wrong method Δεκέμβριος 28, 2015 #8681 Δεκέμβριος 28, 2015 μωρέ τα κοντρολ είναι σχετικά καινούργια δεν έχουν φθορές ούτε έχει πέσει μέσα τπτ υγρά κτλ, το πρόβλημα είναι ότι ενώ δίνουν σήμα(έκανα το κολπάκι με την κάμερα του κινητού για να βεβαιωθώ) δεν φτάνει τπτ ούτε στην τιβι ούτε σε ένα dvd player που έχω...το αστείο είναι ότι με ένα προγραματιζόμενο της φιλιπς και οι 2 συσκευές παίζουν κανονικά με έχει καταραστεί ο γάτος, από το 2012 όλο γκαντεμιές μου τυχαίνουν 1
UltraB Δεκέμβριος 28, 2015 #8682 Δεκέμβριος 28, 2015 μωρέ τα κοντρολ είναι σχετικά καινούργια δεν έχουν φθορές ούτε έχει πέσει μέσα τπτ υγρά κτλ, το πρόβλημα είναι ότι ενώ δίνουν σήμα(έκανα το κολπάκι με την κάμερα του κινητού για να βεβαιωθώ) δεν φτάνει τπτ ούτε στην τιβι ούτε σε ένα dvd player που έχω...το αστείο είναι ότι με ένα προγραματιζόμενο της φιλιπς και οι 2 συσκευές παίζουν κανονικά με έχει καταραστεί ο γάτος, από το 2012 όλο γκαντεμιές μου τυχαίνουν Γιατί απ το 12; Αφού το 4 έκανες εγγραφή 1
Lakisss Δεκέμβριος 28, 2015 #8684 Δεκέμβριος 28, 2015 ενώ δίνουν σήμα(έκανα το κολπάκι με την κάμερα του κινητού για να βεβαιωθώ) δηλ.;
wrong method Δεκέμβριος 28, 2015 #8685 Δεκέμβριος 28, 2015 τι δλδ;δεν ξέρεις; αν μέσα από το φακό της κάμερας του κινητού,βλέπεις το κοντρόλ να ανάβει σημαίνει ότι λειτουργεί oldest trick in da world 2
YDinopoulos Δεκέμβριος 28, 2015 #8686 Δεκέμβριος 28, 2015 Παρε το κινητο σου, ανοιξε το app της καμερας, Φερε face to face την καμερα και το remote, με τοn IR receiver να βλεπει την καμερα ε.... πατα κουμπια στο remote. Αν εκπεμπει, θα πρεπει να βλεπεις ασπρες αναλαμπες. 2
cyberdyne Δεκέμβριος 28, 2015 #8687 Δεκέμβριος 28, 2015 (edited) τι δλδ;δεν ξέρεις; αν μέσα από το φακό της κάμερας του κινητού,βλέπεις το κοντρόλ να ανάβει σημαίνει ότι λειτουργεί oldest trick in da world WRONG! Πρίν τα κινητά με κάμερα τι θα έκανες????????? Βάζεις ένα ραδιοφωνάκι αναλογικό στο ΑΜ και σημαδεύεις την κεραία του με το τηλεκοντρόλ. Όταν πατάς κουμπιά κάνει θόρυβο!!!! Τhats the oldest! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 28, 2015 από cyberdyne 8
PetrosD Δεκέμβριος 28, 2015 #8689 Δεκέμβριος 28, 2015 (edited) Βάζεις ένα ραδιοφωνάκι αναλογικό στο ΑΜ και σημαδεύεις την κεραία του με το τηλεκοντρόλ. Όταν πατάς κουμπιά κάνει θόρυβο!!!! Το ραδιοφωνάκι πιάνει την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που εκπέμπουν τα ηλεκτρονικά του χειριστηρίου. Αν έχει καμμένο LED δε θα στο δείξει.Η κάμερα θα δείξει και το LED.Ο πατέρας μου παλιά μου είχε μαγαζί, είχε και μια κάμερα και τσέκαρε και τα 2. Κανονική κάμερα, δεν είχαν εφευρεθεί τα κινητά τότε! Πριν τα ραδιοφωνάκα AM, δεν υπήρχαν τηλεχειριστήρια!! Και μάλιστα τα πρώτα τηλεχειριστήρια που βγήκαν, ήταν με μηχανικά κουμπιά που χτύπαγαν πάνω σε μεταλλικές πλάκες και παρήγαγαν ήχους μέσα στο ακουστικό φάσμα. Αυτούς άκουγαν οι τηλεοράσεις με μικρόφωνα και πήγαιναν στο επόμενο κανάλι και φωνή πάνω κάτω (3 κουμπιά). Έχω ένα τέτοιο. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 28, 2015 από PetrosD 8
cyberdyne Δεκέμβριος 28, 2015 #8690 Δεκέμβριος 28, 2015 (edited) Damn με διέλυσες.... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 28, 2015 από cyberdyne 2
bassplayer Δεκέμβριος 28, 2015 #8691 Δεκέμβριος 28, 2015 Πριν τα ραδιοφωνάκια με ΑΜ; δεν ειχες remote!!!!
kpetros Δεκέμβριος 28, 2015 #8692 Δεκέμβριος 28, 2015 Σαν τους τσοπαναρεους ηταν δηλαδη οι τηλεορασεις
Cyber_Cookie Δεκέμβριος 28, 2015 #8694 Δεκέμβριος 28, 2015 δεν ειχες remote!!!! Σκουποξυλο ρε γατακια.
wrong method Δεκέμβριος 28, 2015 #8698 Δεκέμβριος 28, 2015 δέμα από γνωστό ποδηλατομάγαζο στο γιου-κει φεύγει στις 17 με προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης τις 5 μέρες...ο μηνάς έχει 28 δεν έχει έρθει τπτ και τους έχω στείλει 5 μαιλ στα οποία απαντάνε "your patience is greatly appreciated"... μιλάμε για τρισμέγιστους λαλάκες 1
HotPeanut Δεκέμβριος 28, 2015 #8699 Δεκέμβριος 28, 2015 Λείπει ο @astrolabos και χορεύετε ποντίκια.Soon.
UltraB Δεκέμβριος 28, 2015 #8700 Δεκέμβριος 28, 2015 Λείπει ο @astrolabos και χορεύετε ποντίκια. Soon. Καλά, μην είσαι και τόσο σίγουρος 1
Recommended Posts