filthy_dwarf Ιανουάριος 11, 2015 #1841 Ιανουάριος 11, 2015 Παραγγελνεις κινητο απο Κινα και μεχρι να ερθει εχει βγει το επομενο μοντελο...true story χαχα και μένα μόλις ήρθε το mi3 31 μέρες αναμονή
PetrosD Ιανουάριος 12, 2015 #1843 Ιανουάριος 12, 2015 Να σε τρατάρουμε ένα κουραμπιέ! Κουραμπιέ είπα!! Άσε το σοκολατάκι κάτω!!!
Cyber_Cookie Ιανουάριος 12, 2015 #1844 Ιανουάριος 12, 2015 Moυ πετάει #404 στον κουραμπιέ ρε Πέτρο. Τους φαγατε όλους ρε? 2
TechMonkey Ιανουάριος 12, 2015 #1846 Ιανουάριος 12, 2015 (edited) Και χθες έτσι ήταν. Σήμερα ήταν καλύτερα ακτουαλι edit: ακτσουαλι, αν το θες με προφορά Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 12, 2015 από TechMonkey
astrolabos Ιανουάριος 12, 2015 Author #1849 Ιανουάριος 12, 2015 Monday A 24h horror movie... Καλημέρες!!!!
jax7480 Ιανουάριος 12, 2015 #1851 Ιανουάριος 12, 2015 Δεν έχω τίποτα σημαντικό να γράψω, απλά ψάχνω ευκαιρία να δοκιμάσω το νέο μου CM Storm Quickfire XT... 4
minast Ιανουάριος 12, 2015 #1852 Ιανουάριος 12, 2015 Δεν έχω τίποτα σημαντικό να γράψω, απλά ψάχνω ευκαιρία να δοκιμάσω το νέο μου CM Storm Quickfire XT... The quick brown fox jumps over the lazy dog . (Εντελώς συμπτωματικά με άλλο Quickfire XT) 1
Lazy Dog Ιανουάριος 12, 2015 #1853 Ιανουάριος 12, 2015 (edited) ^ με φωναξε κανεις? Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 12, 2015 από Lazy Dog 1
speedman_26 Ιανουάριος 12, 2015 #1854 Ιανουάριος 12, 2015 φοβερο βιντεακι http://youtu.be/jPhuefvauuk 2
kpetros Ιανουάριος 12, 2015 #1855 Ιανουάριος 12, 2015 ρε μαγκες οταν το συνεργειο σου κανει επισκευη μετα απο ατυχημα -στο οποιο θα πληρωσει η ασφαλιστικη- τα λεφτα τα πληρωνω πρωτα εγω και μετα τα περνω πισω απο την ασφαλιστικη ? υπαρχει περιπτωση να μην πληρωσω και να τα παρει ο μηχανικος κατευθειαν ?
jax7480 Ιανουάριος 12, 2015 #1856 Ιανουάριος 12, 2015 ρε μαγκες οταν το συνεργειο σου κανει επισκευη μετα απο ατυχημα -στο οποιο θα πληρωσει η ασφαλιστικη- τα λεφτα τα πληρωνω πρωτα εγω και μετα τα περνω πισω απο την ασφαλιστικη ? υπαρχει περιπτωση να μην πληρωσω και να τα παρει ο μηχανικος κατευθειαν ? Μπορείς να πεις στον μηχανικό να πάει κατ'ευθείαν στην ασφαλιστική να πληρωθεί.
kpetros Ιανουάριος 12, 2015 #1857 Ιανουάριος 12, 2015 Μπορείς να πεις στον μηχανικό να πάει κατ'ευθείαν στην ασφαλιστική να πληρωθεί. δηλαδη με αυτον τον τροπο , ειναι σαν να τα βαζει αυτον απο την τσεπη του πρωτα και να πληρωνεται μετα . Η τα παιρνει κατευθιαν για να αγορασει τα ανταλακτικα ?
jax7480 Ιανουάριος 12, 2015 #1858 Ιανουάριος 12, 2015 Ποια τσέπη του βρε συ. Εσύ πιστεύεις πως ο μηχανικός που θα πάρει ανταλλακτικά θα τα πληρώσει μετρητά;Λογικά με πίστωση τα αγοράζει, στην χειρότερη ενός μήνα, στην καλύτερη τρίμηνη. Εκτός αν επειδή άλλαξαν οι καιροί, ζητάνε όλοι μετρητά (αμφιβάλλω).
GriGaS Ιανουάριος 12, 2015 #1859 Ιανουάριος 12, 2015 πολύ αέρας λέμε.... 55 km/h μέγιστη ταχύτητα ανέμου δείχνει ο σταθμός του meteo στο Άργος και η πρόγνωση για αύριο λέει 6 μποφόρ με ριπές ανέμου της τάξης των 70 km/h. Να φανταστείτε έρχεται αέρας από τον απορροφητήρα...
kpetros Ιανουάριος 12, 2015 #1860 Ιανουάριος 12, 2015 Ποια τσέπη του βρε συ. Εσύ πιστεύεις πως ο μηχανικός που θα πάρει ανταλλακτικά θα τα πληρώσει μετρητά;Λογικά με πίστωση τα αγοράζει, στην χειρότερη ενός μήνα, στην καλύτερη τρίμηνη. Εκτός αν επειδή άλλαξαν οι καιροί, ζητάνε όλοι μετρητά (αμφιβάλλω). πολυ ωραια , τοτε θα του το πω να γινει ετσι (ο ιδιος δεν μου προτεινε αυτον τον τροπο ) να παω και απο τον ασφαλιστη μου μηπως ? για να βεβαιωθω πως η τιμη που μου λεει ειναι οντως συμφονιμενη και απο τον εμπειρογνωμονα (γιατι μιλαμε για 900ε .... την στιγμη που εγω το μηχανακι το χα παρει 1200 , βεβαια ολα καινουργια )
Recommended Posts