Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Aυτό το σύνδρομο που έχεις με τι ζάντες να το προσέξεις!!  :p   :hehe:  :hehe:

 

Ενδιαφέροντα οχήματα (εκτός ίσως απο το gt) 

 

To r σε τι νούμερα παίζει τώρα; Στο περίπου έστω...

 

Nαι, ειναι ευαισθητη χορδη μου οι ζαντες.. :p

 

Το GT για μενα ειναι απο τα καλυτερα διθεσια για γκαζακιδες... τα φρενα του ειχαν ενα θεμα αλλα δεν μπορουμε να τα εχεουμε ολα.  :)

 

Δεν ξερω ποσα ειναι το R, αλλα πρεπει να ειναι 350-360ps... δεν το εχω μετρησει και ποτε να σου πω.  

 

Φοραει: APR stage 2+ προγραμμα, ΑPR φουλ εξατμιση, APR αντλια, εισαγωγη RAMAIR, R8 NGK πολλαπλασιαστες, μπουζι NGK BKR7EIX, Forge twintercooler, Forge muffler delete, Forge PCV delete, koni κιτρινα με eibach ελατηρια, ΤΤ-RS φρενα (Βrembo 4πιστονες/370mm δισκος), oργανικο δισκο-πλατω sachs... κ.α.

 

Mπορει να ξεχναω και κατι.. Στα υποψιν ειναι φρενα πισω και ενα quickshift της forge.  ;)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nαι, ειναι ευαισθητη χορδη μου οι ζαντες.. :p

 

Το GT για μενα ειναι απο τα καλυτερα διθεσια για γκαζακιδες... τα φρενα του ειχαν ενα θεμα αλλα δεν μπορουμε να τα εχεουμε ολα.  :)

 

Δεν ξερω ποσα ειναι το R, αλλα πρεπει να ειναι 350-360ps... δεν το εχω μετρησει και ποτε να σου πω.  

 

Φοραει: APR stage 2+ προγραμμα, ΑPR φουλ εξατμιση, APR αντλια, εισαγωγη RAMAIR, R8 NGK πολλαπλασιαστες, μπουζι NGK BKR7EIX, Forge twintercooler, Forge muffler delete, Forge PCV delete, koni κιτρινα με eibach ελατηρια, ΤΤ-RS φρενα (Βrembo 4πιστονες/370mm δισκος), oργανικο δισκο-πλατω sachs... κ.α.

 

Mπορει να ξεχναω και κατι.. Στα υποψιν ειναι φρενα πισω και ενα quickshift της forge.  ;)

 

Τα πάντα ολα δλδ!  :T:  Το δεδομένο καλό του vag είναι οτι βρίσκεις ανταλλακτικά και κομμάτια για βελτίωση για πλάκα (οπως οι φρενάρες του tt πχ) 

 

Πιστεύω ομως επειδή εχω dsg (και συ παλιότερα στο tt) θα του πήγαινε γάντι του rocco αν και θα ήθελε κι αυτο το σκάλισμα του (ενισχυμένα δισκάκια, remap)

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα ολα δλδ!  :T:  Το δεδομένο καλό του vag είναι οτι βρίσκεις ανταλλακτικά και κομμάτια για βελτίωση για πλάκα (οπως οι φρενάρες του tt πχ) 

 

Πιστεύω ομως επειδή εχω dsg (και συ παλιότερα στο tt) θα του πήγαινε γάντι του rocco αν και θα ήθελε κι αυτο το σκάλισμα του (ενισχυμένα δισκάκια, remap)

 

Eμενα παντως δυσκολα θα με καλυψει κατι εκτος απο VAG... και οι λογοι ειναι αυτοι που αναφερεις.

 

Επειδη καινουργιο αυτ/το δεν ξαναγοραζω, κοιταω μονο μεταχειρισμενα και εκει παλι δεν εχεις πολλες επιλογες.. Αν εβρισκα ενα R στην κατασταση που ειναι αυτο που εχω τωρα με dsg σιγουρα θα το επελεγα!

 

Για μενα οποιος παιρνει σημερα vag καινουργιο και δεν το αγοραζει με dsg κανει υπερτατη βλακεια!

 

Μου θυμισες τωρα ξανα την κ@βλ@ του TT με το s-tronic. :p

Έγινε επεξεργασία από csaris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το εδωσα σε καπετανιο με τον οποιο ακομα πινουμε καφεδακι που και που.

Ελπίζω με τις άλλες 2-3 με τα ΤΤ που έχουν αναφερθεί να μην έχεις μείνει στον καφέ :hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μόλις άλλαξα τις λάμπες στο αμάξι σε Osram Night Breaker Plus. Μου έφυγε λίγο ο ποπός επειδή το έκανα πρώτη φορά και δεν έβγαλα όλο το φανάρι  αλλά τα κατάφερα εν τέλει :p

 

Πρώτες εντυπώσεις σε σχέση με τις μαμά που ήταν πάλι Osram. Πιο λευκές (όχι μπλε, απλά πιο ανοιχτόχρωμες) και περισσότερο φως που γίνονται αισθητά στο μάτι. Not bad, not bad at all.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19€ με τα μεταφορικά από Amazon.fr. Πάντως όσοι έχουν καινούργια αυτοκίνητα (<10) λογικά θα φοράνε ήδη καλές λάμπες και δε θα δουν μεγάλη διαφορά όπως και στη δική μου περίπτωση. Παρόλα αυτά όμως, η διαφορά είναι αισθητή στα δικά μου μάτια και στο φως αλλά και στο "χρώμα" που βγάζουν. Επίσης σε καμιά περίπτωση δε στραβώνουν όπως οι μουφό Xenon και δε μπλεδίζουν. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nαι, ειναι ευαισθητη χορδη μου οι ζαντες.. :p

 

Το GT για μενα ειναι απο τα καλυτερα διθεσια για γκαζακιδες... τα φρενα του ειχαν ενα θεμα αλλα δεν μπορουμε να τα εχεουμε ολα.  :)

 

Δεν ξερω ποσα ειναι το R, αλλα πρεπει να ειναι 350-360ps... δεν το εχω μετρησει και ποτε να σου πω.  

 

Φοραει: APR stage 2+ προγραμμα, ΑPR φουλ εξατμιση, APR αντλια, εισαγωγη RAMAIR, R8 NGK πολλαπλασιαστες, μπουζι NGK BKR7EIX, Forge twintercooler, Forge muffler delete, Forge PCV delete, koni κιτρινα με eibach ελατηρια, ΤΤ-RS φρενα (Βrembo 4πιστονες/370mm δισκος), oργανικο δισκο-πλατω sachs... κ.α.

 

Mπορει να ξεχναω και κατι.. Στα υποψιν ειναι φρενα πισω και ενα quickshift της forge.  ;)

 

Φίλε μου είσαι μερακλής!  :)

 

Που το φτιάχνεις? Με πρόγραμμα απο Σάλια έχεις ασχοληθεί (full custom, flat shift, launch control etc...)? Και για δυναμόμετρο αν ψήνεσαι έχουμε αξιόπιστη άκρη!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19€ με τα μεταφορικά από Amazon.fr. Πάντως όσοι έχουν καινούργια αυτοκίνητα (<10) λογικά θα φοράνε ήδη καλές λάμπες και δε θα δουν μεγάλη διαφορά όπως και στη δική μου περίπτωση. Παρόλα αυτά όμως, η διαφορά είναι αισθητή στα δικά μου μάτια και στο φως αλλά και στο "χρώμα" που βγάζουν. Επίσης σε καμιά περίπτωση δε στραβώνουν όπως οι μουφό Xenon και δε μπλεδίζουν. 

 

Night breaker είναι καλή αναβάθμιση αλλά θέλω να δω απο περιέργεια ποσο θα σου κρατήσουν! Είχα βάλει ενα ζευγάρι στο golf πριν αλλάξω φανάρια και βάλω xenon και τώρα τις έχω ακόμα στη μεγάλη σκάλα, πάνε 4 χρόνια απο τότε. Ταυτόχρονα είχα βάλει και ενα ζευγάρι σε ενα megane που υπάρχει στην οικογένεια αλλά κάηκαν σε αστείο χρόνο ούτε 7-8 μήνες δεν έβγαλαν... :huh:

 

Το καινούρια αυτοκίνητα μην το λες πάντως...δες στο δρόμο τπτ καινούρια audi/bmw που δεν έχουν xenon με τι καντήλια τα πουλανε  :rolleyes:  (απαράδεκτο εντελώς φυσικά να χρυσοπληρώνει κανεις τα xenon ακόμα και σήμερα οταν εχουμε φτάσει σε full led και laser φώτα, τη στιγμή που είναι ένα αξεσουάρ που έχει σχέση με την ασφάλεια και αρκετές εταιρίες να μην τα προσφέρουν καν ακομα σαν εξτρα!)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πάλι καλά που υπάρχει και η IIHS, η Euroncapcom και πιέζουν όσο μπορούν τις καταστάσεις και εξυχρονίζονται τα αυτοκίνητα όσο αφορά την ασφάλεια και όχι μόνο. Δείτε για παράδειγμα πόσο αυτοκίνητα είχαν ESP σαν έχτρα εξοπλισμό και πόσα το έχουν τώρα standard. Κάτι απλό αλλά χρήσιμο, μπρος πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αερόσακους κουρτίνες κτλ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου είσαι μερακλής!  :)

 

Που το φτιάχνεις? Με πρόγραμμα απο Σάλια έχεις ασχοληθεί (full custom, flat shift, launch control etc...)? Και για δυναμόμετρο αν ψήνεσαι έχουμε αξιόπιστη άκρη!

 

Εχω 2-3 μηχανικους και παω αναλογως.. Σε αλλον για φρενα, σε αλλον για τα μηχανικα, σε αλλον για αναρτησεις κτλ. 

 

Δεν ειναι ιδιαιτερα γνωστοι, αλλα ειμαι απο πανω τους οταν ειναι να βαλω κατι και βλεπω οτι κανουν αψογη δουλεια και τους εμπιστευομαι.

 

Οχι δεν εχω ασχοληθει με customies κτλ. Εχει και η APR τετοια αλλα δεν μου χρειαζονται να σου πω.. 

Έγινε επεξεργασία από csaris
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

σημερα 7.15 ακουσα μπαμ, αυτος που τον τρακαρε νομιζω εφυγε γιατι ακουσα να φωναζουν το νουμερο παρε το νουμερο ...
8 παρα ειδα αυτo http://i.imgur.com/qfJSpZq.jpg

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
Link to comment
Share on other sites

σημερα 7.15 ακουσα μπαμ, αυτος που τον τρακαρε νομιζω εφυγε γιατι ακουσα να φωναζουν το νουμερο παρε το νουμερο ...

8 παρα ειδα αυτo http://i.imgur.com/qfJSpZq.jpg

 

Nτάξει...total loss  :o  :TD:  Κλασικοί κάφροι Έλληνες πλέον οι περισσότεροι ανασφάλιστοι. 

 

Εχω βρει το megane παλιότερα ενω ηταν παρκαρισμένο κανονικά δεξια σε δρόμο, με χτύπημα/γδάρισμο απο το πίσω αριστερό φανάρι μέχρι την πόρτα του οδηγού σχεδον αρκετά light και μολις βάζω μπρος ακούω οτι τρίζει η εξάτμιση. Κατεβαίνω ξανακοιτάω και  συνειδητοποιώ οτι εχει πάρει ολο τον πισω άξονα, 2 ζάντες και 1 λάστιχο!!! Δλδ το βρήκε ο αλλος στην πισω ζαντα και πέταξε ολο το αμάξι δεξιά, χτύπησε στο πεζοδρόμιο και τα πήρε ολα απο κάτω.... :boxed:

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

σημερα 7.15 ακουσα μπαμ, αυτος που τον τρακαρε νομιζω εφυγε γιατι ακουσα να φωναζουν το νουμερο παρε το νουμερο ...

8 παρα ειδα αυτo http://i.imgur.com/qfJSpZq.jpg

Αν βγελει ακρη ποιος/α τον χτυπησε δεν προκειται να τον αποζημιωσουν.

Χαλαρα θα παει σκραπ το sei.

Link to comment
Share on other sites

σημερα 7.15 ακουσα μπαμ, αυτος που τον τρακαρε νομιζω εφυγε γιατι ακουσα να φωναζουν το νουμερο παρε το νουμερο ...

8 παρα ειδα αυτo http://i.imgur.com/qfJSpZq.jpg

Εκεί ήταν παρκαρισμένο; Πως και δε πρόλαβαν θα δουν ποιος το τράκαρε; Τόσοι φοιτητές είμαστε κάθε μέρα εκεί πάνω. 

Είναι χαμηλά βέβαια σε εκείνο το σημείο αλλά νομίζω ότι πάντα υπάρχει κάποιο μάτι, είτε από περαστικό αυτοκίνητο, είτε από παιδιά στη στάση κτλ. Κάποιος θα πρόλαβε να είδε κάτι, σίγουρα.

 

Πες όμως και για το πόσο σκατά είναι ο δρόμος μετά τα φανάρια μέχρι τη σχολή και πόσο χειρότερη γίνεται η κατάσταση με όλους τους κάγκουρες που διπλοπαρκάρουν έξω από τις καφετέριες και δε χωράνε να περάσουν τα λεωφορεία και τα αυτοκίνητα...!

Link to comment
Share on other sites

^ Περαστικά να είναι .

 

Σήμερα ήμουν με το ποδήλατο προς τη δουλειά και

αυτοκίνητο με έκλεισε χωρίς να κοιτάξει καν, για να στρίψει σε 

στροφή εισόδου πάρκινγκ. Σταμάτησα στα 5 εκ απο δεξιά πόρτα.

 

Το απορημένο βλεμμα με έκανε να συνειδητοποιήσω το πόσο

χαλαρώνει κάποιος στη ζεστούλα , άνευ καφέ τις πρωινές ώρες

ή αντίστοιχα βραδινές μετά κι απο κάποια ποτάκια κλπα.

 

Θα γίνω γραφικός αλλά η οδήγηση είναι κάτι σημαντικό , με δυνητικά

πολύ επίπονες συνέπειες. Προσέχουμε όλοι ένθεν κι ένθεν. :)

 

Καλές γιορτές να έχουμε !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.