Cyber_Cookie Σεπτέμβριος 30, 2016 #14741 Σεπτέμβριος 30, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος karmen1983 έγραψε: Αν ηταν η ζήλια ψώρα Βγαζει κακία το αστρογατάκι γιατί πλεον είναι ο μόνος χωρίς 10αρι. Εχει 9αρι μόνο. Eίναι ανάλογο του να έχουνε όλοι Ipad Air και αυτός να έχει Toshiba Encore mini RT. @honda22 Δε συμφωνείς? 1
wrong method Οκτώβριος 1, 2016 #14742 Οκτώβριος 1, 2016 (edited) 8 hours ago, Lakisss said: Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω σαν τον @astrolabos άσε μασ ρε λαλάκη με έχουν ματιάσει,μετά από ολονύχτιο siege πήραμε ένα keep-απο τα 6 για emperor,πρέπει να ψόφησα πάνω από 50 φορές Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 1, 2016 από wrong method 1
sstav Οκτώβριος 1, 2016 #14743 Οκτώβριος 1, 2016 (edited) στην μάνα σου το 'πες; καλημέρες καλο μήνα... Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 1, 2016 από sstav 1
tommybertsen Οκτώβριος 1, 2016 #14744 Οκτώβριος 1, 2016 πριν 57 λεπτά, το μέλος wrong method έγραψε: άσε μασ ρε λαλάκη
karmen1983 Οκτώβριος 1, 2016 #14747 Οκτώβριος 1, 2016 Ναι ναι Σάββατοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο Τι χαρές;;; Και από Δευτέρα λύπεςςςςςςςςςς δε σου λέω τίποτα
Lazy Dog Οκτώβριος 1, 2016 #14749 Οκτώβριος 1, 2016 (edited) Τι να το κάμεις; Σε περιπου 40 ωρες θα ειναι Δευτερα πρωι Spoiler Καλο μηνα Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 1, 2016 από Lazy Dog 1
sstav Οκτώβριος 1, 2016 #14750 Οκτώβριος 1, 2016 (edited) μα να έχουμε να πάμε σε 3 πάρτυ το ΣΚ (για την μικρή λέω) ...ήμαρτον...είπαμε να είμαστε κοινωνικοί , να θέλουν την παρέα μας αλλά όχι και να λιώνουν οι γονείς στο τρέξιμο . Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 1, 2016 από sstav
tommybertsen Οκτώβριος 1, 2016 #14751 Οκτώβριος 1, 2016 πριν 1 λεπτό, το μέλος sstav έγραψε: μα να έχουμε να πάμε σε 3 πάρτυ το ΣΚ (για την μικρή λέω) ...ήμαρτον...είπαμε να είμαστε κοινωνικοί , να θέλουν την παρέα μας αλλά όχι και να λιώνουν οι γονείς στο τρέξιμο . Πολύ απλό. Την στέλνεις μόνη, problem solved
Delijohn Οκτώβριος 1, 2016 #14752 Οκτώβριος 1, 2016 ναι, ν'αρχίσει να μιλάει με τεντιμπόιδες Spoiler 4
astrolabos Οκτώβριος 1, 2016 Author #14753 Οκτώβριος 1, 2016 πριν 3 ώρες, το μέλος karmen1983 έγραψε: Καλημέρες είπαμε;
Delijohn Οκτώβριος 1, 2016 #14754 Οκτώβριος 1, 2016 μόλις έκανα κλήση κανονικά από αγγλία (μόνο με νετ) σε 2 ελληνικά κινητά.. μακάρι να το πάνε σιωπηλά σε παράταση ή να το αφήσουν μόνιμα.. λύνει χέρια
PetrosD Οκτώβριος 1, 2016 #14755 Οκτώβριος 1, 2016 Τώρα το πήρες χαμπάρι; Εγώ από Γερμανία, το μισό Αύγουστο και όλο το Σεπτέμβρη τηλεφωνώ σε κινητά και σταθερά στην Ελλάδα. Μάλιστα, Έκανα και σήμερα 2 κλήσεις.
Delijohn Οκτώβριος 1, 2016 #14756 Οκτώβριος 1, 2016 πριν 32 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Έκανα και σήμερα 2 κλήσεις. το point μου είναι ότι σήμερα είναι Οκτώβρης.. κατάλαβες; 2
Recommended Posts