αντικατάσταση η πιστωτικό μου λένε , και πρέπει εγώ τώρα να περιμένω να πάει στην ελληνική αντιπροσωποία μετα να κοιτάξουν αν υπάρχει απόθεμα εδώ στην Ελλάδα αν όχι να δούν αν υπάρχει στο εξωτερικό αλλιώς μου κόβουν πιστωτικό και είμαι αναγκασμένος εγώ να δώσω η περρισσότερα λεφτά να πάρω μια σχεδόν ισάξια μητρική γιατι δεν υπάρχει πλέον η ίδια η να πάρω μια κατώτερης σε λεφτά και απόδοσης διότι δεν υπάρχει ποικοιλία , στην ουσία δεν μπορείς να κρατήσεις έτσι ένα μαγαζί μπορεί να σου προσφέρει μια σιγουριά ότι δεν χάνεις τα χρήματα σου αλλα στην ουσία τα χάνεις γιατι δεν έχεις αυτό που θες , να σημειώσω πως είναι η δεύτερη εβδομάδα και είμαστε στο στάδιο που κάνει έλενχο η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ενώ ήδη έχει κάνει έλενχο η e-gate.Εννοείται πως δεν έχω κάτι προσωπικό με τα παιδιά ίσα ίσα πολύ πρόθυμοι αλλα δεν φτάνει αυτό δεν υπάρχει υποστήριξη αν την είχα πάρει απο εξωτερικό θα είχα την καινούργια μητρική ήδη.Μιλάμε για προιόν 9 μηνών και αξίας 160 ευρώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε , ότι και να πείς έχεις δίκιο απλά απαράδεκτη συμπεριφορά τι να πώ δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα ακούω συνέχεια παράπονα για πολλές εταιρίες τελικά το μόνο μαγαζί το οποίο μπορεί να υποστηρίξει αυτό που παρέχει και κάνει είναι το Πλαίσιο καλώς η κακώς μπορεί μερικές φορές να μην έχει μεγάλη γκάμα η ποικοιλία αλλά αν κάτι συμβεί σου κάνουν άμεση αντικατάσταση η πιστωτικό και στην αρχική αξία του προιόντος όχι στην τώρα αξία του , εγώ έχω ένα θέμα τώρα με μητρική απο e-gate η οποία έχει πρόβλημα και θα χρειαστεί αντικατάσταση η πιστωτικό μου λένε , και πρέπει εγώ τώρα να περιμένω να πάει στην ελληνική αντιπροσωποία μετα να κοιτάξουν αν υπάρχει απόθεμα εδώ στην Ελλάδα αν όχι να δούν αν υπάρχει στο εξωτερικό αλλιώς μου κόβουν πιστωτικό και είμαι αναγκασμένος εγώ να δώσω η περρισσότερα λεφτά να πάρω μια σχεδόν ισάξια μητρική γιατι δεν υπάρχει πλέον η ίδια η να πάρω μια κατώτερης σε λεφτά και απόδοσης διότι δεν υπάρχει ποικοιλία , στην ουσία δεν μπορείς να κρατήσεις έτσι ένα μαγαζί μπορεί να σου προσφέρει μια σιγουριά ότι δεν χάνεις τα χρήματα σου αλλα στην ουσία τα χάνεις γιατι δεν έχεις αυτό που θες , να σημειώσω πως είναι η δεύτερη εβδομάδα και είμαστε στο στάδιο που κάνει έλενχο η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ενώ ήδη έχει κάνει έλενχο η e-gate.Εννοείται πως δεν έχω κάτι προσωπικό με τα παιδιά ίσα ίσα πολύ πρόθυμοι αλλα δεν φτάνει αυτό δεν υπάρχει υποστήριξη αν την είχα πάρει απο εξωτερικό θα είχα την καινούργια μητρική ήδη.Μιλάμε για προιόν 9 μηνών και αξίας 160 ευρώ!

ΦΟΡ ΓΚOΝΤΣ ΣΕΪΚ ! :o

μερικα απο προχειρο search...

http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/netgear-dgn2000-kai-apati-me-eggyisi-plaisio-133473.html?highlight=%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF+%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1

http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/plaisio-kai-aparadekti-symperifora-pros-pelates-108304.html?highlight=%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF

http://www.thelab.gr/ektypwtes-kai-psifiaki-fwtografia/plaisio-ir-kai-i-xeiristi-antimetwpisi-opws-128791.html?highlight=%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω πως σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις και παράπονα και απο το Πλαίσιο αλλα γενικά στον κύκλο μου και επειδή γνωρίζω αρκετά άτομα στο αντικείμενο δεν έχουν παράπονα , εγώ έγραψα την προσωπική μου εμπειρία , μπορει να βγεί κάποιος φίλος και να γράψει καλά λόγια για το e-shop.Το θέμα δεν είναι αυτό αλλα γενικα η όλοι νοοτροπία που έχουν τα καταστήματα στην Ελλάδα μην τρελένεστε ! Είναι σαν να σας δείχνουν το φεγγάρι με το δάκτυλο και να κοιτάτε το δάκτυλο.Πάντως στην συγκεκριμένη περίπτωση ο φίλος έχει 100% δίκιο αλλα απ ότι βλέπεις δεν υπάρχει παραθυράκι του νόμου έτσι ώστε να δικαιωθεί!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
To βρήκα το θέμα που συζητούσαμε. Για όσους επέμεναν ότι το να ανοίξεις τη συσκευασία δε σου επιτρέπει να το επιστρέψεις:

http://www.thelab.gr/eidiseis/eea-simantikes-allages-sto-ilektroniko-emporio-apo-135478.html

Εγω ξερω οτι ανοιγμενη συσκευασια αλλα πληρης επιστρεφεται εντος 20 ημερων.το εκανα 2 φορες στο πλαισιο και ανεφερα και την ατακα βαση νομου και δεν εβγαλαν κυχ.εναν ψευτοελεγχο και το πειρανε πισω.και μου δωσανε και χρηματα!(κατι που ειναι λιγο σπανιο)

Link to comment
Share on other sites

Στο κομματι του καμμενου pixel, δυστυχως η κατασταση δεν ειναι υπερ σου φιλε μου...

Οπως σου ειπαν πολλακις αλλα αδυνατεις να καταλαβεις, το καμμενο pixel ΔΕΝ θεωρειται ελατωμα και δεν λειτουργει η "απλοϊκη" λογικη σου οτι ενα αλλο τεμαχιο δεν θα το εχει καμμενο αρα ειναι ελατωμα...

Καλως η κακως, μεχρι καποια pixel αναλογα την εταιρεια ΔΕΝ θεωρειται ελατωμα και οπως φαινεται απο τα λεγομενα σου η Lenovo δεν ανοικει σε αυτες που το θεωρουν ελατωμα απο το 1ο pixel. Αν η ελληνικη αντιπροσωπια δινει zero pixel (που δε νομιζω, μαλλον απλα εχουν καλη εξυπηρετηση και σε λυπηθηκαν επειδη ειναι στο κεντρο) αλλα οχι η μητρικη εταιρεια ή ο προμηθευτης του e-shop τοτε παλι δε μπορεις να κανεις τιποτα.... οφειλες πριν αγορασεις να ενημερωθεις απο που προμηθευεται το e-shop και τι οροι ισχυουν.

Οπως καταλαβαινεις και απο τα παραπανω, επισης το οτι ειναι στο κεντρο το pixel αλλα και το οτι υπηρχε εργοστασιακα και δεν εγινε απο τη χρηση σου, παλι δεν εχει καμια απολυτως σημασια... Αλλωστε τα pixels δεν καιγονται με τη χρηση, παντα εργοστασιακο ειναι το ελατωμα, απλα επειδη μια οθονη εχει μερικα εκατομυρια θεωρειται ανεκτο να ειναι μεχρι καποια λιγα καμενα.

Μεχρι εδω λοιπον εισαι καμμενος δυστυχως απο δικα σου λαθη.

Τωρα παμε στο πως μπορεις ενδεχομενως να "σωσεις" την κατασταση

Εδω μπαινει το κομματι της υπαναχωρησης που ανεφεραν αρκετοι. Πρεπει να το ψαξεις λιγο για το αν εχεις αυτο το δικαιωμα. Γιατι ναι μεν αυτο που σου ειπαν οτι ανοιξες τη συσκευασια ειναι μπαρουφα, φυσικα και εχεις δικαιωμα να την ανοιξεις αρκει να την φυλαξεις σε αψογη κατασταση και ομοιως το προϊον. ΟΜΩΣ αποκει και περα το κομματι του να ειναι το προϊον κατα την επιστροφη στην αρχικη του κατασταση επιδεχεται κουβεντα λογω της φυσεως του προϊοντος. Αν ηταν μια οθονη υπολογιστη δε θα ειχες κανενα προβλημα πχ... Αλλα τα laptop συνηθως οταν boot-αρεις πρωτη φορα κανουν εγκατασταση λειτουργικου και ενεργοποιουνται απο κρυφο partition, και αποκει και περα εχεις μεν τη δυνατοτητα να τα επαναφερεις ανα πασα στιγμη στ αυτην την πρωτη εγκατασταση, αλλα ΟΧΙ στην εργοστασιακη μορφη που δεν εχει γινει καν αυτη η εγκατασταση...

Συνεπως στην πραγματικοτητα δεν μπορεις να το φερεις στην αρχικη του κατασταση τυπικα, αλλα ουτε και το e-shop... Επισης ενα αλλο θεμα ειναι οτι εχεις προσβαση στο κλειδι των windows του (το οποιο μπορεις να σημειωσεις πριν το επιστρεψεις).

Αρα να ειμαι ειλικρινης, δε νομιζω οτι μπορεις να κανεις χρηση του νομου αυτου, αλλα οι πιο ειδικοι ας σχολιασουν πανω σε αυτο το ζητημα...

Συγγνωμη αν φαινομαι λιγο αρνητικος-σκληρος, δεν εχω κατι μαζι σου, μισω εξισου το e-shop και ευχομαι να βρεις λυση, απλα τα παραπανω ειναι η πικρη αληθεια, και νομιζω ειναι χρησιμο και για σενα να τα γνωριζεις για να αποφασισεις που να εστιασεις για να βρεις το δικιο σου!

Κατά 99% υπάρχει κάποιο πρόγραμμα μέσα στο laptop που σου φτιάχνει τα λεγόμενα Recovery CDs/DVDs. Αυτό γιατί ακριβώς δεν βάζουν δισκάκια μέσα και όλο το λειτουργικό είναι σε κρυφο partition. Με αυτό τον τρόπο αν χαλάσει ο δίσκος δεν είναι υποχρεωμένοι να ασχοληθούν με το λειτουργικό σου.

Συνεχίζοντας λοιπόν αν πας από τα δισκάκια αυτά που έχεις φτιάξει και κάνεις full recovery γυρνάει το laptop στην εργοστασιακή του κατάσταση αυτή που βρήκες όταν το άνοιξες για πρώτη φορά χωρίς να υπάρχει username/password και ότι άλλη πληροφορία έδωσες την πρώτη φορά που το άνοιξες.

Τώρα για τα serial numbers που λες δεν ισχύει. τα serial numbers των laptop αν τα δοκιμάσεις σε ανεξάρτητη εγκατάσταση windows ΔΕΝ παίζουν. Είναι όλα OEM εκδόσεις για εγκατάσταση λειτουργικού που έρχεται από τον κατασκευαστή. Αν δεν πάρει ίδιο laptop (π.χ. free DOS έκδοση και ίδιο model) είναι παντελώς άχρηστα.

Τέσπα, αν θέλουν να βρουν δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουν τον νόμο θα ακούσεις πρωτότυπα πράγματα. Επίσης υπάρχει τρόπος να επισκευαστουν τα καμμένα/κολλημένα pixel. Θεωρώ και εγώ απαράδεκτο την ύπαρξη dead pixel ειδικά σε οθόνες/τηλεοράσεις.

Προ 8ετίας-10ετίας που ήταν ακριβές ακόμη οι TFT υπήρχαν εταιρείες εδώ Ελλάδα που αγόραζαν ελαττωματικά επώνυμα προϊόντα από π.χ. οθόνες EIZO και έκαναν επισκευή τα καμμένα pixel μεταξύ άλλω και κατόπιν πωλούσαν τις οθόνες σαν 2nd hand με αρκετά χαμηλές τιμές σε σχέση με τις καινούριες παρέχοντας και εγγύηση 6μηνών.

Link to comment
Share on other sites

Κατά 99% υπάρχει κάποιο πρόγραμμα μέσα στο laptop που σου φτιάχνει τα λεγόμενα Recovery CDs/DVDs. Αυτό γιατί ακριβώς δεν βάζουν δισκάκια μέσα και όλο το λειτουργικό είναι σε κρυφο partition. Με αυτό τον τρόπο αν χαλάσει ο δίσκος δεν είναι υποχρεωμένοι να ασχοληθούν με το λειτουργικό σου.

Συνεχίζοντας λοιπόν αν πας από τα δισκάκια αυτά που έχεις φτιάξει και κάνεις full recovery γυρνάει το laptop στην εργοστασιακή του κατάσταση αυτή που βρήκες όταν το άνοιξες για πρώτη φορά χωρίς να υπάρχει username/password και ότι άλλη πληροφορία έδωσες την πρώτη φορά που το άνοιξες.

Τώρα για τα serial numbers που λες δεν ισχύει. τα serial numbers των laptop αν τα δοκιμάσεις σε ανεξάρτητη εγκατάσταση windows ΔΕΝ παίζουν. Είναι όλα OEM εκδόσεις για εγκατάσταση λειτουργικού που έρχεται από τον κατασκευαστή. Αν δεν πάρει ίδιο laptop (π.χ. free DOS έκδοση και ίδιο model) είναι παντελώς άχρηστα.

Τέσπα, αν θέλουν να βρουν δικαιολογίες για να μην εφαρμόσουν τον νόμο θα ακούσεις πρωτότυπα πράγματα. Επίσης υπάρχει τρόπος να επισκευαστουν τα καμμένα/κολλημένα pixel. Θεωρώ και εγώ απαράδεκτο την ύπαρξη dead pixel ειδικά σε οθόνες/τηλεοράσεις.

Προ 8ετίας-10ετίας που ήταν ακριβές ακόμη οι TFT υπήρχαν εταιρείες εδώ Ελλάδα που αγόραζαν ελαττωματικά επώνυμα προϊόντα από π.χ. οθόνες EIZO και έκαναν επισκευή τα καμμένα pixel μεταξύ άλλω και κατόπιν πωλούσαν τις οθόνες σαν 2nd hand με αρκετά χαμηλές τιμές σε σχέση με τις καινούριες παρέχοντας και εγγύηση 6μηνών.

εχω την εντυπωση οτι τα reovery DVDs που φτιαχνεις, απλα υποκαθιστουν το κρυφο partition και κανεις εγκατασταση αποκει, δε διαμορφωνουν ομως τον δισκο (μαζι με τα κρυφα partitions κλπ) στην εργοστασιακη μορφη...

Επισης, γιατα κλειδια, στα windows 7 ετσι ειναι μιας και υπαρχει generic OEM key για την Acer πχ, που τσεκαρει αν υπαρχει στο bios περασμενο slic 2.1 Acer και σου ενεργοποιει ΟΛΑ τα acer με το ιδιο κλειδι... Ομως επειδη την πατησε η MS Με αυτον τον τροπο (γιατι εγινε αρκετα ευκολο το να περασεις στο bios σου οποιο slic 2.1 οποιας εταιρειας θες και να εχεις "αυθεντικα" windows με το generic key) νομιζω πως στα win8 υπαρχει κανονικο κλειδι για καθε συσκευη...

Link to comment
Share on other sites

τα πάντα όλα κάνουν. Τα recovery DVDs σε περίπτωση που το επιλέξεις κάνουν format τον δίσκο. Στη συνέχεια διαμορφώνουν το κρυφό partition και μεταφέρουν τα data από το DVD και μετά κάνουν revocery και του 2ου partition με το λειτουργικό και στο φέρνουν στην εργοστασιακή μορφή. Σαν του κουτιού. Μπορώ να σου απαντήσω κατηγορηματικά για τα lenovo αλλά επειδή το λογισμικό που χρησιμοποιούν αυτοί μοιάζει ίδιο με ένα acer που είχα παλιότερα μου φαίνεται ότι ισχύει γενικότερα. Πάντως δεν υπάρχει τεχνικός περιορισμός. Το κρυφο partition μπορείς να το δημιουργήσεις και εσύ. Η να το ξεφορτωθείς και εσύ με κατάλληλο λογισμικό. Δεν είναι κάτι πολύ εξειδικευμένο. Το μόνο ιδιαίτερο που έχει είναι ότι δεν φαίνεται μέσα στα windows. Μια χαρα φαίνεται από προγράμματα τύπου partition manager κτλ.

Υ.Γ. Όταν έβαλα SSD στο laptop το κρυφο partition με το recovery έφαγε ξήλωμα πριν γίνει το cloning στον SSD. 10GB δεν είναι λίγα σε 120άρι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.