GruntGR Απρίλιος 23, 2016 #11563 Απρίλιος 23, 2016 ^ s(h)ame Τις ημέρες των επίσημων αργιών τα πρακτορεία θα παραμείνουν κλειστά. 14 Μαρτίου – Καθαρά Δευτέρα 25 Μαρτίου – Επέτειος της επανάστασης του 1821 29 Απριλίου –Μεγάλη Παρασκευή 30 Απριλίου – Μεγάλο Σάββατο (μετά τις 16:00) 01 Μαΐου – Άγιο Πάσχα 02 Μαΐου – Δευτέρα του Πάσχα 15 Αυγούστου – Κοίμηση της Θεοτόκου 28 Οκτωβρίου – Επέτειος του Όχι 25 Δεκεμβρίου - Χριστούγεννα 4 millionz το joker @honda22 ξηλωσου
Lakisss Απρίλιος 23, 2016 #11565 Απρίλιος 23, 2016 Φήμες λένε ότι φέτος ο DJD θα κοτσάρει στη σούβλα τη carbon κούρσα του. 1
PetrosD Απρίλιος 23, 2016 #11566 Απρίλιος 23, 2016 17 hours ago, astrolabos said: Του Αγίου Γεωργίου 2
HotPeanut Απρίλιος 23, 2016 #11567 Απρίλιος 23, 2016 πριν 36 λεπτά, το μέλος GruntGR έγραψε: 4 millionz το joker @honda22 ξηλωσου 1
GruntGR Απρίλιος 23, 2016 #11568 Απρίλιος 23, 2016 πριν 45 λεπτά, το μέλος karmen1983 έγραψε: Τη Τρίτη 3/5 θα είστε ανοικτα? ναι εχει και κληρωση στο Λαικο την ιδια μερα http://www.laheia.gr/documents/63839/73697/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%91+%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D+%CE%9B%CE%91%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5+2016+FINAL_new.pdf/358ef3aa-125b-41c8-935d-5d13fb801a5e
GruntGR Απρίλιος 23, 2016 #11570 Απρίλιος 23, 2016 Οση σχεση εχω με τον εργατη, αλλη τοση εχω και με τον ΔΥ http://www.star.gr/Pages/Ellada.aspx?art=164506&artTitle=skandalo_apergoun_kai_plironontai_sto_metro_3_080e_o_mesos_misthos_akomi_kai_meta_tis_perikopes τα τυχερα παιχνιδια πωλουνται, δεν αγοραζονται 1
jax7480 Απρίλιος 23, 2016 #11571 Απρίλιος 23, 2016 3 hours ago, GruntGR said: 4 millionz το joker 300.000.000ΝΟΚ εδώ... δεν τα λες και άσχημα. Κι αν σου κάτσει; 1
Cyber_Cookie Απρίλιος 23, 2016 #11572 Απρίλιος 23, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος jax7480 έγραψε: 300.000.000ΝΟΚ εδώ... δεν τα λες και άσχημα. Κι αν σου κάτσει; Τα λεφτα δε φερνουν την ευτυχία, η γειτόνισσα όμως φέρνει και κρουασανάκια. 6
deninho Απρίλιος 24, 2016 #11573 Απρίλιος 24, 2016 ναιμωρετονκαημένο τον τσολάκογλου που τον λέμε προδότη ελαφρά τη καρδία, που ο καημένος έγινε ο πρώτος πρωθυπουργός της κατεχόμενης ελλάδας. Πατριώτης ήταν. 2
wrong method Απρίλιος 24, 2016 #11574 Απρίλιος 24, 2016 λέω να βγω για κάλαντα μια και λεφτά για νέα οθόνη δεν υπάρχουν 1
Wizard! Απρίλιος 24, 2016 #11575 Απρίλιος 24, 2016 1 hour ago, wrong method said: λέω να βγω για κάλαντα μια και λεφτά για νέα οθόνη δεν υπάρχουν Νομίζω λόγω εποχής, περισσότερα θα πιάσεις αν πουλήσεις το κορμί σου 4
HotPeanut Απρίλιος 24, 2016 #11576 Απρίλιος 24, 2016 πριν 34 λεπτά, το μέλος Wizard! έγραψε: Νομίζω λόγω εποχής, περισσότερα θα πιάσεις αν πουλήσεις το κορμί σου Θα το πουλήσει στο κρεοπωλείο. 1
wrong method Απρίλιος 24, 2016 #11577 Απρίλιος 24, 2016 κάλαντα και άμα δεν πιάσω τπτ, θα πουλήσω τις φώτο του αστροκατ που κάνει bungee jumping 5
Recommended Posts