Jump to content



Ποδηλατό-thread v2.0


astrolabos

Recommended Posts

αποκλείεται τόσο πολύ . δηλαδή κερδίζεις 50/100 σε δύναμη ?? από τα 30 πας με 45 δηλαδή ??

εγώ είχα ακούσει ότι τα σπδ είναι για να κερδίζεις κάτ στν άνοδο του ποδιού μέχρι να πατήσεις πάλι δύναμη για να δώσεις δύναμη .

η επιφάνεια επαφής δεν νομίζω ότι αλλάζει με τα σπδ. να πατάς 50/100 περισσότερο πόδι ή δύναμη . είναι πάρα πολύ κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Κερδίζεις σύνολο από ανάβαση + αντοχή + απόσταση = 50%. Τώρα μην το κάνει επιστήμη το θέμα κάνε μία δοκιμαστική και κρίνε από μόνος σου. Το κορμί σου το ξέρεις εσύ καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

ναι σίγουρα . αλλά μάλλον είναι μεγάλο το ποσοστό .

πχ ο μπόλτ στα 100 μέτρα φαίνεται ότι είναι αρκετά πιο γρήγορας από τον δεύτερο αλλά μαθηματικά νομίζω ότι είναι μόνο 5/100 το πολύ πιο γρήγορος, το οποίο ακούγεται λίγο .

φαντάσου με 50/100 πόσο θα φαίνονταν . νομίζω ότι είναι πολύ .

Link to comment
Share on other sites

ναι σίγουρα . αλλά μάλλον είναι μεγάλο το ποσοστό .

πχ ο μπόλτ στα 100 μέτρα φαίνεται ότι είναι αρκετά πιο γρήγορας από τον δεύτερο αλλά μαθηματικά νομίζω ότι είναι μόνο 5/100 το πολύ πιο γρήγορος, το οποίο ακούγεται λίγο .

φαντάσου με 50/100 πόσο θα φαίνονταν . νομίζω ότι είναι πολύ .

 

 

xKpedWF.jpg?1

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν μας λες το σημαντικό εαν τα πετάλια δηλαδή βγήκαν μόνα τους .

 

μπορει κανείς να μας πει πόσο κεδίζεις με τα spd επί τις 100????

Βγήκαν μόνα τους, εκτός και αν υποσυνείδητα έκανα κίνηση για να τα ξεκουμπώσω.

Link to comment
Share on other sites

ναι σίγουρα . αλλά μάλλον είναι μεγάλο το ποσοστό .

πχ ο μπόλτ στα 100 μέτρα φαίνεται ότι είναι αρκετά πιο γρήγορας από τον δεύτερο αλλά μαθηματικά νομίζω ότι είναι μόνο 5/100 το πολύ πιο γρήγορος, το οποίο ακούγεται λίγο .

φαντάσου με 50/100 πόσο θα φαίνονταν . νομίζω ότι είναι πολύ .

 

Το να καταλήγουμε σε επιπόλαια ποσοστά προφανώς δεν είναι δόκιμο. Και σίγουρα η ποσοστιαία διαφορά ταχύτητας δεν μεταφράζεται σε ποσοστιαία διαφορά προσπάθειας/ενέργειας (όσο αυξάνει η ταχύτητα, χρειάζεται σημαντικά μεγαλύτερη προσπάθεια για να αυξηθεί περισσότερο).

Η χαρακτηριστική διαφορά των clipless είναι ότι αντί να βάζεις δύναμη σε ένα πόδι μόνο στην κάθοδο, βάζεις και στην άνοδο του αντίθετου. Επομένως μοιράζεται η προσπάθεια και στα δύο πόδια και σε διαφορετικές ομάδες μυών.

Link to comment
Share on other sites

το να ψάχνεις για ποσοστό΄το κάνεις πιο συγκεκριμένο . δεν είναι επιπόλαιο. δεν λέω να λες τα δικά σου για το τι νομίζεις ότι είναι το ποσοστό αλλά εαν ξέρεις είναι καλό . να δεις εαν αξίζει.

για μένα για μέσους χρήστες τα κλιπλες πρέπει να δώσουν τουλαχιστον 20/100 τουλάχιστον ξεκούραση όχι ταχύτητα για να πεις ότι αξίζει με 300/100 αύξηση στην επικινδύνότητα . για μεγάλες αποστάσεις .

 

στο mountain άλλαξα ρόδες πρόσφατα . το έχω βαρύ το ποδήλατο λόγω επιλογών . 16 κιλά . με τις καινούργιες κέρδισα 3 χιλιόμετρα σταθερά σε ευθεία . από 18 πήγα στα 21 . άξιζε η αλλαγή .

για το μαθηματικό του μπολτ κοίτα το χρόνο του πες ότι έκανε 9,5 δευτερόλεπτα και ό δευτερος 9,70 . κάνε την πράξη και δες πόσο λίγο ακούγεται το 0,20 δευτερόλεπτο επι τις εκατό . και εαν τους δεις φαίνεται αρκετά πιο γρήγορος.

αναλογίσου το 50/100 να δεις πως θα φαίνονταν.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη Γιώργο αλλά τόσο δεν ασχολούνται ούτε οι επαγγελματίες που τρέχουν σε γύρους Αγγλίας πχ και δε ξέρω και εγώ τι.

 

Μη το ψάχνεις τόσο το θέμα, δοκίμασε τα και αν σου κάνουν κράτα τα. Απλά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

όχι βρε φίλε . αυτά που σου λέω τα ξέρει σίγουρα ένας καλός χομπίστας και ένα συνειδητός επαγγελματίας σίγουρα . για απλούς καλούς χομπίστες σίγουρα .

εγώ δεν έχω καν cadence meter .

αλλά γυμνάζομαι συνειδητά 18 χρόνια . σε διάφορα αθλήματα . μετά από καιρό προσπαθείς να μάθεις . να γίνεις λίγο πιο  αποδοτικός . πλεον δεν έχω τόσο όρεξη αλλά εμπειρία .

δεν παιρνω φάρμακα. αλλά κάποιες λεπτομέρειες πρέπει να τις ξέρεις , για την επικινδυνότητα . το να γίνει το πόδι μοχλός και να γυρίσει γόνατο είναι σοβαρό. να μην πω στο πολύ σοβαρό για αναπηρία . για απλά συρσίματα λέω και για αρκετά χιλιόμετρα . δεν έχει νοήμα για μετωπικές ή να σε πατήσει αυτοκίνητο .

για απλά συρσίματα λέω που έχει νοήμα .

για τους πρωταθλητές αξίζει ένα 5 /100 . εκεί διαφέρουν αλλά λέμε για το 1/100 του πληθυσμού.

για εμάς τους μέσους είναι λίγο για 300/100 αύξηση στην επινικνδυνότητα.

για αυτούς που λές γύρο γαλλίας ξέρουν σίγουρα πολλά περισσότερα και κάνουν πολλά περισσότερα στο σώμα . για ντόπες λέω . δεν ξέρω εαν έχεις ακούσεις ντόπα που σου βάζουν αίμα λίγο δε ξέρω πόσο για μηχανική ντόπα . δεν ξέρω στην ποδηλασία εαν το κάνουν . αυτοί σίγουρα παίζουν με βιοχημικές ντόπες . αλλά μηχανική ντόπα  πρώτη φορά άκουγα . νομίζω τό άκουσα στην ποδηλασία .

το μόνο που ήθελα να μάθω μαθηματικά είναι το πόσο δύσκολο είναι το 10/100 κλίση σε σχέση με την ευθεία με την ίδια ταχύτητα. εδώ τα παιδιά μου είπαν ότι είναι 10 φορές πιο δύσκολο αλλά μου φαίνεται πολύ . σε ένα συγκεκριμένο σωματότυπο έκαιγες 35 βατ για χ ψ ταχύτητα ενώ για τα ίδια καις 340 βατ. μου φαίνονται πολλά .

απλά πράγματα . δεν λέω για πληφορίες του αθλίατρου του χαρβαρντ.

Link to comment
Share on other sites

δεν έχω δοκιμάσει spd δεν ξέρω την αίσθηση .

εγώ ακίνητος και στο σπίτι έκανα μισό λεπτό να το βγάλω . δεν ξέρω μην ήταν ελλατωματικό . επίσης δεν μου είπε τίποτε για επιλογη ρύθμισης ξεκουμπώματος .

 

Τελικά έχεις δοκιμάσει ή όχι; Ξέρεις ότι γυρίζεις την φτέρνα προς τα έξω για να τα βγάλεις, έτσι;

Έγινε επεξεργασία από l2phile
Link to comment
Share on other sites

ναι το ξέρω . με φτέρνα έξω . το δοκιμασα και στο κατάστημα όταν πήρα την κούρσα και στο σπίτι μου την επόμενη μέρα άνετα μόνος μου και στηριζόμουν στον καναπέ . δεν έκανα βόλτα να δω πως είναι . εαν ήμουν στο εξοχικό θα το δοκίμαζα που έχω αυλή .

τα έχω δοκιμάσει . ακίνητος . τέσσερις φορές . άνετος . και έκανα μισό λεπτό να το βγάλω . με το δεξί πόδι . νομίζω πήρα σιμάνο . και τα παπούτσια και τα πετάλια . αλλά νομίζω ότι τα πετάλια ήταν πολύ γυμνά . δεν ξέρω εαν ήταν κάποια έκδοση περίεργη .

θεωρώ ότι δεν το έχω δοκιμάσει. γιατί δεν τα δοκίμασα σε βόλτα . φοβήθηκα . μισό λεπτό ακίνητος .

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τεράστια ποικιλία σε clipless pedals. Shimano,Crankbrothers,Look,Speedplay. Προσωπικά δεν θα τα χρησιμοποιούσα αλλά εχω δει αρκετούς να τα χρησιμοποιούνε χωρίς πρόβλημα ακόμα και σε ποδηλατοβόλτες μέσα στην Αθήνα. Νομίζω ότι ειναι πρωτίστως θέμα εξοικείωσης.

Link to comment
Share on other sites

@, και λοιπα μαστορια..

 

Σε ενα παιδικο ποδηλατο οταν τσουλαει γυριζουν και τα πεταλια ..και δεν μπορεις να γυρισεις πισω τα πεταλια μιας και βγαινει η αλυσιδα.(εχει 6ταχυτητες και το derailler με την "αναποδη" μαζευει και βγαινει η αλυσιδα)

Το κακο ειναι οτι γενικα αν δεν κανεις πεταλι στη φορα που πρεπει παλι βγαινει η αλυσιδα.

Το ελευθερο ειναι που θελει αλλαγη? Αλλη κασσετα δλδ?

 

Δεν παιζει να επισκευαζεται?? ..(μιας και ειναι καποια διαδικασια να βρω καινουριο εδω που ειμαι).

Link to comment
Share on other sites

Αφού είναι εξατάχυτο είναι σίγουρα ελεύθερο. 

Είναι δύσκολη η αλλαγή του ακόμη και με καινούριο γιατί θέλει ειδικό εργαλείο. Θυμάμαι μικροί βάζαμε κάποιον να κρατάει κόντρα και χτυπούσαμε ένα καρφί στην μια από τις 2 τρυπούλες. Δοκίμασες να το περιλούσεις με λάδια γράσα wd 40 κτλ μήπως επανέλθει;;

Αν χρειαστεί να βάλεις άλλο θα το ζητήσεις σαν ελεύθερο και όχι κασσέτα

 

Βασικά τώρα που το ξαναδιαβάζω... όταν γυρίζεις προς τα πίσω το πετάλι και μασάει το ντεντραγιε είναι λάθος ρυθμισμένο το ντεντραγιέ. Παίξε λιγάκι με την ντίζα και ρύθμισε το σωστά.

Έγινε επεξεργασία από cddaraa
Link to comment
Share on other sites

To εχω το εργαλειακι ..Ειμαι εφοδιασμενος απο τετοια πραματουλια..Μονο για δισκοβραχιονα μεσαια τριβη δεν εχω αλλα παιζει να το παρω και αυτο(τον εξολκεα )

 

Δεν ανεφερα επισης οτι το ελευθερο ακομα και οταν πας να το γυρισεις με τα χερια αναποδα ενιοτε σφηνωνει. Σαν να μη περιστρεφονται μεσα οι μπιλιες σωστα .Κατι που μου κανει εντυπωση μιας και μιλαμε για ποδηλατο 7χρονου (σαφως και δεν ειναι σε θεση να το προσεξει αλλα αυτο το πραμα??)

Βαζοντας παραπανω δυναμη ξεσφηνωνει και δουλευει κανονικα (ομοιως και το ντεραγιε που ουτως η αλλως δεν εχει προβλημα) μεχρι να "ξανασφηνωσει".

 

Το εβγαλα και το εβαλα wd40 απο οποια μερια μπορουσα και δουλευε  κανονικα ..Το ξαναεβαλα δουλεψε...και την αλλη μερα παλι τα ιδια.

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγες ημερες εκανα πρωτη φορα εξαερωση μονος μου. Ομως τα φρενα δε τα βλεπω ζωηρα μετα απο μερικες βολτες. Εχει μεινει αερας μεσα.

Τι λαθος εχω κανει δε ξερω...ειδα μερικα βιντεο στο youtube.

Ερωτησεις: τα υγρα τα σπρωχνω απο κατω προς τα πανω ή το αντιθετο; εχει σημασια; Ας πουμε οτι τα σπρωχνω απο κατω, μετα τα ξανασπρωχνω πανω-κατω 2-3 φορες?

Και πως τα ξανασπρωχνω? Πατωντας τη συριγγα απο πανω, ή τη μανετα? Και που πρεπει να καταληξουν τελικα?

Οταν τελειωσω τη διαδικασια, ποια συριγγα βγαζω πρωτα?

Στα καπακια τα ανοιγω και συμπληρωνω υγρο στο τελος?

Τα υγρα που βγαζω τα παλια τα πεταω?

Ολα αυτα που ρωταω τα εχω δει στο youtube και ο καθενας τα εκανε διαφορετικα.

Link to comment
Share on other sites

Ότι να ναι ο τύπος. Δεν είδε την στροφή να κόψει?  :TD:

 

Εδώ που τα λέμε,τυχερός είναι. Αν δεν υπήρχε το αμάξι θα πήγαινο για φούντο στον γκρεμό ή δέντρα 

Έγινε επεξεργασία από pasjohn
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.