Jump to content



Χρεοκοπία Ελλάδος v2.0


astrolabos

Recommended Posts

[...] Και πολλά άλλα, ασήμαντα ή σημαντικά. Βαριέμαι να γράφω. Βαριέμαι να θυμάμαι και να εκνευρίζομαι.

 

[...] από την Ελλάδα θα φύγεις ακόμα και κολυμπώντας.

Δεν διαφωνώ με αυτά που λέτε, προφανώς κι εγώ προτιμώ να έχω ένα σύστημα υγείας σοβαρό. Α

πλά έχοντας ζήσει 2011-2014 Birmingam, ένα χρόνο αθήνα in between και από Σεπτέμβρη 1 μήνα Birmingham και μετά York, σαφώς και θα προτιμούσα να ζω στην Αθήνα ή στα πέριξ αυτής.

Ο κυριότερος λόγος είναι οι ελευθερίες.

Θα πάω ας πούμε ένα ταξίδι και δεν θα αγχωθώ πού θα παρκάρω. Στην Αγγλία παίρνεις το αμάξι να πας κάπου και οι μισές θέσεις είναι residents, οι άλλες μισές no return 1 hour και οι άλλες με παρκόμετρο. Και αυτό ισχύει ακόμη και στα τουριστικά παραθαλλάσια μέρη. Θα πάω μια βόλτα με το αυτοκίνητο και δεν χρειάζεται να αγχώνομαι για το όριο ταχύτητας. Δεν λέω για γρήγορη οδήγηση, αλλά για οδήγηση βόλτας, ούτε αυτό μπορείς να κάνεις Αγγλία, πρέπει να έχεις το ταχύμετρο στα google glasses.

Αυτός ο πολιτισμός (παρκάρισμα, κάπνισμα κλπ.) δυστυχώς στην Αγγλία δεν νομίζω ότι είναι δείγμα πολιτισμού (παράδειγμα το ότι πετάνε όλοι τις γόπες κάτω) αλλά δείγμα φόβου στους νόμους και κανόνες. Είναι δηλαδή πολιτισμένοι επειδή τους επιβάλλεται από το σύστημα. Σίγουρα το ότι ακολουθούν το σύστημα είναι ένα δείγμα πολιτισμένης κοινωνίας, αλλά για μένα το πλαίσιο μερικές φορές είναι ασφυκτικό.

Επίσης δεν είναι χώρα value for money. Τα πάντα είναι υπερτιμημένα με τη λογική ότι είσαι τυχερός που μένεις στην Αγγλία. Δηλαδή πληρώνω 60-70 λίρες το μήνα δημοτικά τέλη, και ο δήμος για παράδειγμα δεν μου δίνει θέση στάθμευσης μόνιμου κατοίκου (την οποία πληρώνεις 100 λίρες το χρόνο) με το σκεπτικό ότι ο δρόμος μου δεν παρέχει θέση. Οπότε με 20 λίρες τα 2 χρόνια έβγαλα μια άλλη κάρτα που μου επιτρέπει να παρκάρω overnight. Σε περίπτωση που φέρω το Αγγλικό αυτοκίνητο, εάν δηλώσω στην ασφαλιστική ότι θα το παρκάρω έξω, θα πληρώνω επίσης 200-300 λίρες το χρόνο επασφάλιστρο.

Όλα αυτά δημιουργούν ένα περίπλοκο δίχτυ νόμων το οποίο αποφεύγεται ας πούμε με το να φέρεις ένα ελληνικό αυτοκίνητο και να μην δίνεις και ιδιαίτερη σημασία σε τέτοιους κανόνες. Και η πορεία αυτής της χώρας είναι στο να σκληραίνει τους κανόνες. Μειώνει π.χ. τα όρια ταχύτητας (είναι στα 20 μίλια και συζητούσαν να πάνε στα 10 σε κέντρα πόλεων - στο τέλος θα περπατάς πιο γρήγορα απ'ότι οδηγείς), θα βάλει παρκόμετρο παντού κλπ.

Ο καιρός επίσης δεν σε προδιαθέτει καθόλου για να κάνεις μια βόλτα ή να πας κάπου το Σαββατοκύριακο. Είναι σχεδόν πάντα βροχερός, οπότε συνήθως το καλύτερο πράγμα που έχεις να κάνεις είναι να κάτσεις σπίτι ή να πας να κλειστείς σε κάποιο μαγαζί σε εσωτερικό χώρο. ΟΚ για 1-2 χρόνια έχει το ενδιαφέρον του, βλέπεις άλλα πράγματα, άλλη κουλτούρα / νοοτροπία, αλλά από ένα σημείο και μετά καταντάει κουραστικό και επαναλήψιμο.

Αυτά χωρίς να αγιοποιώ την Αθήνα ή την Ελλάδα, απλά θεωρώ ότι η μόνη πόλη που θα μπορούσα να ζήσω με το επίπεδο ζωής της Αθήνας (και δεν εννοώ μισθούς) είναι η Βαρκελώνη, κι αυτή μόνο εάν ήξερα και καλά Ισπανικά. Οπότε για μένα πρακτικά έχει τελειώσει το θέμα εξωτερικό.

Σίγουρα εάν κάνω οικογένεια και αντιμετωπίσω τα προβλήματα με τη γραφειοκρατία της Ελλάδας ίσως το ξανασκεφτώ για κάποια χρόνια, αλλά προς το παρόν για μένα η άποψή μου είναι αρνητική. Και ο κυριότερος λόγος είναι η ποιότητα ζωής.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Σωτήρη στο ένα κομμάτι. Πιστεύω ότι αν ήμασταν Ελλάδα η κοινωνική μας ζωή θα ήταν καλύτερη και είναι σημαντικό μέρος της ποιότητας ζωής αυτό. Αλλά, κι ένα πολύ μεγάλο αλλά αυτό, θέλω να ζω κάπου που θα με σέβονται και ως πολίτη και ως εργαζόμενο. Κι οι δύο έννοιες, με μηδαμινές εξαιρέσεις, είναι είδος προς εξαφάνιση στην Ελλάδα.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Θα πάω ας πούμε ένα ταξίδι και δεν θα αγχωθώ πού θα παρκάρω. Στην Αγγλία παίρνεις το αμάξι να πας κάπου και οι μισές θέσεις είναι residents, οι άλλες μισές no return 1 hour και οι άλλες με παρκόμετρο. Και αυτό ισχύει ακόμη και στα τουριστικά παραθαλλάσια μέρη. Θα πάω μια βόλτα με το αυτοκίνητο και δεν χρειάζεται να αγχώνομαι για το όριο ταχύτητας. Δεν λέω για γρήγορη οδήγηση, αλλά για οδήγηση βόλτας, ούτε αυτό μπορείς να κάνεις Αγγλία, πρέπει να έχεις το ταχύμετρο στα google glasses. [...]

 

Δεν ξέρω πως ορίζεις την ελευθερία. Εγώ την ορίζω ως αυτό που έχεις δικαίωμα να κάνεις, χωρίς να περιορίζεις την ελευθερία του άλλου.

Δε μπορώ να πω για την Αγγλία, αλλά εδώ υπάρχει πάρκιν παντού. Ναι, το πληρώνω τις περισσότερες φορές, αλλά ξέρω ότι θα βρω, ξέρω ότι θα είναι ασφαλές, ξέρω ότι δε θα ενοχλήσω. Για κατέβα κέντρο Αθήνα να παρκάρεις νόμιμα να σε δω. Ή θα το βάλεις παράνομα, ή θα πληρώσεις ένα σκασμό λεφτά, αν πας στις 6 το πρωί, ή θα φας κλήση, ή θα κλείσεις ράμπα/διάβαση. Ούτε τη μηχανή δεν είχα να παρκάρω νόμιμα. Είχα αποδεχθεί το γεγονός ότι μιά φορά στις 10 μέρες θα παίρνω κλήση 20€ και θα την πληρώνω άμεσα ώστε να δίνω 10€.

 

Στις γειτονιές εδώ, μόλις 1-2 χλμ εκτός κέντρου, όλα τα σπίτια έχουν 2 θέσεις μπροστά τους. Στα τουριστικά μέρη, υπάρχουν μεγάλα υπαίθρια πάρκιν, δωρεάν. Ξέρουν ότι αν έχεις χώρο να παρκάρεις, θα αφήσεις χρήματα στα μαγαζιά, έχουν μυαλό, δεν κάνουν αρπαχτές. Τα όρια, τα τηρούν με ευλάβια και την τρως για +5χαω. Όμως, δεν είναι παράλογα. Σε ένα δρόμο που περνάει έξω από το σπίτι μου, που είναι δύο λουρίδες κι η μία για λεωφορεία/ταξί, το όριο είναι 100χαω. Ποτέ δεν έχω πάει με >80χαω. Στην Ελλάδα αυτός ο δρόμος θα είχε 40 όριο. Σημαντική διαφορά.

 

Το κάπνισμα που λες, είναι κουλτούρα. Δεν είναι θέμα νόμου. Και ξέρεις πως το καταλαβαίνεις; Όταν πας σε σπίτι κάποιου και βγαίνει στο μπαλκόνι να καπνίσει για να μη σε ενοχλήσει. Διαβάζω καθημερινά Ιρλανδικά forums για να μπορώ να δω πως σκέφτονται και να καταλάβω την κουλτούρα τους. Εχθές ένας έγραφε ότι πήρε τη μάνα του η αστυνομία τηλέφωνο στις 10 το βράδυ για μια κλήση ορίου ταχύτητας και την ανησύχησε. Ξέρεις τι απάντησαν οι περισσότεροι; Ας μην έτρεχε να μην την έπαιρναν τηλέφωνο. Απλά πράγματα.

 

Για το ποτό; Ούτε το σκέφτονται να οδηγήσουν πιωμένοι. Ταξάκι, ή τους πάει άλλος, ή μένουν σε φίλο. Ακριβώς όπως στην Ελλάδα, που έξω από τα κέντρα, εκτός του ότι παρκάρουν όλοι παράνομα και κλείνουν τις λεωφόρους, η αστυνομία αντί να τους γράφει, κάνει τον τροχονόμο για να διευκολύνει το μαγαζί και να πάρει το μεροκάματο. Δε θα ξεχάσω στην Τσεχία, όταν πήγαμε να δούμε το MotoGP στο Brno, που έκαναν αλκοτέστ στο πάρκιν και δεν έδωσαν ούτε μία κλήση. Τους έπαιρναν τα κλειδιά, τους έστελναν μέσα να ξενερώσουν και τέλος. Πρόληψη, όχι είσπραξη.

 

Για τα χρήματα εδώ, ναι, είναι πιό ακριβά από την Ελλάδα. Όχι όλα όμως. Τα σπίτια ναι, ειδικά εδώ που είμαι εγώ, αν υπολογίσεις ότι έχουν ανοίξει χιλιάδες θέσεις εργασίας τα τελευταία 2 χρόνια και τα σπίτια γεμίσανε. Το φαγητό έξω, είναι ακριβό. Στο ΣΜ, όχι. Κάποια πράγματα είναι φθηνότερα από Ελλάδα, κάποια ίδια, ελάχιστα ακριβότερα. Οι υπηρεσίες; Το ρεύμα έχει ίδια τιμή, αλλά δεν έχει φόρους και καπέλα για να μασαμπουκώνουν κάποια λαμόγια. Τα σκουπίδια τα πληρώνεις, αλλά είναι λιγότερα από ότι έδινα σε δημοτικά τέλη στο "χωριό". Service στον καυστήρα; Όσο στην Ελλάδα και με απόδειξη. Internet; Άσε, μην το πιάσουμε... Τα έχω γράψει χοντρικά.

 

Για τους νόμους, θα διαφωνήσω. Περίπλοκοι είναι παντού. Η διαφορά είναι ότι ισχύουν για όλους. Εδώ αν είσαι πολιτικός και παραβείς το νόμο, ή μάλλον, σε πιάσουν να παραβαίνεις το νόμο, έκανες την τύχη σου(*). Στην Ελλάδα, επίσης έκανες την τύχη σου, αλλά στην κυριολεξία. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχουν τίμιοι πολιτικοί, εδώ όμως δεν νιώθεις μ@κας. Δεν είναι ξεδιάντροποι. Δεν σε κλέβουν και σε λένε κλέφτη. Δε σε κλέβουν και γελάνε με τα χάλια σου. Δεν ξεχνάνε να δηλώσουν 38 ακίνητα και την άλλη μέρα αντί να είναι φυλακή, χασκογελάνε στα υπουργικά έδρανα.

 

Τέλος, για τον καιρό, ναι, όπως έγραψα και πριν, η Ελλάδα έχει τον καλύτερο καιρό στον κόσμο. Ζεστό καλοκαίρι, αλλά χωρίς υπερβολές και υγρασία, κρύο χειμώνα, αλλά επίσης με 0-3 χιόνα το χρόνο, κάποιες βροχές, λίγο αέρα. Πουθενά δε θα βρεις τόσο ήπιο κλίμα. Δεν έχει νόημα η σύγκριση. Όμως, φέτος το καλοκαίρι θα πάμε διακοπές Καραϊβική, γιατί θα μπορούμε. Στην Ελλάδα, από το 2010 μέχρι το 2015, πήγαμε 6 μέρες διακοπές. Τι να τον κάνω τον ήλιο αν στις διακοπές μου δεν έχω χρήματα να πάω σε μια παραλία; Και σκέψου ότι εγώ είχα δουλειά και πληρωνόμουν στην ώρα μου κάθε μήνα. Ο κουμπάρος μου, αλλά κι άλλοι γνωστοί, είναι απλήρωτοι μήνες. Αλλά ναι, άμα θέλουν να πάνε μια βόλτα, γιατί καφέ δεν έχουν να πληρώσουν, έχει ήλιο...

(*) κι ενώ έγραφα, μου απέδειξε του λόγου το αληθές ο Κώστας:

http://www.rte.ie/news/2015/1207/751733-investigations-unit/

 

Τα καλά της ερευνητικής δημοσιογραφίας. Πριν ακόμα πάρει λεφτά τον στείλανε και διέταξαν να αναλυθούν όλα τα οικονομικά του. Στην Ελλάδα οι πολιτικοί έχουν καταχραστεί χρήμα για 3 δεκαετίες δικογραφίες.. κι ακόμα τους παρακαλάνε να τους βγάλουν κι αρχηγούς κομμάτων.

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Τα σκεφτόσασταν καιρό κ. Αλεξιάδη;

Ειλικρινά, όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας και όχι μόνο, αναρωτιέται κανείς αν ακούτε, οι ίδιοι στην κυβέρνηση, αυτά που λέτε. Ο καθείς αγοράζει ένα αυτοκίνητο, αναλόγως των δυνατοτήτων του, όχι για να τον χρεώνετε εσείς με το χιλιόμετρο, λες και είναι ταξιτζής.

Κατά τον υπουργό η λύση αυτή θα ωφελήσει όσους έχουν αυτοκίνητο, αλλά δεν το χρησιμοποιούν. Προφανώς το αγόρασαν για διακοσμητικούς λόγους, κ. Αλεξιάδη. Ίσως δε θα ήταν καλύτερο να το πουλήσουν και να πάρουν ένα μικρό, παιδικό και να το κρεμάσουν στα κλαδιά του χριστουγεννιάτικου δέντρου, εκτός αν…σκοπεύετε να βάλετε τέλη και σε αυτά.

Για να μη μιλήσουμε για το τσίρκο του περιουσιολογίου, όπου δεν γνωρίζει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά και αν δεν πρέπει να δηλώσουν και τίποτα χρυσά δόντια που έχουν κάποιοι συμπολίτες μας.

πηγή

Υποτίθεται πως αυτός ήξερε τα πράγματα από κοντά γιατί ήταν εφοριακός. Δυστυχώς μας κυβερνούν άνθρωποι του κομματικού θερμοκηπίου που το μόνο που ξέρουν είναι να βγάζουν λόγους στα πρόβατα που τους ψηφίζουν. Μαθαίνουν τι λέει η ιδεολογία του κόμματος και όταν πάνε να κυβερνήσουν ή θα κάνουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι ή ότι τους πούνε αυτοί που τους λαδώνουν. Τώρα και ότι τους πει η τρόικα. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τα σκεφτόσασταν καιρό κ. Αλεξιάδη;

Ειλικρινά, όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας και όχι μόνο, αναρωτιέται κανείς αν ακούτε, οι ίδιοι στην κυβέρνηση, αυτά που λέτε. Ο καθείς αγοράζει ένα αυτοκίνητο, αναλόγως των δυνατοτήτων του, όχι για να τον χρεώνετε εσείς με το χιλιόμετρο, λες και είναι ταξιτζής.

Κατά τον υπουργό η λύση αυτή θα ωφελήσει όσους έχουν αυτοκίνητο, αλλά δεν το χρησιμοποιούν. Προφανώς το αγόρασαν για διακοσμητικούς λόγους, κ. Αλεξιάδη. Ίσως δε θα ήταν καλύτερο να το πουλήσουν και να πάρουν ένα μικρό, παιδικό και να το κρεμάσουν στα κλαδιά του χριστουγεννιάτικου δέντρου, εκτός αν…σκοπεύετε να βάλετε τέλη και σε αυτά.

Για να μη μιλήσουμε για το τσίρκο του περιουσιολογίου, όπου δεν γνωρίζει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά και αν δεν πρέπει να δηλώσουν και τίποτα χρυσά δόντια που έχουν κάποιοι συμπολίτες μας.

πηγή

Υποτίθεται πως αυτός ήξερε τα πράγματα από κοντά γιατί ήταν εφοριακός. Δυστυχώς μας κυβερνούν άνθρωποι του κομματικού θερμοκηπίου που το μόνο που ξέρουν είναι να βγάζουν λόγους στα πρόβατα που τους ψηφίζουν. Μαθαίνουν τι λέει η ιδεολογία του κόμματος και όταν πάνε να κυβερνήσουν ή θα κάνουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι ή ότι τους πούνε αυτοί που τους λαδώνουν. Τώρα και ότι τους πει η τρόικα. 

 

Επί της αρχής τα τέλη ανά χιλιόμετρο είναι σωστά λόγω της φθοράς του δρόμου.

Τα τέλη κυκλοφορίας υποτίθεται ότι είναι το ποσό που πάει στην συντήρηση του οδικού δικτύου. 

Φυσικά ιδανικά θα έπρεπε να καλύπτουν και τα διόδια, αλλά δεν συμβαίνει αυτό σε όλες τις χώρες.

 

Το κλασσικό παράδειγμα είναι ο συνταξιούχος, ο πατέρας μου όντας συνταξιούχος και οδηγώντας με το ζόρι οδηγούσε 3000 με 5000 χιλιόμετρα το χρόνο. Έκανε την ίδια φθορά με έναν ταρίφα που γράφει 500.000 το χρόνο?

Link to comment
Share on other sites

Τα σκεφτόσασταν καιρό κ. Αλεξιάδη;

Ειλικρινά, όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας και όχι μόνο, αναρωτιέται κανείς αν ακούτε, οι ίδιοι στην κυβέρνηση, αυτά που λέτε. Ο καθείς αγοράζει ένα αυτοκίνητο, αναλόγως των δυνατοτήτων του, όχι για να τον χρεώνετε εσείς με το χιλιόμετρο, λες και είναι ταξιτζής.

Κατά τον υπουργό η λύση αυτή θα ωφελήσει όσους έχουν αυτοκίνητο, αλλά δεν το χρησιμοποιούν. Προφανώς το αγόρασαν για διακοσμητικούς λόγους, κ. Αλεξιάδη. Ίσως δε θα ήταν καλύτερο να το πουλήσουν και να πάρουν ένα μικρό, παιδικό και να το κρεμάσουν στα κλαδιά του χριστουγεννιάτικου δέντρου, εκτός αν…σκοπεύετε να βάλετε τέλη και σε αυτά.

Για να μη μιλήσουμε για το τσίρκο του περιουσιολογίου, όπου δεν γνωρίζει η δεξιά τι ποιεί η αριστερά και αν δεν πρέπει να δηλώσουν και τίποτα χρυσά δόντια που έχουν κάποιοι συμπολίτες μας.

πηγή

Υποτίθεται πως αυτός ήξερε τα πράγματα από κοντά γιατί ήταν εφοριακός. Δυστυχώς μας κυβερνούν άνθρωποι του κομματικού θερμοκηπίου που το μόνο που ξέρουν είναι να βγάζουν λόγους στα πρόβατα που τους ψηφίζουν. Μαθαίνουν τι λέει η ιδεολογία του κόμματος και όταν πάνε να κυβερνήσουν ή θα κάνουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι ή ότι τους πούνε αυτοί που τους λαδώνουν. Τώρα και ότι τους πει η τρόικα. 

 

BS, τα τέλη κυκλοφορίας είναι πιο δίκαια με αναλογικούς ως προς την χρήση του οχήματος όρους. Όσοι παραπονιούνται γι'αυτό είναι εκτός πραγματικότητας και εξυπηρετούν άλλους σκοπούς .-

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπαίνω κι εγώ στον πειρασμό να γράψω κανέναν αφορισμό, αλλά θα ήταν υποκριτικό. Η αλήθεια είναι ότι μπορούν χωρίς πρόβλημα να συνυπάρχουν και Τέλη Κυκλοφορίας και Διόδια και Ειδικός Φόρος Κανανάλωσης στα καύσιμα.

 

Το θέμα είναι να μην υπάρχει τεράστια επικάλυψη μεταξύ τους. Θα είχε κανείς μας πρόβλημα αν υπήρχαν αραιά διόδια μόνο στους κλειστούς αυτοκινητοδρόμους και παντού είχαμε εναλλακτικές οδεύσεις; Θα είχε κανείς πρόβλημα με τον υψηλό ΦΚ στα καύσιμα αν τα Τέλη ήταν συμβολικά (~10-20€);

 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να έχεις την πιο δοκιμαζόμενη οικονομία στην ήπειρο και ταυτόχρονα:

1. από τα ακριβότερα διόδια ανά χιλιόμετρο

2. την πέμπτη ακριβότερη βενζίνη

3. τέλη κυκλοφορίας που σε ορισμένες περιπτώσεις υπερβαίνουν την αξία του οχήματος

 

Προσωπικά θεωρώ δικαιότερη τη χρέωση μέσω της βενζίνης (με αντίστοιχη μείωση στα ΤΚ), με την πρϋπόθεση ότι θα γίνονται αυστηρότεροι έλεγχοι για να μην εκτιναχθεί η λαθρεμπορία. Όπως και να 'χει, είναι ένα θέμα που δε χρειαζόταν να ανακινηθεί τώρα...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το πετρέλαιο πέφτει και θα συνεχίσει να πέφτει, οπότε είναι πολύ πιο εύκολο να αυξήσεις τον φόρο στα καύσιμα, χωρίς ο άλλος να το νιώσει. Τα υπόλοιπα είναι "να είχαμε να λέγαμε".

Link to comment
Share on other sites

meanwhile in Griechenland ...

 

 

http://www.capital.gr/story/3087491/epaggelma-kathigitis-m-e-sunithis-katathetis-trapezon-exoterikou

 

πεφτω απο τα συννεφα :hehe: ειχα και την λαμογιοφατσα χθες να μου ζαλιζει τον ερωτα κατι αγωνες των 7μιση που ηθελε να τους παιξει 8 παρα :p

 

προηγουμενο ιστορικο της λαμογιοφατσας ->

7:30:13 μ.μ.] SoF{GR}@work: loipon skaei o 50aris

[7:30:32 μ.μ.] SoF{GR}@work: daskalos [7:30:38 μ.μ.] SoF{GR}@work: paizi na vgike kai proora stin sidaksi [7:30:41 μ.μ.] SoF{GR}@work: aneto stilaki [7:30:46 μ.μ.] roronoa[GR]: mia xara

[7:30:51 μ.μ.] SoF{GR}@work: san ton dogkano apo to ekines ki ego

[7:30:55 μ.μ.] SoF{GR}@work: sto pio skatenio :p

[7:31:01 μ.μ.] SoF{GR}@work: vlepi ton patera mou

[7:31:12 μ.μ.] SoF{GR}@work: to paei i kouventa gia tin kalamata

[7:31:18 μ.μ.] SoF{GR}@work: " piga psifisa ekana to kathikon mou klp "

[7:31:23 μ.μ.] SoF{GR}@work: volepsakias syrizaios

[7:31:28 μ.μ.] SoF{GR}@work: pou to girise mallon se draxmazani

[7:31:37 μ.μ.] SoF{GR}@work: "popo den to perimena na min mpei

" [7:31:45 μ.μ.] SoF{GR}@work: " na exo kai ta apotelesmata tou exit poll sto kinito "

[7:31:51 μ.μ.] SoF{GR}@work: ton koitao

[7:31:56 μ.μ.] SoF{GR}@work: prospatho na tou miliso diakritika

[7:32:04 μ.μ.] SoF{GR}@work: tou leo

[7:32:17 μ.μ.] SoF{GR}@work: " epidi asxoloumai ligo, ego perimena na min mpoun oi anel kai na mpi to LAE "

[7:32:21 μ.μ.]

SoF{GR}@work: me koitaei [7:32:39 μ.μ.]

SoF{GR}@work: " ase ase, edo egine to allo, den mpike o lafazanis KAI MPIKE O LEVENTIS ? XAAxXAXxXaXAXAXXAAXAXXAXAXAAXAXAXAXXA "

[7:32:51 μ.μ.] roronoa[GR]: critical hit [7:32:53 μ.μ.]

SoF{GR}@work: gmst [7:33:01 μ.μ.]

SoF{GR}@work: ton koitaga les kai mou ixe vrisi tin mana

[7:33:02 μ.μ.] SoF{GR}@work: xD [7:33:10 μ.μ.] roronoa[GR]: lol ;p

[7:33:15 μ.μ.] SoF{GR}@work: den ipa tpt

[7:33:21 μ.μ.] SoF{GR}@work: alla fainotane oti ksenerosa me auto pou akousa :p

 

τελικα ειναι συνταξιουχος  αλλα κανει ΚΑΙ μαθημα ταυτοχρονα, multiclass ο ανθρωπας !

μαλιστα πασχει απο το κλασσικο συνδρομο "αλλη μια κληρωση και εφυγα " με αποτελεσμα να εχει μαθημα στις 10 το πρωι,  11 παρα να βρισκεται ακομα στο τραπεζακι εξω και να βγαζει το κινητο για να πει " ελα θα αργησω, βαλε με αλλη ωρα ! " 

 

bonus υλικο απο εκπαιδευτικους σε δημοσιοιδιωτικο σχολειο 

 

[4:00:53 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕exw kai alles leptomereies
[4:00:58 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕syndikalismos ekei mesa
[4:01:06 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕30e to xrono gia na pshfiseis
[4:01:13 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕diafora "tameia"
[4:01:20 μ.μ.] SoF{GR}@work30euro wat ?
[4:01:26 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕epaggelmaties syndika-lhstes pou den patane kan sta sxoleia..
[4:01:38 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕phgan leei na apolysoun enan
[4:01:42 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕sto sxoleio ayto
[4:01:50 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕kai mphkan ta syndikalia kai lene
[4:01:57 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕an ton apolysete prepei na kleisei olo to tmhma
[4:02:07 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕e kai ekopsan wres apo tous allous gia na ton krathsoun
[4:02:32 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕dld re na exeis ntavatzh apo panw sou na sou leei poion tha pareis kai ti tha kaneis
[4:02:39 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕epishs allo tameio 120e to xrono
[4:02:44 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕gia efapaks kai kala..
[4:02:49 μ.μ.] ✪ NovΛ ♕♛♕mhn to psaxneis asto..

 

το αστειο ειναι οτι κατι τετοιοι το γυρισαν στις 20/9  απο συριζα σε δραχμαζανη, τρανο παραδειγμα ενας απο το σοι μου - πρωην ΟΛΜΕ και φανατικος τσιπραιος :p

 

για τα παραπανω - τους χιλιαδες διορισμους αριστερα δεξια  - τους 45αρηδες συνταξιουχους  και τα ρεστα μας φταινε Σοιμπλε και σια (κοσιωνη ?) 

 

ευτυχως που εχουμε εκεινο το πατριωτικο παχυδερμο  και διαπραγματευεται

που αμα δεν επαιρνε αυτο που ηθελε, θα  το εκανε "Κουγκι"   :D

Έγινε επεξεργασία από GruntGR
Link to comment
Share on other sites

Επάγγελμα "καθηγητής Μ.Ε", συνήθης καταθέτης τραπεζών εξωτερικού

Μου φαίνεται ότι το capital.gr έχει ανέβει επίπεδο και πλησιάζει το defencenet...

 

η περίφημη "λίστα Μητσοτάκη" με τα εμβάσματα συνολικού ύψους 1,5 δισ. ευρώ που έστειλαν περί τους 5.260 δημόσιοι υπάλληλοι στο εξωτερικό [καλά ως εδώ]

ο τότε υπουργός Δυνητικής Μεταρρύθμισης [???]

-Μετά το 2010 εστάλησαν στο εξωτερικό περίπου 54.000 εμβάσματα εκ των οποίων τα 24.000 είναι πάνω από 100.000 ευρώ.

Από αυτά τα 5.260 είναι δημοσίων υπαλλήλων [από 5260 ΔΥ γίναν 5260 εμβάσματα]

Αν στο αριθμό αυτών των προσώπων προστεθούν και οι σύζυγοί τους, τότε ο αριθμός ανεβαίνει στις 8.000 περίπου. Δηλαδή επί του συνόλου των εμβασμάτων το 33% αφορά ευρύτερες οικογένειες δημοσίων υπαλλήλων. [Επί του συνόλου των 54000 εμβασμάτων, τα 8000 είναι ~15%. Από την άλλη, αν σωστά μετρά μόνο όσα υπερβαίνουν τα 100k, δεν προκύπτει πουθενά επί του συνόλου ο πραγματικός αριθμός. Χώρια που το "εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων" πιάνει και Τριτοβάθμια, οπότε είναι μέσα Σταθάκηδες, Μητρόπουλοι και λοιποί...]

 

Εν ολίγοις, πήρε ένα σπουδαίο θέμα στο οποίο δεν υπήρξε δημοσιογραφικά καμία πρόοδος από το 2014 που δημοσιεύτηκε στα Νέα και απλά έβαλε έναν φαντεζί τίτλο για clickbait. Ανακάτεψε και τα νούμερα για να μη βγάζουν νόημα και πάπαλα. Θα ασχοληθεί κανένας δημοσιογράφος με το θέμα, να μάθουμε επιτέλους τι έγινε;

 

Ο "αρθρογράφος" είναι το ίδιο φρούτο που λέει κάτι κουτσομπολίστικες "ειδήσεις" στο Star ή είναι απλή συνωνυμία;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αυτον εδω στα σχολια τον "μαυρισανε" παντως 

 

«Μετά το 2010 εστάλησαν στο εξωτερικό περίπου 54.000 εμβάσματα εκ των οποίων τα 24.000 είναι πάνω από 100.000 ευρώ. Από αυτά τα 5.260 είναι δημοσίων υπαλλήλων» 

Πάντως ο Νικολούδης λέει ότι όσοι έστειλαν εμβάσματα άνω των 200 (και όχι των 100) χιλιάδων στο εξωτερικό ήταν 85 χιλ ΑΤΟΜΑ: 
«Σύμφωνα με την απάντηση που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Επικρατείας, η επιλεγόμενη “λίστα Νικολούδη” […] Είναι ένας κατάλογος 85.000 περίπου προσώπων, τα οποία είχαν στείλει στο εξωτερικό εμβάσματα άνω των 200.000 ευρώ, κατά περίπτωση, από το 2010 και εντεύθεν» 
http://www.huffingtonpost.gr/2015/04/27/politiki-emvasmata-lista-nikoloudi_n_7149936.html
Αυτό σημαίνει ότι τα άνω των 100 χιλ € εμβάσματα δεν ήταν 24 χιλ αλλά πολύ περισσότερα -περισσότερα και από 85 χιλ. Συνεπώς οι  5260 “εύποροι” ΔΥ ήταν κάτω –ίσως και πολύ κάτω- του 6% του συνόλου των “εύπορων” εμβασματούχων. 
  
«Αν στο αριθμό αυτών των προσώπων προστεθούν και οι σύζυγοί τους, τότε ο αριθμός ανεβαίνει στις 8.000 περίπου» 
Και γιατί να μην προσθέσεις και τα παιδιά και τους γονείς και τους γείτονές τους για να πας το ποσοστό στο 150%; Στην “δημοσιογραφία” σας όλα επιτρέπονται. 

«Οι  κακοπληρωμένοι και με χαμηλές απολαβές εκπαιδευτικοί, πρωτοβάθμιας αλλά κυρίως δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι ίσως οι μεγαλύτεροι καταθέτες τραπεζών του εξωτερικού. Το ποσοστό αυτών μάλιστα, μεταξύ των 5.260 δημοσίων υπαλλήλων που έστειλαν εμβάσματα στο εξωτερικό από το 2010, αγγίζει το 50% με μέσο όρο καταθέσεων (γενικά και με συζύγους) σχεδόν 300.000 ευρώ!» 
Μάλλον βιαστικά συμπεράσματα. Οι “εύποροι” εκπαιδευτικοί ήταν λοιπόν γύρω στις 2,6 χιλ. ενώ μόνο οι καθηγητές ΑΕΙ/ΤΕΙ ήταν γύρω στις 12 χιλ. πολλοί από τους οποίους (πχ Φορτσάκης) έχουν πολλαπλές (νόμιμες) πηγές εισοδημάτων.   
Συνεπώς οι 2,6 χιλ στους 150 χιλ εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων (πολλοί εκ των οποίων -εννοώ καθηγητές ΑΕΙ/ΤΕΙ με παράλληλες απασχολήσεις- δικαιολογούν εύκολα μεγάλες καταθέσεις) είναι πολύ μικρό ποσοστό για να δικαιολογήσει τον τίτλο τού άρθρου.

 

 

btw κι εμενα στο 24/8  πηγε το μυαλο μου οταν διαβασα 33% 

 

συνωνυμια ή οχι, τουλαχιστον το αρθρο δεν φερει την υπογραφη "Φελιθ Ναβιδαθ" - οποιος καταλαβε καταλαβε  :hehe:  

Link to comment
Share on other sites

Aπό την στιγμή που υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας, δεν πρέπει να υπάρχουν διόδια. Αν υπάρχουν τότε εξυπηρετούν άλλους σκοπούς.

Αν θέλουν τέλη κυκλοφορίας τότε να βγάλουν τα διόδια. Αρκετά μας παίρνουν από τα τέλη για να φτιάξουν δημόσιους δρόμους. Αλλιώς να μας βάλουν μια μικρή επιβάρυνση στα καύσιμα

Link to comment
Share on other sites

wat ? τοσα χρονια πληρωνουμε χρυσαφι την βενζινη, βαζεις ενα 50ρικο και τα 27 πανε σε φορους !

btw ηδη υπαρχουν αντιδρασεις απο τους ιδιοκτητες πρατηριων http://www.newsbeast.gr/financial/arthro/2055225/antidroun-i-venzinopoles-sta-senaria-gia-afxisi-forologias-sta-kafsima

ειπαμε ενας προυπολογισμος δεν εχει μονο εσοδα, εχει και δαπανες.

btw παμε απο τα 420 στα 560 την βδομαδα, σας εχει κανει ο τζιφρας με λεφτα ! αχαριστοι ολοι :D

http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/86550/pros-xalarosi-ta-capital-controls-anevainei-to-orio-analipseon

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπική γνώμη είναι να μην υπάρχουν καν τέλη κυκλοφορίας και οι οδηγοί να πληρώνουν φόρο ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνουν. Άρα με βρίσκει σύμφωνο να φορολογηθεί η βενζίνη με βάση του σκεπτικού που θα εξηγήσω παρακάτω, αλλά και με κάποιες ιδιαίτερες συνθήκες.

 

Πρώτα από όλα, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν αποσύρει πινακίδες, δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και παρόλα αυτά συνεχίζουν να κινούν το αυτοκίνητό τους. Βενζίνη όμως θα βάλουν. Άρα από εκεί πρέπει να πληρώσουν για την όποια φθορά προκαλούν λόγο χρήσης του οδοστρώματος. Δείτε στα νησία τι όργιο γίνεται. btw φυσικά και πρέπει να μην κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα τους και κάτι πρέπει να κάνει το κράτος για αυτό και να τους τιμωρήσει ανάλογα, όντας ανασφάλιστοι.

 

Δεύτερον, το ύψος των τελών κυκλοφορίας είναι αλλοπρόσαλο. Δεν μπορεί κάποιος με αμάξι 20έτιας να δίνει σχεδόν το ίδιο ποσό με κάποιον που έχει καινούργιο αυτοκίνητο. Άρα καλό είναι να εξαρτάται το ποσό που δίνει στο κράτος από την χρήση που κάνει ο οδηγός και σε τι κατάσταση είναι το αμάξι του. π.χ. αν δεν τον συντηρεί και για αυτό το λόγο καίει 15lt/100km ενώ θα έπρεπε να καίει 10, να πλερώσει.

 

Τρίτον, δεν καταλαβαίνω τον λόγο γιατί πρέπει να έχει ο κόσμος αυτοκίνητο. Για να ανεβάσει το στάτους του; Για να την μπει στον γείτονα; Για ευκολία; Κάλλιστα μπορεί να πάει οπουδήποτε με αεροπλάνο. Με τρένο. Με ΚΤΕΛ. Θα του βγει και πιο φτηνά. Αν θέλει να έχει (δικαίωμα του προφανώς) να πληρώνει ανάλογα την χρήση και την συντήρηση που κάνει.

 

Τέταρτον, το μόνο φάουλ που βρίσκω είναι όσον αφορά τα εταιρικά αυτοκίνητα, που κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Φορτηγά, Ταξί κλπ. Αυτά πρέπει να αντιμετωπιστούν ως ειδική κατηγορία και να έχουν κάποιο είδος έκπτωσης στο τελικό κόστος της βενζίνης ώστε οι πελάτες τους να μην καταλάβουν διαφορά στο κόστος των μεταφορικών (προφανώς αν δεν υπάρχει έκπτωση, το κόστος θα μεταφερθεί στον πελάτη).

 

Πέμπτον ίσως τελικά θα είναι ένα μέτρο για να χρησιμοποιεί ο κόσμος κατα κόρον τα ΜΜΜ, τα οποία δεν είναι άρτια στην χώρα μας, αλλά έχουν μεγάλο περιθώριο βελτίωσης. Να σταματήσουμε να ψάχνουμε για πάρκινγκ στο κέντρο κλπ και κάποιος που πραγματικά έχει ανάγκη να πάρει το αμάξι του να το πάρει. (π.χ. αν πρέπει να πάει τον παππού στον γιατρό στο κέντρο).

 

Έκτον. Ίσως, λέω ίσως κάποιος που έχει λεφτά στην άκρη και θέλει να πάρει αμάξι μεγάλου κυβισμού (για να κάνει την τάβλα του), να πάει να το αγοράσει το αυτοκίνητο, αφού θα ξέρει ότι πλέον δεν πρέπει να δίνει 2000 (?) - 3000 (?) σε τέλη κυκλοφορίας, αλλά θα ξέρει ότι θα δώσει όσα κάψει. Άρα ίσως μπουν λεφτά στην αγορά από αγορές αυτοκινήτων.

 

αυτά.

Έγινε επεξεργασία από tavliban
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.