Aris Teidis Μάϊος 14, 2015 #2721 Μάϊος 14, 2015 Ωραία περάσαμε, χάσατε όσοι δεν ήρθατε! Κάποιος με ρώτησε για τα ακουστικά μου: sony MDR-XB250
liakjim Μάϊος 14, 2015 #2722 Μάϊος 14, 2015 (edited) Δεν τον κολακεύει τον Άρη η φωτογραφία. Όντως πολύ ωραία. Το καλύτερο για μένα είναι που πλέον αντιστοιχίζω ένα πρόσωπο σε κάθε φωνή από αυτούς που γνώρισα.Καταπληκτικό και το δωράκι, ευχαριστώ Ιάσονα. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 14, 2015 από liakjim 1
geovas77 Μάϊος 15, 2015 #2725 Μάϊος 15, 2015 Δυστηχώς δεν τα κατάφερα χτές τελείωσα με τις υποχρεώσεις μετά τις εννέα, δεν πειράζει την επόμενη φορά ! 2
liakjim Μάϊος 15, 2015 #2726 Μάϊος 15, 2015 (edited) 2230 φύγαμε οπότε είσαι αδικαιολόγητος "Αρη μπράβο , το έριξες πολύ http://managerdc2.rackservice.org:50299/lapdetails?lapid=36157# Έγινε επεξεργασία Μάϊος 15, 2015 από liakjim 2
Aris Teidis Μάϊος 15, 2015 #2727 Μάϊος 15, 2015 (edited) 2230 φύγαμε οπότε είσαι αδικαιολόγητος "Αρη μπράβο , το έριξες πολύ http://managerdc2.rackservice.org:50299/lapdetails?lapid=36157# Ευχαριστώ, καλά θα ήταν μισό δευτερόλεπτο ακόμα... Υπάρχει δηλ! αλλά θεωρητικά μόνο, γιατί πρέπει να πάρω τέλεια όλες τις στροφές (πράγμα ακατόρθωτο για μένα ) Έγινε επεξεργασία Μάϊος 15, 2015 από Aris Teidis
GoMaR Μάϊος 15, 2015 #2728 Μάϊος 15, 2015 Λοιπον εκανα καποιες δοκιμες..τα paddles κοβουν αρκετα στην εκκινηση.Οποτε αρχισα να συνηθιζω συμπλεκτη και λεβιε.χθες στην εκκινηση περασα για πλακα δυο.(δε νομιζω να εκαναν λαθος και οι δυο) γιατι με τον liakjim φυγαμε μαζι που παιζει χειροκινηταΕπισης τελικα το πιο σωστο σεταπ απο οτι καταλαβαινω μου μοιαζει προς το default.Αντε με δυο τρια κλικς σε καμπερ και toe.Δοκιμασα in car καμερα και ο χρονος μου πηγε στο 1.08.8 Οποτε καλυτερα "αλα καμπριο" χαχαχα.Μπραβο Αρη για χθες.Στο ειπα και TS.Ειμαι σιγουρος οτι θα το ριξεις κιαλλο.Επισης απο οτι καταλαβαινω , τα πιο σημαντικα σημεια ειναι η πρωτη στροφη και μετα το επομενο "S" 1
panosdimp Μάϊος 15, 2015 #2729 Μάϊος 15, 2015 lol Πωω ρε νιάτααα! Καλά έκανα κι έκατσα σπίτι Εκείνος ο τζιχαντιστής στο κέντρο επικίνδυνος . Ιάσονα ξήλωσε αμέσως τη φωτό στο avatar σε αδικεί . Αρη αυτοί οι φακοί των κινητών είναι για τα μπάζα μόνο στο κέντρο και από μακριά κάτι γίνεται. Στάθη & Δάρα έχετε φωτογένεια βλέπω! 3
airfathaaaaa Μάϊος 15, 2015 #2732 Μάϊος 15, 2015 Λοιπον εκανα καποιες δοκιμες..τα paddles κοβουν αρκετα στην εκκινηση.Οποτε αρχισα να συνηθιζω συμπλεκτη και λεβιε.χθες στην εκκινηση περασα για πλακα δυο.(δε νομιζω να εκαναν λαθος και οι δυο) γιατι με τον liakjim φυγαμε μαζι που παιζει χειροκινητα Επισης τελικα το πιο σωστο σεταπ απο οτι καταλαβαινω μου μοιαζει προς το default.Αντε με δυο τρια κλικς σε καμπερ και toe. Δοκιμασα in car καμερα και ο χρονος μου πηγε στο 1.08.8 Οποτε καλυτερα "αλα καμπριο" χαχαχα. Μπραβο Αρη για χθες.Στο ειπα και TS.Ειμαι σιγουρος οτι θα το ριξεις κιαλλο. Επισης απο οτι καταλαβαινω , τα πιο σημαντικα σημεια ειναι η πρωτη στροφη και μετα το επομενο "S" Μαλλον δεν κανεις καλη εκκινηση εμενα(αληθεια που στο καλο πουλανε H shifters για g25?) Οσες φορες και να εχω κανει παντα κανω καλυτερες απ ολους σας με Paddles 1
liakjim Μάϊος 15, 2015 #2733 Μάϊος 15, 2015 (edited) Εκείνος ο τζιχαντιστής στο κέντρο Παραπλανητική αμφίεση, ιδιαίτερα προσωρινής ισχύος, η οποία ομολογουμένως αποκρύπτει με μεγάλη επιτυχία την όχι πλέον μυστική ιδιότητά μου... . Έγινε επεξεργασία Μάϊος 15, 2015 από liakjim
Aris Teidis Μάϊος 15, 2015 #2734 Μάϊος 15, 2015 Παραπλανητική αμφίεση, ιδιαίτερα προσωρινής ισχύος, η οποία ομολογουμένως αποκρύπτει με μεγάλη επιτυχία την όχι πλέον μυστική ιδιότητά μου... . Δεν θα την μαρτυρήσουμε! (Πάνο πόσα δίνεις?)
liakjim Μάϊος 15, 2015 #2735 Μάϊος 15, 2015 Ελπίζω να μην παρεξηγούμαι, πλακίτσα έτσι? (σιγά το τρομερό) .
panosdimp Μάϊος 15, 2015 #2736 Μάϊος 15, 2015 Δεν δίνω τίποτα για να μάθω την όχι πλέον μυστική ιδιότητά του αφού δεν είναι πλέον μυστική ,αμ τό ξερα γω ότι πίσω από το λευκό κράνος και την κατάλευκη καλοσιδερωμένη στολή με το άρωμα του μαλακτικού gazoline κρύβεται ο δικός μας ιππότης :p . Από δώ και πέρα λοιπόν θα σε αποκαλούμε Jim the stig ! 3
liakjim Μάϊος 15, 2015 #2737 Μάϊος 15, 2015 Αν ο Stig πήγαινε σαν εμένα, θα είχε κλείσει εδώ και χρόνια το Top Gear.
wolves Μάϊος 15, 2015 #2738 Μάϊος 15, 2015 (edited) Πωω ρε νιάτααα! Καλά έκανα κι έκατσα σπίτι και γω, μολις τους ειδα (τους υπολοιπους γιατι ο Ιασονας ειναι γνωστη φυσιογνωμια εδω μεσα και τον ειχα δει....), αισθανθηκα πολυ γέρος ξαφνικα.... @panosdimp, ασε τα σπιτι κλπ ομως, στο επομενο (που ελπιζω να ειναι συντομα) θα παμε να τους τραβηξουμε κανα αυτι Έγινε επεξεργασία Μάϊος 15, 2015 από wolves 2
liakjim Μάϊος 15, 2015 #2739 Μάϊος 15, 2015 Καλά για τί ηλικίες μιλάτε δλδ? Γιατί με τον Στάθη 35, εμένα 37 και τον Άρη 47, πρέπει να είστε από 60 κ επάνω. Ως εκ τούτου, την επόμενη φορά που θα αρχίσετε τα ανάποδα, σιγά σιγά ε? Η οστεοπόρωση σας κάνει ευάλωτους σε κατάγματα. 2
wolves Μάϊος 15, 2015 #2740 Μάϊος 15, 2015 οχι ενταξει κανουμε και λιγη πλακα, λιιιιιιγο πιο μικρος απο τον Αρη ειμαι......
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now