Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

@PAREA . Kαλημέρα νομίζω πως μπορώ να βοηθήσω να μειώθούν τα ατυχήματα με την παρακάτω διαπίστωση - πρόταση.

Το βασικό πρόβλημα έγκειται στο ότι αρκετοί δεν έχουν εμπειρία σε αγώνες με άλλους οδηγούς ,δεν έχουν δηλαδή αποκτήσει την αίσθηση του που ακριβώς βρίσκεται το αυτοκίνητο τη δεδομένη στιγμή και το άλλο είναι πως αυτή η απειρία εκφράζεται με επιπολαιότητες του τύπου να παραβγούμε μέχρι την πρώτη στροφή λες και τελειώνει ο αγώνας εκεί η λες και θα ικανοποιηθούν αν περάσουν μπροστά χωρίς να αντιλαμβάνονται το πόσο ματαιόδοξο αυτό ακούγεται από τη στιγμή που υπάρχουν οδηγοί μπροστά τους που τους ρίχνουν τουλάχιστον 2-3 δευτερόλεπτα στο γύρο.Αρα αυτό που χρειάζεται είναι πρώτον να μάθουμε να κρίνουμε σωστά τις αποστάσεις και μετά θα καταφέρουμε να τιθασεύσουμε το οποιοδήποτε επιθετικό ένστικτο μας κυριεύει.

Αυτό νομίζω πως μπορεί να επιτευχθεί κάνοντας practice τον συγκεκριμένο αγώνα αλλά με το AI(artificial intelligence)του παιχνιδιού αναπαράγωντας έτσι σε κάποιο βαθμό το σενάριο του προκαθορισμένου αγώνα με την παρέα .Το πλεονέκτημα είναι πως μπορούμε να ρυθμίσουμε το ΑΙ ανάλογα με τις δυνατότητες μας ετσι ώστε να έχουμε έντονες μάχες με οδηγούς (ai) της ίδιας περίπου δυναμικότητας μαθαίνοντας έτσι να κρίνουμε τις αποστάσεις ενώ κινούμαστε σε συνθήκες αγώνα.

Θα μπορούσε επίσης να οργανωθεί και αγώνας όπου δεν θα δίνεται προτεραιότητα στην πρωτιά αλλά στο συναγωνισμό ,τι θέλω να πώ ,αν κάποιος βγαίνει από την πίστα η κτυπά τον άλλο να σταματούν όλοι και να περιμένουν να ξαναρχίσουν από κεί πάλι τον συναγωνισμό μόνο και μόνο για να αποκτήσουμε αυτή την αίσθηση των αποστάσεων .Η δεύτερη εκδοχή βέβαια μου φαίνεται πως δεν θα ενθουσιάσει τους περισσότερους .

Αν και μου είναι αδύνατον να συμμετέχω αυτές τις ώρες ελπίζω τουλάχιστον να βοήθησα.:pleasantry:

Δεν ξέρω αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αν ναι :sorry:που σας κατανάλωσα τον χρόνο.

Εγώ νομίζω ότι η παρέα μας είναι αρκετά ώριμη (οδηγικά) και θα φτιάξει ακόμα περισσότερο όσο θα περνάει ο καιρός. ;)

Είναι γεγονός ότι όσο ποιο κοντά, μεταξύ τους, βρίσκονται τα αυτοκίνητα και όσο ποιο γρήγορα κινούνται τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα ατυχήματος λόγο μικρότερου χρόνου αντίδρασης.

Ο μεγαλύτερος συνωστισμός αυτοκινήτων υπάρχει πάντα κατά την εκκίνηση ενώ λίγα δευτερόλεπτα μετά φτάνουμε στο ποιο επικίνδυνο σημείο του αγώνα - την πρώτη στροφή!

Εκεί ο οδηγός έρχεται αντιμέτωπος με τις ποιο δύσκολες συνθήκες που θα έχει σε όλο τον αγώνα: έχει κρύα λάστιχα είναι και ο ίδιος "κρύος" (από συνθήκες αγώνα), καλείται να φρενάρει μέσα σε χαοτικές συνθήκες (κακή ορατότητα, θόρυβος, άγχος) ενώ ξέρει παράλληλα ότι εξαιτίας αυτών των συνθηκών θα υπάρξουν και "μεγάλες" ευκαιρίες με αποτέλεσμα να στρεσάρεται ακόμη περισσότερο και να γίνεται ποιο επιθετικός. Δυστυχώς τη στιγμή εκείνη δεν σκέφτεται με τη λογική που λέει ότι το ίδιο πιθανό είναι να, είναι αυτός που θα, την πατήσει και να προσφέρει τη θέση του στους άλλους.

Όλοι ξέρουμε ότι όσο ποιο μπροστά βρεθείς στην εκκίνηση τόσο ποιο μεγάλες πιθανότητες έχεις να τερματίσεις σε καλύτερες θέσεις. Και είναι αλήθεια αυτό, αλλά ισχύει κυρίως για τους σύντομους αγώνες... Όσο ποιο μεγάλης διάρκειας είναι οι αγώνες τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να τερματίσει ο καθένας εκεί που πραγματικά αξίζει, άσχετα από το πόσο καλή εκκίνηση έκανε.

Επίσης φυσικά όλοι γνωρίζουμε ότι όσο ποιο συγκρατημένος θα είσαι μέσα στον αγώνα τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα χάσεις όπως και από την άλλη ότι τόσο λιγότερα λάθη θα κάνεις (που κοστίζουν σε χρόνους).

Έχοντας τα παραπάνω υπ' όψιν, θα έλεγα ότι είναι σοφό να υπάρχει μεγαλύτερη αυτοσυγκράτηση κατά την πρώτη, δεύτερη, τρίτη, τέταρτη... στροφή (γι' αυτό και το rolling start είναι μια καλή τακτική αφού βοηθάει να αποσυμφορηθεί η εκκίνηση) ενώ μετά σταδιακά να αυξάνεται και η επιθετική οδήγηση (πάντα στα πλαίσια των κανονισμών) !

Τελικά πιστεύω ότι το πόσο επιθετικός/συγκρατημένος θα είναι ο οδηγός σε κάθε φάση του αγώνα θα καθορίσει και την τελική έκβαση του αγώνα του και νομίζω ότι όλοι μας στην ουσία ψάχνουμε την χρυσή τομή στο θέμα αυτό.

Την AI την χρησιμοποιώ και εγώ - είναι ο μόνος τρόπος να προπονηθείς για έναν αγώνα (εκτός φυσικά του αληθινού αγώνα) - προς το παρόν κοντράρω κυρίως την 98% .

Το hot lapping χρησιμεύει μόνο για να γνωρίσεις την πίστα και να στήσεις το αμάξι (set up) σου.

Link to comment
Share on other sites

μιας και ακομα δεν βαλατε καποιο videaki απο τον χθεσινο αγωνα,βαζω ενα απο τα δοκιμαστικα της τεταρτης,με προσπθεια DSR στα 4Κ+ ultra settings(dof,fxxa,mosion blur,OFF) απο τον νεο driver της ΝV

[ame]

[/ame]

Δε φαίνεται καλά αλλά στο 0:38 πάτησα το φρένο με τα δύο πόδια :p

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

αντε κοιμαστε ακομα? :p ποιος ειναι να βγαλει την επομενη? μπας και κανουμε τιποτα το σ/κ και κατεβουμε και μεις με αξιωσεις

To επόμενο event που διάλεξε ο @D4rkst3EL (περιμένω επιβεβαίωση) είναι:

Silverstone int και θα περιέχει Lotus Evora GX, Lotus Evora GTC, BMW Z4 GT3, Scuderia P4/5, Pagani Huayra, Ferrari 312T, Ferrari Laferrari.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

Οκ, άρα θέλουμε και προτιμώμενο αμάξι σωστα?

Επίσης Άκη μια παράκληση. Να δηλώνεις την ώρα που θα τρέχει στις ρυθμισεις του αγώνα (βασικά όλα τα settings πχ grip ) και επίσης να τηρήσουμε επακριβώς το χρονοδιάγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Extreme Multiclass @ Silverstone International

(Πάμε Αγγλία, μιας και δε θα βρέχει)

attachment.php?attachmentid=64921&stc=1&d=1414774242

Συμμετοχές: Doodle: Greek Gathering [Assetto Corsa]

Cars: Lotus Evora GX, Lotus Evora GTC, BMW Z4 GT3, P4/5 Competizione, Pagani Huayra, Ferrari 312T, Ferrari La Ferrari

Track: Silverstone International

Settings:

Ώρα πίστας: 11:00πμ

Pro settings και επιτρέπονται τα auto-clutch, auto-blip για όσους δεν έχουν shifter

tyre blankets on

100% grip, optimum track surface εξαρχής.

100% fuel consumption

100% mechanical damage

1x tyre wear

Σχετικά:

Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά σε χρόνους, άλλα έχουν καλύτερες τελικές, και άλλα καλύτερα κρατήματα. Γενικά πέφτει πολύ προσπέρασμα και δημιουργούνται ενδιαφέρουσες καταστάσεις όπου τη θέση που μόλις πήρες στη στροφή τη χάνεις στην ευθεία ή το αντίστροφο κοκ.

Το event μπορεί να νικηθεί με οποιαδήποτε επιλογή, οπότε οι πιο πεπηραμένοι μπορούν να κάνουν πιο challenging επιλογή οχήματος.

Για το event 06/11/2014

Booking: 21.00 - 21.30

Qualifying: 21.30 - 22.00

Race: 22.00 20 γύροι 2 αγώνες

1ος αγώνας:

Standing start

2ος αγώνας:

O δεύτερος αγώνας ΔΕΝ θα είναι standing start αλλά rolling start, όπως κάναμε στα τελευταία event.

Όταν τερματίσουμε όλοι στον 1ο αγώνα θα ψηφίσουμε για next session και αυτό θα μας βάλει στο qualifying.

Στο qualifying θα βγαίνουμε στην πίστα ένας - ένας. Πρώτος θα βγει αυτός που τερμάτισε τελευταίος στον προηγούμενο αγώνα, 2ος θα βγει ο πρότελευταίος κλπ. Αφού όλοι ολοκληρώσουμε 1 γύρο, θα κάνουμε vote for next session και με αυτόν τον τρόπο θα τοποθετηθούμε στο grid στη σωστή σειρά (reverse order της τελικής κατάταξης του 1ου αγώνα). Οπότε ο κάθε ένας να θυμάτε τον οδήγο που τερμάτισε πίσω του στον προηγούμενο αγώνα, αυτόν θα ακολουθεί. Ο 1ος γύρος σε αυτόν τον αγώνα θα είναι ένας γύρος σχηματισμού και όχι standing start.

Σημαντικό:

-Να είμαστε όλοι στο teamspeak. Δεν έχει μα μου. Είναι απαραίτητο. Για ότι πληροφορίες σχετικά ρωτάτε.

-Μεγάλη προσοχή!!! στα φρένα καθότι κάποια αυτοκίνητα πρέπει να φρενάρουν αρκετά νωρίτερα σε σύγκριση με κάποια άλλα.

Πχ το huayra πρέπει να φρενάρει νωρίτερα από ένα lotus GTC. Αν ο οδηγός της Lotus κολλήσει πίσω απο το pagani και περιμένει να φρενάρουν την ίδια στιγμή, τότε θα βρεθεί προ εκπλήξεως και με έναν εκνευρισμένο συναγωνιστή.

-Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό και τον βγάλουμε εκτός του παραχωρούμε σε ασφαλή σημείο τη θέση μας.

-Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα. Ακόμη και αν βγούμε εκτός πίστας από λάθος άλλου οδηγού, αυτό δε μας δίνει το δικαίωμα να μπούμε καρφί στην πίστα και να χαλάσουμε τον αγώνα και των υπολοίπων.

-Χρήση virtual mirror (f11)

-Χρήση map application

-Εγκατάσταση και χρήση Blue flag application

EDIT #1: Ferrari La Ferrari εκτός

post-22211-1416078953,4189_thumb.jpg

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=158]akis[/MENTION] z80:big_boss: : Υπάρχει δυνατότητα το Σ/Κ για server(greek gahtering)με practice mod η και qualify μόνο με τα αυτοκίνητα αυτά; Iσως να είχε ενδιαφέρον να έλθει η παρέα σε επαφή χωρίς να μετράει η κατάταξη.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=158]akis[/MENTION] z80:big_boss: : Υπάρχει δυνατότητα το Σ/Κ για server(greek gahtering)με practice mod η και qualify μόνο με τα αυτοκίνητα αυτά; Iσως να είχε ενδιαφέρον να έλθει η παρέα σε επαφή χωρίς να μετράει η κατάταξη.:rolleyes:

Ωραία ιδέα αλλά και στο προγραμματισμένο event δε μετράει η κατάταξη

Link to comment
Share on other sites

χμμμ μηπως θα εχουμε θεμα με την καγια(Huayararargagayaya) και την λαφαζανη?(laferrari)

αυτα τα δυο οσο θυμαμαι στην μεγαλη ευθεια θα περνανε τα παντα και θα εχουμε νευρα στις στροφες απο τα gt Και τις φορμουλες

Link to comment
Share on other sites

Παίδες λίγο αναμονή και θα έχουμε μόνιμο server 24 slots προσφορά δικιά μου για να γουστάρουμε τρελά. Λίγο υπομονή μόνο έχω ήδη πληρώσει τον πρώτο μήνα και αναμένω να μου τον ανοίξουν και να δώ πως θα τον σετάρω γιατί δεν έχω ιδέα :jester:

Ο Server είναι στη Γερμανία οπότε λογικά θα έχουμε καλα pings, θα προτιμούσα να τον αφήνω ανοιχτό μέσα στην εβδομάδα και να μπαίνει pass μόνο όταν υπάρχει official Greek Gathering night, αλλά ακούω γνώμες!

Link to comment
Share on other sites

Παίδες λίγο αναμονή και θα έχουμε μόνιμο server 24 slots προσφορά δικιά μου για να γουστάρουμε τρελά. Λίγο υπομονή μόνο έχω ήδη πληρώσει τον πρώτο μήνα και αναμένω να μου τον ανοίξουν και να δώ πως θα τον σετάρω γιατί δεν έχω ιδέα :jester:

Ο Server είναι στη Γερμανία οπότε λογικά θα έχουμε καλα pings, θα προτιμούσα να τον αφήνω ανοιχτό μέσα στην εβδομάδα και να μπαίνει pass μόνο όταν υπάρχει official Greek Gathering night, αλλά ακούω γνώμες!

δες αμα περνανε το traffic απο το ευρωπαικο level3 σε παρακαλω αν ναι ρωτα αν γινεται να το αλλαξουν σε οτιδηποτε αλλο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.