Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Peugeot και αυτόματο = no go!! Είναι ένα αρχαίο μονοσύμπλεκτο ουσιαστικά αυτοματοποιημένο χειροκίνητο που προσπαθεί να προσομοιάσει αυτόματο και δεν τα καταφέρνει καθόλου καλά...

 

Το σκ έτυχε να οδηγήσω ενα c4 diesel με τέτοιο κιβώτιο σε ολες τις συνθήκες (εθνική, επαρχιακό, πόλη) και πραγματικά χαντακώνει το αυτοκίνητο. Η αλλαγή είναι αισθητή, πλήρης διακοπή ισχύος, κομπιάσματα στην εκκίνηση και μεσα σ'ολα αυτα βάλε και το start stop που απο μονο του δουλέυει άψογα αλλά οταν είσαι πχ σε μια πλατεια ή διαστάυρωση και θες να πεταχτεις, αφήνεις φρένο πάιρνει μπρος πατας λιγο γκαζι συμπλέκει, βλέπεις καποιον πατας φρένο ξανασβήνει ακαριαία!!! Μου σπασε τα νεύρα...

 

Το edc της renault είναι διπλού συμπλέκτη και απείρως καλύτερο σε λειτουργία αν και οχι στα επίπεδα dsg (το εχω οδηγήσει σε captur φίλου και το συγκρίνω με το δικό μου 1st gen dsg που εχω στο golf το οποίο δεν είναι και η πιο γρήγορη εκδοχή του!) 

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

που να οδηγησεις και vw up αυτοματο...

χειροτερο απο το πρωτο smart

 

Τα αυτόματα αν δεν ειναι διπλοσύμπλεκτα ή έστω με μετρατροπέα ροπής αλλά με σβέλτες αλλαγές σχετικά δεν παλεύονται...

 

Τσέκαρα λίγο τη σελίδα της peugeot, λέει καινούριο κιβώτιο στο 208 με μετατροπεα ροπής...δεν νομίζω οτι θα είναι κάτι ιδιαίτερο πάντως. Αν έχει όρεξη η ο KoMM να ψάξει αν υπάρχει αμάξι test drive θα είναι ο μόνος τρόπος να δει αν του αρεσει ή οχι

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι προσπαθω να τα κλεισω για οδηγηση και τα 2 αλλα περιμενω ακομα.και βενζινη δε με "χαλαει" απλα 35 λεπτα διαφορα δεν μπορω να την παραβλεψω...

 

Πρέπει να κάνεις τους υπολογισμούς σου εστω και χοντρικα για το αν σε συμφέρει το πετρέλαιο.  Ποσα χλμ γράφεις το χρόνο μεσο όρο, τι διαφορά θα έχεις στην τιμή και τι στη συντήρηση...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επειδη εχω χασει επαφη με το νημα, εχουμε καμια γνωμη για -κατα προτιμηση- ντιζελ  κλιο/208 και για το αυτοματο που εχουν;

 

Clio 1.5 dci με το ηχοσύστημα που βάζει κινητήρες από άλλα ρενώ συγχρονίζοντας με τις στροφές του κινητήρα.

Καις ντήζελ, πας τζάμπα και -νομίζεις ότι- ακούς clio v6. :hehe:

 

 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ναι προσπαθω να τα κλεισω για οδηγηση και τα 2 αλλα περιμενω ακομα.και βενζινη δε με "χαλαει" απλα 35 λεπτα διαφορα δεν μπορω να την παραβλεψω...

 

Ρεαλιστικά 1-2 παρατηρήσεις :

 

- Τo Clio στο 1500άρη diesel και στον 1.2 turbo έχει βγει αρκετά καλό με λίγα παράπονα.

  Αυτά εντοπίζονται στο εσωτερικό , απο άποψη ποιότητας κυρίως.

  Οι Γάλλοι έχουν εμπειρία στην κατασκευή diesel οπότε κάτι χοντρό να σου βγάλει , δύσκολο.

  

- Στο 208, ο 1.4 με τα 75 σε diesel άποψη ,είναι καλό να αποφευχθεί. Έχει ροπή μεν αλλά σε αυτοκινητόδρομο

 θα χρειαστείς αναπόφευκτα άλογα κι αυτά είναι απελπιστικά λίγα. 

 Στο 208 επίσης, έχουν ακουστεί παράπονα για την εργονομία καντράν + τιμόνι , με θέματα ορατότητας των οργάνων.

 Στη συμπεριφορά του , έχει ακουστεί οτι μαλάκωσε λίγο σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. 

 Σε 207 φίλου μου, προ facelift, υπήρξαν αρκετά θέματα αξιοπιστίας και υψηλής κατανάλωσης αφού ήταν βαρύ σασί 

 με έναν αναιμικό κινητήρα (1.4 με 90 , προ BMW συνεργασίας).

 

Ελπίζω να σε βοήθησαν , είναι στοιχεία και παρατηρήσεις που ακούω τα τελευταία έτη για τα αυτοκίνητα που ενδιαφέρεσαι.  :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω ειναι λιγο περιεργο το εσωτερικο με το τιμονι και το καντραν στο 208 οταν με το καλο το οδηγησω θα δω ποσο μπορω να βολευτω :p

σιγουρα και στα 2 θα παω σε 90/110 αλογα -πετρελαιο βενζινη-, τα χιλιομετρα παιζουν γυρω στα 1000 το μηνα...

στο θεμα της αποσβεσης, δε βιαζομαι καθως δε βλεπω να αλλαζω συντομα αυτοκινητο :hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

H απόσβεση δεν είναι μόνο στην αρχική τιμή, αλλά και η αναλογία του πόσα γλιτώνεις από την τιμή του πετρελαίου, αλλά δίνεις επιπλέον σε συντήρηση.

συντήρηση λιγότερη έχει. οι απρόβλεπτες βλάβες είναι τσουχτερές.

 

π.χ τρόμπα κλπ.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

το χω ακουσει αυτο αλλα δε βρισκω κατι συγκεκριμενο.

τι παραπανω θα δινω; λαδια;φιλτρα; κοντινοτερα σερβις;συμπλεκτες; 

 

Σε γενικές γραμμές έχει δίκιο ο performer. Η συντηρηση ενός μέσου κόστους πετρελαιοκίνητου διαφέρει ελάχιστα (αν διαφέρει) από ενός αυτοκινήτου βενζίνης πλέον. Για εμένα δώσε βάρος μεταξύ των υπολοίπων και στην εγγύηση και στο τι καλύπτει με την πάροδο των χρόνων. Hyundai & Kia τα σπάνε σε αυτό τον τομέα υπόψην ;)

 

Αν σου βγάλει ζημιά θα δώσεις πολύ περισσότερα χρήματα αλλά αν έχεις καλή εγγύηση θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολλά χρόνια.

 

Με τα χλμ που λες για εμένα το πετρέλαιο είναι μάλλον η πιο συμφέρουσα λύση. Κι εγώ κάπου εκεί παίζω (ενίοτε πάω και 1200/μηνα) και πραγματικα δεν θέλω να σκέφτομαι πόσα θα έδινα για βενζίνη ακόμη και αν ειχα το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εδώ πάντως, η διαφορά τιμής μεταξύ πετρελαίου και βενζίνης είναι μικρότερη από Ελλάδα (1€ με 1.30€). Παρόλα αυτά, κανείς δεν προτείνει πετρέλαιο αν δεν κάνεις πάνω από 20.000χλμ το χρόνο. Εγώ δεν είμαι γνώστης, αλλά σε forums, στη δουλειά και γενικά σε συζητήσεις, παίζει το ίδιο "hype". Δεν ξέρω το σκεπτικό τους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως προείπαν τα παιδιά, τα σημερινά πετρελαιοκίνητα άντε να έχουν λίγο πιο ακριβή συντήρηση από τα βενζινοκίνητα.

 

Επειδή πρόσφατα αγόρασα αυτοκίνητο, κατά κάποιο τρόπο το μετάνειωσα που δεν αγόρασα πετρέλαιο. Ακόμα και πολλά χυλιόμετρα να μην κάνει κάποιος, η διαφορά είναι αρκετή για να γίνει εμφανής. Επίσης bouns είναι ότι τα πετρέλαιο είναι turbατα / aka περισότερη ροπή με ότι αυτό συνεπάγεται.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εδώ πάντως, η διαφορά τιμής μεταξύ πετρελαίου και βενζίνης είναι μικρότερη από Ελλάδα (1€ με 1.30€). Παρόλα αυτά, κανείς δεν προτείνει πετρέλαιο αν δεν κάνεις πάνω από 20.000χλμ το χρόνο. Εγώ δεν είμαι γνώστης, αλλά σε forums, στη δουλειά και γενικά σε συζητήσεις, παίζει το ίδιο "hype". Δεν ξέρω το σκεπτικό τους.

 

Το σκεπτικό(στην Ιρλανδία) προκύπτει από τις τιμές των μεταχειρισμένων diesel και ειδικά των μετά '08 όπου λόγω χαμηλού motor tax και κατανάλωσης, παραμένουν υψηλότερες από αυτές των αντίστοιχων βενζινοκίνητων.

 

Παράδειγμα: σήμερα το passat diesel του 2010 κοστίζει 2000 ευρώ παραπάνω από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Οι καταναλώσεις ας υποθέσουμε ότι είναι 5lt/100km και 7.5lt/100km αντίστοιχα, άρα το diesel καίει 5 ευρώ λιγότερα ανά 100km.

 

Εάν κάνεις 10.000km το χρόνο, δεν έχει νόημα να δώσεις τα 2000 παραπάνω για το diesel μιας και το όφελος θα το δεις μετά από 4 χρόνια - άσε που το 2019/20 θα έχουν υποτιμηθεί και τα 2 σε τέτοιο βαθμό που ουσιαστικά μέσα μπήκες εάν πήρες το diesel.

 

Εάν κάνεις 30.000km τον χρόνο όμως αξίζει, διότι μετά από 1.5 περίπου χρόνο θα ξοδεύεις λιγότερα σε καύσιμα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Το diesel φέρνει κι άλλα παρατράγουδα όμως ανάλογα με το μοντέλο, πολλές φορές έιναι πιο βαρύ το μπροστινό σύστημα και το αμάξι δεν συμπεριφέρεται πολύ καλά στο δρόμο. Οπότε θέλει σίγουρα ένα test drive, τουλάχιστον όταν μιλάμε για καθημερινά μικρά αυτοκίνητα. 

Fiesta 3κίλυνδρο με 100 άλογα μου είχε αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις και 7 λίτρα στα 100, Fiesta 1.5 diesel μου άφησε άθλιες εντυπώσεις και 5 λίτρα στα 100. Παρ'όλη την υπαρκτή διαφορά στην κατανάλωση, θα έπαιρνα το 3κίλυνδρο με κλειστά μάτια μιας και το θεωρώ πολύ πιο ασφαλές αυτοκίνητο για μένα λόγω διαφοράς στην ενεργητική ασφάλεια. Και τα δύο αυτοκίνητα καινούρια με κάτω από 5000 χιλιόμετρα, άρα δεν είχαν φθορές σε φρένα / μετάδοση κλπ.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι τα πετρελαιοκίνητα είναι πιο ευαίσθητα στο κακής ποιότητας καύσιμο και οι ενδεχόμενες βλάβες που θα προκύψουν από αυτό δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι τα πετρελαιοκίνητα είναι πιο ευαίσθητα στο κακής ποιότητας καύσιμο και οι ενδεχόμενες βλάβες που θα προκύψουν από αυτό δεν καλύπτονται από την εγγύηση.

Δεν είναι αίσθηση, πραγματικότητα έιναι! Και η πιθανότητα να σου κάτσει στην Ελλάδα είναι αρκετά μεγάλη δυστυχώς γιατί η νοθεία έχει πάει σε άλλο level...

 

Αν σου χτυπήσει αντλία δε το κόστος δεν είναι καθόλου μικρό (απ'οτι εχω δει πας για 700-800 min και ανεβαινει ανάλογα τη μάρκα/μοντελο)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.